تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 4 1234 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 39

نام تاپيک: حتما کسانی که می خواهن گوشی با گارانتی بخرن بیاین تو

  1. #1
    پروفشنال ali_saeedi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2007
    محل سكونت
    مشهد
    پست ها
    800

    14 حتما کسانی که می خواهن گوشی با گارانتی بخرن بیاین تو

    سلام امروز مواردی رو که شامل گارانتی میشه رو آورده ام می خوام خودتون قضاوت کنین گوشی با گارانتی خریدن ارزش البته این شرایط گارانتی توس است ولی با بقیه گارانتی ها تقریبا هیچ فرقی نداره داره پس ببینین شرایط رو :
    موارد خارج شدن از گارانتی:
    1-عیوبی که دراثر ضربه و رطوبت باشد
    2-عیوبی که در اثر استفاده نا صحیح و عدم اطلاع از کارایی دستگاه اتفاق افتد
    3-عیوبی که در اثر نوسان برق شهری یا خودرو یا خرابی شارزر باشد
    4-عیوبی که در اثر استفاده از لوازم جانبی غیر اصلی و غیر استاندارد از قبیل شارزر و باتری و... باشد
    5-در صورتی که تعمیر و سرویس دستگاه توسط افراد غیر از متخصصین توس گارانتی صورت گرفته باشد
    6-عیوبی که در اثر ارتقاء نرم افزاری در راستای تغییر محدودیت شبکه یا استفاده از نرم افزار جانبی باشد
    7-در صورت مخدوش شدن پلمپ دستگاه یا سریا ل
    8-در صورت انقضاء مدت ثبت شده بر روی کارت
    ---------------------------------------------------------
    شرایط استفاده از گارانتی:
    1-کارت ضمانت فوق باید هنگام خرید توصط فروشنده تکمیل مهر و امضا شود
    2-مدت اعتبار از تاریخ درج شده در کارت 12 ماه می باشد
    3-باتری . شارزر و لوازم جانبی شامل گارانتی نمی باشد
    4-lcd و دوربین که از همه مهمتر است شامل گارانتی نمیباشد
    --------------------------------------------------------
    حالا همشو خودتون خوندین دیگه با این حساب جعبه گوشی رو هم گارانتی نمیکنن در ضمن اگر واقعا هم عیب شامل این گزینه نباشد یه جوری مربوط می کنن اگر هم واقعا نتونن یه جور دیگه پول عیب بگیرن از یک راه دیگه تیغت میزنن در ضمن گوشیتم بدی دستشون 1 ماه بد با هزار بد بختی گوشی تحویل میدن تازه بعد از تحویل رو گوشیت 1 گند بزرگتری زدن
    به نظر من که ارزشی نداره حدود 100 تومان پول اظافه برای گارانتی بدی حالا این نظر من هست شاید اشتباه کرده باشم شما نظر بدید . دستم پوکید بس که نوشتم

  2. #2
    آخر فروم باز mostafaeshghi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2004
    محل سكونت
    تهران. ميدان 7 تير
    پست ها
    2,808

    پيش فرض

    سلام امروز مواردی رو که شامل گارانتی میشه رو آورده ام می خوام خودتون قضاوت کنین گوشی با گارانتی خریدن ارزش البته این شرایط گارانتی توس است ولی با بقیه گارانتی ها تقریبا هیچ فرقی نداره داره پس ببینین شرایط رو :
    موارد خارج شدن از گارانتی:
    1-عیوبی که دراثر ضربه و رطوبت باشد
    2-عیوبی که در اثر استفاده نا صحیح و عدم اطلاع از کارایی دستگاه اتفاق افتد
    3-عیوبی که در اثر نوسان برق شهری یا خودرو یا خرابی شارزر باشد
    4-عیوبی که در اثر استفاده از لوازم جانبی غیر اصلی و غیر استاندارد از قبیل شارزر و باتری و... باشد
    5-در صورتی که تعمیر و سرویس دستگاه توسط افراد غیر از متخصصین توس گارانتی صورت گرفته باشد
    6-عیوبی که در اثر ارتقاء نرم افزاری در راستای تغییر محدودیت شبکه یا استفاده از نرم افزار جانبی باشد
    7-در صورت مخدوش شدن پلمپ دستگاه یا سریا ل
    8-در صورت انقضاء مدت ثبت شده بر روی کارت
    ---------------------------------------------------------
    شرایط استفاده از گارانتی:
    1-کارت ضمانت فوق باید هنگام خرید توصط فروشنده تکمیل مهر و امضا شود
    2-مدت اعتبار از تاریخ درج شده در کارت 12 ماه می باشد
    3-باتری . شارزر و لوازم جانبی شامل گارانتی نمی باشد
    4-lcd و دوربین که از همه مهمتر است شامل گارانتی نمیباشد
    --------------------------------------------------------
    حالا همشو خودتون خوندین دیگه با این حساب جعبه گوشی رو هم گارانتی نمیکنن در ضمن اگر واقعا هم عیب شامل این گزینه نباشد یه جوری مربوط می کنن اگر هم واقعا نتونن یه جور دیگه پول عیب بگیرن از یک راه دیگه تیغت میزنن در ضمن گوشیتم بدی دستشون 1 ماه بد با هزار بد بختی گوشی تحویل میدن تازه بعد از تحویل رو گوشیت 1 گند بزرگتری زدن
    به نظر من که ارزشی نداره حدود 100 تومان پول اظافه برای گارانتی بدی حالا این نظر من هست شاید اشتباه کرده باشم شما نظر بدید . دستم پوکید بس که نوشتم
    اشتباه همه ی افراد در هنگام خریدن گوشی همینه.

    ولی من در این زمینه یه توضیح میدم که همه متوجه بشید گارانتی به چه دردی میخوره:


    مهمترین قسمت گارانتی خود خوده گوشیه که از قبلی که به شما ارائه میشه مشکلی نداشته بوده. بگذارید توجیهتون کنم

    گوشیها انواع و اقساماصلی و فرعی دارند وقتی یه شرکت میخواد یه سری گوشی را که خودش وارد میکنه را کارانتی کنه مطمئنا گوشیهایی را گارانتی میکنه که از واردکننده ی معتبری گرفته باشه و بدونه از کجا اومده و چگونه گارانتی کنه.

    یک مثال خیلی ساده و حقیقی که برای خودم افتاد

    من یه گوشی 6270 برای یه آشنایی خریدم از گارانتی ایراتل (اصلی) و تا الآن که باهاش کار کرده یه مشکل کوچیک هم نداشته وبعدا یه گوشی دیگه برای یه بنده خدای دیگهای میخواستیم بخریم هر چی گفتم که امروز گارانتی اصلی نیست صبر کن تا بیاد گوش نکرد و گفت بگیریم هر چی شد پای من. من هم قبول کردم رفتیم یه 6270 با گارانتی نیاتل (تقلبی) گرفتیم. دقیقا فرداش 3 تا از پیکسلهای گوشی سوخت و بعد از 1 ماه شارژرش سوخت.

    در ضمن گوشی نیاتل را که تحویل میداد قبلا درش باز بوده و وقتی تحویل میداد برچسب گارانتی میزد. ولی در اصلیها از قبل روش هست و میگند که از گوشیهایی که برچسب گارانتیشون مخدوش شده تحویل نگیرید.


    امیدوارم که توجیه شده باشید.

    اگر سوالی بود در خدمتم.

  3. #3
    آخر فروم باز R@R#M@N's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2006
    محل سكونت
    قومس ( سمنان )
    پست ها
    8,163

    پيش فرض

    درسته
    من فکر میکنم گارانتی چیز خوبی هست ولی اصلش
    نوکیا : فک کنم ایراتل و نیا و اتصالات اصلی باشند
    سونی اریکسون : سیتادل (اصلی ترین ) بعد نیکاتل و فکر میکنم کامتل هم هست که زیاد جالب نیست
    سامسونگ : پارس قائم
    پنتک و آی میت : فیتکو

  4. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه
    تاريخ عضويت
    Nov 2004
    محل سكونت
    مشهد
    پست ها
    332

    پيش فرض

    به نظر من کسی که می خواد واقعا مطمئن باشه که گوشی که می خواد بخره اصله (که معمولا برای سونی اریکسون بیشتر اتفاق می یفته) بره پول به گارانتی بده که البته تفاوتش خیلی زیاده و گر نه اگر می خواد که اگه یه روزی برای گوشیش مشکل پیدا شد و بعد گوشیش رو تعویض کنن یا درست کنن البته بدون دردسر و بدون علافی
    یک ریال هم نباید پول به گارانتی بده . تجربه من می گه تا وقتی که مشکل گئشیت با یه فلش ساده حل میشه گارانتی ها خوب پاسخگو هستن ولی خدا نکنه که گوشیت مشکل سخت افزاری داشته باشه دیگه واویلا . تاپیک پارس قائم من رو کامل بخونید تا بهتر متوجه بشید چی می گم . البته چند روز دیگه آپدیتش می کنم . اتفاقات جدیدی افتاده که به اطلاع عزیزان می رسونم

  5. #5
    آخر فروم باز mostafaeshghi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2004
    محل سكونت
    تهران. ميدان 7 تير
    پست ها
    2,808

    پيش فرض

    به نظر من کسی که می خواد واقعا مطمئن باشه که گوشی که می خواد بخره اصله (که معمولا برای سونی اریکسون بیشتر اتفاق می یفته) بره پول به گارانتی بده که البته تفاوتش خیلی زیاده و گر نه اگر می خواد که اگه یه روزی برای گوشیش مشکل پیدا شد و بعد گوشیش رو تعویض کنن یا درست کنن البته بدون دردسر و بدون علافی
    یک ریال هم نباید پول به گارانتی بده . تجربه من می گه تا وقتی که مشکل گئشیت با یه فلش ساده حل میشه گارانتی ها خوب پاسخگو هستن ولی خدا نکنه که گوشیت مشکل سخت افزاری داشته باشه دیگه واویلا . تاپیک پارس قائم من رو کامل بخونید تا بهتر متوجه بشید چی می گم . البته چند روز دیگه آپدیتش می کنم . اتفاقات جدیدی افتاده که به اطلاع عزیزان می رسونم
    تجربه ها اتفاقی نیست که بشه به همه گوشیها و همه ی گارانتیها تعمیم داد. و اصلا دلیل قانع کننده ای وجود نداره وهمه میدونند که به تجربه ی بسیار زیاد ثابت شده که گوشی با گارانتی از هر جهت و از همه مهمتر از جهت آسوده خاطر بودن واقعا میارزه به دادن پوله بیشتر.

  6. #6
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    محل سكونت
    بی خانمان
    پست ها
    2,533

    پيش فرض

    نظر شخصي بنده در مورد گارانتي: عزيزان ابزارآلات ماشين ها و دستگاههايي كه در داخل توليد و مونتاژ مي شن به كدوم قسمت گارانتيشون بايد و شايد عممل مي كنن كه به اون دستگاهي كه از خارج وارد شده عمل كنند؟ پس گارانتي در ايران مفهوم ي ندارد ولي .. اما
    به نظر من گوشي اي كه گارانتي اصلي مي شه و قيمتش مثلا 100 تومن گرون تره از قبل پول قطعه ي خرابشو (در صورت وقوع) مي گيرن پس در اين مورد مشكلي نيست ولي اوني رو كه گارانتي مي كنن قبلا توسط شركت چك مي شه بررسي مي شه بعد كه ديدن ايرادي نداره سپس گارانتيش مي كنن وگرنه در اين صورت خودتون بهتر مي دونين مخصوصا گوشي هاي سري ان و سوني اريكسون چيني خيلي خرابي دادن كه همشونم اكثرا بي گارانتي هستند. چون اگه چك نشن شركت گارانتي كننده دو روزه ورشكت مي شه

    من خودم صددرصد مي دونم كه هيچ جاي گوشي در گارانتي تو ايران قابل تعمير نيست مگه اينكه سوكت خور باشه و تعوض بشه خلاصه گارانتي يعني كشك يعني دروغ يعني عوام فريبي ولي خوب به نا به دلايل بالا كه ذرك كردم خريد گوشي گارانتي دار فقط به خاطر همين موضوع الزاميه نه به خاطر خدمات پس از فروش (اين نظر شخصيه) و بخصوص گارانتي اتصالات كارش بدك نيست مثلا نوشته تعويض مي كنه ولي خوب اونم يه چنددرصد امكانش هست چون اينا زرنگ تر از اين حرفان كه تعويض كنن

