چه جوری میشه به طور همزمان با چند کامپیوتر روی یک پروژه ی یونیتی کار کرد ؟ :n01:
Printable View
چه جوری میشه به طور همزمان با چند کامپیوتر روی یک پروژه ی یونیتی کار کرد ؟ :n01:
سلام فکر Assist و Team Editiion یوینیتی هست ولی میشه بدون هم کار کرد .بیشتر به مدیریت بستگی داره.
یکتون فلدرشو شیر کنه
نفر دوم از تو شبکه اجراش کنه
بدون هیچ مشکلی جفتتون کار کنید
خب اینجوری مطمئنی هر تغییری میدیم جفتمون روی Scene ذخیره میشه کنار هم ؟نقل قول:
فکر جالبی بود نمیدونم چرا به عقل خودم نرسید ... البته اگه جواب بده.
شما خودت امتحان کردی ؟ :n16:
احسان من اینکار واسه ویژال استودیو انجام دادم خیلی دردسر ساز بود!.
ویژوال بایید اتو رفرش رو فعال کنی
برای یونی تی هم
هرکی هر تغییری بده یه لحظه وایمستی لود میکنه برا طرف بعدی بعد کار را میوفته
باید این شرطم بزارین که هرکی هر تغییری داد سیو کنه
تا نفر بعدی هم ببینتش
من این کارو کردم جواب نمیده ... یه دستگاه گه پروژه رو باز میکنه دستگاه بعدی که بار میکنه هشدار میده که همین پروژه الان در خال اجراس و یونیتی نمیتونه دو تا پروژه مثل هم باز کنهنقل قول:
چه جوری این مشکلو حل کنم ؟
مشکل رفرش نیست مشکل اش اینکه وقت من مثلا من پروژه ران مییکنه رفیق ام نمی تونست اون ران کنه ...
منم همین مشکلو دارم راای واسه حل کردنش نیس ؟نقل قول:
نمی دونم من دیگه پیگیرش نشدم فایل های cs مون در یک پروژه آخر ترکیب می کردیم.
من که نداشتم ویژوال استدیوم 2008 بود یونیتمم 2.7 بود
نمی دونم
من ویژال استدیو 2010 داشتیم اون موقع .
سلام
از این استفاده کنید :
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ممنون ... این کش سرور ربطی به خرید لایسنس تیمی نداره و همینجوری میشه باهاش کار کرد ؟نقل قول:
بله مشیه باهاش کار کرد ما یه سالی میشه داریم باهاش کار میکنیم .نقل قول:
آقا یه سوال
من اگه یه سین داشته باشم و کلا لول دیزاین تمومش کرده باشم رو چظوری میتونم با یه سین دیگه ک اونم کامله ترکیب کنم؟
همه سینتو بریز تو یه پریفاب بعد تو سین بعدی اون پریفاب رو بیار همین
آخه وقتی زیاد محیط سنگین باشه اذیت میکنه الان یکم که محیط سنگینه میام یه تایل رو یه ذره اینور اونور میکنم باید تو هر حرکت چندین ثانیه یا دقیقه وایسم تا جابجا شه
حالا فرض کن تو یه سین یه ور یه تونل تو سین دیگه ادامش اینا رو با هم ست کنم جاشونو واقعا پیر میشم
خو پس حرفه ایی حستی من آماتور در نظر گرفتمت
میتونی به این پرفاب یه اسکریپت بدی که دیزیبل باشه وقتی که دوربین بهش نزیک شد اینبل بشه و همینطور برا سین دومت
خیلی راه داره میتونی حتی از لودینگو .... هم اضافه کنی
می تونی با اسکریپت یک سکانس لود لود کنی بدون اینکه از GameObject های فعلی چیزی حذف بشه یک بار لود معمولی بقیه اش لود بدون حذف GameObjects ها
منظور این دستور هست.
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] .LoadLevelAdditive
کلا دارم ته گرافیک یونیتی رو میسنجم
این یه اسکرین شات از لول اوله:
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
البته بعضی از آبجکتارو تکستچر LOD شونو بیک نکردم به خاطر همین بی تکستچرن
دارم تو این ۲ یا ۳ هفته با هر کلکی شده فریم ریت رو میبرم بالا
۳ لول LOD درست کردم Occulosion Culling هم تو مرحله اجراس
ــ آقا اگه راهی دیگه به زهنتون میرسه بیشنهاد بدید ممنون میشم::::::
این رو تست کردم با LOD ولی برای همه نمیشه اجرا کردنقل قول:
تیک دیستروی اسمشه فکر کنم میزنم ۱۰ یا ۱۵ ثانیه طول میده دوباره Prefab ظاهر شه
البته برا بعضی جاها
نقل قول:
آره این فکر خیلی عالیه هست فکر کنم تو روایت داستان مثلا وقتی سوار یه آسنسور میشه در حال پخش سینماتیک لول بعد همین جا لود شه دیگه به لودینگ و دمو آفلاین نیاز نداره
منظورم از کار کردن چند نفر مثلا خودمون که یکی از مدل سازا اصفهان هستن اگه بخوای دوتامون تو یه سین کار کنیم مثلا من یه ابتدای تونل و دیگری انتها این دو تا سین رو چطو میشه باهم ترکیب کرد منظورم دقیقا یه چیزی تو مایه های ایمپورت سین مثلا کلا نمیدونم این سازندهاش چرا یه ایمپورت هم بقل اپن نذاشتن مگه دنیا به آخر میرسید
البته اینو میشه با روشی که parvizamd گفتن در آورد ولی تو بازی
راستی دمتون گرم از راهنماییتون
از اصلی ترین مشکلات لایت هاته که ریل تایمه فک کنم
لایت کلا سنگین میکنه من تو پروژه هام هیچ وقت از لایت یونیتی استفاده نمیکنم سر همین
راستی lod هم قلق داره اگه دور بشی باید یه کاری کنی کلا یه خط بیشتر کامپایل نشه اونم ایف اوله چون همون ایف هم فریم ریت رو پایین میاره
تجربه ام تا اینجا بوده
راستی لول خوبی شده ایول داره
موفق باشی
مرحله ات خیلی شبیه دمو آنریل شده .:n02::n12: خیلی باحال شده.
لایتاش کلا رو اعصابه نمیدونم چرا من اینجوریم که میخوام از یونیتی چیزیو که نمیشه توقه داشته باشمنقل قول:
منظورتونو از ال او دی متوجه نشدم یعنی وقتی میری عقب و مثلا آبجکت لول اول غیب میشه دراصل بازم پشت پرده داره رندر میشه
من ۳ تو لول LOD درست کردم تو هر چی عقب تر میره از پیلی کمتر میشه تو لول ۴ کلا رندر نمیشه
ممنون
لطف داریدنقل قول:
(الگه انجین مثل کرای رو داشتم Ubisoft , EA باید تعطیل میکرد :n24: شوخی کردم:n02:)
یه سوال
من وقتی بازی اجرا میکنم فقط نهایتا از ۲۰ ٪ CPU استفاده میکنه
اگع بازی رو خروجی بگیرم درست میشه یا کلا یونیتی اینجوریه؟ :n13: نکنه فقط از یه Core استفاده میکنه:n28: