در تمامی شرکتهای مخابراتی دنیا به منظور رضایت مشتری و بهبود کیفیت از حداکثر امکانات و تجهیزات استفاده میکنند و برای همین هزینه هایی که از آنها به منظور کارکرد دریافت میکنند معقولانه ودر حد استاندارد جهانی است ولی نمیدونم چرا در کشور ما از حداقل امکانات و تجهیزات و در کنار آن هزینه ی بسیار بسیار بالایی از مشتری درفات میشود به عنوان مثال ساده میتونید به قبض موبایل خودتون یه نگاه بندازید متوجه خواهید شد هزینه هایی که در آن منظور شده چقدر نامعقول و مسخره اس.
آپونمان در همه جای دنیا اگه کسی نخواد از سیم کارتش استفاده کنه آبونمانی برایش منظور نخواهد شد ولی بالعکس اینجا نه هر دوماه یکبار مبلغی ثابت 1260 تومان در قبض شما خواهد آمد.
از تعرفه مکالمات شهری و بین شهری که محاسبه این دو چه جوری بعمل میاد و حساب میکنن من و شما که هیچ خودشون هم نمیدونن
از مبلغ جابه جایی و همون دایورت که بازم مبلغی هر چند اندک ولی منظور شده در قبض خواهدآمد.
و میرسیم به خدمات ویژه و از اسم قلمبه و سلمبه آن یاد خدمات آنتن ندادن ،قطع و وصل شدن هنگام مکالمه،در دسترس نبودن، و... هزاران مشکل دیگر بهش اضافه کرد
در همین افغانستان که تا چند وقت پیش یک ویرانه بیش نبود الان سه اپراتور با خدمات بسیار عالی داره فعالیت میکنه ولی شما ....
ولی شما بابت هیچ گونه خدماتی و در کمال بی انصافی هر ماه مبلغی ناحق که واقعا در حق مشتری ظلم به عمل آمده می پردازید و حق هیچگونه اعتراضی هم ندارید تازه اگه برید خدمات مشترکین و پرینت مکالمتون بگیرید و حق هم با شما باشه و اونا اشتباه کرده باشند یه جورایی سمبل میکنن و اینقدر بالا وپایینتون میکنن که از خیرش بگذرید.
اینا را اومدم گفتم چون واقعا ظلمه که شما سیم کارتو استفاده نکنی و بابت هیچ پول بپردازید...
خسته شدم بقیه اش ب