PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : آیا نفرین یک چیز واقعیست؟



Geek1337
28-05-2021, 12:27
چند بار در حالت خشم و کینهء بسیار شدید نفرین کردم... مدت کوتاهی بعدش حوادثی رخ دادند. بطور مثال یک بار 24 ساعت نکشید که هواپیمای ترابری ارتش در شهرمان سقوط کرد... یک بار دیگر حتی تهدید کردم گفتم قدرت نفرین را خواهید دید... حدود 4 ساعت بعد زلزلهء 5 ریشتر در یکی از شهرهای ایران آمد و مدت کوتاهی بعد هم هواپیمای میگ سقوط کرد...
زلزله ها و سیل هایی در کار بوده است.

یوگی های هندی با این قدرتها کاملا آشنا هستند... صحبت های یکی شان در این مورد را گوش میکردم که بنظرم بسیار درست است... میگفت که همه چیز در جهان هستی انرژی است... و اینکه نفرین هم یک انرژی است... انرژی ای با هدفی برای تخریب و نابودی یا صدمه زدن به کسی یا چیزی

این حرفش برایم جرقه ای بود چون خودم هم بنوعی پی برده بودم به این مسئله
نفرین یک انرژی مخرب آزاد میکند... حال بستگی به شخص دارد که میزان/قدرت این انرژی چقدر باشد، و البته آدمهایی مثل ما اعتقاد داریم که تنها نفرین برحق میگیرد و نفرین اثر نمیکند مگر اینکه توسط خداوند تایید شود و مشروع باشد. میگویند نفرین اگر ناحق باشد حتی به سمت خود نفرین کننده برمیگرد!
البته در کل نفرین کردن خوب نیست، ولیکن وقتی ظرفیت انسان کاملا پر شود و راه دیگری نداشته باشد، مثل بنده، نفرین میکند. وقتی نتوانی جلوی خودت را بگیری.

Geek1337
28-05-2021, 12:35
یک بار دیگر نفرین کرده بودم...
این را بگویم که نفرین بصورت تصنعی نمیشود... بلکه یک خشم و کینهء بسیار شدید در بنده وقتی به هر علتی بوجود می آید، آنگاه نفرین میکنم و بنظرم در غیر این صورت انرژی نفرین قابل آزاد شدن نیست.
بعد نمیدانم درست یادم نیست شب بود یا روز... در حالتی بودم که نه خواب بود و نه بیداری... گویی در یک بعد دیگری از جهان بودم... دیدم که تعدادی بشقاب پرنده، یعنی سفینهء موجودات فرازمینی، بر فراز چند ساختمان بلند در شهرمان ایستاده بودند، و میدانستم دارند چکار میکنند... فهمیدم که آنها دارند انرژی نفرین مرا از درون زمین به جای دیگری هدایت میکنند، چون آن انرژی به درون زمین فرو رفته بود و اگر تخلیه نمیشد در شهرمان زلزله میامد (که شاید حتی خودم و خانواده ام نیز صدمه میدیدیم).
طوری بود که خواب نبود انگار... یک حالتی بسیار شبیه واقعیت... و برایم جالب بود و متوجه شدم که انگار دیگران متوجه آن سفینه ها نیستند یا انگار به هر دلیلی بی تفاوت بودند.

بنظر بنده ابعاد دیگری در اطراف ما وجود دارد، ولیکن انسانها در حالت عادی از وجود آنها اطلاعی ندارند.

آنهایی که این هستی را ساده و فقط سه بعد میدانند... آدمی خنده اش میگیرد... هر روز جهان عجیب تر میشود. حتی علم فیزیک مدرن به چیزهای عجیبی رسیده (عجایب فیزیک کوانتم).

بنظر بنده انسان باید واقعا نادان و ابله باشد که فکر کند این جهان و وجود و زندگی ما انسانها و دیگر موجودات، فقط از یک مشت ماده و تصادفی است! عقیده ای در نهایت جهل. در پایین ترین سطح شعور.

اخیرا چند بار گفته ام، همان چیزهایی که انسانها باور ندارند و به شوخی میگیرند میتواند موجب نابودی شان شود.

Geek1337
28-05-2021, 12:42
سطح آگاهی درونی اکثریت انسانها در عصر حاضر بخاطر غره شدن به پیشرفت و قدرت مادی و مادیگرایی و فساد اخلاقی انسانها، بسیار پایین است. نزدیک پایین ترین سطح ممکن.
از این رو آنها وجود ماوراء را به سخره میگیرند و همه اش را خرافات میدانند.
و حتی عقل و استدلال درست و حسابی هم ندارند. تنها خودشان فکر میکنند که میفهمند و عقل و فهم دارند، ولیکن نفس بر تمامی قوای آنها منجمله عقل شان سوار شده و هرطور که میخواهد استدلال و نتیجه گیری میکند. نفس انسانها یک ذات حیوانیست و شناختی و کششی نسبت به حقایق بالاتر ندارد، و تنها دنبال منافع مادی و ارضای خواسته های حیوانی خودش است. این است که درواقع آدمها که فکر میکنند خودشان هستند، ولیکن خودشان نیستند و نفس حیوانی کنترل آنها را بدست دارد. این به سبب ضعف روحی ملکوتی در توانایی کنترل نفس است.

Geek1337
29-05-2021, 11:16
یادم هست آن سال را...
سالی بود که بسیار ناراحت بودم... چون بی عدالتی و ظلم را دیده بودم و تجربه کرده بودم... عید نوروز بود... و بنده جز مقدار کمی حقوق و عیدی که دریافت کرده بودم چیزی نداشتم. نه ماشین و نه حتی پول خاصی که بشود با آن کاری کرد... سالها مسافرت نرفته بودیم... حتی هنوز هم وضع به همین منوال است. سالهای طولانیست که خانوادهء ما مسافرتی نرفته ایم! یعنی مستضعف هستیم، ولیکن میدانم که آدمهایی که وضعشان از ما بدتر باشد هم بسیار بوده و هستند.
خلاصه بهرحال ناراحت بودم و آدمها را میدیدم که همه اتومبیل دارند و موقع تعطیلات هجوم میبرند برای مسافرت...
نفرین کردم... گفتم خدایا این جامعهء پلید حداقل ترین حقوق انسانی ام را نیز از من سلب کرد... ویران شان کن، باران مرگ را بر آنها ببار...
بعد قضیهء آن باران های ناگهانی و سنگین و سیل ها پیش آمد... و دیدم که اتومبیل های مسافران را سیل میبرد... حقیقتا خوشحال و خشنود شدم :thumbsup:

Geek1337
29-05-2021, 11:20
به خدا قسم آدمیان را همان چیزهایی نابود خواهد کرد که باور ندارند و به شوخی میگیرند.
این را از بنده داشته باشید.
ولیکن بسیاری آنقدر احمق هستند که هیچوقت نمیفهمند چرا صدمه خوردند و چرا نابود شدند.
در این هستی هیچ چیزی تصادفی نیست، حتی افتادن برگی از درخت.

aryamehr1368
29-05-2021, 13:59
دوست عزیز شما در متن های قبل گفتید که مردم اذیتت میکنن خوب کسی این حرف ها رو بزنه معمولا اذیتش میکنن پیشنهاد من اینه خودت رو به یک روانپزشک نشون بده

Geek1337
29-05-2021, 14:21
دوست عزیز شما در متن های قبل گفتید که مردم اذیتت میکنن خوب کسی این حرف ها رو بزنه معمولا اذیتش میکنن پیشنهاد من اینه خودت رو به یک روانپزشک نشون بده
بنده این حرفها را در جای دیگر که نزده و نمیزنم، فقط در این محیط نت و بصورت ناشناس بیان میکنم.
در دنیای واقعی، گفتن این حرفها چه فایده ای دارد؟
اتفاقا در دنیای واقعی سیاست کامل دارم و دیدگاه جنگی... هرچه مردم ناآگاه تر و احمق تر بهتر... آنها را در جهل و توهم نگه میدارم... ابتدا ضعیف بودم ولی به مرور در هنر جنگ قوی تر و قوی تر شدم، چنانکه اکنون هیولایی هستم. تمام کارفرماها را به زانو درآوردم و شرایطم را به ایشان تحمیل کردم... و با من با احترام شدید و حتی ترس برخورد میکنند... طوری که بعضی وقتها دیگران تعجب کرده و از علت امر پرسش میکنند!
البته همیشه خداوند و اخلاق و انصاف را درنظر میگیرم و از این قدرت سوء استفاده نمیکنم، تنها برای گرفتن حقوق طبیعی و بدیهی خودم استفاده میکنم.
گفته بودم که نسبت به گذشته هم وضعم بسیار بهتر شده... ولیکن دیدگاهم هنوز نسبت به آدمها و جامعه همانطور است و بطور کلی دیدگاه و استراتژی جنگی دارم، بدین معنا که بصورت پیشفرض تمام انسانها را بعنوان دشمن یا تهدید درنظر میگیریم، مگر اینکه خلافش ثابت شود... خب آنقدر هم آدم شناس شده ام که بتوانم ماهیت آدمها را خیلی سریع از بقول معروف وجنات و سکناتشان تشخیص دهم. ولیکن همیشه سیاست کامل دارم. حتی آدمهایی که فعلا یا به ظاهر خوبند، ممکن است نقاط تاریک پنهانی داشته باشند که به موقعش بروز کند، یا موقعی که بدانها نقطه ضعفی از خودت بدهی، یا اینکه در آینده اصلا عوض و آدم دیگری بشوند. بنابراین همواره باید با همهء انسانها سیاست داشت و سلاح و ابزار دفاعی را بر زمین نگذاشت. یعنی حداقل این پیشفرض بنده است، مگر اینکه خلافش ثابت شود.
این حرفهایی هم که اینجا میزنم، برای روشن شدن حقیقت و اینکه حقیقت عریان را توی صورت بشریت بزنم... وگرنه بنده دیگر راه و برتری و قدرت خویش را پیدا کرده ام، اما هرچقدر حقیقت روشن تر شود و دست دروغگوها و احمق ها و رذل ها رو شود، برای بنده هم بهتر است، چون آیندهء جهان اینطور میتواند بهتر باشد. از بیان حقیقت به کسی ضرر نمیرسد جز دشمنان حقیقت.

Geek1337
29-05-2021, 14:25
از آنجا که قدرتم در وادی ذهن و روح و روان بسیار بالا رفته، رسالت آشکارسازی و دفاع از حقیقت راستین را در خودم حس میکنم.
هرکس هر توانایی ای پیدا کند بهرحال ممکن است حس مسئولیت هم بکند. اصلا برایش یک امر طبیعی میشود. مثلا وقتی شما قدرت فیزیکی و شجاعت داشته باشید، بیشتر از افراد دیگر حس میکنید میتوانید و وظیفه دارید از مظلومان دفاع کنید و با ظالمان نبرد کنید. البته به فرض اینکه آدم خوبی باشید، نه اینکه خودتان پلید باشید/شوید و از این قدرت برای ظلم و تباهی استفاده کنید.
روشنی و آگاهی و اطمینانی نیز که بنده از نظر ماهیت شناسی و قدرت اندیشه بدست آورده ام، تاجاییکه دیده ام یکی از برترین هاست، نزدیک ترین ها به حقیقت. قدرت اندیشهء برتر!
حال با این قدرت ذهن و روان و اندیشه با دروغ ها و فریب ها نبرد میکنم. سالهاست.

Geek1337
29-05-2021, 14:32
هرچقدر هم که قوی باشی، وقتی در یک جامعه ای متشکل از بیشمار حیوانات عقب افتاده و رذل ها و درندگان زندگی کنی، دچار محدودیت هایی میشوی... بخصوص که آدم سالمی از نظر روح و روان و وجدان باشی؛ چون نمیتوانی دست به هر دروغ و فریب و نامردی و رذالت و فسادی بزنی که بقیهء آدمها بدانها خویش را آلوده میکنند.
ولیکن بنده اکنون راه خویش و حقیقت خویش را یافته ام و سالهاست دارم خودم را قوی تر و سخت تر میکنم... و این راه و هدف همچنان ادامه دارد. روز به روز قوی تر میشوم.
اما در کنار این میتوان و باید در فضای ذهن و اندیشه نیز نبرد کرد و سعی در پاکسازی جهان داشت... اینکه فقط خودم قوی شوم... اگر در جامعه افشاگری نکنم و اگر اندیشه ام را به میدان نفرستم و حقانیت و برتری آن را نشان ندهم، انبوه میمون های عقب مانده و رذل ها و پلیدها، احتمالا جهان را بیش از پیش تسخیر خواهند کرد، و کار برای بنده هم در نهایت غیرممکن یا حداقل بسیار سخت تر خواهد شد.
همزمان هم خود و هم جامعه. هم درون و هم برون. هرکدام به جای خویش و تاحدی که میتوانیم. بنده در وادی قدرت ذهن و اندیشه و بینش/بصریت بسیار قوی هستم، و این بنوعی میدان و رسالت بنده است که باید در آن نبرد کنم و بر دیگران فائق گردم. تلاشی که نمیشود تضمین کرد نتیجه میدهد یا نمیدهد و چقدر، ولیکن بهرحال این ذات و رسالت طبیعی بنده است.

vahidreza2007
29-05-2021, 14:33
طرف داره مريخ پيماي رفت و برگشتي ميسازه و ازمايشش رو با موفقيت رد كرده بعد ما درگير نفرين و .... هستيم ! نفرين اگر بگير بود كه ...........................:exclamati

Geek1337
29-05-2021, 14:40
طرف داره مريخ پيماي رفت و برگشتي ميسازه و ازمايشش رو با موفقيت رد كرده بعد ما درگير نفرين و .... هستيم ! نفرين اگر بگير بود كه ...........................:exclamati
زیاد گول این چیزها را نخورید.
اگر اینها اینقدر عرضه داشتند، خب چرا وضع همین کرهء زمین را خوب نمیکنند؟
آیا زمین یک گوهر بسیار گرانبها نیست؟ و آیا کار بر روی زمین بسیار کم هزینه تر و راحت تر و شدنی تر نیست؟
راه میفتند میخواهند میلیون ها کیلومتر دورتر بعد از سالها مثلا یک محیط مسکونی کوچکی درست کنند با آن همه هزینه و چالش های عظیم... درحالیکه عرضه نداشتند خانهء گرم و نرم و پر از نعمت های رایگان فعلی خود را که در آن هستند حفظ کنند. هر عملی که شما بخواهید با سفرهای فضایی و در محیط یک سیارهء بیگانه انجام دهید با آن شرایط نامساعد برای حیات و سکونت انسان، بسیار دشوارتر و هزینه برتر از انجام همان عمل بر روی کرهء زمین است.
چرا زمین را حفظ نکنیم؟ چرا نمیتوانیم؟ مشکل در کجاست؟ مشکل در همان نفس های آدمیان است.
و این آدمیان به هرکجا بروند، داستان همین است.

messi3
29-05-2021, 14:41
طرف داره مريخ پيماي رفت و برگشتي ميسازه و ازمايشش رو با موفقيت رد كرده بعد ما درگير نفرين و .... هستيم ! نفرين اگر بگير بود كه ...........................:exclamati

هزاران سال پیش افرادی بودند بدون مریخ پیما پرواز میکرند و به آسمانها میرفتند
امروز بعد از گذشت هزارسال هنوز هم افرادی هستند که با وجود مریخ پیما بدون آن پرواز میکنند که این باعث شگفتی نیست
بلکه اثر سوء مصرف مواد افیونی است:wac:

vahidreza2007
29-05-2021, 14:45
زیاد گول این چیزها را نخورید.
اگر اینها اینقدر عرضه داشتند، خب چرا وضع همین کرهء زمین را خوب نمیکنند؟
آیا زمین یک گوهر بسیار گرانبها نیست؟ و آیا کار بر روی زمین بسیار کم هزینه تر و راحت تر و شدنی تر نیست؟
راه میفتند میخواهند میلیون ها کیلومتر دورتر بعد از سالها مثلا یک محیط مسکونی کوچکی درست کنند با آن همه هزینه و چالش های عظیم... درحالیکه عرضه نداشتند خانهء گرم و نرم و پر از نعمت های رایگان فعلی خود را که در آن هستند حفظ کنند. هر عملی که شما بخواهید با سفرهای فضایی و در محیط یک سیارهء بیگانه انجام دهید با آن شرایط نامساعد برای حیات و سکونت انسان، بسیار دشوارتر و هزینه برتر از انجام همان عمل بر روی کرهء زمین است.
چرا زمین را حفظ نکنیم؟ چرا نمیتوانیم؟ مشکل در کجاست؟ مشکل در همان نفس های آدمیان است.
و این آدمیان به هرکجا بروند، داستان همین است.

ببخشيد ولي مشكل در طرز تفكر كساني مثل شماست . ممنون ميشم منو ريپلاي نكنيد حوصله بحث در اين گونه موارد كه همچيش روشنه رو ندارم متاسفانه !

اگر بنا به طرز فكر شما بود الان نبايد پشت كامپيوترت ميشستي و تو سايت پيام ميذاشتي بلكه از روي پشت بوم و با دود بايد مكالمه ميكردي !

Geek1337
29-05-2021, 14:46
هزاران سال پیش افرادی بودند بدون مریخ پیما پرواز میکرند و به آسمانها میرفتند
امروز بعد از گذشت هزارسال هنوز هم افرادی هستند که با وجود مریخ پیما بدون آن پرواز میکنند که این باعث شگفتی نیست
بلکه اثر سوء مصرف مواد افیونی است:wac:
واقعا چنین افرادی وجود داشته اند... اینکه فکر میکنید انسان حتما به علم و فناوری مدرن نیاز دارد تا بتواند به مریخ برود... حتی خیلی فراتر از مریخ را هم بعضی رفتند... و اینها بواسطهء قدرت روحانی انسان ممکن است. ولیکن پیمودن راه کمال روحانی سخت و طولانیست... اما شدنی است...
در کتاب یکی از عرفا میخواندم حتی با موجودات فرازمینی دیدار و معاشرت داشته.
ولیکن شما باور نمیکنید.
من اگر از خوابهای خودم بگویم که چطور بارها آینده را پیشبینی کرده بودند، یا حتی در خواب به بنده آموزش هایی داده شد... میگویید که توهم یا دروغ است!
ولیکن بنده به وجود ابعاد ماوراء بنوعی پی برده ام. و میدانم که این نقشه های جاه طلبانه ما را نجات نخواهد داد، بلکه نجات حقیقی انسانها در اصلاح نفس خودشان است.

قَدْ أَفْلَحَ مَنْ زَكَّاها «9» وَ قَدْ خابَ مَنْ دَسَّاها «10» كَذَّبَتْ ثَمُودُ بِطَغْواها «11» إِذِ انْبَعَثَ أَشْقاها «12» فَقالَ لَهُمْ رَسُولُ اللَّهِ ناقَةَ اللَّهِ وَ سُقْياها «13» فَكَذَّبُوهُ فَعَقَرُوها فَدَمْدَمَ عَلَيْهِمْ رَبُّهُمْ بِذَنْبِهِمْ فَسَوَّاها «14» وَ لا يَخافُ عُقْباها «15»

«9» به راستى رستگار شد، آن كس كه نفس خود را تزكيه كرد. «10» و بى شك محروم و نااميد گشت هر كس كه آن را به پليدى آلود. «11» قوم ثمود از روى سركشى، (پيامبرشان را) تكذيب كردند. «12» آنگاه كه شقى‌ترين آنها (براى كشتن ناقه) به پا خاست. «13» پس پيامبر خدا به آنان گفت: ناقه خدا و آبشخورش را (حرمت نهيد). «14» پس او را تكذيب كردند و ناقه را كشتند و پروردگارشان به خاطر اين گناه، آنان را درهم كوبيد و با خاك يكسانشان كرد. «15» و خداوند از عاقبت كار خود بيم ندارد.

Geek1337
29-05-2021, 14:50
اگر بنا به طرز فكر شما بود الان نبايد پشت كامپيوترت ميشستي و تو سايت پيام ميذاشتي بلكه از روي پشت بوم و با دود بايد مكالمه ميكردي !
خیر. بنده فقط علم و فناوری مدرن را همه چیز ممکن نمیدانم.
همزمان از تمام گزینه ها و احتمالات بهره میبرم.
همانطور که در دنیای مسائل ماورایی خرافات و اغراق و دروغ و اشتباه وجود دارد، در دنیای ماتریالیست ها و بقیهء قشرها نیز وجود دارد. باید این را بفهمید، وگرنه در این جهان در توهم زندگی خواهید کرد.
علم و فناوری هم یک کاربردها و حیطهء خودش را دارد. و همچنین اهداف علمی ارزش خودشان را دارند. ولیکن ماهیت و نفس انسانها چیزی انکار ناپذیر است. مثلا شما تصور کنید یک آدمی که قاتل است و رذل است به مریخ برود، خب این آدم هنوز همان آدم است و ریشه و بذر تباهی در درون خودش است، به هرکجا که برود این حقیقت عوض نخواهد شد.

aidin619
29-05-2021, 15:16
به عنوان یک مددکار که چندسالی در یک آسایشگاه روانیزشکی مشغول به کار بودم
بیش از 60 درصد افرادی که بستری میشدند یا با امام مخفی در ارتباط بودند یا با ماوراء
دلایلش هم یا مصرف مواد مخدر بود یا مشکلات روانی
روانپزشک هم تا زمانی که ازشون میپرسید هنوز هم در ارتباطید و جواب مثبت میشنید زمان بستری شدنشون رو تجدید میکرد
بنده برای احوال شما نگران هستم اگر به فکر خودتون و اطرافیانتون هستید حتمن به یک روانپزشک مراجعه
حداقلش میتونه یک مراجعه غیر حضوری اینترنتی باشه

Geek1337
29-05-2021, 15:26
به عنوان یک مددکار که چندسالی در یک آسایشگاه روانیزشکی مشغول به کار بودم
بیش از 60 درصد افرادی که بستری میشدند یا با امام مخفی در ارتباط بودند یا با ماوراء
دلایلش هم یا مصرف مواد مخدر بود یا مشکلات روانی
روانپزشک هم تا زمانی که ازشون میپرسید هنوز هم در ارتباطید و جواب مثبت میشنید زمان بستری شدنشون رو تجدید میکرد
بنده برای احوال شما نگران هستم اگر به فکر خودتون و اطرافیانتون هستید حتمن به یک روانپزشک مراجعه
حداقلش میتونه یک مراجعه غیر حضوری اینترنتی باشه
بنده نگرانی درمورد خودم ندارم. شما نگران خودتان باشید.
اگر در باب عقل و منطق حرف بیشتری دارید بفرمایید. اگر حریف قدرت ذهن و استدلال بنده میشوید.
اینکه فرمودید خب چیزی را ثابت یا رد نمیکند. در هر قشری و زمینه ای میتواند عده ای شیاد یا متوهم و بیماران روانی وجود داشته باشد، و این دلیلی بر این نیست که هرکس دیگری هم شیاد و متوهم و روانیست.
شما نمیتوانید امکان وجود چنین چیزهایی را با توسل به چند بیمار بخت برگشته رد کنید. بحث عقلانی و منطق است. چیزهایی که ممکن هستند، یعنی ما تاکنون قادر به رد آنها نبوده ایم، گرچه قادر به اثبات وجودشان هم شاید نبوده ایم... بهرحال تجربیات شخصی هم ممکن است پاره ای از آنها واقعی باشد، چه شما باور بکنید و چه نکنید. قضاوت و تصمیم طبیعتا با خود هر انسانی است. شما نمیتوانید بگویید چون شخصی واقعی بودن تجربهء خودش را باور کرده، بیمار روانیست. سرنوشت هر انسانی باید در دست خودش باشد، تاجاییکه به حقوق و آزادی و امنیت دیگران صدمه ای وارد نمیکند. شاید شما هم احمقی بیش نباشید! آیا بنده باید پیرو شما باشم؟ یا میتوانید برتری خود را بر بنده اثبات بفرمایید؟

Geek1337
29-05-2021, 15:38
ما با علم و فناوری مخالف نیستیم و نه حتی با جاه طلبی های علمی...
حرف ما چیست... روشن و منطقی است اگر میمون نفس تان بگذارد که آزادانه و منصفانه فکر کنید :rolleye:
حرف این است که ما آنچه ماهیت و نفس آدمیست، یعنی در درونش است، را، اصل و اساسی میدانیم و مهمترین چیزی که اگر حل شود تقریبا تمامی چیزهای دیگر هم حل خواهند شد.
بطور مثال صفات آدمی. مثلا شخصی حسود است... این حسادت یک صفت رذیله ای است در درونش، حال ممکن است از ضریب هوشی بالا هم برخوردار باشد، حتی دانشمند خوبی باشد، یا ایلان ماسک باشد... بهرحال این صفت و ماهیت و درونش از نظر ما بسیار مهم و سرنوشت ساز است.
آدمی به هرکجا که برود نمیتواند از این واقعیت و ماهیت فعلی خودش فرار کند، و با جابجایی فیزیکی ولو میلیون ها کیلومتر، همچنان همان آدم است و همان بذرهای شر یا نیکی در درونش حمل میشوند.
آنچه قرآن فرموده روشن است و اگر از خواندن آن تلنگری نخورید، نشان از مرده بودن روح شما یا تسلط کامل میمون نفس بر وجود شماست... وقتی میخوانی چقدر زیبا و گویاست...
قَدْ أَفْلَحَ مَنْ زَكَّاها «9» وَ قَدْ خابَ مَنْ دَسَّاها «10»
آیا استغفرا... این سخن میتواند از یک شیاد یا آدم معمولی باشد؟ فکر نمیکنم.
این چیزیست که باید با وجود خودت دریابی. با وجدان و روحی سالم.

شما اگر خودتان را به انواع فناوری های مدرن مجهز کنید، هنوز یک واقعیت است که خودتان خودتان هستید، با هر آنچه از خیر و شر که در درون شماست... اگر موجود کثافتی باشید همچنان کثافتی بیش نیستید، و اگر موجود ارزنده ای باشید ارزنده هستید. حال مثلا به خودتان انواع گجت های پیشرفته را آویزان کنید، و پشت فرمان سفینهء فضایی بنشینید... همچنان شما و نفس شما همان است که واقعیت دارد... ورای تمام اینها. و این است که از دید الهی، سرنوشت شما را تعیین میکند.

aidin619
29-05-2021, 15:49
بنده نگرانی درمورد خودم ندارم. شما نگران خودتان باشید.
اگر در باب عقل و منطق حرف بیشتری دارید بفرمایید. اگر حریف قدرت ذهن و استدلال بنده میشوید.
اینکه فرمودید خب چیزی را ثابت یا رد نمیکند. در هر قشری و زمینه ای میتواند عده ای شیاد یا متوهم و بیماران روانی وجود داشته باشد، و این دلیلی بر این نیست که هرکس دیگری هم شیاد و متوهم و روانیست.
شما نمیتوانید امکان وجود چنین چیزهایی را با توسل به چند بیمار بخت برگشته رد کنید. بحث عقلانی و منطق است. چیزهایی که ممکن هستند، یعنی ما تاکنون قادر به رد آنها نبوده ایم، گرچه قادر به اثبات وجودشان هم شاید نبوده ایم... بهرحال تجربیات شخصی هم ممکن است پاره ای از آنها واقعی باشد، چه شما باور بکنید و چه نکنید. قضاوت و تصمیم طبیعتا با خود هر انسانی است. شما نمیتوانید بگویید چون شخصی واقعی بودن تجربهء خودش را باور کرده، بیمار روانیست. سرنوشت هر انسانی باید در دست خودش باشد، تاجاییکه به حقوق و آزادی و امنیت دیگران صدمه ای وارد نمیکند. شاید شما هم احمقی بیش نباشید! آیا بنده باید پیرو شما باشم؟ یا میتوانید برتری خود را بر بنده اثبات بفرمایید؟
فرار از واقعیت بیماری شما رو درمان نمیکنه شما باید تحت مراقبت قرار بگیرید و درمان بشید
جای جبهه گرفتن گرفتن و عصبانیت سریعتر به یک روانپزشک مراجعه کن
کسی که فکر میکنه با نفرینش زلزله میاد سیل میاد هواپیما سقوط میکنه و قدرت برتر ماورایی نسبت به بقیه داره قطعن سالم نیست مشکل داره و نباید راست راست در این یک جامعه سالم بچرخه
اگر در کشور آزدی زندگی میکردی اطرافیانت که براشون مشکل ایجاد کردی با یک تماس مشکلشون حل میشد
هر چند الانم غیمت میتونه این کارو بکنه

messi3
29-05-2021, 16:11
واقعا چنین افرادی وجود داشته اند... اینکه فکر میکنید انسان حتما به علم و فناوری مدرن نیاز دارد تا بتواند به مریخ برود... حتی خیلی فراتر از مریخ را هم بعضی رفتند... و اینها بواسطهء قدرت روحانی انسان ممکن است. ولیکن پیمودن راه کمال روحانی سخت و طولانیست... اما شدنی است...
در کتاب یکی از عرفا میخواندم حتی با موجودات فرازمینی دیدار و معاشرت داشته.
ولیکن شما باور نمیکنید.
من اگر از خوابهای خودم بگویم که چطور بارها آینده را پیشبینی کرده بودند، یا حتی در خواب به بنده آموزش هایی داده شد... میگویید که توهم یا دروغ است!
ولیکن بنده به وجود ابعاد ماوراء بنوعی پی برده ام. و میدانم که این نقشه های جاه طلبانه ما را نجات نخواهد داد، بلکه نجات حقیقی انسانها در اصلاح نفس خودشان است.

قَدْ أَفْلَحَ مَنْ زَكَّاها «9» وَ قَدْ خابَ مَنْ دَسَّاها «10» كَذَّبَتْ ثَمُودُ بِطَغْواها «11» إِذِ انْبَعَثَ أَشْقاها «12» فَقالَ لَهُمْ رَسُولُ اللَّهِ ناقَةَ اللَّهِ وَ سُقْياها «13» فَكَذَّبُوهُ فَعَقَرُوها فَدَمْدَمَ عَلَيْهِمْ رَبُّهُمْ بِذَنْبِهِمْ فَسَوَّاها «14» وَ لا يَخافُ عُقْباها «15»

«9» به راستى رستگار شد، آن كس كه نفس خود را تزكيه كرد. «10» و بى شك محروم و نااميد گشت هر كس كه آن را به پليدى آلود. «11» قوم ثمود از روى سركشى، (پيامبرشان را) تكذيب كردند. «12» آنگاه كه شقى‌ترين آنها (براى كشتن ناقه) به پا خاست. «13» پس پيامبر خدا به آنان گفت: ناقه خدا و آبشخورش را (حرمت نهيد). «14» پس او را تكذيب كردند و ناقه را كشتند و پروردگارشان به خاطر اين گناه، آنان را درهم كوبيد و با خاك يكسانشان كرد. «15» و خداوند از عاقبت كار خود بيم ندارد.

قدرت روحانی داستان زیاد داره!
تزکیه نفس میخاد خودسازی میخاد
روحت باید سبک بشه و هزار داستان دیگه
که در آخر آیا خدا این اجازه بهت بده بتونی پرواز کنی بری پیشش یا نه !اصلا چرا باید بری پیشش !
اما یک راه ساده تر هست برای پرواز 1 عدد پیک نیکی 1 سنجاق و مواد از انواع افیون صنعتی باشد که چه بهتر
سنتی هم بود بود به مقدار لازم شروع میکنی به استعمال تا پرواز کنی
معلومه هر کی بخاد بیوسیله پرواز کنه راه دوم رو انتخاب میکنه:biggrin:

messi3
29-05-2021, 16:19
پ.ن: دیگه پستهای بنده رو نقل قول نکن خواندن و جواب به این جور پستهای سراسر علمی و منطقی از توان بنده خارجه:exclamati

aryamehr1368
29-05-2021, 16:45
هرچقدر هم که قوی باشی، وقتی در یک جامعه ای متشکل از بیشمار حیوانات عقب افتاده و رذل ها و درندگان زندگی کنی، دچار محدودیت هایی میشوی... بخصوص که آدم سالمی از نظر روح و روان و وجدان باشی؛ چون نمیتوانی دست به هر دروغ و فریب و نامردی و رذالت و فسادی بزنی که بقیهء آدمها بدانها خویش را آلوده میکنند.
ولیکن بنده اکنون راه خویش و حقیقت خویش را یافته ام و سالهاست دارم خودم را قوی تر و سخت تر میکنم... و این راه و هدف همچنان ادامه دارد. روز به روز قوی تر میشوم.
اما در کنار این میتوان و باید در فضای ذهن و اندیشه نیز نبرد کرد و سعی در پاکسازی جهان داشت... اینکه فقط خودم قوی شوم... اگر در جامعه افشاگری نکنم و اگر اندیشه ام را به میدان نفرستم و حقانیت و برتری آن را نشان ندهم، انبوه میمون های عقب مانده و رذل ها و پلیدها، احتمالا جهان را بیش از پیش تسخیر خواهند کرد، و کار برای بنده هم در نهایت غیرممکن یا حداقل بسیار سخت تر خواهد شد.
همزمان هم خود و هم جامعه. هم درون و هم برون. هرکدام به جای خویش و تاحدی که میتوانیم. بنده در وادی قدرت ذهن و اندیشه و بینش/بصریت بسیار قوی هستم، و این بنوعی میدان و رسالت بنده است که باید در آن نبرد کنم و بر دیگران فائق گردم. تلاشی که نمیشود تضمین کرد نتیجه میدهد یا نمیدهد و چقدر، ولیکن بهرحال این ذات و رسالت طبیعی بنده است.
اینکه کسی نمیتونه باهات بحث کنه از روی ترس نیست بخاطر اینه بحث با ادمی که سلامت روحی نداره و اطرافیان رو درنده خو میبینه کلا اشتباهه,در میدان اندیشه هم هرچقدر میخوای جلو برو واقعا کی میاد به حرفات اهمیت بده,توصیه آخر من برای سالم بودن اطرافیانت اینه خودت رو درمان کنی همیشه علم میتونه ب بشر کمک کنه و خدا فقط به ظالمها کمک میکنه خدات حافظت باشه

- - - Updated - - -


هرچقدر هم که قوی باشی، وقتی در یک جامعه ای متشکل از بیشمار حیوانات عقب افتاده و رذل ها و درندگان زندگی کنی، دچار محدودیت هایی میشوی... بخصوص که آدم سالمی از نظر روح و روان و وجدان باشی؛ چون نمیتوانی دست به هر دروغ و فریب و نامردی و رذالت و فسادی بزنی که بقیهء آدمها بدانها خویش را آلوده میکنند.
ولیکن بنده اکنون راه خویش و حقیقت خویش را یافته ام و سالهاست دارم خودم را قوی تر و سخت تر میکنم... و این راه و هدف همچنان ادامه دارد. روز به روز قوی تر میشوم.
اما در کنار این میتوان و باید در فضای ذهن و اندیشه نیز نبرد کرد و سعی در پاکسازی جهان داشت... اینکه فقط خودم قوی شوم... اگر در جامعه افشاگری نکنم و اگر اندیشه ام را به میدان نفرستم و حقانیت و برتری آن را نشان ندهم، انبوه میمون های عقب مانده و رذل ها و پلیدها، احتمالا جهان را بیش از پیش تسخیر خواهند کرد، و کار برای بنده هم در نهایت غیرممکن یا حداقل بسیار سخت تر خواهد شد.
همزمان هم خود و هم جامعه. هم درون و هم برون. هرکدام به جای خویش و تاحدی که میتوانیم. بنده در وادی قدرت ذهن و اندیشه و بینش/بصریت بسیار قوی هستم، و این بنوعی میدان و رسالت بنده است که باید در آن نبرد کنم و بر دیگران فائق گردم. تلاشی که نمیشود تضمین کرد نتیجه میدهد یا نمیدهد و چقدر، ولیکن بهرحال این ذات و رسالت طبیعی بنده است.
اینکه کسی نمیتونه باهات بحث کنه از روی ترس نیست بخاطر اینه بحث با ادمی که سلامت روحی نداره و اطرافیان رو درنده خو میبینه کلا اشتباهه,در میدان اندیشه هم هرچقدر میخوای جلو برو واقعا کی میاد به حرفات اهمیت بده,توصیه آخر من برای سالم بودن اطرافیانت اینه خودت رو درمان کنی همیشه علم میتونه ب بشر کمک کنه و خدا فقط به ظالمها کمک میکنه خدات حافظت باشه بای

srx190d
29-05-2021, 17:31
چقدر شبیه ژیان حرف میزنی mjx

mirzabozorg
29-05-2021, 18:54
طرف داره مريخ پيماي رفت و برگشتي ميسازه و ازمايشش رو با موفقيت رد كرده بعد ما درگير نفرين و .... هستيم ! نفرين اگر بگير بود كه ...........................:exclamati

درود بر آمریکا

Geek1337
30-05-2021, 07:54
اینکه کسی نمیتونه باهات بحث کنه از روی ترس نیست بخاطر اینه بحث با ادمی که سلامت روحی نداره و اطرافیان رو درنده خو میبینه کلا اشتباهه,در میدان اندیشه هم هرچقدر میخوای جلو برو واقعا کی میاد به حرفات اهمیت بده,توصیه آخر من برای سالم بودن اطرافیانت اینه خودت رو درمان کنی همیشه علم میتونه ب بشر کمک کنه و خدا فقط به ظالمها کمک میکنه خدات حافظت باشه بای
شما ابتدا با بنده کلی بحث و جدل میکنید، بعد که میبینید نمیتوانید از پس بنده بربیایید، برچسب بیمار بودن به بنده میزنید.
ضمنا در عقل و منطق ما نباید هیچ پیشفرضی داشته باشیم. منجمله اینکه اکثریت یا بخش عظیمی از انسانها درنده خو نیستند. شاید واقعا اینطور باشد! اگر نیست، خب پس باید بتوانید با سند و استدلال، با عقل و بحث منطقی ثابتش کنید. اگر نمیتوانید چنین چیزی را ثابت کنید که پس نمیتوانید ادعا کنید که قطعا غلط است.
بیشتر یا درواقع تقریبا تمامی انسانها، موجوداتی در عمق خویش تحت تاثیر احساسات و غرایز اولیه و حیوانی هستند. هرچند در ظاهر دم از عقل و منطق میزنند، ولی وقتی بهشان فشار بیاید و کم بیاورند اکثرا وارد فاز رفتار طبیعی بر اساس روان انسان میشوند... ولیکن نمیخواهند دستشان رو شود... این است که میخواهند ژست عقل و منطق داشتن را حفظ کنند، و بی پایه و بدون اینکه بتوانند اثبات کنند، طرف مقابل و مخالفان خویش و افشاگران حقیقت را متهم به انواع چیزها منجمله بیمار روانی بودن میکنند. همانطور که ادعاهای شما همه بدون سند و دلیل و اثبات پوچ است... اینکه بنده سلامت روحی ندارم، و اینکه انسانها را درنده خو میبینم. البته بنده تمام انسانها را درنده خو نمیدانم، ولیکن تعداد بیش از حد زیادی از درنده خویان در جامعه و جهان وجود دارد. احتمالا بر سر میزان تقریبی آن نیز توافق نخواهیم داشت. شما میگوید کم است، من میگویم زیاد است و خیلی هم زیاد.
همانطور که در تاپیک دیگر گفتم، روح و روان انسان حاصل ترکیبی از دو موجود است... یک روح حیوانی و یک روح ملکوتی... ترکیب این دو، روان و نفس انسان را تولید میکند. یک کشاکش دائمی بین بخشهای حیوانی و بخشهای ملکوتی روح آدمی همواره وجود دارد. میمون نفس بر اکثریت مطلق انسانها کم و بیش غلبه دارد. تنها درجاتش تفاوت میکند... منجمله خود شما... از این رو از انسانها انصاف را انتظار داشتن واقعگرایانه نیست، گرچه این وظیفه شان است. چون شما خود جزیی از اکثریت و شبیه بقیه شان هستید، طبیعتا مثل همانها رفتار میکنید. ولیکن ذهن و روان بنده فراتر از این حد رفته است و ظرفیت بیشتری برای دیدن و درک و پذیرفتن و اعتراف به واقعیت ها یافته است.

Geek1337
30-05-2021, 08:09
فرار از واقعیت بیماری شما رو درمان نمیکنه شما باید تحت مراقبت قرار بگیرید و درمان بشید
جای جبهه گرفتن گرفتن و عصبانیت سریعتر به یک روانپزشک مراجعه کن
کسی که فکر میکنه با نفرینش زلزله میاد سیل میاد هواپیما سقوط میکنه و قدرت برتر ماورایی نسبت به بقیه داره قطعن سالم نیست مشکل داره و نباید راست راست در این یک جامعه سالم بچرخه
اگر در کشور آزدی زندگی میکردی اطرافیانت که براشون مشکل ایجاد کردی با یک تماس مشکلشون حل میشد
هر چند الانم غیمت میتونه این کارو بکنه
سراسر حرفهای تان ضد و نقیض و است.
کدام کشور آزاد؟ همان کشورهای به اصطلاح آزادی که میفرمایید بروید ببینید چه خبر است... اگر سواد دارید و زبان انگلیسی بلد هستید بخصوص، فهمیدن این امر دشوار نیست. در یوتیوب بینهایت داستان و روایت هست، در جاهای دیگر هم هست. آنها خود معضلات عظیم و فجایعی بیشمار دارند و جامعه شان پر است از جنایت و بیماران روانی و فلاکت و ...
مگر نهایت منظورتان چند کشوری معدود باشد.
و میبینید حکومت ها و رهبران این کشورها چطور در سطح جهان زورگویی و جنایت میکنند و در تاریخ معاصر میلیون ها انسان بی گناه را به بهانهء اراجیف و توهم خودبزرگ بینی خود (همانطور که شما خود را عقل و روانی کامل تر از بنده میپندارید) به کام مرگ کشانده یا ناقص کرده، رنج داده و بدانها صدمه های گسترده ای زده اند.
و رئیس جمهورها و رهبرانی که مردم نادان و سرگشتهء این کشورها بر سر کار می آورند میبینید که خود چه بی سوادها و احمق ها و بیماران روانی هستند و آنها خود دم از منجی بشریت بودن و پیرو مسیح بودن و جنگ های مقدس و طرف خدا بودن زده اند... آیا کور و کر هستید و تاکنون اینها را ندیده و نفهمیده اید؟
در جهانی که پر از دروغ و جنایت است... نمیدانم دم از چه میزنید و چه ادعایی میکنید.
کشور آزاد خخ
بله جنایت آزاد است، و نادانی فراگیر است، و مشتی نادان مشتی رذل و نادان تر از خودشان را بر سر کار می آورند در آن کشورها.
دستاورد این کشورهای آزاد را بقدر کافی مشاهده کرده ایم!
نگاه کنید به آمریکا... این کشور مهد و مدعی آزادی و دموکراسی و حقوق بشر... رئیس جمهورهایی که بر سر کار آورده اند چه نادان ها و احمق ها و رذل ها و بیماران روانی و دروغگوها و شیادها و بی سوادها و بی فرهنگ و شعورهایی بوده اند... مثلا ترامپ... آیا سواد و شخصیت و شعور داشت؟ ندیدید چه چیزهایی گفت و چه کارهایی کرد... و دیدگاه و رفتارش نسبت به زنها، اقلیت ها و رنگین پوستان، حتی همسر خودش، و حتی به تمسخر فردی معلول پرداخت... این است اوج این تمدن و کشور آزاد بقول شما... که توی کل کشورشان سالهاست نتوانستند یک آدم درست و حسابی پیدا کنند که بیاید رئیس جمهور بشود... با آن سیاست پوسیده ناکارامدشان که قادر به تغییر و اصلاحش نیستند... اکنون نیز یک پیرمرد قراضه که نمیتواند حتی درست راه برود و حرف بزند را آورده اند خخخ یعنی در کل این کشور آزاد و مهد علم و فناوری با آن حجم عظیم ثروت... و کشوری که دارند به مریخ میروند... وضع شان اینطور خراب است... آیا کور و کر هستید؟ یا فکر میکنید عقل و شعوری دارید که دربارهء افرادی که نظر مخالف شما را دارند قضاوت کنید و به آنها برچسب و اتهام بزنید؟ شما خودتان چه هستید؟ یک موجود نادان ابلهی مثل بیشمار نادان و ابله دیگر در این جهان که فکر میکنند چیزی میدانند!

ksra
30-05-2021, 09:17
شما ابتدا با بنده کلی بحث و جدل میکنید، بعد که میبینید نمیتوانید از پس بنده بربیایید، برچسب بیمار بودن به بنده میزنید.
ضمنا در عقل و منطق ما نباید هیچ پیشفرضی داشته باشیم. منجمله اینکه اکثریت یا بخش عظیمی از انسانها درنده خو نیستند. شاید واقعا اینطور باشد! اگر نیست، خب پس باید بتوانید با سند و استدلال، با عقل و بحث منطقی ثابتش کنید. اگر نمیتوانید چنین چیزی را ثابت کنید که پس نمیتوانید ادعا کنید که قطعا غلط است.
بیشتر یا درواقع تقریبا تمامی انسانها، موجوداتی در عمق خویش تحت تاثیر احساسات و غرایز اولیه و حیوانی هستند. هرچند در ظاهر دم از عقل و منطق میزنند، ولی وقتی بهشان فشار بیاید و کم بیاورند اکثرا وارد فاز رفتار طبیعی بر اساس روان انسان میشوند... ولیکن نمیخواهند دستشان رو شود... این است که میخواهند ژست عقل و منطق داشتن را حفظ کنند، و بی پایه و بدون اینکه بتوانند اثبات کنند، طرف مقابل و مخالفان خویش و افشاگران حقیقت را متهم به انواع چیزها منجمله بیمار روانی بودن میکنند. همانطور که ادعاهای شما همه بدون سند و دلیل و اثبات پوچ است... اینکه بنده سلامت روحی ندارم، و اینکه انسانها را درنده خو میبینم. البته بنده تمام انسانها را درنده خو نمیدانم، ولیکن تعداد بیش از حد زیادی از درنده خویان در جامعه و جهان وجود دارد. احتمالا بر سر میزان تقریبی آن نیز توافق نخواهیم داشت. شما میگوید کم است، من میگویم زیاد است و خیلی هم زیاد.
همانطور که در تاپیک دیگر گفتم، روح و روان انسان حاصل ترکیبی از دو موجود است... یک روح حیوانی و یک روح ملکوتی... ترکیب این دو، روان و نفس انسان را تولید میکند. یک کشاکش دائمی بین بخشهای حیوانی و بخشهای ملکوتی روح آدمی همواره وجود دارد. میمون نفس بر اکثریت مطلق انسانها کم و بیش غلبه دارد. تنها درجاتش تفاوت میکند... منجمله خود شما... از این رو از انسانها انصاف را انتظار داشتن واقعگرایانه نیست، گرچه این وظیفه شان است. چون شما خود جزیی از اکثریت و شبیه بقیه شان هستید، طبیعتا مثل همانها رفتار میکنید. ولیکن ذهن و روان بنده فراتر از این حد رفته است و ظرفیت بیشتری برای دیدن و درک و پذیرفتن و اعتراف به واقعیت ها یافته است.

سلام.
نمیخواستم خودم رو قاطی بحث ها کنم ولی :
آقا شما خودتان از اپیدمی کرونا خوشحالید . شما خودتان از هواپیما خوشحالید که 176 بی گناه افتادن پایین . شما مریض نیستید؟! شما بیمار نیستید؟! هرچیزی که سرمون میاد بخاطر شماهاست !!! امثال شماها ضد بشریت هستید که یه آشپزخونه میزنید از مواد شیمیایی سوء استفاده میکنید و مواد تولید میکنید میدید دست مردم . چرا؟ واسه اینکه مرگ بشر رو میخواید از مردن بشر خوشحال میشید!!!من هرکس رو دیدم که اینجوری تولید کننده بوده و موقع گیر افتادنش دیدمش دقیقا مثل شما بوده!!و منم از اینجور آدما واقعا حالم بهم میخوره . چون واقعا باعث بدبختی میشید.
شما هم مانند کاربر ژیان - mjx و خیلیای دیگه که بخاطر همین رفتاراشون از انجمن بن شدند.اگر به این رفتارتون ادامه بدید بن میشید.
دیگه حرف دیگه ای با شما ندارم.

Geek1337
30-05-2021, 09:28
سلام.
نمیخواستم خودم رو قاطی بحث ها کنم ولی :
آقا شما خودتان از اپیدمی کرونا خوشحالید . شما خودتان از هواپیما خوشحالید که 176 بی گناه افتادن پایین . شما مریض نیستید؟! شما بیمار نیستید؟! هرچیزی که سرمون میاد بخاطر شماهاست !!! امثال شماها ضد بشریت هستید که یه آشپزخونه میزنید از مواد شیمیایی سوء استفاده میکنید و مواد تولید میکنید میدید دست مردم . چرا؟ واسه اینکه مرگ بشر رو میخواید از مردن بشر خوشحال میشید!!!من هرکس رو دیدم که اینجوری تولید کننده بوده و موقع گیر افتادنش دیدمش دقیقا مثل شما بوده!!و منم از اینجور آدما واقعا حالم بهم میخوره . چون واقعا باعث بدبختی میشید.
شما هم مانند کاربر ژیان - mjx و خیلیای دیگه که بخاطر همین رفتاراشون از انجمن بن شدند.اگر به این رفتارتون ادامه بدید بن میشید.
دیگه حرف دیگه ای با شما ندارم.
بله بنده خوشحالم، آیا به خودی خودش جرم است یا نشانهء بیمار روانی بودن است؟
خب اگر بلاهایی که در زندگی بر سر بنده آوردند بر سر شما هم آورده میشد و ظرفیت و تحمل تان کاملا پر میشد، شاید مثل من میشدید. و این لزوما بیماری روانی نیست، بلکه یک دیدگاه بر اثر تجربه و یک استراتژی است برای دفاع از خود و یک فریاد و عریان سازی حقیقت بشریت... چون انسانها فکر میکنند همینطور به خودی خود ارزنده و قابل احترام هستند و حق حیات دارند... بنده با این دیدگاه موافق نیستم. بسیاری انسانها حداکثر در سطح حیوانات هستند. اگر شما درست رفتار نکنید، اخلاق را رعایت نکنید، صرفا مثل حیوانی هوشمند عمل کنید، پس درواقع یک حیوان هستید. آیا با این نظر مخالفتی دارید و چرا؟
البته قبول دارم که ما حق نداریم حتی این حیوانات را هم بکشیم... همانطور که حق نداریم هیچ حیوانی مثل سگ و گربه و حتی درندگانی مثل خرس و پلنگ و مار سمی را هم بی دلیل و غیر از دفاع از خود بکشیم. و ضمنا خداوند آنها را آفریده و بدانها حیات داده و قوانین الهی نیز به ما اجازه نمیدهند که با صرف نظر و خواست خود آنها را بکشیم... پس به دلایلی که گفتم بنده با آن بقیه که میفرمایید فرق دارم. بله بنده از کشتار و بلا و تنبیه و تحقیر بشریت خوشحال میشوم، چون بنظرم برایشان لازم است، مثل کودکی پررو و یاغی که نیاز به تنبیه هم دارد. ولیکن این فقط نظر و خوشایند بنده است و بخاطر اعتقاد به مواردی که گفتم، هیچوقت شخصا اقدام به کشتن انسانهای دیگر نمیکنم یا حتی بدانها صدمهء دیگری هم نمیزنم، جز در دفاع. اما نفرین کردن از نظر بنده وقتی آدم ظرفیتش پر شود و قدرت و چارهء دیگری هم برای تخلیه و دفاع از خودش نداشته باشد، مشکلی ندارد، و ممکن است این نفرین اثر هم بکند، ولیکن دیگر امری ماوراییست و تحت نظر و امر الهی صورت میگیرد و بنابراین حتی اگر موجب مرگ افرادی هم شود قتل به حساب نمی آید. البته شماها که ظاهرا به این چیزها هیچگونه اعتقادی ندارید، پس میتوانید بنده را بی خطر بدانید!
دیدگاه و استراتژی جنگی که بنده در زندگی دارم تنها در پاسخ به واقعیت های بشریت و جامعه بوده است که شخصا تجربه و لمس کرده ام، و اول برای دفاع از خودم در برابر موجودات متجاوز و درنده است، و البته نادان ها که مثل خاله خرسه میمانند، و دوم اینکه سعی میکنم حقیقت را افشا کنم و توی صورت انسانها بزنم، چون فکر میکنم همیشه حقیقت سودمندتر از توهم و دروغ است. اگر حقیقت روشن نشود، احتمال و سرعت اصلاح انسانها بنظرم کمتر است.

Geek1337
30-05-2021, 09:37
سلام.
نمیخواستم خودم رو قاطی بحث ها کنم ولی :
آقا شما خودتان از اپیدمی کرونا خوشحالید . شما خودتان از هواپیما خوشحالید که 176 بی گناه افتادن پایین . شما مریض نیستید؟! شما بیمار نیستید؟! هرچیزی که سرمون میاد بخاطر شماهاست !!! امثال شماها ضد بشریت هستید که یه آشپزخونه میزنید از مواد شیمیایی سوء استفاده میکنید و مواد تولید میکنید میدید دست مردم . چرا؟ واسه اینکه مرگ بشر رو میخواید از مردن بشر خوشحال میشید!!!من هرکس رو دیدم که اینجوری تولید کننده بوده و موقع گیر افتادنش دیدمش دقیقا مثل شما بوده!!و منم از اینجور آدما واقعا حالم بهم میخوره . چون واقعا باعث بدبختی میشید.
شما هم مانند کاربر ژیان - mjx و خیلیای دیگه که بخاطر همین رفتاراشون از انجمن بن شدند.اگر به این رفتارتون ادامه بدید بن میشید.
دیگه حرف دیگه ای با شما ندارم.
این هم یک نمونه: [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
فقط یکی از بیشمار.
آیا قط بنده هستم که فریاد میزنم از پستی و داغونی انسانها و اینکه این بار کج به منزل نمیرسد؟
آیا بنظر شما شرایط بشریت و جامعهء شما نرمال هست؟
و آیا این شرایط رو، حداقل بخش بزرگی از اون رو، خود همین آدمها ایجاد نکرده اند؟
یا مثل بقیه همه تقصیرها را گردن حکومت و آخوند و اسلام و خدا میندازید؟

Geek1337
30-05-2021, 09:43
پستی و پلیدی و نادانی ای که در انسانها و جامعه دیدم، ظلم ها و وقاحت های عظیم بیشمار، باعث شد تصمیم بگیرم از خود یک ماشین جنگ بسازم.
قوی تر و قوی تر، سخت تر و سخت تر... این هدفیست که سالهاست دنبال میکنم.

I Walk Alone
30-05-2021, 12:36
ک خ چقدر زیاد شده تو جامعه. اینم یکی دیگه از برکات نظام

Geek1337
30-05-2021, 12:45
ک خ چقدر زیاد شده تو جامعه. اینم یکی دیگه از برکات نظام
فعلا که کسی نتوانست حریف قدرت ذهن و بینش بنیادی و استدلال های بنده بشود.
و البته بنده سالها در حیط نت با انواع به اصطلاح آدمها سر و کله زده ام... و این برایم سناریوی ای بسیار تکراری و آشناست که دست آخر که میخواهند از دستت راحت شوند به تو برچسب میزنند و توهین و تمسخر و ناسزا و جنگ روانی، که تو هم از کوره در بروی و بهانه دستشان بدهی که اخراجت کنند و دیگر صدایت را نشوند و با حقیقتی که تحملش را ندارند روبرو نگردند. آنکه رسوایشان میکند! و از خواب و تصورات خوششان بیرون می آورد.
البته بنده نیز بارهای بیشماری از فروم و جاهای دیگری اخراج شده ام... برایم مسئلهء مهمی نیست. ولیکن اگر یک مرد و حقیقت جوی واقعی پیدا میشود در خدمتیم و تا زمانی که بتوانم در هرجایی به افشای حقیقت میپردازم، چراکه این طبیعت بنده است.
اکثر اینها نمیتوانند حتی به عجز خویش اعتراف کنند، چرا که عده ای متظاهر و توخالی اند. خب قبول کنید که قدرت شکست مرا و اثبات خلاف گفته هایم را ندارید؛ حال چه حرف هایم درست باشد و چه نادرست، ولیکن شما قدرت شکست بنده و رد کردن استدلال های مرا ندارید. این صادقانه تر و منصفانه تر و مردانه تر است. هرچند فکر نمیکنم برای امثال شما این واژه ها را درک کنید و برایتان ارزشی داشته باشند. مشکل بشریت همین است... کمبود صفات و مرام های متعالی، و پر از صفات رذیله.
اما بنده خیلی وقت است که تنها به دنبال حقیقت هستم... واقعیت های راستین. و قدرت های راستین.

Geek1337
30-05-2021, 12:54
سلام.
نمیخواستم خودم رو قاطی بحث ها کنم ولی :
آقا شما خودتان از اپیدمی کرونا خوشحالید . شما خودتان از هواپیما خوشحالید که 176 بی گناه افتادن پایین . شما مریض نیستید؟! شما بیمار نیستید؟! هرچیزی که سرمون میاد بخاطر شماهاست !!! امثال شماها ضد بشریت هستید که یه آشپزخونه میزنید از مواد شیمیایی سوء استفاده میکنید و مواد تولید میکنید میدید دست مردم . چرا؟ واسه اینکه مرگ بشر رو میخواید از مردن بشر خوشحال میشید!!!من هرکس رو دیدم که اینجوری تولید کننده بوده و موقع گیر افتادنش دیدمش دقیقا مثل شما بوده!!و منم از اینجور آدما واقعا حالم بهم میخوره . چون واقعا باعث بدبختی میشید.
شما هم مانند کاربر ژیان - mjx و خیلیای دیگه که بخاطر همین رفتاراشون از انجمن بن شدند.اگر به این رفتارتون ادامه بدید بن میشید.
دیگه حرف دیگه ای با شما ندارم.
آدمها چه بی گناه و چه باگناه، همه مرده و میمیرند. تنها میزان طول عمر و روش مرگ ها متفاوت است و رنج و دردی که در طول زندگی و در انتهای آن در دالان انتظار مرگ متحمل میشوند.
طوری صحبت میکنید انگار اگر بنده از مرگ آدمها خوشحال نشوم یا ناراحت بشوم، آنها تا ابد زنده خواهند ماند :biggrin:
مرگ مسئلهء بزرگ و مهمی نیست. آدمها خودشان آن را بزرگ کرده اند.
قبل از کرونا هم هر روز آدمیان زیادی در حال مردن بودند، در تصادف اتومبیل، سکتهء قلبی، با سرطان و در زمانی طولانی تر و با رنج و حقارتی بیشتر در بستر... بی گناه، باگناه، کودکان، زنان... همه مرده و میمیرند و خواهند مرد.
بلایای مثل کرونا فقط سرعت مرگ و میر را کمی زیادتر میکنند، و احتمالا به کاهش جمعیت بشریت کمک میکنند، که لزوما چیز بدی نیست، بلکه میتواند در کل و در نهایت مفید و حتی لازم هم باشد. بخصوص وقتی انسانها اخلاقیات را رعایت نمیکنند و هرکس به هر قیمتی فقط دنبال منافع خویش است.
درست است مرگ با سقوط هواپیما ظاهرا بسیار وحشتناک و رنج آور است، ولی فکر نمیکنم در حقیقتش از مثلا مرگ بر اثر بیماری های ناجور یا انواع دیگر مرگ های طولانی و رنج آور بدتر باشد، بلکه شاید بهتر هم باشد، مدت کوتاهیست آن ترس و مرگ نیز سریع است.
میزان رنجی که در کل متحمل میشویم، در کدامیک بیشتر است بنظر شما؟
ما آدمیان به سادگی از روی ترس گاهی رنج حتی بیشتری را متحمل میشویم.
ترس از حقیقت هم به همین شکل، باعث گمراه ماندن ما به مدت طولانی تری میشود، و راه حقیقت راهیست که بهرحال روزی باید طی کنیم و با حقیقت محض و عریان روبرو شویم.

ksra
30-05-2021, 12:58
بله بنده خوشحالم، آیا به خودی خودش جرم است یا نشانهء بیمار روانی بودن است؟
خب اگر بلاهایی که در زندگی بر سر بنده آوردند بر سر شما هم آورده میشد و ظرفیت و تحمل تان کاملا پر میشد، شاید مثل من میشدید. و این لزوما بیماری روانی نیست، بلکه یک دیدگاه بر اثر تجربه و یک استراتژی است برای دفاع از خود و یک فریاد و عریان سازی حقیقت بشریت... چون انسانها فکر میکنند همینطور به خودی خود ارزنده و قابل احترام هستند و حق حیات دارند... بنده با این دیدگاه موافق نیستم. بسیاری انسانها حداکثر در سطح حیوانات هستند. اگر شما درست رفتار نکنید، اخلاق را رعایت نکنید، صرفا مثل حیوانی هوشمند عمل کنید، پس درواقع یک حیوان هستید. آیا با این نظر مخالفتی دارید و چرا؟
البته قبول دارم که ما حق نداریم حتی این حیوانات را هم بکشیم... همانطور که حق نداریم هیچ حیوانی مثل سگ و گربه و حتی درندگانی مثل خرس و پلنگ و مار سمی را هم بی دلیل و غیر از دفاع از خود بکشیم. و ضمنا خداوند آنها را آفریده و بدانها حیات داده و قوانین الهی نیز به ما اجازه نمیدهند که با صرف نظر و خواست خود آنها را بکشیم... پس به دلایلی که گفتم بنده با آن بقیه که میفرمایید فرق دارم. بله بنده از کشتار و بلا و تنبیه و تحقیر بشریت خوشحال میشوم، چون بنظرم برایشان لازم است، مثل کودکی پررو و یاغی که نیاز به تنبیه هم دارد. ولیکن این فقط نظر و خوشایند بنده است و بخاطر اعتقاد به مواردی که گفتم، هیچوقت شخصا اقدام به کشتن انسانهای دیگر نمیکنم یا حتی بدانها صدمهء دیگری هم نمیزنم، جز در دفاع. اما نفرین کردن از نظر بنده وقتی آدم ظرفیتش پر شود و قدرت و چارهء دیگری هم برای تخلیه و دفاع از خودش نداشته باشد، مشکلی ندارد، و ممکن است این نفرین اثر هم بکند، ولیکن دیگر امری ماوراییست و تحت نظر و امر الهی صورت میگیرد و بنابراین حتی اگر موجب مرگ افرادی هم شود قتل به حساب نمی آید. البته شماها که ظاهرا به این چیزها هیچگونه اعتقادی ندارید، پس میتوانید بنده را بی خطر بدانید!
دیدگاه و استراتژی جنگی که بنده در زندگی دارم تنها در پاسخ به واقعیت های بشریت و جامعه بوده است که شخصا تجربه و لمس کرده ام، و اول برای دفاع از خودم در برابر موجودات متجاوز و درنده است، و البته نادان ها که مثل خاله خرسه میمانند، و دوم اینکه سعی میکنم حقیقت را افشا کنم و توی صورت انسانها بزنم، چون فکر میکنم همیشه حقیقت سودمندتر از توهم و دروغ است. اگر حقیقت روشن نشود، احتمال و سرعت اصلاح انسانها بنظرم کمتر است.

خوشحالید ... بله شما یک روانی هستید.
بله امثال شما ها چه بلایی سر ما نیاوردند ... ولی هرگز ضد بشریت نشدیم.
و در مورد سوألتون خو حیوان صفتی مال کسی هست که فقط به فکر حیات خودش باشه و مرگ هم نوع خودش رو بخواد و مثل یک حیوان بسیاری از انسانها واسشون توضیح بدهند ولی آخر سر کار خودش را بکند و راه خودش را پیش ببرد. و به حرف منطقی گوش نکند . حیوان صفت کسی هست که از مرگ و بدبختی هم نوع خودش خوشحال بشه و مثل حیوان بی تفاوت از کنارش بگذرد...
بله . هیچوقت نمیتونید هم نوع خودتان را بکشید.
مطمئن هستم که هیچ حیوان و انسانی بی دلیل تنبیه نمیشود ... کسی که کرونا گرفته و مرده مگر تقصیر داشته؟!
همه ی انسان ها بد نیستند اما وقتی یک حیوانی مانند مگس که انسان را اذیت میکند آن مگس باید توقع داشته باشد که ازش پذیرایی بشود؟! خود مگس هست که انسان هارا اذیت میکند و پاسخ بدی در مقابل کارش دریافت میکند...
من دیگر به این بحث ادامه نمیدم چون اگر وقتی هست که قرار است بایک حیوان مکاتبه کنم آن را قاطی کارم میکنم چون همونطور که گفتم حیوان هرچیزی بگوییم بازم حرف خودش را میزند و تلاش اضافی بی فایده است....

ksra
30-05-2021, 13:06
آدمها چه بی گناه و چه باگناه، همه مرده و میمیرند. تنها میزان طول عمر و روش مرگ ها متفاوت است و رنج و دردی که در طول زندگی و در انتهای آن در دالان انتظار مرگ متحمل میشوند.
طوری صحبت میکنید انگار اگر بنده از مرگ آدمها خوشحال نشوم یا ناراحت بشوم، آنها تا ابد زنده خواهند ماند :biggrin:
مرگ مسئلهء بزرگ و مهمی نیست. آدمها خودشان آن را بزرگ کرده اند.
قبل از کرونا هم هر روز آدمیان زیادی در حال مردن بودند، در تصادف اتومبیل، سکتهء قلبی، با سرطان و در زمانی طولانی تر و با رنج و حقارتی بیشتر در بستر... بی گناه، باگناه، کودکان، زنان... همه مرده و میمیرند و خواهند مرد.
بلایای مثل کرونا فقط سرعت مرگ و میر را کمی زیادتر میکنند، و احتمالا به کاهش جمعیت بشریت کمک میکنند، که لزوما چیز بدی نیست، بلکه میتواند در کل و در نهایت مفید و حتی لازم هم باشد. بخصوص وقتی انسانها اخلاقیات را رعایت نمیکنند و هرکس به هر قیمتی فقط دنبال منافع خویش است.
درست است مرگ با سقوط هواپیما ظاهرا بسیار وحشتناک و رنج آور است، ولی فکر نمیکنم در حقیقتش از مثلا مرگ بر اثر بیماری های ناجور یا انواع دیگر مرگ های طولانی و رنج آور بدتر باشد، بلکه شاید بهتر هم باشد، مدت کوتاهیست آن ترس و مرگ نیز سریع است.
میزان رنجی که در کل متحمل میشویم، در کدامیک بیشتر است بنظر شما؟
ما آدمیان به سادگی از روی ترس گاهی رنج حتی بیشتری را متحمل میشویم.
ترس از حقیقت هم به همین شکل، باعث گمراه ماندن ما به مدت طولانی تری میشود، و راه حقیقت راهیست که بهرحال روزی باید طی کنیم و با حقیقت محض و عریان روبرو شویم.

بله مرگ یک چیز طبیعی است...
چه شما خوشحال باشید چه ناراحت به حال هیچکس فرقی نداره.... درست مانند یک حیوان.
اگر مسئله بزرگی نیست چرا خودتان نمیرید سراغش و مارا راحت نمیکنید؟!
بله هر روز یکی به نحوی میمرد ولی هرگز بنده خوشحال نمیشدم هیچوقت یه آدم از مرگ هم نوع خودش خوشحال نمیشه.
امثال کسانی که فقط در طول زندگیشان مانند یک حیوان وحشی رفتار کردند و.... باید مرگ بد و با رنج نصیبشان بشه نه با خوبی و راحتی.
حیوانان وحشی که در طول زندگی فقط وحشی گری و .... کردند باید از مرگ بترسند نه امثال ما که آزارمون به یک مورچه هم نرسیده . پس به فکر خودتان باشید حتما خودتان یکاری کردید که همه رو با چشم بد می بینید!!!

Geek1337
30-05-2021, 13:42
بله مرگ یک چیز طبیعی است...
چه شما خوشحال باشید چه ناراحت به حال هیچکس فرقی نداره.... درست مانند یک حیوان.
اگر مسئله بزرگی نیست چرا خودتان نمیرید سراغش و مارا راحت نمیکنید؟!
خب بنده به خداوند اعتقاد دارم و از او میترسم و جرات نمیکنم برخلاف فرمان او عمل کنم.
بخصوص گناهان بزرگ مثل قتل و خودکشی.
طبق دین و عرفان و معنویت، در خودکشی رهایی نیست، بلکه کسی که خودکشی کند به عذاب بیشتری هم گرفتار میشود.
باید زندگی کرد. مجبوریم. بنده هم مجبورم. ولیکن سعی میکنم با هرچه قوی تر و سخت تر کردن خویش، فشار و رنج زندگی را از روی خودم کاهش دهم و به حداقل برسانم.


بله هر روز یکی به نحوی میمرد ولی هرگز بنده خوشحال نمیشدم هیچوقت یه آدم از مرگ هم نوع خودش خوشحال نمیشه.
مرگ شخص خاصی به خودی خودش برای بنده مهم نیست، مگر اینکه شخصا او را بشناسم و بدانم آدم بدی بوده یا دشمن بنده بوده و بهرصورت مایهء شر و رنج و درد برای بنده.
اما گفتم که در کل بشریت نیاز به درس عبرت دارند... بلایا باعث میشود آدمیان بیشتر به فکر بیفتند و خودشان را اصلاح کنند، به ناچیزی و آسیب پذیر بودن انسان و زندگی پی ببرند، و به فکر خداوند و مرگ و عاقبت و حساب و کتاب بیفتند.
اگر همینطور درس عبرت میگرفتند که خوب بود، ولیکن خودشان ایجاب کرده اند که حتما سیلی بخورند تا هوشیار شوند.


امثال کسانی که فقط در طول زندگیشان مانند یک حیوان وحشی رفتار کردند و.... باید مرگ بد و با رنج نصیبشان بشه نه با خوبی و راحتی.
حیوانان وحشی که در طول زندگی فقط وحشی گری و .... کردند باید از مرگ بترسند نه امثال ما که آزارمون به یک مورچه هم نرسیده . پس به فکر خودتان باشید حتما خودتان یکاری کردید که همه رو با چشم بد می بینید!!!
تقریبا هیچ انسانی نیست که در طول زندگی بهرحال یک کارهای بدی و ظلم به دیگران نکرده باشد... شاید همان خورده خورده و کوچک ها جمع شده... نمیدانم... بهرحال در منبعی عرفانی هم آمده بود که گفته بود بطور مثال سرطان هایی که افرادی در انتهای عمر خود میگیرند بخاطر تسویه همین گناهان است. اینطور وقتی در این جهان رنج بکشند، سبک بارتر به دنیای پس از مرگ وارد میشود. وگرنه بار را به آنجا بردن و رنج آنجا بدتر است. به نفع آدمیست که حساب هایش در این جهان تسویه شوند تاحدی که ممکن است.
بنده هم همه را به یک چشم نمیبینم. کجا چنین چیزی گفتم؟ بارها گفته ام که انسانهای بی گناه و خوب هم وجود دارند. ولیکن پیشفرض را روی احتیاط و دفاع تمام عیار گذاشته ام و سلاحم همیشه در دستم و آماده است... گویی در وسط میدان جنگ هستم، که البته واقعا هم همینطور است.
با انسانهای بی گناه و کودکان و ناتوان ها کاری نداریم، ولیکن جنگنده هستیم و در میان میدان جنگ. حال شما این وسط آمده ای فکر میکنی در باغ گلی در حالت رمانتیک قرار دارید و یکی مثل بنده آمده و داد و بیداد میکند :biggrin:
نخیر، شما خبر ندارید شاید که در کجا هستید و در چه شرایطی قرار دارید!
البته یکی از وظایف جنگاوران، محافظت از بی گناهان و ضعفاست.
بنده چرا از سقوط هواپیما ناراحت نمیشوم؟ بخاطر اینکه اعتقاد دارم همهء اینها تحت نظارت و ارادهء الهی است و بقول معروف اگر خداوند نخواهد رگی از جای نخواهد جنبید. بنابراین اگر نفرین بنده اثر کند و کسانی بمیرند، صلاح و حکمت الهی در این بوده، و اگر هواپیما هم سقوط کند بازهم خداوند خودش میداند و قدرت و توانایی رخداد یا جلوگیری از چنین حوادثی را او دارد، نه بنده، پس برای چه ناراحت شوم؟ احساسات و غرایز انسانی به تنهایی به درد آدمی مثل بنده نمیخورند. بنده به دنبال واقعیت ها و قدرت هستم. مطمئن باشید اگر میتوانستم از سقوط هواپیما جلوگیری کنم میکردم، ولی اگر میتوانستم... این توانستن گاهی میتواند پیچیده باشد... مثلا اوقاتی اگر خشم و کینهء شدیدی مرا فراگرفته باشد، و نتوانم جلوی خودم را بگیرم، نفرین میکنم و اگر نفرینم باعث حادثه ای هم بشود طبیعتا وجدان درد نخواهم گرفت، چون در آنجا واقعا توانش را نداشتم که جلوی خودم را بگیرم. ولی همینطوری در حالت عادی آدم بیرحمی نیستم. مثلا یکوقت میبینم یک موتورسواری در خیابان به شکل خطرناکی است و ممکن است زیرماشین برود، برایش نگران میشوم، خوشحال نمیشوم، اما اگر آدم شروری و مایهء ظلم و فساد باشد و من این را بدانم شاید دیگر دلم برایش نسوزد! شاید یک فرق بنده با دیگران در این است. خیلی ها هستند که بهرصورت از مرگ و صدمه دیدن هرکسی ناراحت میشوند، حتی اگر آن افراد آدمهای شرور و مایهء صدمه به دیگران باشند حتی شاید اگر قاتل باشند، ولیکن بنده درمورد چنین افرادی احساس زیادی ندارم و شاید حتی از صدمه دیدن و مردن آنها خوشحال شوم.

Geek1337
30-05-2021, 13:50
کسی که کرونا گرفته و مرده مگر تقصیر داشته؟!
تنها این بخش پست تان سوال جالبی بود و مفید است بخاطر همین تنها به همین پاسخ میدهم.
بنظر بنده کرونا نیز بدون اذن خداوند نمیتواند بکشد. حال هرکس که مرده یعنی خداوند با این عمل مخالف نبوده... حال یا عمر مقدرش همین بود و کرونا تنها یک وسیله و بهانه، یا اینکه بخاطر گناهانش شایستهء حفاظت نبوده و اصلا شاید کرونا مامور و جلاد بوده برای کشتن او به سبب پلیدی و جرم هایش.
کسانی که با کرونا میمیرند لزوما آدمهای بدی نبوده اند، شاید حتی آدمهای خیلی خوبی هم در بین آنها بوده اند، ولی بهرحال مقدر بوده در این زمان با این وسیله بمیرند، یا شاید ماندن آنها در این دنیا دیگر سودی نداشته برایشان... جورهای مختلفی میشود بیان کرد... بهرحال ما اعتقاد داریم که هیچ چیزی در این هستی تصادفی نیست، حتی افتادن برگی از درخت.
نظام هستی آنقدر پیجیده است که ما نمیتوانیم قضاوت قطعی درمورد هیچکس بکنیم... ولی بعضی موارد نسبتا روشن است و آدمی دلش خنک میشود. مثلا سرنوشت صدام حسین! آیا بنظر شما حقش نبود؟

pro_translator
31-05-2021, 19:40
خیر این‌ها تماما خرافات هستن و چه شما نفرین بکنین چه نکنین دنیا روال عادی خودش رو طی می‌کنه.

یه هواپیما باید سقوط کنه کلی خانواده عزادار بشن و یتیم و کلی ضرر وارد بشه چون شما رو یه چیز اذیت کرده؟

نفرین توی فرهنگ بسیاری از کشورهای دنیا هست و بسیاری از مردم جهان به نفرین یا curse معتقد هستن ولی واقعی نیست...

یه سری هم که همیشه هستن عطسه هم کنن می‌اندازن گردن نظام... این‌ها افرادی هستن که ایرادهای واقعی به نظام رو بی‌اعتبار کرده‌ان...

یه وقتی هست نظام واقعا مشکل داره و نقد جدی می‌کنی بله، وارده. یه وقتی هست یکی دیگه داره نفرین می‌کنه و دچار خرافاته باز می‌آن می‌گن این هم از برکات نظامه...

صبح بیدار می‌شه کسی بهش صبح بخیر نمی‌گه می‌گه این هم از برکات نظامه...

تو امتحان صفر شی نظام، اسهال بگیری نظام، زمین بخوری نظام، یکی نفرین کنه نظام، دو ساعت برق بره نظام، فقط نظام، نظام، نظام...

بحث‌های ما توی تاپیک‌های دیگه قابل درک بود چون واقعا سر نظام بود... این مورد چه ربطی به نظام داشت واقعا؟ :worried:

pro_translator
31-05-2021, 19:52
طرف داره مريخ پيماي رفت و برگشتي ميسازه و ازمايشش رو با موفقيت رد كرده بعد ما درگير نفرين و .... هستيم ! نفرين اگر بگير بود كه ...........................:exclamati

خب این چه ربطی به نفرین داره؟ یه سری آدم هستن تو دنیا به نفرین اعتقاد دارن که من هم با شما موافقم و خرافاته.

بعد این که ما همه درگیر نفرین نیستیم. این یه نفر توی این تاپیک درگیر نفرینه و هر کسی هم که اومده باهاش مخالفه.

MOHAMMAD_ASEMOONI
31-05-2021, 20:49
طرف داره مريخ پيماي رفت و برگشتي ميسازه و ازمايشش رو با موفقيت رد كرده بعد ما درگير نفرين و .... هستيم ! نفرين اگر بگير بود كه ...........................:exclamati

سلام دوست عزیز

در یک تاپیک دیگه سالها پیش نوشتیم که زمین در حال مرگ هست و همه ی دانشمندان و پژوهشگران و متخصصان با تمام علم و دانششون و ابرکامپیوترهاشون و تجهیزات و ابزارهاشون نمی‌تونند به داد زمین برسند ، اونوقت عده ای حرف از زنده کردنِ یک سیاره ی مُرده میزنند ! ( مریخ)

بعدش یه عده از دوستان اومدند و نوشتند :

بالاخره یک عده به این موضوع مشغولند ( مرگ تدریجی زمین بر اثر آلودگی‌ها) و یک عده دیگه دنبال زنده کردنِ مریخِ مُرده .

◼️ حالا موضوع این تاپیک و حرف شما هم همینطوره .
نفرین و لعنت و دعا برای گرفتار شدنِ یک یا چند نفر یا یک قبیله یا یک ملت به یک بلا و مصیبت و یا مرگ ، یک موضوع هست ، رفتن به مریخ و ماه هم یک موضوع دیگه هست .


◼️ این که آیا واقعاً نفرین و لعنتِ به حق می‌تونه مؤثر باشه یا نه ، درست مثل این هست که هنوز دانشمندان نتوانستند اثبات کنند که بین استفاده از موبایل و سرطان ، خصوصاً سرطان مغز و یا پوست ارتباطِ حتمی وجود داره . عده ای از دانشمندان میگن موبایل سرطان زا هست و عده‌ای دیگه میگن تا ثابت نشه پس سرطانزا نیست

◼️ از این دست مسائل خیلی زیاد هست که اختلاف هست بین دانشمندان و پژوهشگران در مورد وجودشون و یا صحت و درستیشون .

◼️ حالا این دوستمون موضوع نفرین و لعنت رو مطرح کردند که ایرادی نداره .

البته بعضی از نفرین‌ها مثل نفرین فرعون که گریبانگیر کاوشگرانی میشد که مقبره ها رو باز میکردند و می‌مردند ، این نوع نفرین بعدها مشخص شد که بر اثر سم‌های قوی بوده که عمداً مقبره ها و تابوتها و مومیایی‌ها و وسایل دیگرِ داخل مقبره ها رو به اون سمهای قوی آلوده کرده بودند تا کسانی که میان سراغشون بمیرند .

◼️ نوع دیگر نفرین و لعنت ، آرزوی ناکامی و شکست و یا به مصیبتی گرفتار شدن و یا حتی مرگ هست .‌

هم انسانهای خوب و صالح ، و هم انسانهای بد و خبیث و پلید ممکنه نفرین کنند اما اینکه کدومش میگیره ، این دیگه وارد مبحث دیگه ای میشه که به إلٰهیات و حق و ناحق و خواست خدای متعال مربوط میشه .

◼️ بعضی از پیامبران ع نفرین کردند بر مردمی که ظالمانه و به ناحق ضد پیامبران خدای متعال عمل میکردند و پیامبران ع رو اذیت میکردند و یا حتی می‌کشتند .

◼️ بنده در تاپیک دیگه‌ای سالها پیش نوشتم که مدیری در شرکت بود که بسیار ظالم و دیکتاتور و بی رحم بود .
بسیاری از کارکنان شرکت از کارگران و کارمندان لعنتش میکردند و عده‌ای هم نتونستند ظلمش رو تحمل کنند و استعفا دادند و از شرکت رفتند .

بنده هم از شرکت رفتم در حالیکه در دل میگفتم : خدایا اگر هدایت شدنی هست هدایتش کن ، اگر هدایت شدنی نیست پس با قدرت و اقتدار بردارش .

مدتی بعد در خواب دیدمش که دست و پا و صورتش سوخته بود و در دفتر کارش نشسته بود .

چند وقت بعدش خبردار شدم که مدتی قبل ، بالاخره در شَر اعمال ظالمانه ی خودش گرفتار شده و سرنگون شده و با بی‌آبروییِ زیاد از شرکت اخراج شده .

◼️ نفرین وجود داره اما کدوم نفرین مستجاب میشه ، این دیگه به حقانیتِ نفرین کننده و خواست خدای متعال بستگی داره .

ممنون از وقتتون

=======================================
◼️ دوستان , به نفع شما هست که مطالب بنده ی مخلص رو بخونید و دنبال کنید چون هم کلی پول توش هست هم امنیت و ایمنی ، هم آسایش و آرامش ، هم دور شدن از بسیاری از خطرها و ضررهای دنیا و هم پایان و عاقبتِ خوش و خیر إن شاء الله ..
چند نمونه⬇️ : ( روی دکمه‌ی نمایش کلیک کنید )


میلیونها تومن صرفه جویی در هزینه های خودرو و هزینه‌های زندگی :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

تجربه‌های رانندگی ( بسیار مهم )

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]رانندگی

توصیه های مهم امنیتی:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

قوانین و مقرراتِ گفتگو و تبادلِ نظر:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
.
برنامه های مهم و کاربردی برای گوشیهای اندرویدی :
.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
.
تاپیک جامع لوله‌کشی و پمپ آب و مخزن آب ( مشاوره و تعمیر و سرویس)
.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
.

سرویس و نگهداری و تعمیر آبگرمکن دیواری
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


تاپیک جامع دستگاه تصفیه آب خانگی. (مشاوره، سرویس و تعمیر )
.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


جسارتاً آموزش توبــهٔ واقعی
.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

pro_translator
31-05-2021, 21:13
سلام دوست عزیز

در یک تاپیک دیگه سالها پیش نوشتیم که زمین در حال مرگ هست و همه ی دانشمندان و پژوهشگران و متخصصان با تمام علم و دانششون و ابرکامپیوترهاشون و تجهیزات و ابزارهاشون نمی‌تونند به داد زمین برسند ، اونوقت عده ای حرف از زنده کردنِ یک سیاره ی مُرده میزنند ! ( مریخ)

بعدش یه عده از دوستان اومدند و نوشتند :

بالاخره یک عده به این موضوع مشغولند ( مرگ تدریجی زمین بر اثر آلودگی‌ها) و یک عده دیگه دنبال زنده کردنِ مریخِ مُرده .

◼️ حالا موضوع این تاپیک و حرف شما هم همینطوره .
نفرین و لعنت و دعا برای گرفتار شدنِ یک یا چند نفر یا یک قبیله یا یک ملت به یک بلا و مصیبت و یا مرگ ، یک موضوع هست ، رفتن به مریخ و ماه هم یک موضوع دیگه هست .


◼️ این که آیا واقعاً نفرین و لعنتِ به حق می‌تونه مؤثر باشه یا نه ، درست مثل این هست که هنوز دانشمندان نتوانستند اثبات کنند که بین استفاده از موبایل و سرطان ، خصوصاً سرطان مغز و یا پوست ارتباطِ حتمی وجود داره . عده ای از دانشمندان میگن موبایل سرطان زا هست و عده‌ای دیگه میگن تا ثابت نشه پس سرطانزا نیست

◼️ از این دست مسائل خیلی زیاد هست که اختلاف هست بین دانشمندان و پژوهشگران در مورد وجودشون و یا صحت و درستیشون .

◼️ حالا این دوستمون موضوع نفرین و لعنت رو مطرح کردند که ایرادی نداره .

البته بعضی از نفرین‌ها مثل نفرین فرعون که گریبانگیر کاوشگرانی میشد که مقبره ها رو باز میکردند و می‌مردند ، این نوع نفرین بعدها مشخص شد که بر اثر سم‌های قوی بوده که عمداً مقبره ها و تابوتها و مومیایی‌ها و وسایل دیگرِ داخل مقبره ها رو به اون سمهای قوی آلوده کرده بودند تا کسانی که میان سراغشون بمیرند .

◼️ نوع دیگر نفرین و لعنت ، آرزوی ناکامی و شکست و یا به مصیبتی گرفتار شدن و یا حتی مرگ هست .‌

هم انسانهای خوب و صالح ، و هم انسانهای بد و خبیث و پلید ممکنه نفرین کنند اما اینکه کدومش میگیره ، این دیگه وارد مبحث دیگه ای میشه که به إلٰهیات و حق و ناحق و خواست خدای متعال مربوط میشه .

◼️ بعضی از پیامبران ع نفرین کردند بر مردمی که ظالمانه و به ناحق ضد پیامبران خدای متعال عمل میکردند و پیامبران ع رو اذیت میکردند و یا حتی می‌کشتند .

◼️ بنده در تاپیک دیگه‌ای سالها پیش نوشتم که مدیری در شرکت بود که بسیار ظالم و دیکتاتور و بی رحم بود .
بسیاری از کارکنان شرکت از کارگران و کارمندان لعنتش میکردند و عده‌ای هم نتونستند ظلمش رو تحمل کنند و استعفا دادند و از شرکت رفتند .

بنده هم از شرکت رفتم در حالیکه در دل میگفتم : خدایا اگر هدایت شدنی هست هدایتش کن ، اگر هدایت شدنی نیست پس با قدرت و اقتدار بردارش .

مدتی بعد در خواب دیدمش که دست و پا و صورتش سوخته بود و در دفتر کارش نشسته بود .

چند وقت بعدش خبردار شدم که مدتی قبل ، بالاخره در شَر اعمال ظالمانه ی خودش گرفتار شده و سرنگون شده و با بی‌آبروییِ زیاد از شرکت اخراج شده .

◼️ نفرین وجود داره اما کدوم نفرین مستجاب میشه ، این دیگه به حقانیتِ نفرین کننده و خواست خدای متعال بستگی داره .

ممنون از وقتتون

=======================================
◼️ دوستان , به نفع شما هست که مطالب بنده ی مخلص رو بخونید و دنبال کنید چون هم کلی پول توش هست هم امنیت و ایمنی ، هم آسایش و آرامش ، هم دور شدن از بسیاری از خطرها و ضررهای دنیا و هم پایان و عاقبتِ خوش و خیر إن شاء الله ..
چند نمونه⬇️ : ( روی دکمه‌ی نمایش کلیک کنید )


میلیونها تومن صرفه جویی در هزینه های خودرو و هزینه‌های زندگی :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

تجربه‌های رانندگی ( بسیار مهم )

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]رانندگی

توصیه های مهم امنیتی:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

قوانین و مقرراتِ گفتگو و تبادلِ نظر:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
.
برنامه های مهم و کاربردی برای گوشیهای اندرویدی :
.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
.
تاپیک جامع لوله‌کشی و پمپ آب و مخزن آب ( مشاوره و تعمیر و سرویس)
.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
.

سرویس و نگهداری و تعمیر آبگرمکن دیواری
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


تاپیک جامع دستگاه تصفیه آب خانگی. (مشاوره، سرویس و تعمیر )
.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


جسارتاً آموزش توبــهٔ واقعی
.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



علم در حال پیشرفته و هیچکس نمی‌تونه جلوش رو بگیره به خصوص عقاید ما.

خیلی چیزها از زمان Homo Erectus قابل تصور نبودند مثل پرواز کردن و دیدن انسان در یک جعبه ولی همه ممکن شدند و سفر به مریخ و فراتر از آن هم ممکن خواهد شد...

نفرین هم خرافه‌ای بیش نیست...

بامدادنیکنفس
31-05-2021, 22:24
نفرین و..جود داره . نشنیدی میگن آه مظلوم خانما سوزه . همیشه خانوما هستن که از هر چیز بی ربطی قصه میسازن

aryamehr1368
31-05-2021, 22:28
سلام دوست عزیز

در یک تاپیک دیگه سالها پیش نوشتیم که زمین در حال مرگ هست و همه ی دانشمندان و پژوهشگران و متخصصان با تمام علم و دانششون و ابرکامپیوترهاشون و تجهیزات و ابزارهاشون نمی‌تونند به داد زمین برسند ، اونوقت عده ای حرف از زنده کردنِ یک سیاره ی مُرده میزنند ! ( مریخ)

بعدش یه عده از دوستان اومدند و نوشتند :

بالاخره یک عده به این موضوع مشغولند ( مرگ تدریجی زمین بر اثر آلودگی‌ها) و یک عده دیگه دنبال زنده کردنِ مریخِ مُرده .

◼️ حالا موضوع این تاپیک و حرف شما هم همینطوره .
نفرین و لعنت و دعا برای گرفتار شدنِ یک یا چند نفر یا یک قبیله یا یک ملت به یک بلا و مصیبت و یا مرگ ، یک موضوع هست ، رفتن به مریخ و ماه هم یک موضوع دیگه هست .


◼️ این که آیا واقعاً نفرین و لعنتِ به حق می‌تونه مؤثر باشه یا نه ، درست مثل این هست که هنوز دانشمندان نتوانستند اثبات کنند که بین استفاده از موبایل و سرطان ، خصوصاً سرطان مغز و یا پوست ارتباطِ حتمی وجود داره . عده ای از دانشمندان میگن موبایل سرطان زا هست و عده‌ای دیگه میگن تا ثابت نشه پس سرطانزا نیست

◼️ از این دست مسائل خیلی زیاد هست که اختلاف هست بین دانشمندان و پژوهشگران در مورد وجودشون و یا صحت و درستیشون .

◼️ حالا این دوستمون موضوع نفرین و لعنت رو مطرح کردند که ایرادی نداره .

البته بعضی از نفرین‌ها مثل نفرین فرعون که گریبانگیر کاوشگرانی میشد که مقبره ها رو باز میکردند و می‌مردند ، این نوع نفرین بعدها مشخص شد که بر اثر سم‌های قوی بوده که عمداً مقبره ها و تابوتها و مومیایی‌ها و وسایل دیگرِ داخل مقبره ها رو به اون سمهای قوی آلوده کرده بودند تا کسانی که میان سراغشون بمیرند .

◼️ نوع دیگر نفرین و لعنت ، آرزوی ناکامی و شکست و یا به مصیبتی گرفتار شدن و یا حتی مرگ هست .‌

هم انسانهای خوب و صالح ، و هم انسانهای بد و خبیث و پلید ممکنه نفرین کنند اما اینکه کدومش میگیره ، این دیگه وارد مبحث دیگه ای میشه که به إلٰهیات و حق و ناحق و خواست خدای متعال مربوط میشه .

◼️ بعضی از پیامبران ع نفرین کردند بر مردمی که ظالمانه و به ناحق ضد پیامبران خدای متعال عمل میکردند و پیامبران ع رو اذیت میکردند و یا حتی می‌کشتند .

◼️ بنده در تاپیک دیگه‌ای سالها پیش نوشتم که مدیری در شرکت بود که بسیار ظالم و دیکتاتور و بی رحم بود .
بسیاری از کارکنان شرکت از کارگران و کارمندان لعنتش میکردند و عده‌ای هم نتونستند ظلمش رو تحمل کنند و استعفا دادند و از شرکت رفتند .

بنده هم از شرکت رفتم در حالیکه در دل میگفتم : خدایا اگر هدایت شدنی هست هدایتش کن ، اگر هدایت شدنی نیست پس با قدرت و اقتدار بردارش .

مدتی بعد در خواب دیدمش که دست و پا و صورتش سوخته بود و در دفتر کارش نشسته بود .

چند وقت بعدش خبردار شدم که مدتی قبل ، بالاخره در شَر اعمال ظالمانه ی خودش گرفتار شده و سرنگون شده و با بی‌آبروییِ زیاد از شرکت اخراج شده .

◼️ نفرین وجود داره اما کدوم نفرین مستجاب میشه ، این دیگه به حقانیتِ نفرین کننده و خواست خدای متعال بستگی داره .

ممنون از وقتتون

=======================================
◼️ دوستان , به نفع شما هست که مطالب بنده ی مخلص رو بخونید و دنبال کنید چون هم کلی پول توش هست هم امنیت و ایمنی ، هم آسایش و آرامش ، هم دور شدن از بسیاری از خطرها و ضررهای دنیا و هم پایان و عاقبتِ خوش و خیر إن شاء الله ..
چند نمونه⬇️ : ( روی دکمه‌ی نمایش کلیک کنید )


میلیونها تومن صرفه جویی در هزینه های خودرو و هزینه‌های زندگی :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

تجربه‌های رانندگی ( بسیار مهم )

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]رانندگی

توصیه های مهم امنیتی:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

قوانین و مقرراتِ گفتگو و تبادلِ نظر:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
.
برنامه های مهم و کاربردی برای گوشیهای اندرویدی :
.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
.
تاپیک جامع لوله‌کشی و پمپ آب و مخزن آب ( مشاوره و تعمیر و سرویس)
.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
.

سرویس و نگهداری و تعمیر آبگرمکن دیواری
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


تاپیک جامع دستگاه تصفیه آب خانگی. (مشاوره، سرویس و تعمیر )
.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


جسارتاً آموزش توبــهٔ واقعی
.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


صحبت های شما شبیه آخونداست ,چند واحد در حوزه علمیه نبودی؟

pro_translator
01-06-2021, 01:51
نفرین و..جود داره . نشنیدی میگن آه مظلوم خانما سوزه . همیشه خانوما هستن که از هر چیز بی ربطی قصه میسازن


چه مظلوم‌هایی که در طول تاریخ خرد شدند و چه ظالم‌هایی که خرد کردند و قسر در رفتند...

مظلوم را هم با عبارت‌هایی مانند «خدا بزرگه» و «خدا جای حق نشسته» و «روز حساب و کتابی هم هست» و «یه لقمه نون حلال» و «قیامت باید جواب پس بدند» و... ساکت کردند.

ای کاش ایران روزی از شر این افراد فاسد و ظالم پاک بشه و مردم نفس راحتی بشکند از دست این بی‌عرضه‌های بی‌کفایت که با کلاهبرداری و دزدی زندگی کردند...

(منظورم هر فردی هر جا که نشسته هست. کسی که کارش رو خوب انجام می‌ده دمش گرم شیر مادرش حلالش کسی که فاسده هم ...)

بامدادنیکنفس
01-06-2021, 03:31
چه مظلوم‌هایی که در طول تاریخ خرد شدند و چه ظالم‌هایی که خرد کردند و قسر در رفتند...

مظلوم را هم با عبارت‌هایی مانند «خدا بزرگه» و «خدا جای حق نشسته» و «روز حساب و کتابی هم هست» و «یه لقمه نون حلال» و «قیامت باید جواب پس بدند» و... ساکت کردند.

ای کاش ایران روزی از شر این افراد فاسد و ظالم پاک بشه و مردم نفس راحتی بشکند از دست این بی‌عرضه‌های بی‌کفایت که با کلاهبرداری و دزدی زندگی کردند...

(منظورم هر فردی هر جا که نشسته هست. کسی که کارش رو خوب انجام می‌ده دمش گرم شیر مادرش حلالش کسی که فاسده هم ...)


هیچ کس قسر در نمیره

نه این که خدایی در کار باشه که نیست

ولی کارما یا همون تقدیر هست .

ظالم هم همه جا هست . هم تو ایران هم خارج از ایران . این که ما بگیم ایران را پاک سازی کنیم از لوث وجود این یا اون حرف عبث ی هست .

ایران بشه مدینه فاضله که هیچ وقت نبوده ! البته توهین نباشه .. منظورم اینه که ایران اگه پخی بوده چند هزار سال پیش بوده . تاریخ چند صد سال پیش ما فقط سرافگندگی داره .

pro_translator
01-06-2021, 06:34
هیچ کس قسر در نمیره

نه این که خدایی در کار باشه که نیست

ولی کارما یا همون تقدیر هست .

ظالم هم همه جا هست . هم تو ایران هم خارج از ایران . این که ما بگیم ایران را پاک سازی کنیم از لوث وجود این یا اون حرف عبث ی هست .

ایران بشه مدینه فاضله که هیچ وقت نبوده ! البته توهین نباشه .. منظورم اینه که ایران اگه پخی بوده چند هزار سال پیش بوده . تاریخ چند صد سال پیش ما فقط سرافگندگی داره .

والله چند وقت پیش خودم رو دریدم که بگم این چیزها فقط مختص ایران نیست تلاش کردن خون من رو بریزن :دی

یعنی امکانش نیست ایران دوباره به اون سطح از اقتدارش برگرده اگه افراد درستی سر کار باشن که واقعا در راه ایران گام بردارن و فساد رو به حداقل برسونن؟

مگه ما چمونه؟ ما از اون سوئدی یا ژاپنی چی کم داریم؟ دولت هر جا تمرکز کنه و بخواد سرمایه‌گذاری و مدیریت کنه مردم طبیعتا پیشرفت می‌کنن.

تاریخ صد سال پیش ما: ۲ تا قحطی به دست انگلیس، حمله توسط انگلیس و شوروی، استعمار، برف و بوران، غارت منابع طبیعی به دست آمریکا، جنگ، تحریم و...

سرافکندگی داره که تموم این سختی‌ها رو پشت سر گذاشتیم و تمامیت اراضی رو حفظ کردیم و جمعیتمون ۸ برابر شده؟

کی دیگه جای ما بود از بین نرفته بود؟

بامدادنیکنفس
01-06-2021, 07:11
والله چند وقت پیش خودم رو دریدم که بگم این چیزها فقط مختص ایران نیست تلاش کردن خون من رو بریزن :دی

یعنی امکانش نیست ایران دوباره به اون سطح از اقتدارش برگرده اگه افراد درستی سر کار باشن که واقعا در راه ایران گام بردارن و فساد رو به حداقل برسونن؟

مگه ما چمونه؟ ما از اون سوئدی یا ژاپنی چی کم داریم؟ دولت هر جا تمرکز کنه و بخواد سرمایه‌گذاری و مدیریت کنه مردم طبیعتا پیشرفت می‌کنن.

تاریخ صد سال پیش ما: ۲ تا قحطی به دست انگلیس، حمله توسط انگلیس و شوروی، استعمار، برف و بوران، غارت منابع طبیعی به دست آمریکا، جنگ، تحریم و...

سرافکندگی داره که تموم این سختی‌ها رو پشت سر گذاشتیم و تمامیت اراضی رو حفظ کردیم و جمعیتمون ۸ برابر شده؟

کی دیگه جای ما بود از بین نرفته بود؟

بله
من در کل با اکثر حرف های شما موافقم یعنی مخالفتی ندارم . چون شما عاقل هستید . نه سلطنت طلب هستی . نه کمونیست نه پاچه خوار ج ا ا

ولی همین هایی که این بالا گفیتید مظلوم را میشونن سر جاش ظالم را بهش بها میدن نصف همین ها به اسم اس*ام انجام میشه تو مملکت ما

من معتقدم نه ج ا ا مدینه فاضله هست (که نیست) نه نظام قبل از اون (من طرفدار ر*ا پ*هلوی نیستم .) نه حکومت قبل از اون قاجار

همین طور که گفتم تاریخ چند صد ساله ما حکومت اقوام قفقازی فقط ننگ و عار هست .

تو ممالکی که گفتید ایران را به اسم هخحامنشیان و اشکانیان و ساسانیان میشناسن . نه صفویه و قاجار

بعیده ایران دوباره به اوج قبل برسه . اگه اردوغان تو ترکیه تونست عثمانی را احیا کنه ، ما هم میتونیم . ولی هیچ وقت سوئد و ژاپن نمیشیم .

امریکا قدرت پوشالی نیست .
ولی ما هم پخی نیستیم .
نصف کار و کاسبی این ها با بد و بیراه گفتن به امریکا میگذره
اگه پس فردا امریکا یی هم نباشه . این ها هم درگه مقبولیت ی ندارند .

ما چیزی از سوئد و ژاپن کم نداریکم ./
مردم ما باهو.ش هستند . ولی بستر مهیا نیست .

جکومتی که از شهروندهای خودش به عنوان بز بلاپردون و کیسه بوکس استفاده میکنه خب معلومه به هیچ جا نمیرسه


امریکایی ها و کانادایی ها هم بهشت های مالیاتی دارن . پولداراشون میرن اروپا چرا ؟ چون چیزایی اون جا هست که مملکتن خودشون نیست یا کم هست

مشکل ما هم همینه . تا وقتی از هر دو کلمه ای که میگن یکی ش غیرت ه یا ناموس خب مغلومه هر بتونه میره که به آزادی برسه .


حرف من تو تمام این مدت این بود که ج ا ا شر مطلق نیست همون طور که امریکا و اسرائیل خیر مطلق نیستند یعنی اونا اصلا دلشون برای ما نسوخته ...

pro_translator
01-06-2021, 07:55
بله
من در کل با اکثر حرف های شما موافقم یعنی مخالفتی ندارم . چون شما عاقل هستید . نه سلطنت طلب هستی . نه کمونیست نه پاچه خوار ج ا ا

ولی همین هایی که این بالا گفیتید مظلوم را میشونن سر جاش ظالم را بهش بها میدن نصف همین ها به اسم اس*ام انجام میشه تو مملکت ما

من معتقدم نه ج ا ا مدینه فاضله هست (که نیست) نه نظام قبل از اون (من طرفدار ر*ا پ*هلوی نیستم .) نه حکومت قبل از اون قاجار

همین طور که گفتم تاریخ چند صد ساله ما حکومت اقوام قفقازی فقط ننگ و عار هست .

تو ممالکی که گفتید ایران را به اسم هخحامنشیان و اشکانیان و ساسانیان میشناسن . نه صفویه و قاجار

بعیده ایران دوباره به اوج قبل برسه . اگه اردوغان تو ترکیه تونست عثمانی را احیا کنه ، ما هم میتونیم . ولی هیچ وقت سوئد و ژاپن نمیشیم .

امریکا قدرت پوشالی نیست .
ولی ما هم پخی نیستیم .
نصف کار و کاسبی این ها با بد و بیراه گفتن به امریکا میگذره
اگه پس فردا امریکا یی هم نباشه . این ها هم درگه مقبولیت ی ندارند .

ما چیزی از سوئد و ژاپن کم نداریکم ./
مردم ما باهو.ش هستند . ولی بستر مهیا نیست .

جکومتی که از شهروندهای خودش به عنوان بز بلاپردون و کیسه بوکس استفاده میکنه خب معلومه به هیچ جا نمیرسه


امریکایی ها و کانادایی ها هم بهشت های مالیاتی دارن . پولداراشون میرن اروپا چرا ؟ چون چیزایی اون جا هست که مملکتن خودشون نیست یا کم هست

مشکل ما هم همینه . تا وقتی از هر دو کلمه ای که میگن یکی ش غیرت ه یا ناموس خب مغلومه هر بتونه میره که به آزادی برسه .


حرف من تو تمام این مدت این بود که ج ا ا شر مطلق نیست همون طور که امریکا و اسرائیل خیر مطلق نیستند یعنی اونا اصلا دلشون برای ما نسوخته ...


بله من نه هیچ کدوم اون‌ها هستم (سلطنت‌طلب و کمونیست و پاچه‌خوار و...) برعکس اتهام‌هایی که توی تاپیک‌های قبل زده شد نه موافق فسادهایی که امروز داره توی ایران انجام می‌شه...

فساد به صورت گسترده و سیستماتیک در ایران وجود داره و آدم‌های دزد، اختلاس‌گر، بی‌عرضه و بی‌کفایت و... کم سر کار نیستن توی ایران که خیلی از مشکل‌ها رو می‌تونن راحت حل کنن ولی یا نمی‌خوان یا بلد نیستن این افرادی که خون خیلی‌ها رو توی شیشه کرده‌ان...

دوستان توی تاپیک‌های دیگه به این مورد توجه نکردن که من هیچوقت فساد رو توجیه نکردم و هیچوقت نگفتم فساد نیست...

شما هم یک کم به خودت به عنوان یه ایرانی اعتماد داشته باش چون کلید خیلی از پیشرفت‌ها اعتماد به نفس هست...

وقتی اطرافیانتون سر کلاس تصمیم بگیرن فقط به شما تقلب نرسونن تو امتحان شما راهی نداری به جز این که خودت بخونی یاد بگیری و بلاخره یه جوری خودکفا بشی...

وقتی توی خونه به شما پول ندن شما راهی نداری به جز این که سر کار بری و خودت پول دربیاری...

وقتی توی دنیا به ما چیزی نمی‌دن ما هم راهی جلومون نیست به جز این که خودمون هر چیزی که از بوئینگ و ایرباس و زیمنس و اینتل و لاکهید مارتین و سوخوی و ... می‌خوایم بسازیم...

و یک ایرانی با اعتماد به نفس دنبال این می‌ره که بهتر از ایرباس و بوئینگ هواپیما بسازه که همونطوری که ما نمی‌تونیم صنعت خودروسازی کره‌ی جنوبی و ژاپن رو تحریم کنیم اصلا نیازی نداشته باشیم به ایرباس و بوئینگ که بخوان ما رو تحریم کنن...

به هیچ عنوان بعید نیست که شاگرد ضعیف خودش درس بخونه و شاگرد اول مدرسه بشه و شاگرد اول شاگرد آخر بشه چه بسا من خودم اینجوری بودم...

چون از درس فاصله گرفتم و دنبال چیزهای دیگه رفتم همونطوری که مثلا الان آمریکا به جای پیشرفت تکنولوژیکی و رسیدن به مردمش تمام تمرکزش رو گذاشته روی جنگ توی دنیا و تحریم بازار خودش...

اسرائیل وقتی به وجود اومد هیچی نداشت ولی انقدر تکنولوژی از آمریکا و فرانسه و کشورهای مختلف دزدید که الان اون‌ها دستشون جلوی اسرائیل درازه ما هم کافیه به جوون‌هامون مثل شما فرصت بدیم...

شک نکنین ما هم پیشرفت می‌کنیم چه آدم‌های باهوش سر کار باشن چه آدم‌هایی که باهوش نیستن...

برای مثال صنعت هسته‌ای رو در نظر بگیرین...

چه باورتون بشه چه نشه توی دنیا کلا فقط ۴ تا قدرت هسته‌ای داریم به این ترتیب: آمریکا، روسیه، چین و ایران.

بقیه‌ی کشورها مثل انگلیس و آلمان و فرانسه و ژاپن و کره‌ی جنوبی درسته که توان ساخت سلاح هسته‌ای دارن ولی تمامی بخش‌های تکنولوژی هسته‌ای رو خودشون انجام نمی‌دن مثلا فرانسه درسته سلاح هسته‌ای داره ولی فرایند بازیافت سوخت رو جای یگه انجام می‌ده یا یه کشور دیگه غنی‌سازی اورانیومش رو کشور دیگه انجام می‌ده...

ایران دنبال خودکفایی تکنولوژی هسته‌ای رفت چون کسی کمکش نمی‌کرد و برجام هم وقتی دیدن ما دیگه نیازی به کسی نداریم توی تکنولوژی هسته‌ای پیشنهاد و امضا شد...

صنعت هسته‌ای کم چیزی نیست که ما بهش رسیدیم چرا فکر می‌کنین مثلا ما هیچوقت نمی‌تونیم هواپیما بسازیم؟

//

خواهشا دیگه بحث رو ادامه ندیم این تاپیک همونطور که گفتم سیاسی نیست :biggrin:

بامدادنیکنفس
01-06-2021, 11:03
شک نکنین ما هم پیشرفت می‌کنیم چه آدم‌های باهوش سر کار باشن چه آدم‌هایی که باهوش نیستن...

برای مثال صنعت هسته‌ای رو در نظر بگیرین...

چه باورتون بشه چه نشه توی دنیا کلا فقط ۴ تا قدرت هسته‌ای داریم به این ترتیب: آمریکا، روسیه، چین و ایران.

بقیه‌ی کشورها مثل انگلیس و آلمان و فرانسه و ژاپن و کره‌ی جنوبی درسته که توان ساخت سلاح هسته‌ای دارن ولی تمامی بخش‌های تکنولوژی هسته‌ای رو خودشون انجام نمی‌دن مثلا فرانسه درسته سلاح هسته‌ای داره ولی فرایند بازیافت سوخت رو جای یگه انجام می‌ده یا یه کشور دیگه غنی‌سازی اورانیومش رو کشور دیگه انجام می‌ده...

ایران دنبال خودکفایی تکنولوژی هسته‌ای رفت چون کسی کمکش نمی‌کرد و برجام هم وقتی دیدن ما دیگه نیازی به کسی نداریم توی تکنولوژی هسته‌ای پیشنهاد و امضا شد...

صنعت هسته‌ای کم چیزی نیست که ما بهش رسیدیم چرا فکر می‌کنین مثلا ما هیچوقت نمی‌تونیم هواپیما بسازیم؟

//

خواهشا دیگه بحث رو ادامه ندیم این تاپیک همونطور که گفتم سیاسی نیست :biggrin:


" شک نکنین ما هم پیشرفت می‌کنیم چه آدم‌های باهوش سر کار باشن چه آدم‌هایی که باهوش نیستن "

شخص خاصی را میگی نکنه همین آقای کلاه سیاه که این روزا اسم ش سر زبون هاست دارن پاچه خواری ش را میکنند ؟
یا من بد برداشت کردم ؟ مسلما شخصی که در راس قدرت باشه خیلی تاثیر داره همه از شخصیت اون تاثی میگیرند . نمیشه بگیم این آقا میاد .. ولی مملکت را کسای دیگه ای اداره میکنند . خیر ایران دمکراسی نیس

عزیز گفتی ایران تو کلوپ هسته ای هست ولی فرانسه و انگلیس نیستند .
این اشتباه ه
چون فرانسه بمب ها ی هیدروژنی ش را 60 ساله تست کرده در جزایر میکرونزی
و انگلیس هم بمب های اتمی خودش را دارد . حتی بمب افگن های اتمی خودش را هم زمانی داشت حالا با موشک Trident امریکا در زیر دریایی هسته ای دارد ...

خیر ما عضو کلوپ هسته ای نیستیم

برنامه نظامی ما توسط کشور ثالث تغذیه میشه که قبلا اسم بردم ** شمالی
برنامه غیر نظامی ما کشکه و بیشتر برای باج گیری از قدرت ها ی اسکل اروپایی
یعنی غیر از پزشکی هسته ای و نیروگاه 2 میکرو وات دانشگاه تنهران چیزی نداریم . یه بوشهر بود که تعطیل شد

موفق باشید

Geek1337
01-06-2021, 11:32
خیر این‌ها تماما خرافات هستن و چه شما نفرین بکنین چه نکنین دنیا روال عادی خودش رو طی می‌کنه.

یه هواپیما باید سقوط کنه کلی خانواده عزادار بشن و یتیم و کلی ضرر وارد بشه چون شما رو یه چیز اذیت کرده؟
بهرحال همه روزی خواهند مرد. به شکلهای مختلف، و با میزان رنج های مختلف.
از این رو صرف مردن و عزادار شدن و یتیم شدن آدمیان، خیلی هم مسئلهء بزرگ و غیرعادی نیست.
مثلا شخصی اگر در سقوط هواپیما نمیمرد، شاید چندی دیگر در تصادف اتومبیل میمرد، یا هر شکل دیگری... شاید اصلا بیماری سختی میگرفت و خودش و خانواده اش مدتها رنج بیشتری میکشیدند و هزینهء بیشتری را هم متحمل میشدند.
در ضمن تاجاییکه میدانم، نفرین های بنده تاکنون هواپیماهای نظامی را سرنگون ساخته، هرچند در آنها ظاهرا تعداد قابل توجهی افراد بوده اند، بالاخره آنها هم آدم بودند و خانواده داشتند... ولی شاید مقدرشان این شده که بر اثر نفرین بنده بمیرند...
جهان و زندگی های ما انسانها مسئلهء ساده ای نیست، بلکه پیچیده است... هزاران گزینه و احتمال را میتوان مطرح کرد... بستگی به قدرت ذهن و بینش هرکس دارد که چه تعدادی گزینه و حالت را بتواند تصور کند.
هرچقدر انسان نیک تری باشی، از تو محافظت بیشتری خواهد شد، یعنی جانت بیشتر اهمیت دارد... البته خداوند آیندهء هر انسانی را هم میداند... مثلا اینکه اگر زنده بماند چه خواهد کرد و چه خواهد شد و آیا به نفعش است یا ضررش... بنابراین مردن زودتر لزوما چیز بدی هم نیست. برای کسانیکه اگر نمیرند دچار انحراف و گناهان بیشتر و بیشتری میشوند، مردن میتواند به نفعشان هم باشد! یا اینطور بگوییم که زنده ماندن شان هم چندان اهمیتی ندارد.
نفرین یک نیرو و یک انرژی و یک خشم و یک درخواست نابودی و مجازات است...
همچون آن هنگام که نوح (ع) قومش را نفرین کرد... به سبب آنکه ظرفیتش پر شده بود. اگر نوح نفرین نمیکرد، آیا خداوند آن آدمیان را آنطور دچار بلا و هلاک میکرد؟ و چرا نفرین نوح بر آنها اثر کرد؟ اگر آنها پیش خداوند ارزش بیشتری داشتند، شاید نفرین نوح بر حداقل بعضی از آنها اثر نمیکرد... البته کسی هم نمیداند، شاید بعضی از آنها به همین دلیل نجات یافتند.
وقتی بودن یا نبودن شما چندان فرقی نکند، یک فوت (باد هوا) هم میتواند روی مسیر زندگی و حتی بودن یا نبودن شما تاثیر بگذارد.
شما باید استحکام را خودتان ایجاد کنید. با اراده، شعور، و بدست آوردن ارزش بیشتر از نظر الهی، و یا حداقل مبدل به موجود بیشعور رذلی نشوید!


یه سری هم که همیشه هستن عطسه هم کنن می‌اندازن گردن نظام... این‌ها افرادی هستن که ایرادهای واقعی به نظام رو بی‌اعتبار کرده‌ان...

یه وقتی هست نظام واقعا مشکل داره و نقد جدی می‌کنی بله، وارده. یه وقتی هست یکی دیگه داره نفرین می‌کنه و دچار خرافاته باز می‌آن می‌گن این هم از برکات نظامه...

صبح بیدار می‌شه کسی بهش صبح بخیر نمی‌گه می‌گه این هم از برکات نظامه...

تو امتحان صفر شی نظام، اسهال بگیری نظام، زمین بخوری نظام، یکی نفرین کنه نظام، دو ساعت برق بره نظام، فقط نظام، نظام، نظام...

بحث‌های ما توی تاپیک‌های دیگه قابل درک بود چون واقعا سر نظام بود... این مورد چه ربطی به نظام داشت واقعا؟ :worried:

بله دقیقا با حرفهای شما موافق هستم.
البته اینها از برکات نظام نیست، بلکه بنظر بنده از برکات آدمهای این کشور است.
مثلا چرا باعث شدند بنده چنین دیدگاه و عکس العملی پیدا کنم؟
نظام هم جزیی از این ملت است.
در اصل نظام نیست، بلکه ماهیت و برآیند کلی تمامی آدمیان ایران چنین شرایطی را ایجاد نموده است.
حال برای بنده این نعمت بود، چون باعث شناخت خودم و برتری هایم شد و باعث شد مجبور شوم خود را هرچه قوی تر و سخت تر کنم، و برای آدمهای رذل مایه بدبختی شان بوده و هست.

Geek1337
01-06-2021, 11:45
علم در حال پیشرفته و هیچکس نمی‌تونه جلوش رو بگیره به خصوص عقاید ما.

خیلی چیزها از زمان Homo Erectus قابل تصور نبودند مثل پرواز کردن و دیدن انسان در یک جعبه ولی همه ممکن شدند و سفر به مریخ و فراتر از آن هم ممکن خواهد شد...

نفرین هم خرافه‌ای بیش نیست...
همین مواردی که میفرمایید، افرادی در گذشته و قبل از این پیشرفت های علمی بوده اند که چنین چیزهایی را پیشگویی کرده اند. این بنظر شما چطور ممکن است؟
مثلا سالها پیش خیلی قبل از بوجود آمدن تلفن های موبایل و گوشی های هوشمند، فردی اشاره کرده بوده به اینکه روزی مردم به کف دست خویش نگاه میکنند و همدیگر یا سوی دیگر دنیا را میبینند و با هم حرف میزنند... فایل صوتی اش موجود است!
یا همین احادیث و روایات راجع به آخرالزمان و ظهور، خیلی مواردش شباهت به پیشگویی همین پیشرفت های تکنولوژیک دارد... بطور مثال اینکه تمام مردم سیمای حضرت را میبینند و صدایش را میشنوند... خب این میتواند اشاره به همین امکانات و رسانه های عمومی فعلی باشد.
از سوی دیگر حتی علم امروز نیز به بعضی فرضیه ها و حتی نظریه ها و موارد آزمون شده ای رسیده که حتی توسط خود دانشمندان قبل از آن بنظر غیرمنطقی و غیرممکن و خرافه می آمدند... بطور مثال عجایب فیزیک کوانتم... اگر قبل از مطرح شدن فیزیک کوانتم، به یک دانشمند فیزیک میگفتند که یک چیز مادی میتواند همزمان در دو حالت متضاد باشد، طرف فقط میخندید! یا میگفتند دو ذره را بهم وابسته میکنیم و یکی را به آن سمت کائنات میبریم و دیگری را سمت دیگر و وقتی روی یکی عملی انجام میدهیم ذرهء دیگر هم آناً عکس العمل متقارن نشان میدهد، باورشان نمیشد که این بتواند یک فرضیهء علمی و در واقعیت ممکن باشد. یا مثلا فرضیه هایی مثل جهان های موازی که علم امروز میگوید ممکن است... خب اینها همه خیلی شبیه به بعضی مسائلیست که از قدیم هم توسط منابعی مثل دین بیان شده... چطور است که الان خودشان فرضیه هایی راجع به ابعاد دیگر و جهان های دیگری را مطرح میکنند، ولی وقتی از جانب دین و پیامبران چنین چیزهایی بیان شده نمیتواند درست باشد؟
پس تمام اینها مسائلی نسبی و قابل تغییر است دوست عزیز. اینکه چیزی شاید الان خرافات و غیرمنطقی و غیرممکن شمرده شود، ولی در آینده اینطور نباشد. درست است خیلی خرافات وجود داشته و دارند، ولی بعضی موارد آن هم میتواند واقعیت داشته باشد.

Geek1337
01-06-2021, 12:37
نفرین وجود داره اما کدوم نفرین مستجاب میشه ، این دیگه به حقانیتِ نفرین کننده و خواست خدای متعال بستگی داره .

دقیقا نمیدانم و مطمئن نیستم... چون نمیشود مطمئن بود... ولی چه بسا نفرین های بنده تاکنون به ایران خسارت های عظیمی زده باشد... کسی چه میداند... به مرور زمان یک ارتباطی بین نفرین های بنده و حوادثی که در ایران رخ میداد را متوجه شدم... انگار درست در همان زمانهایی که خشم و کینه ام بالا میگرفت و ناسزا میگفتم، حوادثی در سراسر ایران رخ میداد.
شاید میلیاردها و میلیاردها تومان خسارت... و کشته شدن افرادی...
ولیکن نمیترسم و احساس جرم و گناه هم نمیکنم، چون همانطور که شما هم گفتید، نفرین یک امر ماوراییست و تحت نظارت و فرمان خداوند اثر میکند. و چون ظرفیت و توان کنترل خودم را نداشتم... چاره ای نداشتم تا خشم و کینه و نفرین خویش را آزاد کنم؛ چراکه گزینهء دیگری برایم باقی نگذاشته بودند!
و شاید بگویید اگر تو این کارها را کرده باشی چطور تاحالا تو را شناسایی نکرده اند و بلایی بر سرت نیاورده باشند...
شبی در خواب دیدم... چند مامور قوی هیکل اطلاعاتی دنبالم بودند، فرار میکردم، ولی به زودی به کوچه ای بن بست رسیدم، گویی آنها میدانستند و از قبل برنامه شان همین بود، ... آمدند و در مقابلم بودند... دیگر راهی برای گریز نداشتم... ناگهان به پرواز درآمدم... به هوا رفتم و داشتم از روی سقف ساختمانی که در انتهای بن بست بود به ارتفاع شاید ده متر پرواز میکردم و همینطور بالاتر میرفتم، بدون اینکه حتی خودم اراده کرده باشم... سپس آنها به سوی من تیراندازی کردند، ولی هر زمان که شلیک میکردند من بصورت غیرمادی درمی آمدم و گلوله هایشان بدون اینکه صدمه ای به بنده بزند از بدنم عبور میکرد... بعد به یک جای دیگر رسیدم یا منتقل شدم... یک جایی مثل شهرهای کوچک اروپایی و شاید قدیمی... سقف خانه هایشان شبیه چنان جایی بود... گنبدمانندهایی داشت... جای نسبتا قشنگی بود... همینطور از فراز خانه ها عبور میکردم و مدتی تفریح کردم... بعد خواب تمام شد

از آن به بعد دیگران چندان نگران این مسئله هم نیستم... چون میدانم هرچه بشود، حتی اگر بنده را بکشند، به آزادی و قدرتی حتی بیشتر دست خواهم یافت...

هیچکس در مقابل قدرت ماوراء و خداوند قدرتی ندارد...
انسانها بجای چرندیات و مادیگری خود اگر به خدا نزدیک شوند، برایشان خیلی بهتر است
تمامی این جهان تمامی این قدرتها و ثروتهای ظاهری و مادی... همه اش در برابر ماوراء چیست؟ و آیا اینها را خود ماوراء در اختیار آدمها قرار نداده؟
این وجود ما که با یک ذره ای بنام ویروس اینطور درمانده میشویم و به زانو درمیاییم...
براستی ما از کجا آمده ایم و چه اراده و نیرویی از ما حفاظت میکند؟

Geek1337
01-06-2021, 13:47
واقعا ما نگران چه هستیم و به چه چیزی میگوییم مصیبت و فاجعه و خسارت؟
برای بنده مردن آدمها هیچ اهمیتی ندارد. منجمله جان خودم و حتی اعضای درجه یک خانواده ام.
همه روزی باید بمیرند... مهم این است که چطور زندگی کنی و به چه چیزی مبدل شوی... از این زندگی چه عایدی واقعی داشته باشی.
ثروت ها و قدرتهای مادی و ظاهری... همه فانی اند... و همه تنها ابزار زندگی مادی ما هستند که خود این زندگی مادی ما هم جز برای تکامل روحانی و آماده شدن برای زندگی جاودانی واقعی ما نیست.
بنابراین مردن آدمها به خودش خودش مصیبت نیست... فاجعه نیست... حتی اگر بر فرض نیمی از مردم ایران هم بمیرند، برای بنده مطلقا هیچ مفهومی ندارد...
یکسری آدمهایی که سرشان به تنشان می ارزد بمانند، بقیه بروند، بهتر :)
یا اینکه میگوییم آی سرمایه ها از بین رفت، اقتصاد منهدم شد... ببخشید کدام اقتصاد را میگویید؟ کدام جامعه؟ آنچه بنده دیدم و تجربه کردم، آن زمانی که این به اصطلاح اقتصاد خیلی بهتر از وضع کنونی هم بود، یک جامعهء زشت پلید و اهریمنی بود، و پول و قدرت های شیطانی که آدمیان اسیر نفس به دنبالش مثل گرگ های درنده...
آن ثروت و قدرت و به ظاهر آبادی که آدمیان را از خداوند غافل ساخته، همان بهتر که نابود شود! هیچ حسرتی بر آن نیست.
خب آدمها خودشان ایجاب میکنند... باعث میشوند که لازم شود که سرشان طوری به سنگ بخورد... جلویشان گرفته شود، وگرنه همینطور در این مسیر بیهوده و برهوت میتازند و میتازند... آنها ماهیت آن را نمیبینند، که برهوت است! ولیکن آن را زیبا و خواستنی میبینند، چراکه چشم بصیرت ندارند و گول ظاهر و آب و رنگ و زرق و برق را میخورند.
اینها چیزهایی نیست که با چشم ظاهر و آدمهای سطحی بخواهند ببینند. چیزهایی است که فهمیدنیست. ذات و ماهیت است. هرچه بگوییم آنهایی که نمیفهمند یا نمیخواهند بفهمند، نخواهند فهمید، و میگویند یعنی چه... راست میگویی ثابتش کن!
مثل اینکه شما یک چیزهایی را میبینی و نابینایی به شما بگوید نه همچین چیزهایی وجود ندارند و مسخره است از چه سخن میگویی و اگر راست میگویی نشانم بده :laughing:
چه سخت است ثابت کردن چنان چیزهایی به چنان فردی.
باید توصیف کنی، دلایل غیرمستقیم بیاوری، وادار به لمس بعضی چیزهایش بکنی، ... پیچیده و دشوار است... شاید هم غیرممکن باشد یا آخرش هم موفق نشوی به آن فرد حالی کنی که چنان چیزهایی واقعا وجود دارند.
انسان خود یک نیروست... وجودش خودش یک ابزار و یک منبع شناخت است... مثل اینکه حواس پنجگانه داریم... دیدن، شنیدن، بویایی، چشایی، حس لامسه... همینطور وجود خود انسان بطور کلی یک ابزار شناختی است... چنانچه این ابزار معیوب و ناکارا باشد، وجود و ماهیت چیزایی را نمیتواند بفهمد. هرچه آدمی بیشتر متعالی شود، بیشتر مسائل ماورایی و مفاهیم و معناهای هستی را بنوعی درک خواهد کرد... حتی بنده هم بطور یقینی و کامل درک نمیکنم... سطح نهایی شاید از این خیلی بالاتر باشد... ولی همان اندکش هم برایم آنقدر قوی و قانع کننده هست که یکسری مسائلی را که دیگران باور ندارند و به شوخی میگیرند نتوانم مثل آنها سرسری بگیرم.

pro_translator
01-06-2021, 13:58
واقعا ما نگران چه هستیم و به چه چیزی میگوییم مصیبت و فاجعه و خسارت؟
برای بنده مردن آدمها هیچ اهمیتی ندارد. منجمله جان خودم و حتی اعضای درجه یک خانواده ام.
همه روزی باید بمیرند... مهم این است که چطور زندگی کنی و به چه چیزی مبدل شوی... از این زندگی چه عایدی واقعی داشته باشی.
ثروت ها و قدرتهای مادی و ظاهری... همه فانی اند... و همه تنها ابزار زندگی مادی ما هستند که خود این زندگی مادی ما هم جز برای تکامل روحانی و آماده شدن برای زندگی جاودانی واقعی ما نیست.
بنابراین مردن آدمها به خودش خودش مصیبت نیست... فاجعه نیست... حتی اگر بر فرض نیمی از مردم ایران هم بمیرند، برای بنده مطلقا هیچ مفهومی ندارد...
یکسری آدمهایی که سرشان به تنشان می ارزد بمانند، بقیه بروند، بهتر :)
یا اینکه میگوییم آی سرمایه ها از بین رفت، اقتصاد منهدم شد... ببخشید کدام اقتصاد را میگویید؟ کدام جامعه؟ آنچه بنده دیدم و تجربه کردم، آن زمانی که این به اصطلاح اقتصاد خیلی بهتر از وضع کنونی هم بود، یک جامعهء زشت پلید و اهریمنی بود، و پول و قدرت های شیطانی که آدمیان اسیر نفس به دنبالش مثل گرگ های درنده...
آن ثروت و قدرت و به ظاهر آبادی که آدمیان را از خداوند غافل ساخته، همان بهتر که نابود شود! هیچ حسرتی بر آن نیست.
خب آدمها خودشان ایجاب میکنند... باعث میشوند که لازم شود که سرشان طوری به سنگ بخورد... جلویشان گرفته شود، وگرنه همینطور در این مسیر بیهوده و برهوت میتازند و میتازند... آنها ماهیت آن را نمیبینند، که برهوت است! ولیکن آن را زیبا و خواستنی میبینند، چراکه چشم بصیرت ندارند و گول ظاهر و آب و رنگ و زرق و برق را میخورند.
اینها چیزهایی نیست که با چشم ظاهر و آدمهای سطحی بخواهند ببینند. چیزهایی است که فهمیدنیست. ذات و ماهیت است. هرچه بگوییم آنهایی که نمیفهمند یا نمیخواهند بفهمند، نخواهند فهمید، و میگویند یعنی چه... راست میگویی ثابتش کن!
مثل اینکه شما یک چیزهایی را میبینی و نابینایی به شما بگوید نه همچین چیزهایی وجود ندارند و مسخره است از چه سخن میگویی و اگر راست میگویی نشانم بده :laughing:
چه سخت است ثابت کردن چنان چیزهایی به چنان فردی.
باید توصیف کنی، دلایل غیرمستقیم بیاوری، وادار به لمس بعضی چیزهایش بکنی، ... پیچیده و دشوار است... شاید هم غیرممکن باشد یا آخرش هم موفق نشوی به آن فرد حالی کنی که چنان چیزهایی واقعا وجود دارند.
انسان خود یک نیروست... وجودش خودش یک ابزار و یک منبع شناخت است... مثل اینکه حواس پنجگانه داریم... دیدن، شنیدن، بویایی، چشایی، حس لامسه... همینطور وجود خود انسان بطور کلی یک ابزار شناختی است... چنانچه این ابزار معیوب و ناکارا باشد، وجود و ماهیت چیزایی را نمیتواند بفهمد. هرچه آدمی بیشتر متعالی شود، بیشتر مسائل ماورایی و مفاهیم و معناهای هستی را بنوعی درک خواهد کرد... حتی بنده هم بطور یقینی و کامل درک نمیکنم... سطح نهایی شاید از این خیلی بالاتر باشد... ولی همان اندکش هم برایم آنقدر قوی و قانع کننده هست که یکسری مسائلی را که دیگران باور ندارند و به شوخی میگیرند نتوانم مثل آنها سرسری بگیرم.

یک هواپیما هست با ۱۵۰ نفر مسافر و ۱۰ نفر هم خدمه و خلبان و... که خونواده‌هاشون قبل از پرواز برای سلامتیشون دعا کرده‌ان...

بعد شما با یکی مشکل داری که مادرش سوار این هواپیماست و نفرین می‌کنی که الهی مادرت بمیره. بعد به جای یه نفر دیگه که باید جونش رو از دست بده باید ۱۶۰ نفر و یه هواپیما از بین برن چون شما ناراحت شده‌ای؟

اصلا رگولاتوری نفرین کیه؟ اگر موجودی به نام خداست که چطوری دعای اون ۱۰۰۰ نفر مهم نبوده و نفرین یه نفر مهم بوده؟

بحث فقط نفرین نیست، دعا هم در نهایت بی‌اثره فقط باعث می‌شه آدم حس بهترین داشته باشه و روحیه بگیره.

srx190d
01-06-2021, 14:30
‏در مواجهه با آدم های احمق، چیزی که بیشتر از همه اذیت میکنه، احمق بودن طرف نیست...اینه که خودش هیچ درک و تصوری نداره که احمقه


Sent from my iPhone using Tapatalk

MOHAMMAD_ASEMOONI
01-06-2021, 14:31
یک هواپیما هست با ۱۵۰ نفر مسافر و ۱۰ نفر هم خدمه و خلبان و... که خونواده‌هاشون قبل از پرواز برای سلامتیشون دعا کرده‌ان...

بعد شما با یکی مشکل داری که مادرش سوار این هواپیماست و نفرین می‌کنی که الهی مادرت بمیره. بعد به جای یه نفر دیگه که باید جونش رو از دست بده باید ۱۶۰ نفر و یه هواپیما از بین برن چون شما ناراحت شده‌ای؟

اصلا رگولاتوری نفرین کیه؟ اگر موجودی به نام خداست که چطوری دعای اون ۱۰۰۰ نفر مهم نبوده و نفرین یه نفر مهم بوده؟

بحث فقط نفرین نیست، دعا هم در نهایت بی‌اثره فقط باعث می‌شه آدم حس بهترین داشته باشه و روحیه بگیره.

سلام دوست عزیز

◼️ یکی از قوانین و مقرراتِ گفتگو و تبادل نظر این هست :

وقتی از ریشه با همدیگه اختلاف دارید ، گفتگو و تبادل نظر در مورد شاخ و برگها اشتباه و بیهوده و مشت به سندان کوبیدن هست

مثال :

فردی اصلاً حتی وجود خالق رو هم قبول نداره . ما باهاش گفتگو کنیم در مورد دین و حلال و حرام و دعا و نماز و روزه و غیره

درستش اینه که فقط گفتگوشون متمرکز باشه بر بودن یا نبودن خالق جهان هستی

اگر در این مرحله به توافق و هم‌عقیدگی رسیدند ، بعدش برند سراغ مرحله ی بعدی و بعدی و بعدی

=======================================
◼️ دوستان , به نفع شما هست که مطالب بنده ی مخلص رو بخونید و دنبال کنید چون هم کلی پول توش هست هم امنیت و ایمنی ، هم آسایش و آرامش ، هم دور شدن از بسیاری از خطرها و ضررهای دنیا و هم پایان و عاقبتِ خوش و خیر إن شاء الله ..
چند نمونه⬇️ : ( روی دکمه‌ی نمایش کلیک کنید )


میلیونها تومن صرفه جویی در هزینه های خودرو و هزینه‌های زندگی :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

تجربه‌های رانندگی ( بسیار مهم )

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]رانندگی

توصیه های مهم امنیتی:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

قوانین و مقرراتِ گفتگو و تبادلِ نظر:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
.
برنامه های مهم و کاربردی برای گوشیهای اندرویدی :
.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
.
تاپیک جامع لوله‌کشی و پمپ آب و مخزن آب ( مشاوره و تعمیر و سرویس)
.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
.

سرویس و نگهداری و تعمیر آبگرمکن دیواری
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


تاپیک جامع دستگاه تصفیه آب خانگی. (مشاوره، سرویس و تعمیر )
.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


جسارتاً آموزش توبــهٔ واقعی
.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Geek1337
01-06-2021, 21:14
یک هواپیما هست با ۱۵۰ نفر مسافر و ۱۰ نفر هم خدمه و خلبان و... که خونواده‌هاشون قبل از پرواز برای سلامتیشون دعا کرده‌ان...

بعد شما با یکی مشکل داری که مادرش سوار این هواپیماست و نفرین می‌کنی که الهی مادرت بمیره. بعد به جای یه نفر دیگه که باید جونش رو از دست بده باید ۱۶۰ نفر و یه هواپیما از بین برن چون شما ناراحت شده‌ای؟
بنده اغلب شخص خاصی را نفرین نکرده ام، بلکه بطور کل پلیدان، و آن کسانی که حرامزادگان میخواندم... و یک سیستم و جامعهء سراسر فساد و وقاحت و مادیگرایی و ظلم و زورگویی و دروغ و شیادی را... نمیدانستم باید چه کنم... یک خشم و نفرت و کینه ای عظیم در وجودم غلیان میکرد و نمیتوانستم در خود نگه دارم... و اصلا دلیلی نمیدیدم که نگهش دارم... وقتی جهان و آدمیان چنین است، ارزش وجودش در چیست؟
در قرآن داستان شتر حضرت صالح (ع) هست... و در تفسیر آمده است که شتر را یک نفر کشت ولیکن همه آن قوم با بلای الهی هلاک شدند، چرا که بقیه شان نیز به آن کار راضی بودند.
گفتم که ارزش آدمها نزد خداوند است که مهم است و تاثیرگذار...
شما میگویید 160 نفر... اصلا بگو کل بشریت منهای یک نفر... متوجه نیستید که تعداد مهم نیست!
یک نفر از بشریت میتواند ارزشش از تمامی آنها بیشتر باشد. البته بنده خودم را نمیگویم. ولیکن امری شدنیست.
البته انسانها میتوانند خودشان را ارتقا بدهند و ارزشمند کنند اگر حتی اندکی شعور و تلاش بخرج بدهند. طبیعتا کسی که خودش را اصلاح کند در چنین دورانی که اکثریت مردم این حرفها حالیشان نیست، نزد خداوند ارزش و مقام پیدا میکند. کسی که در چنین دورانی که همه در مادیگرایی و القاهای عمومی توخالی غرق هستند... در تجمل، و خودخواهی و زیاده خواهی...
ظلم ها و فساد و چیزهای عادی شدن در جامعه را کوچک دیدن... این خطرناک است... و چرا جامعه ای چنین شده، و شاید اکثریت بنوعی در آن سهیم هستند، حال هرکس یکجور، شاید اکثریت شبیه هم بوده اند... وقتی در برابر اینها سکوت و بی تفاوتی پیشه میشود... همان بقول شما آدمهای عادی و بی گناه... حداقلش این است که جانشان نیز چندان اهمیتی ندارد، چنانکه رنج و ظلمی که آدمهایی مثل ما متحمل شده و میشویم نیز برای آنها اهمیت چندانی در عمل نداشت!
امروزه جهان پر از متظاهرها و منافقان و نادان ها و بزدل هاست... در ظاهر میگویند آخی بیچاره... ولی در درونشان پر از نفاق و منفعت طبلی و خودخواهی و تظاهر است...
وقتی واقعا اهمیت ندادی، و کوچک شمردی، پس تو هم یکجورهایی شبیه همان بقیه هستی و یکجورهایی و کمی هم که شده شاید در جرمشان شریک باشی...
بعدهم مسئله این نبوده که هدف بنده سوار آن هواپیما باشد :biggrin:
خیر... ولیکن به هر شکلی مقدر شده بوده که نفرین بنده به آن هواپیما اصابت کند و برای هر یک از سرنشیانان آن به علتی شاید مقدر شده بوده که عمرشان آن موقع بدان شکل و بهانه پایان یابد... حال شاید بعضی از آنها اصلا آدمهای خوبی هم بوده اند، ولیکن مقدر و عمرشان همین بوده!


اصلا رگولاتوری نفرین کیه؟ اگر موجودی به نام خداست که چطوری دعای اون ۱۰۰۰ نفر مهم نبوده و نفرین یه نفر مهم بوده؟

شما مثل اینکه توی باغ نیستید...
دعا... دعای چه کسی... چطور دعا کند... همان کسانی که به بنده ظلم های بزرگ میکردند هم گهگاه دعاهایی میکردند... یک چیزهایی کلیشه ای یا از روی حماقت و توهمات خودشان... بنده توی دلم نه اینکه به آنها بخندم، بلکه بیشتر بهم فشار میامد و ابتدا دلم میخواست بگریم ولیکن این فشار در نهایت به خشم و کینه ام می افزود... که اینها براستی کیستند... این دشمنان خداوند که در دمی چهره عوض میکنند و گویی خود نیز فکر میکنند که آدمهای پاکی هستند که خداوند به دعایشان گوش میکند... مشتی احمق عقب افتاده و رذل وقیح و منافقانی که حقیقت را به سخره میگرفتند... این حقیقت آنان بود از نظر بنده. از نظر بنده آنها نه تنها دشمن من، بلکه دشمن خداوند و دشمن حق و حقیقت و عدالت و راستی بودند. در منتهی درجهء وقاحت!


بحث فقط نفرین نیست، دعا هم در نهایت بی‌اثره فقط باعث می‌شه آدم حس بهترین داشته باشه و روحیه بگیره.
هم نفرین و هم دعا اگر شرایطش وجود داشته باشد قابل موثر بودن هستند.
بستگی به آدمش دارد و حالتی که در آن دعا یا نفرین میکند.
آنچه حق راستین باشد، راهش باز میشود.
آنچه فقط نمایش و توهم و تظاهر باشد، راهی به آسمان ندارد.

Geek1337
01-06-2021, 21:53
یک هواپیما هست با ۱۵۰ نفر مسافر و ۱۰ نفر هم خدمه و خلبان و... که خونواده‌هاشون قبل از پرواز برای سلامتیشون دعا کرده‌ان...

بعد شما با یکی مشکل داری که مادرش سوار این هواپیماست و نفرین می‌کنی که الهی مادرت بمیره. بعد به جای یه نفر دیگه که باید جونش رو از دست بده باید ۱۶۰ نفر و یه هواپیما از بین برن چون شما ناراحت شده‌ای؟

اصلا رگولاتوری نفرین کیه؟ اگر موجودی به نام خداست که چطوری دعای اون ۱۰۰۰ نفر مهم نبوده و نفرین یه نفر مهم بوده؟

بحث فقط نفرین نیست، دعا هم در نهایت بی‌اثره فقط باعث می‌شه آدم حس بهترین داشته باشه و روحیه بگیره.
فرض کنید قرار باشد مادر بنده به هر شکلی بمیرد... مثلا عمرش مقدرش به سر رسیده باشد... آیا با دعای بنده، عمر بیشتری به او داده خواهد شد؟
بنده میگویم که اگر بنده نزد خداوند ارزش و مقام والایی داشته باشم، این امر ممکن است، ولی اگر یک فرد عادی باشم یا آدم رذلی باشم، دعایم نیز چندان اثری نخواهد داشت و چنین مسئله ای را که از روی حکمت و مصلحت است تغییر نخواهد داد. اصولا چنین دعاهایی بیشتر از روی احساسات و غرایز سطحی و کور بشری هستند؛ چه دلیل و خیر محکمی در آنهاست؟ و چرا خداوند باید به حرف ما در این زمینه گوش کند؟ آیا جهان و زندگی انسانها یک چیزی به این مسخرگی است؟
در ضمن کسی که واقعا بداند، و خردمند باشد، خداوند و جهان را شناخته باشد، به سادگی چنین دعاهایی نمیکند... کسی که عقلش بر احساسات و غرایز کور، حداقلی از تسلط را داشته باشد.

زمانی که در خواب مرگ مادرم را دیدم، مرگش بد نبود، و بنده نیز رستگار شدم چون مادر از من کاملا راضی بود و او بر دوش من بود که جان داد... هیچوقت دعا نکردم که خداوند عمر بیشتری به او بدهد، گرچه احساسات عمیقی داشتم... چون دیدم واقعا چه چیزی از این بهتر... هرکسی روزی باید بمیرد... مثلا بخواهم که خداوند به مادرم عمر بیشتر بدهد، حال اگر او پیر و فرتوت شد و رنج بیشتری کشید چه؟ یا مثلا وقتی خودم شرایط و توان تامین او را نداشته باشم... نه لزوما برای خودش بهتر است و نه برای بنده... و تشخیص و امر را به خداوند میسپارم. او خودش بهتر میداند چه چیزی بهتر است... خداوند حکیم و علیم است.... بهرحال مادرم زنده ماند، به همان شکلی که در خواب دیدم که چطور دوباره زنده شد... و حتما در این حکمتی هست، و به شما میگویم که این حکمت عظیم است، ولی کسی نمیداند، اما خودم فکر میکنم هرچه هست نفع بزرگی در آن هست... شاید مثلا این راضی بودن کامل مادرم از بنده و دعاهایی که برایم میکند و نیکی های بیشتری که به او میکنم، باعث شود به مقامهایی بسیار بالاتر برسم.
به شما خواهم گفت که چه کسی از این جهان سود راستین را خواهد کرد.
و قدرتم را بازهم خواهم افزود... و به چنان درجه ای نزد خداوند خواهم رسید که هیچکس در این جهان قادر نباشد انگشتش را رویم بلند کند...

Geek1337
01-06-2021, 22:08
اکثریت انسانها نادان هستند...
چه دعایی میکنند؟
آیا فکر میکنید دعاهای بسیاری، از روی چیست؟
انسانها خودشان هم خودشان را گول میزنند.
هم خود را میفریبند و هم سعی در فریب دیگران دارند.
ولیکن ذهن و عقل قدرتمند بنده، سقف آسمان را شکافته است، و به حقایقی عریان دست یافته است.
دعا دعا دعا... دعاهایتان را بگذارید در کوزه آبش رو بخورید :rolleye:
بنده یک روانشناس هستم... انسان شناس، ماهیت شناس...
دیگر کسی به این سادگی ها نمیتواند مرا بفریبد.
از روی ترس و وابستگی دعا کردن، یا از روی نادانی چیزی را خواستن... ارزش چندانی ندارد.
مثلا من چون میترسم از مرگ مادرم، و از تنهایی، دعا کنم که او هرچه بیشتر عمر کند... خب این چه دعایی است؟ دعای یک احمق، دعای یک بزدل، دعای یک موجود ضعیف، دعای یک نادان.
اینکه فکر کنیم هرچقدر که آدمها بیشتر بمانند بهتر است، چرندی بیش نیست.
آدم باید به موقعش اهل مردن باشد، و اهل پذیرفتن مرگ آنهایی که واقعا دوستشان دارد... چراکه عقل و خرد، برتر از احساسات و غرایز کور است. جهان بر اساس عقل و خرد الهی و هوش مطلق خداوند اداره میشود.
ماندن در این دنیا بدین شکل... برای خیلی ها سود چندانی ندارد، بلکه شاید حتی به ضررشان باشد.
اگر خود را اصلاح کنید و نظر الهی را جلب کنید، شاید در ماندن شما سود بیشتری باشد... وگرنه که حیات بیشتر خود و نزدیکان تان تنها بنظر خودتان مهم است و بس... و دعا کنید، هرچه دوست دارید!
البته بنده شما را نخواهم کشت... حتی اگر بتوانم... چون اجازه ندارم؛ مگر در صورتی که باز خشم و کینه ام غلیان کند و نفرین کنم و آن نفرین موجب مرگ آدمهایی شود.
شاید هنوز به قدرت ذهن و روان بنده پی نبرده اید... ولی کم کم باید متوجه شوید که با چه هیولایی طرف هستید. ذهن و روانی که تصورات و چرندیات بشریت را، شیادی اش را، در هم شکسته است... و قبلا گفته ام، سالهاست دارم از خودم ماشین جنگ میسازم! در هر جبهه ای که بتوانم، از این ماشین جنگی استفاده میکنم. معمای مرگ را برای خودم حل کرده ام... مرگ برایم مثل بازیچه ایست. ذهنم بر مرگ مسلط شده است.

NinjaLord
02-06-2021, 12:42
بقول یه عالمی که فرمودند یکی مثلا میاید برای همسایه مزاحمت و سروصدایی میکند بعد این همسایه یک آهی هم میکشد...آنوقت اون فرد گناهکار میگوید چرا من فلان مریضی را گرفتم چرا سرطان دارم....
در مورد نفرین و لعن فرستادن در روایات واقعی از امام بزرگوار و عزیز شیعه نقل قولهایی وجود دارد خودتون بخوانید

از امام محمد باقر (علیه السلام) منقول است که فرمود:، چون لعنت از دهان شخص بیرون بیاید، میان او و آن شخص که به او لعنت شده، تردد مى کند، و اگر آن شخص سزاوار لعن باشد، به او تعلق مى گیرد، و اگر نباشد، به صاحبش بر مى گردد.

امام صادق (علیه السلام) فرمود: هرگاه مردى مورد ظلم و ستم واقع شد و شروع کند به نفرین کردن بر ظالم و ستمکار خود، خداوند عزوجل به او مى گوید: همان طورى که تو به ظالم خود نفرین مى کنى، کسى دیگر هم از دست ظلم و ستم تو نفرین مى کند. اگر مى خواهى، نفرینت را درباره ى. ظالم تو بپذیرم و نفرین مظلومت را هم درباره ى. تو، و اگر خواستى، نفرین هر دو شما را به تاخیر بیندازم، تا شاید رحمت و عفو من شما را فرا گیرد!

نفرین مظلوم در روایات
امام صادق (علیه السلام) می‌فرماید: بترسید از نفرین مظلوم، همانا او حقّ خود را از خدا می‌خواهد و خداوند سبحان گرامى‌تر از این است که حقی خواسته شود، مگر این که آن را اجابت کند.

Geek1337
05-06-2021, 12:52
بار دیگری بسیار ناراحت بودم...
نفرت از جامعه، آدمها... گویی همه مثل هم
نفرین کردم
گفتم دوست دارم ویران شدن شهرهای پر از ظلم و دروغ و فسادتان را ببینم... دقیقا یادم نیست، یک چیزی توی همین مایه ها بود ولی
آن شب خوابی دیدم...
اسرائیل به سمت شهرمان موشکی با کلاهک هسته ای شلیک کرده بود... گویی اعلان شده بود، و بسیاری از مردم داشتند از شهر میگریختند. بنده نیز در دامنهء کوه بودم، کمی بالاتر، شاید میانه هایش... جایی بود که یک سطحی بود و انگار بدست بشر صاف شده بود... از آنجا تمامی شهر را از بالا میدیدیم... عدهء زیادی از مردم دیگر نیز بودند؛ ولیکن عدهء زیادی از مردم هم در شهر مانده بودند... شلوغ شده بود... ترجیح میدادم خودم تنهایی تماشا کنم :laughing:
ولی دیدم که خیلی نزدیک هستیم... یعنی برآوردی ذهنی از ابعاد و قدرت محتمل انفجار بمب هسته ای داشتم، و دیدم که ما نیز که در وسط کوه هستیم در امان نیستیم و نفله خواهیم شد :weird:
در همین حین گفتند دارد میاید دارد میاید... گویی خیلی نزدیک بود... همه گریختیم به سمتی، فکر کنم یک پناهگاه یا بنایی چیزی در داخل کوه بود که همه میخواستند داخل آن بروند، ولی فکر نمیکنم که برای همه هم جا داشت! بنده نیز گریختم و داشتم به آن سو میدویدم...
ناگاه بمب یا موشک اتمی را دیدم، هم با چشم در خواب و هم در ذهن... دیگر زمان و چاره ای نبود، منتظر لحظهء انفجار شدم... ولیکن آن بمب هسته ای در همان وسط هوا مثل فیلم فریز شد :blink:
خواب در همانجا تمام شد

Yamani47
06-06-2021, 18:11
در یک تاپیک دیگه سالها پیش نوشتیم که زمین در حال مرگ هست و همه ی دانشمندان و پژوهشگران و متخصصان با تمام علم و دانششون و ابرکامپیوترهاشون و تجهیزات و ابزارهاشون نمی‌تونند به داد زمین برسند ، اونوقت عده ای حرف از زنده کردنِ یک سیاره ی مُرده میزنند ! ( مریخ)

بشر کودک کودنیست..............................کود ک کودن و الاغیست که از مادرش در خواست یک اسباب بازی می کند و برایش گریه می کند...............و اشک می میریزد

مادرش ( طبیعت ) این اسباب بازی را ( سیاره زمین ) را در اختیار او می گذارد....................

و این بچه الاغ و گوساله گند می زند در ان اسباب بازی در عرض دو ثانیه خرابش می کند و می شکاندش....................

بشر رو اگر فرض بگیریم.....از زمان Homo Habilis که حدود 2 میلون سال پیش حدودا پا به عرصه وجود گذاشته بوده اگر حساب کنیم..................
* البته مذهبیون بشر رو از زمان ( آدم ) به این ور حساب می کنند.............

فرض کنیم دو میلوین سال بشر به مادر خود که همانا طبیعت است گریه کرده و زور زده که این زمین را در اختیارش بگذارد....................

و حالا که در عرض حدود 100 سال دستشویی کرده در زمین و زمین را به لجن کشیده.......................و ادرار کرده در تمام نظم طبیعت...............

حالا می گوید نه من این اسباب بازی را نمی خواهم و این اسباب بازی بد است


و حالا از مادر خود درخواست اسباب بازی جدیدی دارد میگوید من مریخ می خواهم..................

من اگر جای مادرش بودم بهش می گفتم اخه الاغ....................چی کار کردی با همون اسباب بازی اولی ؟؟؟ دو ثانیه طول نکشید گند زدی بهش.............

بعد از من می خای برات اسباب بازی جدید بخرم ؟؟؟؟؟


من نمی گم بشر به مریخ نمی ره ها....................میره................10 0% هم می ره.................

ولی صحبتم اینه که اخه بشر با این زمین چی کار کرد که میخاد با مریخ هم بکنه همون کار رو ؟؟؟


به جزاینه که گند زد به زمین ؟ به طبیعت به نظم طبیعت

به جز اینه که زمین پر شده از بی عدالتی هم به طبیعت و گیاهان و حیوانات هم به خود بشر................؟؟؟


غیر از اینه که بشر پر رو شده و حق حیات رو از باقی موجودات سلب کرده و فضا و محیط زندگی دیگر موجودات رو خورده و خراب کرده و نابود کرده ؟؟؟

این پر رویی بشر از طرف طبیعت نباید بی جواب بمونه و نمی مونه.....................

یک مطلب بسیار طولانی تغریبا در همین مورد نوشتم که دیشب زحمت پاک کردنشو کشیدن عزیران و دوستان...............الان هم نمی دونم باز هم همونو کپی کنم باز هم پاک می کنندش یا نه..........



بزرگترین نفرینی که باید بگیرد نفرین طبیعت است بر علیه بشر..................نفرین مادر طبعیت است که باید به بشر بگوید ای بشر ..................

تو از دامن من رشد کرده ایی تو در دامن من به تکامل رسیده ایی..................من به تو اجازه تکامل دادم........تا به این جای که الان هستی برسی...........حالا بزرگ شده ایی..........پر رو شده ایی برای من ؟؟؟؟
فکر می کنی می توانی برای من گنده لات بازی در اوری؟؟؟؟ مرا مورد اار و اذیت قرار می دهی ؟؟؟؟


مثل فرزندی که یک عمر در دامن مادرش پرورش پیدا می کند...............و از شیر او می خورد و از غذای او می خورد و در آغوش او قرار می گیرد و بعد که به سن جوانی می رسد سر کشی می کند برای همان مادرش ......................

Yamani47
06-06-2021, 18:56
مگه ما چمونه؟ ما از اون سوئدی یا ژاپنی چی کم داریم؟

برادر یه سری مسائل رو امدم بگم گفتم گفتنش هم بی فایده است و هم درای ضرر و ضررش هم اینه که دعوامون می شه.........


ولی این که فرمودین ما چیمون از مردم سوئد و ژاپن کمتره...........................خیلی چیزامون کمتره.....................

تو کار خونه تویوتا تو کار خونه ولوو موقعی که می خان مهندس و طراح و کار کرد و کارمند استخدام کنن می رن می بینند کی مهندس تره کی طراح تره.........

کی تجربه کار طراحی و مهندسی و این ها رو داره

تو این ور دنیا می گن خب عزیزم فلانی از طرف حاج عاقا فلانی سفارش شده اینو استخدامش کنید.........................

خب اخه برا چی ما باید پبیشرفت کنیم ؟؟؟؟ دلیلی وجود نداره که ما پیرفت کنیم اصلا نباید پیشرفت بکنیم اصلا ....................

وقتی ما خود خودروی ملیمون.................رو پیچونیدم عرضه طراحی همون هم از خودمون نداشتیم ...... و دروغ می گیم این رو ما خودمون ساختیم...........

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

کار با حکومت فعلی هم ندارم ها................تو حکومت قبلی هم همین پخ بودیم...............

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


تازه رو دری ها رو هم نگاه کن برادر.........حتی عرضه طراحی یک دستگیره در یا دسته شیشه بالا بر هم از خودمون نداشتیم............همون موقعش هم نداشتیم ( باز الان باز بهتر شده نمی گم بد تر شده ........)

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


داشبورد و صفحه کیلومتر و فرمون رو شما داشته باش............

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

داشبورد و فرمون و کیلومتر مال این ماشینه............

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


زیاد توضیح نمی تونم بدم بخام بنویسم که سمند رو از کجا پیچوندن........................یا همون موقع و زمان شاهش پیکان جدی و به اصطلاح چراغ بنزی رو از کجا پیچوندن.................


شاید فردا از طرف ایران خودرو و سایپا ادم بفرستن منو ببرند تو هُلُف دونی....................

ولی برادر من بدان و اگاه باش هر کسی که یه مشکلی داره................................

اولنی قدم حل مشکلش می دونی چیه ؟؟؟؟ باید قبول کنه که مشکل داره...................

با هارت و پورت مشکل حل نمی شه........................با این که بگیم ما چیمون کمتره هیچی حل نمی شه............................

ما خیلی چیزامون کمتر از اون ملت ژاپن و سوئد..........................................

و برای این که بخاییم واقعا درستش کنیم اول باید ببنیم مشکلمون چیه که در صدد رفع و درست کردن و تکامل خودمون بر بیاییم........................

من خودم معتقدم ما و ملت ما حد اقل در زمان حیات ما ها درست نمی شن................من خودم دیگه امیدی ندارم به درست شدن این مملکت..............

اصلی ترین و مهم ترین دلیلش رو هم شخصا این می دونم که قدرت های اصلی دنیا نمی خان که کشور های یکه منابع طبیعی زیادی دارد پیشرفت کنن.................

و اون ملت ها رو در گیر مسائل سیاسی و احتماعی و مذهبی می کنند که تو خودشون بلولند............................

دلیل این که چرا قدرت های جهانی نمی خان کشور های که دارای منابع اند پیشرفت کنن هم مشخصه نیازیبه توضیح من نیست

اون ها هم منابع ما رو ( مفت ) می خان........................و هم می دونن اگر ما پیشرفت کنیم برای خود اونها شاخ خواهیم شد پس هرگز نخواهند گذاشت ما به این مفتی ها پیشرفت کنیم.............

Geek1337
06-06-2021, 20:58
برادر یه سری مسائل رو امدم بگم گفتم گفتنش هم بی فایده است و هم درای ضرر و ضررش هم اینه که دعوامون می شه.........

ولی این که فرمودین ما چیمون از مردم سوئد و ژاپن کمتره...........................خیلی چیزامون کمتره.....................

...


اونا بصورت طبیعی رشد کردن. همه چیز و پایه اش از جمله اخلاقیات و فرهنگش درشون از خیلی وقت پیش و به مرور شکل گرفته.
مال ما ولی کپی کاریه مثل چین!
یه چیزایی رو میشه کپی کرد ولی یه چیزاییش هم کشکی و کار کپی کاری سطحی نیست.
بهرحال همینی هم که هست بنده میگم نعمته، یعنی باید خدا رو شکر کنیم همینم که داریم و در مواردی از کپی هم کم و بیش موفق بودیم... مثلا چیزهای پایه مثل صنعت برق.
همینکه آب داریم برق داریم گاز داریم تلفن و موبایل و اینترنت داریم... درسته حالا کشورهای پیشرفته از ما بهترش رو دارن ولی همینم که ما داریم میتونست نباشه... بعد یه عده همش از حکومت شکایت دارن و طلبکارن حالا انگار خودشون چی هستن کی هستن کی بودن از کجا اومدن... قصدم دفاع از حکومت نیست، بلکه میخوام بگم اصل و اساس مسئله نه از یک حکومت خاص بلکه از ماهیت و تاریخ و عموم آدمهای ایران نشات میگیره... محدودیت هایی که دارن... و باوجود این محدودیت ها و شرایط دشوار و خطرناکی که داشتیم و داریم بازم باید کلاهمون رو بندازیم هوا... آخه اینایی که شکایت میکنن همش، البته قابل درکه ها، ولی موضوع اینه خودشون هم هیچی نیستن استانداردهای چیزی رو ندارن اکثرا، نه هوش و سواد واقعی نه توانایی و برجستگی خاصی... بعدم واقعیت آدمای ایران رو انگار نمیبینن... اینکه کلا آدمای ایران دچار محدودیت هایی هستن حالا علتش هرچی هست تاریخی، ذاتی، فرهنگی، ...
یه برنامه داشت امید دانا، درش صحبت میکرد میگفت اگر یک چیزهایی رو دارید، مثل همون نعمت هایی که گفتم، بدونید که مثلا جزو 20 درصد از آدمای دنیا هستید که همه این چیزا رو با هم دارن! یعنی هنوز اکثریت انسانهای دنیا تمام این چیزا رو با هم ندارن... خیلی آدمهای محروم تر از ما در دنیا بوده و هست...
البته بحثم نیست بگم ایران چیزهای خیلی آزاردهنده نداره ها... چرا داره... ولی بنده که شخصا به این نتیجه رسیدم که زیاد کاریش نمیشه کرد و بحث این حکومت و اون حکومت و اسلام یا بی دینی نیست... بحث عموم آدمها هستن بحث کلیت و واقعیت یک سرزمین و آدما و تاریخش هست و ماهیت و توانایی هاشون... خوبی و بدی هاشون... ضعف ها و نقاط قوت شون.
البته نه اینکه اینا قابل درست شدن و بهبود نباشه... شاید بعضی موارد هم به مرور زمان خیلی بهتر شده...
امید دانا که اصلا میگه این حکومت باوجود این همه مشکلات عظیم و دشمنان بزرگ همین هم که هست شاهکار کرده :)
بنظر منم شاید حرفش یجورایی درست باشه... ولی بازم میگم دیگه خود آدمای ایران یه محدودیت ها و معضلات و مشکلاتی داشته و دارن...
سالها در نت با آدمای این کشور بحث و جدل کردم...
یه حکومت دیگه بیاد روی کار مثلا چی باشه چطور بخواد این کشور رو هدایت و درست کنه و آدمای این حکومت و مسئولین و نیروهای این حکومت از کجا بیان... چه مدل حکومتی باشه نمیدونم! آیا مثلا دیکتاتوری باشه مثل حکومت رضاخان... اینطوری خوبه مثلا؟ خیلی آزادی هایی که در این حکومت داشتن و دارن خیلی ها و مزایاشون رو باید از دست بدن اونوقت... بعد همونا همش طلبکار هستن و مخالف حکومت... حالا توی نظام قبلی هم هیچی نبودن هیچی نمیشدن، ولی توی این نظام ثروتی بهم زدن... شکایت اصلی رو آدمایی باید بکنن که واقعا چیزی ندارن و تحت فشارهای بدی هستن. مستضعفان واقعی.
البته این چند وقته و دوران کرونا که وضعیت سخت تر شده واقعا از یه جنبه هایی... ولی قبلش برای خیلی ها بد نبود. الانش هم خیلی ها اونقدر ثروت دارن ولی نمیخوان چیزی ازش کم بشه یا انتظار دارن همش پولشون زیاد بشه فقط!
کشوری مثل ما که در شرایط نیمه جنگی هست بنوعی و باید خدا رو شکر کنیم که تاحالا به جنگ تمام عیاری گرفتار نشدیم که همون نعمت های اساسی هم که داریم دیگه تضمینی توش نباشه.
کشورهای اطراف خودمون رو نگاه کنیم وضعشون چی هست... افغانستان، پاکستان، عراق... همه یجورایی بدتر از ما، گرچه شاید از بعضی نظرها هم یه مزیت هایی داشته باشن، ولی در کل فکر نمیکنم هیچ ایرانی ای هنوزم دوست داشته باشه جز اون کشورها میبود.

Geek1337
06-06-2021, 21:17
...
یه اخلاق های بد یه صفت ها و افکار و رفتار زشتی دارن خیلی از ایرانی ها...
مثلا طرفی بود نمیگم کی که غیبت نباشه یوقت به هر شکلی... وضع خوبه، کلی ملک و املاک داره... درحد خودش پولداره مشکل مالی نداره... بعد یارانه اش رو قطع کرده بودن گفته بودن جزو نیازمندان نیست، خدا شاهده از اون چندرغاز پول یارانه نمیگذشت گفت واسم اعتراض ثبت کن :goatee:
از اینطور آدما اخلاق و رفتارها در ایران کم نداریم.
یا اینکه مثلا تا یه چیزی میشه هجوم میبرن یه جنسی رو بخرن... حتی گرون میشه هجوم میبرن بیشتر میخرن، انبار میکنن، احتکار میکنن...
بقول یکی میگفت اینا رفتارهای شرایط زمان جنگ هست...
انگار توی ژن های این ملت رفته...
این اخلاق های بد که حتی یه وقتا شبیه اقدام به خودکشی میمونه چون دارن عملا جامعه و کشور خودشون رو در معرض خطر قرار میدن به دست خودشون و بهش صدمه میزنن... یعنی کارایی که دشمن خارجی هم قدرت انجامشون رو نداره، آدمای ایران خودشون انجام میدن! یه مسائلی تابلو
هرکس فکرش اینه فقط بار خودش رو ببنده بقول خودشون...
این چیزا خوب نیست اصلا خوب نیست و خطرناک هم هست
بخاطر همین میگم همینکه تاحالا بر فنا نرفتیم باید خوشحال باشیم شاید معجزه باشه!
خب اینا ریشه های تاریخی فرهنگی داره بنظرم
این حکومت و بطور کل کشور هم از بدو پیدایش با چالش ها و خطرات عظیمی روبرو بود... خوشبختانه تا یه زمانی مردم کم و بیش پشت رهبران و حکومت بودن و خطرات بزرگی رو از سر گذراندیم... انواع شورش ها و فتنه ها و جدایی طلبی ها و خیانت ها و جنگ...
یه عده وضعشون واقعا خوبه... نباید فقط به فکر خودشون باشن...
و خیانت ها میکنن...
بنده خودم در جریان بودم...
رئیس بنده قبلا توی دستگاه های نظام بوده... همه جور آدمی دیدم از ثروتمندان و مسئولان... و حتی از بعضی مسائل خصوصی شون مطلع شدم...
اینایی که دزدی میکنن خیانت میکنن... مثلا تاریخچه طرف رو بررسی کنی میبینی پدرش یک شغل پستی داشته و هیچی نبودن... بعد الان یه کاره ای شده و دزدی و بخور بخور کرده... دستگیرش هم کردن
اون یکی هم همینطور خودش بالای ده سال زندان معلق داشت... بعد به من میگفت مملکت ت**ی هست نه؟ :دی
بعد اینا کی بودن... اراذل و اوباش همین مملکت... والا از فضا نیامدن
جمهوری اسلامی به اینا فرصت داد کاره ای بشن و به جایی برسن
اصلا نمیدونم این نظام دیگه چطور میتونست باشه و کدوم آدما چطور میخواستن اداره اش کنن
خب بنظرم هرچی هم این حکومت کمبود و کسری داشته باشه بازم به همون محدودیت ها و عیب های عموم آدمای ایران برمیگرده... باید قبول کنیم تواناییش نبوده!
یعنی اینقدر که خائن و عقب مانده داره ایران

vahidreza2007
06-06-2021, 21:27
براي مطلبي كه حتي گيريم واقعيت هم داشته باشه 7 صحفه داستان تعريف شده !!!

تفاوت كشور هاي جهان سومي مثل ما و كشور هاي پيشرفته اينجا مشخص ميشه !

حالا اگر يه تاپيك زده ميشهد در باب بهداشت رواني و تاثير تكنولوژي در راحتي بشر و يا مزاياي واكسيناسيون و ... عمرا اگر به صحفه دوم ميرسيد !

ولي حالا حاج اقا رفته بالاي منبر و ول كن هم نيست :biggrin:

hamid3369
06-06-2021, 21:29
جنبه روانی دارد

vahidreza2007
06-06-2021, 21:33
در جواب اينكه ما چي از ژاپن و كره و ... كم داريم من جوابشو ميگم خدمتت : ما چيزي به اسم وجدان چه در زمينه انساني چه در زمينه كاري چه در زمينه احساسي و چه در هر زمينه ديگه اي نداريم كه اگر داشتيم الان اسم ما هم كنار همون كشور ها كه فرمايش ميفرماييد ميومد كه مطمنا صد سال سياه هم نخواهد امد !

كشور ژاپن كه به دين خاصي مقيد نيستند اسلامي ترين سيستم بانكي رو داره ! ولي ما با هزاران ادعا و دب دبه و كب كبه سيستم بانكي مون روي هر چي نزول خور رو سفيد كردن

و اين داستان سر دراز دارد


پ. ن : من در دو پستي كه گذاشتم كسي رو ريپلاي نكردم لطفا پست هاي منو ريپلاي نكنيد حوصله پاسخگويي ندارم

Geek1337
06-06-2021, 21:55
براي مطلبي كه حتي گيريم واقعيت هم داشته باشه 7 صحفه داستان تعريف شده !!!

تفاوت كشور هاي جهان سومي مثل ما و كشور هاي پيشرفته اينجا مشخص ميشه !

حالا اگر يه تاپيك زده ميشهد در باب بهداشت رواني و تاثير تكنولوژي در راحتي بشر و يا مزاياي واكسيناسيون و ... عمرا اگر به صحفه دوم ميرسيد !

ولي حالا حاج اقا رفته بالاي منبر و ول كن هم نيست :biggrin:
شوخی نیست... چقدر آدم کشتم تاحالا با نفرین هام :tongue:
هواپیمای ارتش رو سقوط دادم :laughing:
حتی ممکن بود بمب اتم بخوره شهرمون...
این میگه گیریم واقعیت داشته باشه مهم نیست اونقدری
:n08:

Geek1337
06-06-2021, 21:59
در جواب اينكه ما چي از ژاپن و كره و ... كم داريم من جوابشو ميگم خدمتت : ما چيزي به اسم وجدان چه در زمينه انساني چه در زمينه كاري چه در زمينه احساسي و چه در هر زمينه ديگه اي نداريم كه اگر داشتيم الان اسم ما هم كنار همون كشور ها كه فرمايش ميفرماييد ميومد كه مطمنا صد سال سياه هم نخواهد امد !

كشور ژاپن كه به دين خاصي مقيد نيستند اسلامي ترين سيستم بانكي رو داره ! ولي ما با هزاران ادعا و دب دبه و كب كبه سيستم بانكي مون روي هر چي نزول خور رو سفيد كردن

و اين داستان سر دراز دارد


پ. ن : من در دو پستي كه گذاشتم كسي رو ريپلاي نكردم لطفا پست هاي منو ريپلاي نكنيد حوصله پاسخگويي ندارم
من اولاش زیادی وجدان داشتم، یعنی زیادی خوشبین بودم، ساده لوح بودم :biggrin:
بعد دیدم نه بابا خیلی از آدمای ایران گاوتر از این حرفا هستن...
اینه دیگه فهمیدم داستان اصلا یجور دیگس.
البته همین الانش هم وجدان دارما، ولی اول از همه مواظب هستم دخل خودم رو نیارن :mellow:
جایی که واقعا روا باشه انصاف باشه رعایت میکنم... ولی قبلا که تجربه نداشتم فکر میکردم آدمای دیگه هم مثل خودم هستن رعایت میکنن انصاف و شعور دارن... که نداشتن متاسفانه

الان حرف خودت هم مسخره است که به دیگران دستور میدی و قانون وضع میکنی که منو ریپلای نکنید...
توی یه فروم عمومی حرف عمومی میزنی هرکس به هر دلیلی ممکنه نقل قول کنه. لازم هم نیست شما بهش جوابی بدی... هرکس اختیار خودش رو داره. قانونی یا حتی قاعدهء اخلاقی نداریم که شما تعیین کنی کسی در پاسخ شما چیزی بگه یا نه...

Geek1337
06-06-2021, 22:06
بقول یه عالمی که فرمودند یکی مثلا میاید برای همسایه مزاحمت و سروصدایی میکند بعد این همسایه یک آهی هم میکشد...آنوقت اون فرد گناهکار میگوید چرا من فلان مریضی را گرفتم چرا سرطان دارم....
در مورد نفرین و لعن فرستادن در روایات واقعی از امام بزرگوار و عزیز شیعه نقل قولهایی وجود دارد خودتون بخوانید

از امام محمد باقر (علیه السلام) منقول است که فرمود:، چون لعنت از دهان شخص بیرون بیاید، میان او و آن شخص که به او لعنت شده، تردد مى کند، و اگر آن شخص سزاوار لعن باشد، به او تعلق مى گیرد، و اگر نباشد، به صاحبش بر مى گردد.

امام صادق (علیه السلام) فرمود: هرگاه مردى مورد ظلم و ستم واقع شد و شروع کند به نفرین کردن بر ظالم و ستمکار خود، خداوند عزوجل به او مى گوید: همان طورى که تو به ظالم خود نفرین مى کنى، کسى دیگر هم از دست ظلم و ستم تو نفرین مى کند. اگر مى خواهى، نفرینت را درباره ى. ظالم تو بپذیرم و نفرین مظلومت را هم درباره ى. تو، و اگر خواستى، نفرین هر دو شما را به تاخیر بیندازم، تا شاید رحمت و عفو من شما را فرا گیرد!

نفرین مظلوم در روایات
امام صادق (علیه السلام) می‌فرماید: بترسید از نفرین مظلوم، همانا او حقّ خود را از خدا می‌خواهد و خداوند سبحان گرامى‌تر از این است که حقی خواسته شود، مگر این که آن را اجابت کند.
ما که هرچی نفرین کردیم گرفت بنوعی
کسی هم دلیلی نداشت منو نفرین بکنه
دقت کردید این سالهای اخیر... نمیدونم چند سال... همش توی ایران بلا و حوادث عجیب و غریب...
دقیقا از زمانی شروع شد که خشم و کینهء بنده نسبت به آدمای ایران بالا گرفت...
همینطور دیگه کشور رفت روی ویبره...
سیل، زلزله، سقوط هواپیما...
البته بعضیاش شاید به بنده ربطی نداشت، ولی بعضیاش شواهدی وجود داره که ربط داشته... یعنی خودم به مرور زمان متوجه شدم یه ارتباطی انگار بین خشم و کینه و نفرین هام به درگاه خداوند و چیزایی که در ایران اتفاق میفته وجود داره...
بعضی وقتا حرفایی میزدم ناگهان که انگار به زبونم میامد ولی از خودم نبود... اونا هم بنوعی محقق میشد
البته اکثرا نفرین خودم بود...
حتی اون ماجرای آشوب ها و اینکه کلی جاها رو به آتش کشیدن (سر ماجرای بنزین بود؟)... یادم هست مدتی قبلش چندین بار میگفتم باید نیمی از ایران بسوزد...
واقعا جالب و عجیب بود این شباهت بین چیزهایی که میگفتم و رخ میداد
خلاصه حواستون رو جمع کنید... بنده با کسی شوخی ندارم... فقط خدا رو دارم... نه ایران میشناسم نه هموطن نه جمهوری فلان و بهمان... فقط دوست کشتار و نابودی دوست دارم... دنیا بقدر کافی آدم گوه خور زیادی داره!

Geek1337
07-06-2021, 07:35
حالا اگر يه تاپيك زده ميشهد در باب بهداشت رواني و تاثير تكنولوژي در راحتي بشر و يا مزاياي واكسيناسيون و ... عمرا اگر به صحفه دوم ميرسيد !

مثالت مسخره است!
خب در باب بهداشت روانی و تاثیر تکنولوژی و واکسن و این حرفا آخه کسی بطور معمول بحثی نداره... مثلا بیان چی بگن؟ تایید کنن بگن بهبه چقدر نابغه ای تو؟ :D
مسائلی که سرش اجماع چندانی وجود نداره، سوالات بی جواب هستن، مسائل بنیادین و فلسفی و ماورایی، مسائل اخلاقی و اجتماعی و ... اینهاست که جای بحث زیاد داره چون موارد مبهم و حل نشده در طول تاریخ زیاد داشته تا حالا... حداقل آدمای عادی که در این زمینه مشکل زیاد داشته و دارن.
البته در باب تکنولوژی هم میشه از این نوع دیدگاه ها بررسی کرد، مثلا بگیم تاثیر منفی تکنولوژی روی مسائلی مثل اخلاق و معنویت چی بوده، تاثیرات مثبتش میتونه چی باشه... ولی باز یه عده عقل کل مثل شما میان میگن این حرفا خرافات و خودشیفتگی و ضدعلم بودنه...
یه سری چیزا سرش دعوا نیست... یه سری چیزا هست یا جای ابهام و بحث داره... ماهیت ها با هم متفاوت هست.

vahidreza2007
07-06-2021, 14:19
خوبه دكمه ات زده شد انسان رواني ! اينجور چرت و پرت نوشتن اونم به اين ميزان زياد فقط ميتونه از يه .... بر بياد !

خوب از چرخه ژيان و رنو و چگ و ... ببينيم اين بار با چه ايدي تشريف فرما ميشن !

البته تقصير ما هم هست شما و من جواب نديم ببينيم ميخواد با كي بحث شخمي تخيلي بكنه اينجا :biggrin:

Yamani47
07-06-2021, 16:07
ما که هرچی نفرین کردیم گرفت بنوعی
کسی هم دلیلی نداشت منو نفرین بکنه
دقت کردید این سالهای اخیر... نمیدونم چند سال... همش توی ایران بلا و حوادث عجیب و غریب...
دقیقا از زمانی شروع شد که خشم و کینهء بنده نسبت به آدمای ایران بالا گرفت...
همینطور دیگه کشور رفت روی ویبره...
سیل، زلزله، سقوط هواپیما...
البته بعضیاش شاید به بنده ربطی نداشت، ولی بعضیاش شواهدی وجود داره که ربط داشته... یعنی خودم به مرور زمان متوجه شدم یه ارتباطی انگار بین خشم و کینه و نفرین هام به درگاه خداوند و چیزایی که در ایران اتفاق میفته وجود داره...
بعضی وقتا حرفایی میزدم ناگهان که انگار به زبونم میامد ولی از خودم نبود... اونا هم بنوعی محقق میشد
البته اکثرا نفرین خودم بود...
حتی اون ماجرای آشوب ها و اینکه کلی جاها رو به آتش کشیدن (سر ماجرای بنزین بود؟)... یادم هست مدتی قبلش چندین بار میگفتم باید نیمی از ایران بسوزد...
واقعا جالب و عجیب بود این شباهت بین چیزهایی که میگفتم و رخ میداد
خلاصه حواستون رو جمع کنید... بنده با کسی شوخی ندارم... فقط خدا رو دارم... نه ایران میشناسم نه هموطن نه جمهوری فلان و بهمان... فقط دوست کشتار و نابودی دوست دارم... دنیا بقدر کافی آدم گوه خور زیادی داره!


عزیز دل برادر شما که مستجاب الدعوه ایی..................

شما که نفرین هات می گیره چرا حکومت رو نفرین نمی کنی ؟؟؟؟


بیا یک سری خوک های نجس خوار رو نفرین کن که همشون به اعلا درجه فلاکت برسند

چرا از قدرت های خودت به نحو احسن استفاده نمی کنی ؟

من خودم سال 96 یه عده رو نفرین شدید کردم................داستانش طولانیه....................ولی این ها به اسم هیئت و به اسم عزا داری به زور می امدن خونه ما رو می گرفتن.................هر گونه کثافت کاری که شما فکرشو بکنی می کردن تو پارکینگ ما...............و با وجود این که می دونستند واضح که ما ناراضی هستیم ولی به زور و به حرف بقیه همسایه ها و بقیه واحد های اپارتمان دیگه ما هم نمی تونستیم حرفی بزنیم متاسفانه................

بعد من خودم هم زیاد با مراسم مذهبی و این ها میونه خوبی ندارم حالا هر چی که می خاد باشه....و هر کسی که می خاد باشه............ولی این ها حد اقل اگر واقعا ادم های حزب الهی بودن یعنی واقعا عزا داری می کردن ما کاری به کارشون نداشتیم..................یعنی فشار عصبی بهمون وارد نمی شد............می گفتیم خب مراسمه دیگه همه جا می گیرند مراسم رو حلا این هم توی خونه ما ایرادی نداشت..........

ولی این ها اصلا برا عزا داری و این ها نمی امدن می امدن برا دختر بازی و برخی کار های دیگه که خودتون می دونید و من نام نمی برم......................

تا کوچکترین حرفی هم بهشون می زدی اعتراضی می کردی........بهشون می گفتی اقا..................داداش ..................برادر من عزیز اقای محترم ما پارکینگ رو در اختیار شما قرار دادیم برا عزا داری نه برا این کار ها که..................این کار ها رو لا اقل نکنید تو خونه ما .......................تا می خواستیم به این ها اعتراضی بکنیم.....................

سریع پای مقدسات رو وسط می کشیدن که نه........................ما عزا داریم .............ما فلانیم با بیساریم.........................

تا این که سال 96 بعد از چندین سال دیگه کاسه صبر ما لب ریز شد رفتیم گفتم برید گم شید از خونه من بیرون.....این جا جای این کثافت کاری های که شم امی کنید نیست...................تا اومدن بگم ما فلانیم ما بیسیاریم تمام آسمان ها و زمین و کائنات رو گرفتم به فحش های زیبا و رنگا رنگ............................


بنده معتقدم ادمی که حرف ادمی زادی نمی فهمه باید به زبان خر و گاو الاغی باهاش صحبت کرد * چون که با الاغ سرو کارت فتاد هم زبان جفتکی باید گشاد...................

بعد همسایه های و مالکین واحد های دیگر اپارتمان هم که تا به حال ما رو تو این وضعیت ندیده بودن و ما از گل نازک تر به کسی تا حالا نگفته بودیم.......................و تازه خیلی هم حق ما رو خورده بودن تو همین ساختمون سر جای پارکینگ و سر چیز های دیگه................ما همیشه سکوت اختیار کرده بودیم.................و هیچ وقت چیزی نمی گفتیم زیاد......................

و تو اون وضعیت دیگه کسی و همسایه دیگری به ما هیچ اعتراضی نکرد دیگه و کسی رو حرف ما حرفی دیگه نزد..................

فقط این دوستان هیئتی وقتی می خواستن بند وبساطشونو جمع کنن تشریفشونو ببرند......................یکیشون امد گفت ببین فلانی..................فلان جا فلان خونه فلان هیئت عزا داری رو از خونه خودش بیرون کرد.............................دیدی چی شد ؟؟؟ سرطان کبد گرفت.....................مرد............... ....

یعنی برا ما داشت نفرین می فرستاد و تهدید می کرد مثلا..................

ما هم تو دلمون گفتیم ععععععع این جوریه.............. پس بزار من هم نفرین کنم شما رو..................


چنان نفرین هایی کردیم این جماعت رو چنان نفرین هایی کردیم که عمیقاً شدیاً.............و از اون سال تا دقیقا محرم سال بعدش 4 تاشون به درجه رفیع مرگ نائل امدند.......... هر یک به طریقی.................

و من چنان لذت بردم از به درک واصل شدن این ها ....................که هنوز هم که هنوزه لذت می برم.................چون این ها یه مشت اراذل و اوباش بودن که هیچ کسی تو کل محل از شر این ها آسایش و ارامش نداشت......................

24 ساعت سر کوچه وایساده بودن دنبال الواتی و عربده کشیو فحش و دعوا و چاقو کشی و از این صحبت ها .............یعنی مردنشون برا خودشون هم اصلا ثواب داشت................ چون اینها در زمان حیاتشون به جز بار گناه چیزی برا خودشون بر نمی داشتند اصلا..........

یعنی هم برا بقیه باعث اسایش و ارامش بود مرگشون هم به صلاح خودشون بود.............

تا این که این ها دوباره در چهارشنبه سوری پارسال یعنی 99 باز دوباره جلو در خونه ما جمع شده بودن............و بمب های هیدروژنی می زدن چنان که ستون های ساختمون ما می لرزید............

ما رفتیم پایین بهشون اعتراض کردیم که بابا.................این ها چیه می اندازید..............که البته ما کلا چون ادم عصبی هستیم با این جماعت هم مماشات و مدارا ندرایم فقط فحششون می دیم به این ها یعنی حرف ادمی زادی با این ها نمی زنیم فقط فحش.....................

چون این ها فحش هم زیادشونه............ هیمن که با این ها داری حرف می زنی باید برن خداشون هم شاکر باشند..................

کاری ندرایم این ها اولا 5 نفری ریختن سر ما و یه کتکی خوردیم ما اونجا ...................دوما بعدش یه دونه از اون بمبم هاشونو انداختن توی پارکینگ ما و رنگ ماشین ما رو هم تا حدودی اسیب راساندند.......................

که البته اونجا دیگه ما رومون به روشون باز شده بود و گفتیم خلاصه ما این همه ساله در این منزل ساکنیم یک روز نشد از شر وجودی شما در امان باشیم....................فقط مردم آزاری...............

و اونجا بود که باز هم این ها رو مورد نفرین های قلبی شدید...................و عمیق قرار دادیم.....................یعنی قشنگ می شستم تمرکز می کردم................ارتباط معنوی بر قرار می کردم با عالم غیب.................فقط درخواست می کردم از عالم غیب که اقا..............بزن خار مادر این ها رو به هم یکی کن........................

که هفته پیش باز هم نفرینمون گرفت گویا و یکی دیگه از این لات و لوت ها و ارازلو اوباش به درجه رفیع ارتحال نائل آمد......................

خلاصه گفتیم با هیمن فرمون اگر پیش برم می تونم همشونو دونه دونه به دیدار حق بشتابونم و کل اهالی محل رو از شر وجود منحوس این جماعت راحت کنم

italodance
07-06-2021, 16:07
خوب بن شدند و خلاص

یک نفس بکشیم :goatee:

ghnjfg
07-06-2021, 19:39
نتیجه بن شدن
آیا ترول ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ](%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA %D8%B1%D9%86%D8%AA)) یک چیز واقعیست ؟
جواب : بله

srx190d
07-06-2021, 21:14
همون روز اول می‌بینید چرت و پرت میگه بن کنید دیگه
یک هفته همه رو سرکار گذاشت


Sent from my iPhone using Tapatalk

radarz
07-06-2021, 21:51
همش قضا و قدر ... از هر دست بدی از همون دست هم میگیری :rambo:

Yamani47
08-06-2021, 03:47
............