  7. #7
    داره خودمونی میشه amirfarrokh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    148

    پيش فرض

    تجربه ها اتفاقی نیست که بشه به همه گوشیها و همه ی گارانتیها تعمیم داد. و اصلا دلیل قانع کننده ای وجود نداره وهمه میدونند که به تجربه ی بسیار زیاد ثابت شده که گوشی با گارانتی از هر جهت و از همه مهمتر از جهت آسوده خاطر بودن واقعا میارزه به دادن پوله بیشتر.
    ای ول...تجربه ها رو نمیشه تعمیم داد...شما هم که واسه اون دوستت رفتی گوشی با گارانتیه تقلبی ( به خواست خودش ) گرفتی ، نباید تعمیم بدی به همه...
    آقا چند نفر از گارانتیه گوشیشون استفاده کردن؟؟؟من خودم تا حالا از یک گارانتیه یه دونه گوشی هم استفاده نکردم...چه فایده ای داره این گارانتی؟؟؟؟؟
    گارانتیه نوکیا شامل فلش کردن و فرمت کردنه...که فرمت کردن رو هم همه بلدن...واسه فلش هم با 10 تومن ببر تو پایتخت انجام بده خودت...اگه مشکل نرم افزاری هم باشه مطمئن باش به ضربه خوردن گوشی ربطش میدن...ته کلاه برداریه این گارانتی...

  8. #8
    آخر فروم باز MILIN3M's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    IN SHIT
    پست ها
    2,244

    پيش فرض

    ای ول...تجربه ها رو نمیشه تعمیم داد...شما هم که واسه اون دوستت رفتی گوشی با گارانتیه تقلبی ( به خواست خودش ) گرفتی ، نباید تعمیم بدی به همه...
    آقا چند نفر از گارانتیه گوشیشون استفاده کردن؟؟؟من خودم تا حالا از یک گارانتیه یه دونه گوشی هم استفاده نکردم...چه فایده ای داره این گارانتی؟؟؟؟؟
    گارانتیه نوکیا شامل فلش کردن و فرمت کردنه...که فرمت کردن رو هم همه بلدن...واسه فلش هم با 10 تومن ببر تو پایتخت انجام بده خودت...اگه مشکل نرم افزاری هم باشه مطمئن باش به ضربه خوردن گوشی ربطش میدن...ته کلاه برداریه این گارانتی...
    دوست عزيز نگو كلاهبرداري نظر بده

    بذاريد يه مثال بزنم گوشي من n70 است چندي پيش خيلي وحشتناك هنگ ميكرد و هر چقدر فرمت كردم جواب نداد كار به جايي رسيده بود كه عكس هم save نمي كرد خلاصه همه گفتن فلش كن ... ما برديم نمايندگي گفتيم اين گوشي ما (تو پرانتز گوشيم دو بار قبلش باسه تعمير رفته بود خيلي داغون بود) گفتن باس گوشي اينجا بمونه 2الي 3 روز ديگه بيا خولاصه اين 2اي 3روز تبديل به 17 روز شد زنگ زدن گفتن اقاي فلاني گفتم بله گفت ما از نيا زنگ ميزنيم گوشي شما قابل تعمير نمي باشد تشريف بياريين ما يه گوشي نو و اك به شما ميديم .خوب به نظرتون نمي ارزيد اين گارانتي
    Last edited by MILIN3M; 12-06-2007 at 23:46.

  9. #9
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    محل سكونت
    بی خانمان
    پست ها
    2,533

    پيش فرض

    والا شانسه ديگه برا تبليغ هم كه باشه كردن اين كارو شايدم راسته خدا عالمه

  10. #10
    آخر فروم باز MILIN3M's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    IN SHIT
    پست ها
    2,244

    پيش فرض

    شانس نيست خودشونم ميگن اگه گوشي از نظر سخت افزاري مشكل داشته باشه و نتونن تعميرش كنن گوشي عوض ميشه مثل مورد من

صفحه 1 از 4 1234 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •