سلام
من حدود 1.5 ماه پیش یه Creative Zen V Plus گرفتم.
حالا این خراب از آب در اومده ، یعنی بعد از هربار اتصالش به کامپیوتر ، تا یه روز خوب کار میکنه و بعدش دیگه کامپیوتر نمیشناستش! و مجبورم یه ویندوز دیگه نصب کنم.
چند بار هم با ساپورت Creative تماس گرفتم و راهنمایی خواستم و به این نتیجه رسیدیم که باید پلیر رو براشون ارسال کنم تا مشکلش رو برطرف کنن و احتمالا یکی دیگه برام بفرستن.
پلیر من تو ایران وارانتی شاب داره ، اما اون کریتیوی ها! میگن اون گارانتی به ما ربطی نداره و ... .
اما مشکل من اینه:
هم کریتیو و هم شاب ، گفتن فقط باید خودشون پلیر رو باز کنن تا وارانتی داشته باشه ، در غیر اینصورت دیگه وارانتی نداره.
شاب یه وارانتی یه ساله میده.
کریتیو یه وارانتی 3 ماهه و بعدش یه وارانتی 9 ماهه میده که تو 3 ماه اول مشکلش رو مجانی برطرف میکنن و تو 9 ماه بعد 25 دلار میگیرن تا مشکلش رو برطرف کنن. در ضمن ، پول پست و زمانی که کالا توسط پست حمل میشه و ... به کنار.
حالا نمیدونم به کی بدم!
کریتیو یا شاب؟ مسئله این است!