تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 6 از 6

نام تاپيک: درخواست منشی تلفنی جاوا

  1. #1
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jan 2007
    پست ها
    9

    9 درخواست منشی تلفنی جاوا

    کسی برنامه منشی تلفنی یا Answering machine جاوا داره که بشه روی سونی نصب کرد؟

  2. #2
    حـــــرفـه ای Kolang's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    اصفهان
    پست ها
    6,452

    پيش فرض

    نیست عزیزم

  3. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه soheil_6666's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    شمال ایران
    پست ها
    460

    پيش فرض

    کسی برنامه منشی تلفنی یا Answering machine جاوا داره که بشه روی سونی نصب کرد؟
    گشتیم نبود نگرد نیست

  4. #4
    آخر فروم باز Doctor.Freeman's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    مــــ شــــ هــــ د (ع)
    پست ها
    1,095

    11 ا هـــــــــــــــم

    جاوا یه مدیریت بیسیک نیست . فقط حالت تمپلیت یا اجرایی نفری داره = خودت بید اجراش کنی . پس : نرم افزارهایی مثل : منشی . قفل تلفن و . . . تو جاوا وجود نداره . یعنی : امکانش نیست
    ... . . .
    . .
    بی خیال شو .

  5. #5
    داره خودمونی میشه asghar_206's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    پست ها
    139

    پيش فرض

    شنیدم که در حال درست کردن این برنامه اند...

  6. #6
    در آغاز فعالیت HAMID_MSH's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    Rasht
    پست ها
    11

    پيش فرض

    سلام
    تو سایت
    centralclub یکی پیشنهاد داد از VMS استفاده کنید
    منم یه متن براتون میزارم شاید مفید باشه آخه خودم گشتم منشی تحت جاوا پیدانکردم


    طریقه استفاده از سرویس صندوق پستصوتی
    14 دى 1383- ایسنا - مسؤولمركز SMS شركت مخابرات ايران گفت:‌ فرد صاحب صندوق پستى صوتى مى‌تواند پيام موردنظر خود را با تعيين تاريخ و ساعت براى شماره‌ى مورد نظر ارسال كند.

    مهندسرستمي“ در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار داشت: سرويس VMS يا صندوق پستى صوتى بخش توسعه‌يافته‌ى سرويس‌هايى است كه از سرويس SMS يا پيام كوتاه استفاده مى‌كنند. فرد متقاضىبا مراجعه به دفاتر خدمات امور مشتركان و پرداخت 2 هزار تومان به عنوان هزينه‌ىآبونمان اوليه، درخواست داده و شماره‌اى‌ براى وى داير مى‌شود. شماره‌ى صندوق پستىصوتى،‌ همان شماره‌ى موبايل فرد متقاضى خواهد بود.

    وى ادامه داد: سرويس VMS حكم منشى تلفنى را دارد با اين تفاوت كه اگر گوشى‌هاى منشى‌دار خاموش باشند امكاناستفاده از منشى وجود ندارد اما سيستم VMS در صورت خاموش بودن گوشى هم قابل استفادهاست.

    وى تصريح كرد: براى استفاده از اين سيستم ابتدا بايد عمليات انتقال خطيا دايورت كردن بر روى شماره‌ى 09912 انجام شود، براى اين كار توصيه مى‌كنيم مشتركتنها براى حالت خاموش بودن يا تحت پوشش شبكه قرار نداشتن اين كار را انجام دهد.

    رستمى افزود: در حالت un reacheable يا حالتى كه گوشى خاموش بوده و يا تحتپوشش شبكه نيست فرد مى‌تواند موبايل خود را روى شماره ى 09912 دايورت كند. همچنين VMS با دايورت كردن در حالت اشغال بودن هم مى‌تواند مورد استفاده قرار بگيرد.

    وى يادآورد شد: به مشتركان توصيه مى‌كنيم كه از دايورت كردن هنگامى كه قصدپاسخگويى ندارند، خوددارى كنند.

    وى، در مورد نحوه‌ى استفاده از اين سيستمبراى فرد شماره‌گيرنده گفت: شخص شماره‌گيرنده پس از پيغام گذاشتن كليد مربع و براىذخيره شدن آن كليد شماره‌ى 2 را فشار مى‌دهد. گذاشتن پيغام در سرويس VMS شارژ اضافىبراى تلفن كننده نداشته و هزينه‌ى آن مانند تماس با تلفن همراه است.

    وىادامه داد: پس از دريافت پيام به صورت اتوماتيك به صاحب صندوق هشدار داده شده وشماره صندوق صوتى كه همان شماره‌ى موبايل فرد است به وى اطلاع داده مى‌شود همچنينيك پيام كوتاه مبنى بر اينكه پيغام صوتى دارد براى وى ارسال مى‌شود.

    رستمىيادآور شد: با گرفتن شماره‌ى 09912 اگر صندوق داير شده باشد سيستم به طور اتوماتيكشماره را مى‌شناسد و بدين‌ترتيب اگر فرد تنظيمات اوليه را به درستى انجام داده باشدبا فشار كليد 3 به پيام‌ها گوش داده و با كليد 7 نسبت به پاك كردن آن‌ها اقداممى‌كند.

    وى ادامه داد: اگر پيام‌ها پاك نشوند صندوق لبريز شده و ديگر امكانگذاشتن پيغام به وجود نمى‌آيد در نتيجه براى دسترسى به پيام‌هاى بعدى، بهتر استسيستم خالى از پيام بماند.

    وى خاطرنشان كرد: توصيه‌ مى‌كنيم افرادى كه براىاولين بار از سيستم استفاده مى‌كنند با كليدها بازى نكنند زيرا در برخورد اولپيچيدگى‌هايى ايجاد و در مركز مشكل‌ساز خواهد شد. همچنين ممكن است اولين بار ازدارنده‌ى صندوق صوتى براى ورود، رمز عبور خواسته شود، در اين صورت فرد بايد عدد 123456 را وارد كند كه البته از برخى‌ها هم رمز عبور درخواست نمى‌شود.

    وىادامه داد: همانطور كه دايورت كردن در شرايط عادى شارژ به همراه دارد صاحب صندوقپستى هم ممكن است مانند دايورت كردن عادى هزينه‌اى ناچيز شارژ داشته‌ باشد، يعنىصاحب صندوق صوتى يك شارژ براى اتصال به سيستم داشته و مبلغى به خاطر دايورت كردنبايد بپردازد.

    وى تصريح كرد: يكى ديگر از قابليت‌هاى ديگر صندوق صوتى ايناست كه مى‌تواند از طريق آن پيام مورد نظر خود را به صندوق داده و به آن بگويد كهپيام در تاريخ و ساعت مشخص به شماره‌ى مورد نظر ارسال شود.

    وى ادامه داد: نحوه‌ى تنظيم اين فرم مهم است و بايد به صورت MMDDHHmm باشد يعنى حروف M براى ماهميلادى، حروف D براى روز،H براى ساعت و m كوچك براى تنظيم دقيقه‌ى آن است همچنينسال به صورت اتوماتيك سال جارى ميلادى در نظر گرفته مى‌شود.

    مسؤول مركز SMS شركت مخابرات تصريح كرد: طول هر پيام يك دقيقه بوده كه با تلاش و ابتكار مركز به 2دقيقه افزايش يافته و در نيم دقيقه مى‌توان يك پاراگراف 6 سطرى را خواند. همچنينتعداد پيام‌ها نيز از 5 به 10 عدد افزايش پيدا كرده است.

    وى يادآور شد: سقفتعداد مشتركانى كه مى‌توانند از اين سرويس استفاده كنند حدود 750 هزار مشترك استاما در آينده چنانچه تقاضا‌ى زيادى وجود داشته باشد اين ظرفيت را افزايش خواهيمداد.

    وى ادامه داد: اين سيستم جديد است و شايد مشكلات و باگ‌هاى احتمالى همداشته باشد اما با جديت و تمام توان درصدد رفع آن هستيم.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •