دوستان اطلاعاتی در رابطه با سوناتا 2011 میخواستم:
مدلهاش
قیمتش
زمان ورود رسمی به ایران و...
Printable View
دوستان اطلاعاتی در رابطه با سوناتا 2011 میخواستم:
مدلهاش
قیمتش
زمان ورود رسمی به ایران و...
قمیتش 52 ... تا جایی که اطلاع دارم
نمی ارزه .نقل قول:
قیافشم که خیلی خوب نشده .
اپشناش هم فرق زیادی نکرده .
فکر کنم بیشتر از 52 تومن باشه، به هر حال سوناتا 6 سیلندر 2010، قیمتش اختلاف زیادی با آزرای قدیمی نداره و آپشنهاش هم بیشتره، امتیاز کرش تست بالاتری داره، ظاهر زیباتر داره، تقریباً یکی از به صرفه ترین ماشینا نسبت به قیمتشه!
قیافش فوق العاده شده، بهتر نشده؟! تو طراحیش یکمی از CLS الهام گرفته شده.نقل قول:
از هر نظری ماشین بهتر شده از هر نظری. چطوری می تونین بگین فرقی نکرده، سوناتا 2011 یکی از بهتری ماشین های کلاس خودش هست اگر بهترین نباشه.
فقط چندتا از بهبودهای این خودرو نسبت به نسل قبلش رو بخوام بگم: موتور 4 سیلندر 2.4 با 198 اسب بخار قدرت (مدل قدیمی 175 اسب قدرتش بود) و البته با این که قدرتش بیشتر شده مصرفش کمتر شده. گیربکس کاملاً جدید اتوماتیک 6 سرعته، که یکی از دلایل مصرف کمتر و پرفرمنس بهتر هست. هندلینگ خودرو بهتر شده چون کل سیستم تعلیق خودرو نسبت به نسل قبل تغییر کرده. (یکی از مشکلات سوناتاهای نسبل قبل سیستم تعلیقش بود). فضای بیشتر نسبت به نسل قبل و دریافت بالاتربن امتیاز امنیت در تصادفات از عقب، جلو و کنار از موسسه ی IIHS و امکانات ریز و درشت دیگه.
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
قیافش خوب شده، ولی واسه من تناسب نداره! نمیدونم مشکلش کجاست، ولی نگاش میکنم... :13: انگار فاصله چرخاش خیلی زیاده، حالا شاید یه رینگ و لاستیک بهتر بذارن، بیشتر به دل بشینه
از نظر طراحی که خیلی خوبه در مورد خودش هم که تو صافکاری دوستم پنجشنبه هفته گذشته دیدم یکی پلاک تبریز بود که چپ کرده بود! ازمالکش پرسیدم گفت براش 62.5 تموم شده!
ماشالا! نپرسیدی چجوری موفق شد چپش کنه؟نقل قول:
تو سایت پیشگامان بسته به آپشن از 47 تومن داره تا 55 تومن
به نظر من زیبا و تیون تر شده ؛ طراحی اخمو و خشنی هم داره :دی !
طراحيش واقعاً بهتر شده.
لطفا قیمت اون هم به روز پست بدید و فکر می کنید گرون تر میشه یا ارزونتر با توجه به برداشتن یارانه بنزین
یکی لطف کنه تمام آپشناش رو بگه. البته اگه فردا هیوندای هم مارو تحریم کنه، باید بریم نسخه عربیش رو بیاریم!!! ( چند وقت دیگه این کلمه تحریم هم تو سایت فــیلتر میشه:دی )
دیروز نمایشگاه 61 قیمت زده بود.
اختیار داری ، مگه نکرده؟!نقل قول:
این همه افزایش ناگهانی قیمت از کجا اومده پس؟!
البته هیوندا که تحریم نکرد ، قضیه برمیگرده به تحریم یک طرفه ی کره و این صحبتا!
بگذریم...
طراحی ماشین که انصافا بهتر شده!
خطوط منحنی ماشین واقعا زیبا شدن!
به نظر من فقط یه مشکل این وسط هست ، اونم اینه که به ماشین های درحال تردد خیابون زیاد شباهت نداره!
نمیدونم متوجه منظورم شدید یا نه ، میخوام بگم یه جورایی زیاد توو چشم میزنه!زیاد حس خود نمایی داره...
البته این نظر شخصیه...
---------- Post added at 07:16 PM ---------- Previous post was at 07:14 PM ----------
الان که به تاریخ پست ها نگاه میکنم میبنم ظاهرا نباید پست میدادم!
نه بعضی تاپیک ها نباید خاک بخوره!نقل قول:
الان که به تاریخ پست ها نگاه میکنم میبنم ظاهرا نباید پست میدادم!
البته بعضی ها...
این تاپیک فعلا به روزه و نظر دادن مشکلی نداره
دوستان سعی کنید هر تجربه شخصی یا خبری که در مورد این ماشین دارید حتما در این تاپیک قرار بدید.
ممنون.
من توی این ماشین نشستم ، فقط اینو بگم دیگه دلم نمیخواست بیام بیرون : دی
دیشب یه سوناتا 2011 به قیمت 61 میلیون 500 هزار تومان فروختیم. :31:
سوناتا 2011 واقعا عالیه فقط ایربگ باید بیشتر داشته باشه و حجم موتورش بیشتر.از نظر طراحی اتاق که عالیه.
فول آپشنش 8-9 تا ایربگ داره ولی معمولیش 2تا داره که خیلی کمه.
یکی از بدیهای این ماشین اینه که بعد از 0.5 ساعت رانندگی یکمی احساس کمردرد میکنید. من همچین حسی دارم شاید مشکل از کمر من باشه. البته ما فول آپشنشو نداریم که قرتی بازی برای تنظیم گودی کمر و این چیزا داشته باشه. ماشین فوقالعاده کوری هست یعنی داغون میشید تا بخواید ابعاد ماشین بیاد دستتون! به موقع معکوس نمیده لامصب:دی
از اون طرف مصرف کمش بهتون حال میده:دی هندلینگش به عنوان یه ماشین 20هزار دلاری فوقالعادست. طراحیش حرف نداره یعنی ما که تقریبا 7ماهه داریمش هنوز تکراری نشده برامون.
دوستان عزیز اینو از طرف یه کسی که تجربه بسیاری از این ماشین داره بپذیرید. حتما فول آپشنش رو بخرید. اگر معمولیشو خریدید پولتونو ریختید زباله البته برای کسی که میخواد 60میلیون بده میگم. معمولیش حتی سنسور واسه دنده عقب هم نداره! اصلا فولش با معمولیش زمین تا آسمون فرق میکنه
فول آپشنش 8-9 تا ایربگ داره ولی معمولیش 2تا داره که خیلی کمه.
یکی از بدیهای این ماشین اینه که بعد از 0.5 ساعت رانندگی یکمی احساس کمردرد میکنید. من همچین حسی دارم شاید مشکل از کمر من باشه. البته ما فول آپشنشو نداریم که قرتی بازی برای تنظیم گودی کمر و این چیزا داشته باشه. ماشین فوقالعاده کوری هست یعنی داغون میشید تا بخواید ابعاد ماشین بیاد دستتون! به موقع معکوس نمیده لامصب:دی
از اون طرف مصرف کمش بهتون حال میده:دی هندلینگش به عنوان یه ماشین 20هزار دلاری فوقالعادست. طراحیش حرف نداره یعنی ما که تقریبا 7ماهه داریمش هنوز تکراری نشده برامون.
دوستان عزیز اینو از طرف یه کسی که تجربه بسیاری از این ماشین داره بپذیرید. حتما فول آپشنش رو بخرید. اگر معمولیشو خریدید پولتونو ریختید زباله البته برای کسی که میخواد 60میلیون بده میگم. معمولیش حتی سنسور واسه دنده عقب هم نداره! اصلا فولش با معمولیش زمین تا آسمون فرق میکنه
فول و معمولی چقدر اختلاف قیمت دارن؟نقل قول:
سلام گل پسر:31:نقل قول:
اینطرفا چی کار میکنی؟از خط موبایل اومدی بیرون
از نظر من(البته نظر من شخصیه یکهو نپرید رو سر و صورتم:31:)نصبت به سری قدیم واقعا طراحی خیره کننده ای داره و همونجور که سعید گفت واقعا صندلیش کمرو ادیت میکنه
نسبت به قیمت واقعا ماشین خوبیه ولی من به کمری ترجیحش نمیدم:10:
طرف ما 4 تا پنج تا(از نظر رنگ و اسپرت بودن و آپشن)نقل قول:
فول و معمولی چقدر اختلاف قیمت دارن؟
حسین بدسلیقه ای بسکه:دی
آقا قیمتو نمیدونم چقدر اختلاف داره چون اصلا قیمت پلاک ملیشو ندارم.
اینجا معمولیش حدود 26-7تومنهتا فول آپشن بدون نویگیشن که 33تومنه. دیگه با نویگیشن رو خبر ندارم شرمنده
سوناتا 2011 یه محصول متفاوت هیوندای هست.الان قیمتش حدود 60000000 تومان.
البته قیمتش کاذبه. باید خیلی پائین تر بیاد. اصلا نمیارزه 60تومن!
شرکتیش ظاهراً وارد شده با قیمت 54 تومن!
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
دوستان زمانی که ما گرفتیم موتورش با موتور نسل قبلش یکی بود. حالا نمیدونم هنوز هم همینطوره یا بالاخره عوضش کردن!
دوستان عزیز اگه قصد خرید دارید شرکتی نخرید چون خیلی از لوازمش رو برمیدارن.
سفارش کویت یا عربستان انگار یه چیز دیگست.
ببخشید دوستان ولی عکس از سنتینیال با مشخصات و....ندارین؟
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]نقل قول:
ورود(جنیسس)نشان داد هیوندای با عزمی جزم و با برنامه ریزی کاملاً هدفمند،سعی در نزدیک شدن هرچه بیشتر به رقبای آمریکایی،اروپایی و ژاپنی خویش دارد.اما اخیراً اولین تصاویر و گزارش معرفی بزرگ ترین عضو خانواده هیوندای با نام Equus باعث شگفتی همگان شد،خصوصاً که این بار،به مدعیون اجازه مقایسه این تازه وارد با رقبای اصلی یعنی مرسدس کلاسS و لکسسLS داده شده بود تا شخصاً مهمان جدید را با نسل های پیشین این کلاس مقایسه نمایند.Equus که حال در رأس نمونه های تولیدی هیوندای قرار میگیرد،خودرویی کاملاً لوکس با دو موتور 8/3 لیتری 6 سیلندر و دیگری 6/4 لیتری 8 سیلند 366 اسب بخاری بوده که طی 5 سال از طراحی به نمونه تولید رسیده است.
سابقه تولید اولین مدل لوکس هیوندای به سال 1990 بازمی گردد،خودرویی که بر اساس میتسوبیشی ژاپن طراحی و ساخته شده بود.آن مدل هرگز در دنیا یا بهتر بگویم بازارهای جهانی به صورت گسترده عرضه نشد و صادرات آن محدود به کشورهای عربی،چین و بخش کوچکی از اروپا می شد.
هیوندای ادعا نموده بخشی از نوآوری های ارایه شده در این مدل تنها در همین خودرو بوده و در دیگر رقبا دیده نمی شود.طراحی ظاهری Equus به نظر میرسد تلفیقی از مرسدس کلاسS و لکسسLS باشد و آن گونه که پیداست نام جنیسس همانند لکسس در تویوتا و اینفینیتی در نیسان به زودی به برند خودروهای لوکس هیوندای تبدیل خواهد شد.هیوندای بازار هدف خود را روی ایالت متحده و سپس اروپا متمرکز نموده است.رونمایی رسمی Equus در نمایشگاه ژنو انجام شد اما در خود کره،فروش آن از ابتدای ماه مارس آغاز شده است.
نقل قول : مجله ماشین