تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 7 از 7

نام تاپيک: سوال از استادان موبایل:مخصوصا ایرانسل بازان

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه soheil_6666's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    شمال ایران
    پست ها
    460

    پيش فرض سوال از استادان موبایل:مخصوصا ایرانسل بازان

    سلام شایدبپرسید با وجود یک تاپیک خاص برای مسایل ایرانسل این تاپیک بی معنی است.اما من شخصا این سوال را چندین بار در تاپیک مربوطه مطرح کردم ولی جواب درستی نگرفتم.
    حالا سوال:
    من یک سیم کارت ایرانسل اعتباری خریده ام که از طرح های تشویقی تابستانه استفاده کنم.قصد خودم هم طرح آبی است.خوب حالا مشکل:
    در سایت ایرانسل وتبلیغات روزنامه ای دو راه برای فعال کردن تعرفه جدید وجود دارد :1-با شماره گیری 140 وطی کردن مراحل در خواست شده ..........اما وقتی با این شماره تماس می گیرم دستگاه به طور خودکار این پیغام را پخش می کند:
    we are experiencing temporarynetwork difficulties.we apologize for the inconvenience please try again later.
    اما راه دوم:شماره گیری اعداد زیر:
    #6*2*7*140*
    اما باز هم همان پیغام بالا بصورت متنی ارسال میشه برای من.
    we are experiencing temporarynetwork difficulties.we apologize for the inconvenience please try again later.
    .................................................. .................................................. ........
    حالا به نظر شما مشکل کجاست ؟؟در ضمن اینو بگم اعتبار سیم کارت به اندازه کافی وحتی بیشتر است و چون یک سیم کارت دیگه هم ما خونه داریم روی اون تست کردم این مشکل وجود نداره.
    خواهشا کمکم کنید مغز من که دیکه جواب نمیده.
    راستی با شماره 130 هم تماس گرفتم اونم خرابه با شماره 09351300000 هم همینطور.به یکی از دفاتر هم زنگ زدم گفت مشکل شبکه است ولی اگه مشکل شبکه باشه چطور این دستور رو من در همین زمان با یک گوشی دیگم (منظور سیم کارت دیگه) می تونم اجرا کنم ولی با این سیم کارت نه

  2. #2
    پروفشنال TheMohammad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    Tehran, Iran موبایل:Nokia E65
    پست ها
    774

    پيش فرض

    ثبت نام شما کامل شده ؟ شاید به خاطر این باشه !!

  3. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Dr.SaeiD's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2005
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    208

    پيش فرض

    سلام شایدبپرسید با وجود یک تاپیک خاص برای مسایل ایرانسل این تاپیک بی معنی است.اما من شخصا این سوال را چندین بار در تاپیک مربوطه مطرح کردم ولی جواب درستی نگرفتم.
    حالا سوال:
    من یک سیم کارت ایرانسل اعتباری خریده ام که از طرح های تشویقی تابستانه استفاده کنم.قصد خودم هم طرح آبی است.خوب حالا مشکل:
    در سایت ایرانسل وتبلیغات روزنامه ای دو راه برای فعال کردن تعرفه جدید وجود دارد :1-با شماره گیری 140 وطی کردن مراحل در خواست شده ..........اما وقتی با این شماره تماس می گیرم دستگاه به طور خودکار این پیغام را پخش می کند:
    we are experiencing temporarynetwork difficulties.we apologize for the inconvenience please try again later.
    اما راه دوم:شماره گیری اعداد زیر:
    #6*2*7*140*
    اما باز هم همان پیغام بالا بصورت متنی ارسال میشه برای من.
    we are experiencing temporarynetwork difficulties.we apologize for the inconvenience please try again later.
    .................................................. .................................................. ........
    حالا به نظر شما مشکل کجاست ؟؟در ضمن اینو بگم اعتبار سیم کارت به اندازه کافی وحتی بیشتر است و چون یک سیم کارت دیگه هم ما خونه داریم روی اون تست کردم این مشکل وجود نداره.
    خواهشا کمکم کنید مغز من که دیکه جواب نمیده.
    راستی با شماره 130 هم تماس گرفتم اونم خرابه با شماره 09351300000 هم همینطور.به یکی از دفاتر هم زنگ زدم گفت مشکل شبکه است ولی اگه مشکل شبکه باشه چطور این دستور رو من در همین زمان با یک گوشی دیگم (منظور سیم کارت دیگه) می تونم اجرا کنم ولی با این سیم کارت نه



    خوب شما 140 رو بگیر بعد صفر رو بزن با اپراتور صحبت کن که برات فعال کنه ! مشکلتم بهش بگو !

  4. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه soheil_6666's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    شمال ایران
    پست ها
    460

    پيش فرض

    خوب شما 140 رو بگیر بعد صفر رو بزن با اپراتور صحبت کن که برات فعال کنه ! مشکلتم بهش بگو !
    در سایت ایرانسل وتبلیغات روزنامه ای دو راه برای فعال کردن تعرفه جدید وجود دارد :1-با شماره گیری 140 وطی کردن مراحل در خواست شده ..........اما وقتی با این شماره تماس می گیرم دستگاه به طور خودکار این پیغام را پخش می کند:
    we are experiencing temporarynetwork difficulties.we apologize for the inconvenience please try again later

  5. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه soheil_6666's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    شمال ایران
    پست ها
    460

    پيش فرض

    [QUOTE=TheMohammad;1176279]ثبت نام شما کامل شده ؟ شاید به خاطر این باشه !![/QU
    من حساب e-care هم فعاله مگه برای کامل شدن ثبت نام چند روز باید بگذره؟

  6. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه soheil_6666's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    شمال ایران
    پست ها
    460

    پيش فرض

    ثبت نام شما کامل شده ؟ شاید به خاطر این باشه !!
    من حساب e-care هم فعاله مگه برای کامل شدن ثبت نام چند روز باید بگذره؟

  7. #7
    اگه نباشه جاش خالی می مونه soheil_6666's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    شمال ایران
    پست ها
    460

    پيش فرض

    آقا بلاخره درست شد فکر کنم مشکل شبکه بود

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •