سلام - كسي بلده كه چجوري بايد يك مدل رو كه با Path حركت ميكنه رو مثلا در Point10 , كه ميره 90 درجه
بچرخه و مسير رو ادامه بده ؟
سلام - كسي بلده كه چجوري بايد يك مدل رو كه با Path حركت ميكنه رو مثلا در Point10 , كه ميره 90 درجه
بچرخه و مسير رو ادامه بده ؟
اگر منظور شما در گیم میکر هست که باید ببینیم ای Point 10 منظور شما چیست ! اگر مثلا یک مانع بود با اسکریپت نویسی براش بگیم که وقتی به مانع برخورد کرد 90 درجه بچرخد !
نه محسن جان , منظورم 3DGS6 كه مدل من با Path حركت مي كنه ولي وقتي مي خوام بچرخه نمي دونم بايد چه كدي رو بنويسم كه سر Points19 كه رسيد 90درجه بچرخه.
ACTION Car
{
result = ent_path("Car_path");
{
temp.pan = 360;
temp.tilt = 180;
temp.z = 1000;
result = scan_path (my.x, temp);
if (result == 0) { return; }
ent_waypoint(my.x,1);
while (1)
{
temp.x = my.x - my.x;
temp.y = my.y - my.y;
temp.z = 0;
result = vec_to_angle(my_angle,temp);
if (result < 65) { ent_nextpoint (my.X); }
//force = ;
//actor_turnto (my.pan);
//actor_move;
wait(1);
}
}
}
خیلی راه هست ولی یک راه باحال تر هم هست ! میشه گفت که در Point که می خواهید یک شی نا مرئی درست شه و با برخورد به اون شئ مدل 90 درجه بچرخد !
آقا محسن , به نظر من همون راه راحت رو بگو چون اين كار رو كردم اون چيزي كه من مي خوام نيست.
محسن جان من مي خوام يك بازي ماشيني درست كنم و مي خوام مدل ماشين داخل خيابان كه در حال حركت
است رو بعد از حركت و رسيدن روي هر Point مدل من90درجه بچرخه و داخل كوچه بره.
منظور اصلي من اينه كه مثلا در بازي هايي مثل GTA ماشين هاي ديگر در محيط راه ميروند , چگونه در پيچ ها و در راهاي صاف به چپ و راست ميروند و حركت مي كنند من هم مي خواهم بدانم كد اين حركت ها چيست؟
- دیگه نمی خواد خودم پیدا کردم.
___________________
:::::::::::i R A N E N E R J H I:::::::::::
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)