تبلیغات :
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 2 از 3 اولاول 123 آخرآخر
نمايش نتايج 11 به 20 از 26

نام تاپيک: راهنمایی برای CNG

  1. #11
    پروفشنال vahid_203's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    محل سكونت
    آذربايجان شرقي
    پست ها
    660

    9

    ببین راجع به دو مخزنه گفتم که... باید از اونایی که دارن بپرسی.مثلاً راننده تاکسی ها تجربهشون خیلی زیاده و مشاوره ی خوبی میدن چون با تعداد زیادی راننده ی دیگه سر و کار دارن... منکه تعریفی نشنیدم ولی نمیگم بده.شایدم خوب باشه
    تک مخزنی ها معمولاً 60 کیلویی شون بیشتر رایجه.مال منم 60 کیلوییه و برای پراید کافیه و ترجیحاً بزرگتر از اون بهتره نصب نشه تا زیادی جا نگیره و وزن ماشین بالا نره چون فنرهای عقب زیادی میخوابه و ممکنه لازم شه کمکهای عقب رو بیخودی مجبور شی با کلی هزینه عوض کنی.هیچ کاری با زاپاس نداره
    دکمه ی CNG رو خود دستگاهی که گذاشتند لمسی مثل موبایلهای تاچ اسکرین که نیست هیچوقت.ولی به یه فشار خیلی کوچولو فعال میشه.شاید همین باعث شده اسمشو بذاری لمسی! مثل دکمه های قدیمی نیستش که شبیه کلید برق دو حالته هستن
    بحث عمل کردنشم یه قدری مفصله
    میگن موقع استارت زدن بطور خودکار بنزین روشنش میکنه و همینم هستش.بعد از روشن شدن دکمه ی CNG را اگه بزنی چراغش شروع میکنه به چشمک زدن و چهار پنج ثانیه بعدش اگه فشار بیشتری به پدال گاز بیاری میره رو گاز و چراغ چشمک زن قرمز به حالت ثابت و سبز در میاد.اگه در حال حرکت باشی و این اتفاق بیفته با یه ریپ کوچولو همراهه
    ولی رفتنش رو بنزین راحتتره و به محض فشار دادن همون دکمه سریع میره رو بنزین
    یه دنیا ممنونم دوست عزیز .. مرسی خیلی لطف کردی

    حتما از راننده تاکسی ها می پرسم

    پس متوجه شدم مخزنی که شما بستی 60 کیلو وزنش .. خیلی خوبه اصلا فشار نمیاره رو کمک های ماشین

    منظورم همون کلید بود بله .. والا خود این cng کارا بهش میگن لمسی ... شاید به قول شما به خاطر اینه که با یه فشار کوچولو کار میکنه ...

    راستی یه مورد : والا وزن مخزنی که این یارو در نظر گرفته واسه من رو یادم رفت بپرسم ولی گفت 12 کیلو گاز میگیره ... مخزن شما چند کیلو گاز میگیره ؟
    راستش تو خونه 5 نفریم وقتی الان که ماشین هیچ مخزنی نداره هممون پر میشیم توش عقب ماشین شدید میخوابه چه برسه به اینکه یه مخزن گنده هم باشه

    بازم ممنونم به خاطر راهنمایی هات

  2. #12
    آخر فروم باز Penryn's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    پست ها
    965

    پيش فرض

    پس متوجه شدم مخزنی که شما بستی 60 کیلو وزنش .. خیلی خوبه اصلا فشار نمیاره رو کمک های ماشین
    بدون فشار به فنربندی که نیست.کپسول 60 کیلویی رو روی پراید 141 صفر گذاشتم.همونطور که میدونی ارتفاع 141 یه قدری بیشتر از هاچبکه که قبلاً داشتم ولی با این کپسولی که نصب شده اگه از بغل خوب نگاه کنی حس میکنی که عقبش یخورده جزیی پایین اومده.کسی که زیاد مسافر سوار میکنه مثل تاکسیها لازمه کمکهای عقبو تقویت کنه و با انواع مخصوصتر عوض کنه.از یکی همکارام که اونم گازسوز کرده شنیدم کمکهای فرانسوی مخصوصی برای اینکار وجود داره.ولی منکه نیازی به اینکار ندارم.ولی شما ممکنه نیازت بشه.اول گازسوز کن و کپسول را هم پر کن اونوقت همه ی نفرات که نشستند روی صندلیها و یه چرخی باهاش بزن مخصوصاً از روی سرعتگیرهای تپه ای شکل! رد شو اونوقت معلوم میشه واقعاً ضروریه کمکها رو عوض کنی یا نه.خلاصه خرج اضافه هستش...
    درباره ی اینکه چند کیلو گاز میگیره مطمئن نیستم ولی بیشتر برمیگرده به فشار کمپرسور جایگاه.مثل بنزین نیستش که هر وقت دلت خواست نازل را خارج کنی.اینجوریه که تلمبه ی گاز رو که وصل کردی و شیرش رو باز کردی شروع میکنه به پر کردن و خودش قطع میکنه
    یکی توو آژانس که روآی گازسوز داشت میگفت توو جایگاههای معمولی حدودً 500 تا 550 تومن گاز میخوره ولی توو یه جایگاه دیگه که گاز زده بود 950 تومن گاز جا شده بود و میگفت از ترس اینکه مخزنش نترکه رفته بوده دور ایستاده!! و البته حجم بیش از حد گاز برای حفظ ایمنی و اینکه خطرساز نشه بعداً خودش از داخل سوپاپ اطمینان رگولاتور یواش یواش بیرون میاد داخل هوا میشه ولی باعث شده بود رگولاتورش بخاطر فشار زیاد گاز مخزن خراب شه البته گارانتی داشته بود
    بخاطر همین نمیتونم دقیق بگم چقدر گاز واقعاً میگیره البته یه عددهای 8کیلو 10 کیلو و اینا بین افراد سر زبونه که بنظرم خیلی دقیق نیست
    این تاپیک که لینک میذارم بحثهای مفصل و خوبی داره حتماً تا هر جایی تونستی ببین مخصوصاً همیشه 10 صفحه ی آخر هر تاپیک مطالبش بروزتره
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Last edited by Penryn; 30-07-2010 at 15:22.

  3. این کاربر از Penryn بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #13
    پروفشنال vahid_203's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    محل سكونت
    آذربايجان شرقي
    پست ها
    660

    10

    بدون فشار به فنربندی که نیست.کپسول 60 کیلویی رو روی پراید 141 صفر گذاشتم.همونطور که میدونی ارتفاع 141 یه قدری بیشتر از هاچبکه که قبلاً داشتم ولی با این کپسولی که نصب شده اگه از بغل خوب نگاه کنی حس میکنی که عقبش یخورده جزیی پایین اومده.کسی که زیاد مسافر سوار میکنه مثل تاکسیها لازمه کمکهای عقبو تقویت کنه و با انواع مخصوصتر عوض کنه.از یکی همکارام که اونم گازسوز کرده شنیدم کمکهای فرانسوی مخصوصی برای اینکار وجود داره.ولی منکه نیازی به اینکار ندارم.ولی شما ممکنه نیازت بشه.اول گازسوز کن و کپسول را هم پر کن اونوقت همه ی نفرات که نشستند روی صندلیها و یه چرخی باهاش بزن مخصوصاً از روی سرعتگیرهای تپه ای شکل! رد شو اونوقت معلوم میشه واقعاً ضروریه کمکها رو عوض کنی یا نه.خلاصه خرج اضافه هستش...
    درباره ی اینکه چند کیلو گاز میگیره مطمئن نیستم ولی بیشتر برمیگرده به فشار کمپرسور جایگاه.مثل بنزین نیستش که هر وقت دلت خواست نازل را خارج کنی.اینجوریه که تلمبه ی گاز رو که وصل کردی و شیرش رو باز کردی شروع میکنه به پر کردن و خودش قطع میکنه
    یکی توو آژانس که روآی گازسوز داشت میگفت توو جایگاههای معمولی حدودً 500 تا 550 تومن گاز میخوره ولی توو یه جایگاه دیگه که گاز زده بود 950 تومن گاز جا شده بود و میگفت از ترس اینکه مخزنش نترکه رفته بوده دور ایستاده!! و البته حجم بیش از حد گاز برای حفظ ایمنی و اینکه خطرساز نشه بعداً خودش از داخل سوپاپ اطمینان رگولاتور یواش یواش بیرون میاد داخل هوا میشه ولی باعث شده بود رگولاتورش بخاطر فشار زیاد گاز مخزن خراب شه البته گارانتی داشته بود
    بخاطر همین نمیتونم دقیق بگم چقدر گاز واقعاً میگیره البته یه عددهای 8کیلو 10 کیلو و اینا بین افراد سر زبونه که بنظرم خیلی دقیق نیست
    این تاپیک که لینک میذارم بحثهای مفصل و خوبی داره حتماً تا هر جایی تونستی ببین مخصوصاً همیشه 10 صفحه ی آخر هر تاپیک مطالبش بروزتره
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    سلام

