سلام . . .
این مدل رو ساخته بودم . . .
گفتم یه رندر ازش بگیرم . . .
ZBrush + 3Ds Max + UV Layout + VRay + Photoshop
:n16:
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Printable View
سلام . . .
این مدل رو ساخته بودم . . .
گفتم یه رندر ازش بگیرم . . .
ZBrush + 3Ds Max + UV Layout + VRay + Photoshop
:n16:
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سلام
میشه یه جا دیگه اپلود کنی - دیده نمیشه
حوبه علی
هر چند من چیزی از زیبراش حالیم نمیشه ولی بنظرم سخت میاد ..نه؟
میگم حالا همین چند تا پلی گون داره؟سیستم تا چه مقیاسی کند میشه و دیگه کار روش مشکل میشه (تو زیبراش کار می کنی میگم)
بعد اینکه روی تک تک ورتکس ها هم مثل توی مکس و مایا باید روش کار کرد؟
کار قشنگی شده - متریال چوبش عالیه
شاید؟؟!!
یه کمی متریالش پر رنگ شده
درخشندگیشم به نظزم زیاده باید کدر تر باشه !!
موفق باشی
مرسی هادی جاننقل قول:
زیبراش سخته؟! :n02:
از فتوشاپ آسون تره!
اگه نقاشیت خوب باشه زیبراشتم خوب میشه . . .
این که ساختم تعداد پلی هاش زیاد نشد! فقط 9175000 !
کند شدنش بستگی به RAM داره . . .
تا 30 یا 40 میلیون رو هم راحت میتونی باهاش کار کنی . . .
واسه کار با ورتکس ها با این همه تعداد پلی نیازی به کار روی یکی یکیشون نیست . . .
مثل براش تو فتوشاپ که میتونی سایزش رو بزرگ و کوچیک کنی، میتونی تو زیبراش هم سایز براش رو بزرگ و کوچیک کنی و تا محدوده سایز براش به ورتکس ها ضربه بزنی . . .
وقتتو هدر نده و از همین الان کار با زیبراش رو شروع کن که دیر بجنبی ضرر کردی . . .
:n16:
مرسی سجاد جوننقل قول:
شاید چی؟!
تو فتوشاپ خیلی روش کار کردم تا اینجوری شد . . .
:n16:
سلام مخلصیمنقل قول:
تا 30 یا 40 میلیون رو هم راحت میتونی باهاش کار کنی . . .
واقعا اینقدر قدرت داره!!
من نمی دونستم پس چطور توی مایا یکم که smooth و بالا می بری قفل میکنه و این نه!؟
بعد اینکه من اگه مثلا یک مدل رو (مخصوصا سر که جزییات زیادی داره) رو بیاریم تو زیبراش و زیاد جزییات و بالا ببریم (به قولت تا چند میلیون) اون وقت چطوری دوباره بیاریم تو مایا که اسکین و متریال و اینا بدیم...نمیشه که؟!
یا مثلا خودت چطوری آوردی تو مکس هنگ نمیکنه؟
زیبراش که میگن شوخی نیست :n02:
به خاطر فناوریشه دیگه . . .
احتمالا به خاطر کار با Pixol هاست!
ما مدل رو با تعداد پلی کم وارد مکس میکنیم
بعد از Displacement که تو زیبراش ازش ساختیم استفاده میکنیم . . .
جزییاتش میشه مثل همونی که تو زیبراش بوده . . .
خیلی هم قشنگ. داش علی . من مخصوصا اونجا نظر ندادم. چون این همه اونجا فعالیت کردم متخصص یا فعال چیزی که نشدیم هیچی. ایدی من از یک نفر که تازه عضو میشه کمتر امکانات داره
نه می تونم عکس اواتار بزارم. نه می تونم امضا. نه پیغام به کسی.
چند بار هم پیغام دادم به مدیران از طریق ارتباط خود سایت ولی هیچکی اهمیت نداده
فربون پی سی ورد برم که اگر اینقدر خلوت نمیشد عمرا پام رو اونجا نمیزاشتم با اون جو رفیق بازیشون
یارو یک خیار میسازه سریع تاپ گالری. بعد طرف بوق خودش رو تو زبراش پاره می کنه و روی اناتومی مطالع کرده یکی نمیگه تاپ گالری :)). واقعا مسخرس. اینطوری رک بگم هیچ جا پیشرفت نکردیم تو 3 دی هم نمی کنیم.
:n04:
از بس ایراد میگرفتی . . .:n02:
بیخیال . . .
کاش اینجا هم ایرادای کار رو میگفتی . . . :n14:
به هر حال :n19:ایراد و انتقاد باعث پیشرفت میشه. حالا نمیدونم چقدر با حرف های من موافقی ولی یک روز ممکنه موافق بشی :)
کارت فقط اون خط سیاه ها جالب نیست و از نماهای دیگه هم عکس بزاری خوبه. در کل داش علی تمرین بوده دیگه. اینطوری پیش بری میترکونی به زودی
راستی علی گنومون این عکس اواتارت که نمی دونم خرسه گرگنما هست دیوه چیه اینم زیبراش هست؟
اگه بخوایم چندتا توی نت پیدا کنیم (عکس فقط) چی باید بنویسیم؟
بعد اینکه اگه سه بعدی هست چطوری اینطور در میارن؟
مرسینقل قول:
هم تمرین بوده و واسه مسابقه عجله ای ساختم . . .
آره، خط های سیاه رو اعصاب خودمم رفتن . . . :n15:
ای بابا . . .نقل قول:
مگه فیلمشو ندیدی؟! همون Wolfman دیگه!
خدای 3D یعنی Rick Baker اینو ساخته . . .
آره اینم زیبراش بوده، عکس WIP همین رو دارم . . .
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اگه بلد بودم اینو چجوری در میارن که الان اینجا نبودم . . . :n09:
ولی تو فیلم های آموزشی همین سایت 2 تا آموزش از همین Rick Baker هست، یکیشون African Woman، اون یکی هم The Biker که فقط دوس داری بشینی نگاشون کنی!
بهترین جا واسه دیدن شاهکارای زیبراش خود سایتشه!
ZbrushCentral.com
عجب چیزی بابا ...!
من که نه ندیده بودم اینو ...چون اصلا زیبراش بلد نیستم طرف این کارا هنو نرفتم
بعد یه سوال این اون همه روی مو های صورتش به صورت سه بعدی پلی گون میکشه چطوری بهش بافت مو میده؟
یعنی اینکه مثل فوتوشاپ لایه بندی میشه که بعدا واسه UV مکافات نشه؟این فکرا رو کردن دیگه نه؟
موهای این کاراکتر واسه خودمم از اون موقع تا حالا سوال شده . . .
ولی آره، تو زیبراش هم لایه بندی وجود داره . . .
اگه اون جزوه های آموزش رو خونده باشی میبینی فکر همه جاشو کردن . . .
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
عالیه علی اینو من دیده بودم توی هاردم داشتم اما چون حالیم نمیشد یکی رو بیشتر نخونده بودم!
فک کنم الان برای شروع خیلی بدرم بخوره دستت درد نکنه، زکات خیلی خوبی بود! :n02:
----------
حالا یه سوال که قبلا هم ازت پرسیده بودم گمونم
اونم اینکه من امروز رفتم آموزش 7 دی وی دی زیبراش دیحیتال و شروع کردم به نظرت اون چهل دی وی دی نومون و هم بخرم مخصوصا اینکه آموزش های نومونولوژی هم توش هست
فک کنم به قول خودت خدای مدلینگ ها توی نومونولوژی باشن نه؟
من آموزش های رندرینگ و نورپردازی شو که دیده بودم داشتم دیوونه می شدم !(دروغ نگم اصلا چیزی نمی فهمیدم یعنی!)
میشه بگی توی آموزش های این بسته چیا هست فک کنم تو تموم کرده باشی نه!؟
-----------------
راستی من هفته قبل موفق شدم یه قلم نوری وکام هم بگیرم (ازین 500 تومنی ها) الان جون میده واسه پینتینگ و کنده کاری توی زی براش نه! امروز یکم تو زیبراش کار کردم خیلی نرم و منعطف هست حس خوبی به آدم میده!
خوش به حالت! 500 تمون دادی واسه قلم نوری؟! :n28:
7 دی وی دی کدومه؟
هر چی آموزش بخری بازم کمه . . .
تا گرونتر نشده بگیر . . .
آموزشهای Gnomology توی پک دیجیتال تیتورز هستن . . . ( واسه شروع این پک بهتره )
تو لینکش که همشونو نوشته دیگه . . .+
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
جزوه ها رو بشین بخون . . . به دردت میخوره :n06:
سلام
کاری زیبای شده
اما رندر که گرفتی یه جورای توی صحنه حلقه های سفید دیده میشه خودت اضافه کردی یا این که کیفیت رندر رو پاین آوردی ؟؟
مرسی
اونها رو واسه قشنگی اضافه کردم . . . :n01:
خواستم صحنه از سادگی در بیاد . . .
اگه Bokeh رو تو گوگل سرچ کنی، میتونی اینجور تصاویر رو پیدا کنی که واسه افکت دادن قشنگن . . .
:n16: