سلام
مدتی درگیر فاز اول و دوم یک پروژه بازسازی فضاهای باستانی استان خوزستان بودم (دوران هخامنشی و ساسانیان) که خوشبختانه کار من در این پروژه دیگه تمام شده و به عبارتی فارغ شدم
من مسئولیت کار بر روی عناصر اُرگانیک صحنه را بر عهده داشتم. مجسمه های باستانی، کاراکترهای سی جی، پرنده ها ... .
این کار مجموعا حدود ۶۰ انیمیت داشت که تقریبا نیمی موشن کپچر هستن و بقیه را دستی انیمیت کردم. فایل های موشن کپچر را از اینترنت دانلود کردم.
اکثر لباس های کاراکترها ncloth مایا هستن.
بعضی از انیمیت ها و چند تا از پلان ها:
کیفیت بالا (۲۸ مگ)
rapidshare:
4share:کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
کیفیت پایین (۱۲ مگ)کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
فقط در مورد پلان ها این توضیح را بدم که مدل های غیر اُرگانیک (ساختمان ها، کشتی ها و ... ) توسط مصطفی متوری و امین نادری کار شدن. قاسم فرحانی مت پینتینگ را انجام دادن. جواد متوری رندرینگ و کامپوزیت را انجام دادن و الان دارن صحنه های فاز دوم را رندر می گیرن. ایشون سوپروایزر پروژه هم هستن.
تهیه کننده فاز اول سیمای خوزستان هست و تهیه کننده فاز دوم میراث فرهنگی.
![]()



.gif)
جواب بصورت نقل قول
.gif)

امينم واسه همين سرش شلوغ بود پس 
معمولا میگن تا اتمام کل کار چیزیش به بیرون درز نکنه حالا شما هم چیز زیادی نزاشتی که .... خودت حتما یه چی میدونی که گذاشتی:-؟؟.gif)