    خیلی ممنونم دوست عزیز

    لطف کردی

    امروز فردا میخوام برم نصب کنم .... فقط یه مشکل دارم که تو تبریز کسی نیست که از این سیستم سوپر سی ان جی سر در بیاره و ببنده ... شما کار خیلی خوبی کردی نصبش کردی میگن تو عمر موتور خیلی تاثیر داره

    الان دنبال اونم


    قربانت .. موفق باشی

  5. #14
    پروفشنال MCI's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    محل سكونت
    جایی به اسم ایران
    پست ها
    639

    پيش فرض

    vahid_203 عزیز:
    سیستم cng ماشین من شهاب با دو مخزن هستش.
    همونطور که تو پستای قبلی گفتم دو مخزنه هیچ مشکلی نداره.
    و در مورد کمک فنرها باید بگم که اگه فقط برای استفاده ی خودتون هست نیازی به تعویض نداره اگه نه تعداد سرنشینا بیشتره باید فنر کمک های عقب رو با فنر های مخصوص cng تعویض کنید.
    چون ماشین خیلی مییاد پایین.
    Last edited by MCI; 02-08-2010 at 10:25.

  6. این کاربر از MCI بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #15
    پروفشنال MCI's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    محل سكونت
    جایی به اسم ایران
    پست ها
    639

    پيش فرض

    یه سوال بدجوری فکرمو به خودش مشغول کرده.
    سوال اینه که یک خودرو صفر که دوگانه سوز هست(پراید) اگه بخوای باهاش روزی 150 کیلومتر با گاز باهاش کار بکنی البته کنار بنزین. چقدر میشه باهاش کارکرد. یعنی ماشین بعد چه مدتی به خرج میفته و اولین و رایج ترین مشکلی که پیدا میکنه چیه؟
    راستی ماشین دوگانه شرکتی نیست.

  8. #16
    پروفشنال vahid_203's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    محل سكونت
    آذربايجان شرقي
    پست ها
    660

    10

    یه سوال بدجوری فکرمو به خودش مشغول کرده.
    سوال اینه که یک خودرو صفر که دوگانه سوز هست(پراید) اگه بخوای باهاش روزی 150 کیلومتر با گاز باهاش کار بکنی البته کنار بنزین. چقدر میشه باهاش کارکرد. یعنی ماشین بعد چه مدتی به خرج میفته و اولین و رایج ترین مشکلی که پیدا میکنه چیه؟
    راستی ماشین دوگانه شرکتی نیست.
    اولین مشکل اینه که ماشین به صدا می افته .. یعنی از همه جای ماشین صدا میاد ..

  9. این کاربر از vahid_203 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است

    MCI

  10. #17
    پروفشنال vahid_203's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    محل سكونت
    آذربايجان شرقي
    پست ها
    660

    5

    سلام

    آقا ما یه اشتباهی کردیم این ماشین رو گازسوز کردیم و بدبختی ها شروع شد

    ماشین دسته گلم حیف شد . حیف


    کلید cng که نصب شده اتوماتیک ... یعنی یه حالت بنزین داره و یه حالت که بنزین چشمک میزنه و وقتی دور موتور بالا میره میپره رو گاز

    مشکل :

    1) ماشین وقتی رو گازه (یعنی چراغ بنزین چشمک میزنه و در واقع رو بنزین استارت میخوره) به زور روشن میشه .. چند بار باید استارت بزنم تا به زور روشن بشه و گهگاهی وقتی روشن شد گاز که میدم بره رو گاز میره رو گاز ولی یهو دور موتور افت میکنه و خاموش میشه

    2) وقتی مثلا تو جاده دارم با دنده 4 با گاز میرم .. سرعتم رو کم میکنم و دنده رو میدم به 3 ماشین میمیره .. یعنی هر چی گاز میدم انگار نه انگار مثل اینکه ماشین خلاص داره میره ... البته خاموش نمیشه ها ولی گاز نمیخوره

    ممنون میشم کمکم کنید ......

  11. #18
    آخر فروم باز Penryn's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    پست ها
    965

    پيش فرض

    سلام

    آقا ما یه اشتباهی کردیم این ماشین رو گازسوز کردیم و بدبختی ها شروع شد

    ماشین دسته گلم حیف شد . حیف


    کلید cng که نصب شده اتوماتیک ... یعنی یه حالت بنزین داره و یه حالت که بنزین چشمک میزنه و وقتی دور موتور بالا میره میپره رو گاز

    مشکل :

    1) ماشین وقتی رو گازه (یعنی چراغ بنزین چشمک میزنه و در واقع رو بنزین استارت میخوره) به زور روشن میشه .. چند بار باید استارت بزنم تا به زور روشن بشه و گهگاهی وقتی روشن شد گاز که میدم بره رو گاز میره رو گاز ولی یهو دور موتور افت میکنه و خاموش میشه

    2) وقتی مثلا تو جاده دارم با دنده 4 با گاز میرم .. سرعتم رو کم میکنم و دنده رو میدم به 3 ماشین میمیره .. یعنی هر چی گاز میدم انگار نه انگار مثل اینکه ماشین خلاص داره میره ... البته خاموش نمیشه ها ولی گاز نمیخوره

    ممنون میشم کمکم کنید ......
    عادیه
    وقتی ماشینو بتازگی گازسوز میکنی اولش این صحبتا هست
    بعد چند روز که خوب عیب و ایرادها را گرفتی بایست ببری همونجا بدی تنظیمش کنن
    بعد از اون خوب تر میشه

  12. این کاربر از Penryn بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #19
    پروفشنال vahid_203's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    محل سكونت
    آذربايجان شرقي
    پست ها
    660

    5

    عادیه
    وقتی ماشینو بتازگی گازسوز میکنی اولش این صحبتا هست
    بعد چند روز که خوب عیب و ایرادها را گرفتی بایست ببری همونجا بدی تنظیمش کنن
    بعد از اون خوب تر میشه
    ممنون

    الان 8 روز نصب شده ..

    چند بار هم بردم پیش یارو .. آخر سر دعوام شد

    چند جای دیگه هم بردم ولی به نتیجه ای نرسیدم


  14. #20
    آخر فروم باز Penryn's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    پست ها
    965

    پيش فرض

    ممنون

    الان 8 روز نصب شده ..

    چند بار هم بردم پیش یارو .. آخر سر دعوام شد

    چند جای دیگه هم بردم ولی به نتیجه ای نرسیدم

    اون وظیفشه چک کنه ولو 100 بار بری پیشش.خیلی ادعا داشت ازش شکایت کن!
    البته خودتم میتونی شیر رگلاتور رو زیر کاپوت یه مقدار بیشتر بازش کنی.کار ساده ایه.با آزمون و خطا موقع رانندگی متوجه میشی چقدر باز باشه بهینه هستش

  15. این کاربر از Penryn بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •