تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 7 از 7

نام تاپيک: The network cable is unplugged

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه azh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    پست ها
    394

    پيش فرض The network cable is unplugged

    آقا سلام...
    من یک هفته ای هست ADSL گرفتم...
    مودم من هم D-link از نوع USB است...روز اول که اصلا وصل نمی شد و دائما خطا The network cable is unplugged رو می داد...ولی بعد از اینکه ویندوزم رو عوض کردم حالا بستگی داره دو دقیقه یکبار نیم ساعت یک بار یک ربع یک بار دوباره خطا The network cable is unplugged رو میده...من هم همیشه مجبورم ابل USB رو بکشم و دوباره وصل کنم...آقا من ADSL گرفتم تا بتونم درست استفاده کنم لطفا به من کمک کنید...(جست و جویی هم که در انجمن کردم...فایده ای نداشت)واقعا هر کس کمکم کنه خیلی با حاله...

  2. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه azh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    پست ها
    394

    پيش فرض

    آقا سلام...
    من یک هفته ای هست ADSL گرفتم...
    مودم من هم D-link از نوع USB است...روز اول که اصلا وصل نمی شد و دائما خطا The network cable is unplugged رو می داد...ولی بعد از اینکه ویندوزم رو عوض کردم حالا بستگی داره دو دقیقه یکبار نیم ساعت یک بار یک ربع یک بار دوباره خطا The network cable is unplugged رو میده...من هم همیشه مجبورم ابل USB رو بکشم و دوباره وصل کنم...آقا من ADSL گرفتم تا بتونم درست استفاده کنم لطفا به من کمک کنید...(جست و جویی هم که در انجمن کردم...فایده ای نداشت)واقعا هر کس کمکم کنه خیلی با حاله...
    HELP ME PLEASE

  3. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه dkhx2000's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2007
    محل سكونت
    جنوبی ترین نقطه استان فارس
    پست ها
    376

    پيش فرض

    عزیزم اگه کابل شبکه داشتی من می تونستم راهنمایی تون کنم اما در زمینه ی ADSL اونم با usb هیچ اطلاعاتی ندارم متاسفانه

  4. #4
    کـاربـر بـاسـابـقـه saviss's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2006
    محل سكونت
    Far far away
    پست ها
    2,247

    پيش فرض

    آقا سلام...
    من یک هفته ای هست ADSL گرفتم...
    مودم من هم D-link از نوع USB است...روز اول که اصلا وصل نمی شد و دائما خطا The network cable is unplugged رو می داد...ولی بعد از اینکه ویندوزم رو عوض کردم حالا بستگی داره دو دقیقه یکبار نیم ساعت یک بار یک ربع یک بار دوباره خطا The network cable is unplugged رو میده...من هم همیشه مجبورم ابل USB رو بکشم و دوباره وصل کنم...آقا من ADSL گرفتم تا بتونم درست استفاده کنم لطفا به من کمک کنید...(جست و جویی هم که در انجمن کردم...فایده ای نداشت)واقعا هر کس کمکم کنه خیلی با حاله...
    شما مشکلتون از ISPهست نه از مودم
    درواقع باهربار بیرون کشیدن کابل و جازدن مجددش شما ارتباطتون رو باسرورISPرفرش می کنید
    توی مودم های USBارتباط شما با اینترنت به network cable اصلا ربطی نداره چون شما دارین از پورتUSBاستفاده میکنین
    نه پورت شبکه
    این ارور فقط مربوط به مودم هائی هست که با استفاده از کارت شبکه به نت مرتبطتون میکنه
    بهتره با قسمت پشتیبانیISPتون تماس بگیرین

  5. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه azh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    پست ها
    394

    پيش فرض

    حالا تماس هم می گیرم...ببینم چی میشه فردا خبرشو می گم...

  6. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه pezhman32's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    محل سكونت
    Mashhad
    پست ها
    417

    پيش فرض

    عجب فردای دیری
    راستش می دونم تاپیک قدیمیه ولی منم هم همین مشکل رو دارم , تو اینترنت سرچ کردم دیدم خیلی ها این مشکل رو دارن و به نتیجه ای هم نرسیدم!
    کسی راه حلی داره؟
    در ضمن به پشتیبانی که زنگ زدم خطم رو خرابی رد کردن ولی بدش گفتن مشکل از خط نیست

  7. #7
    اگه نباشه جاش خالی می مونه
    تاريخ عضويت
    May 2006
    پست ها
    304

    پيش فرض

    عجب فردای دیری
    راستش می دونم تاپیک قدیمیه ولی منم هم همین مشکل رو دارم , تو اینترنت سرچ کردم دیدم خیلی ها این مشکل رو دارن و به نتیجه ای هم نرسیدم!
    کسی راه حلی داره؟
    در ضمن به پشتیبانی که زنگ زدم خطم رو خرابی رد کردن ولی بدش گفتن مشکل از خط نیست
    من هم همین مشکل رو داشتم که حل شد.

    1. مودم رو خاموش کنید. کابل برقش رو هم جدا کنید. کابل شبکه رو هم از پورت مربوطه جدا کنید.

    2. برید تو device manager/ network adapters و روی device مورد نظرتون ( کارت شبکتون)
    right click/ properties/ advanced/ link speed/duplex mode رو طی کنید.

    3. مقدار value را به 100Mbps/full duplex تغییر دهید.

    4. سیستم رو خاموش کنید. کابل power سیستم رو جدا کنید.

    5. بعد از چند دقیقه کابل power سیستم رو وصل کنید...سیستم رو روشن کنید. مودم رو هم وصل کنید. انشا ا.. مشکلتون حل شده باشه.

    این همه کاری بود که برای من جواب داد. توجه کنید که من مطمئن بودم کابل و مودمم سالم هستند و رو سیستم دیگه جواب میدادن.

    موفق باشید.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •