PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : [ Instagram ] / تمامی مسائل اینستاگرام



صفحه ها : [1] 2 3

kian98
10-08-2014, 11:59
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

جذابیت ابتدایی سرویس اینستاگرام برای کاربران افکت‌ها و فیلترهای جذاب تصاویر بود. بعضی از این افکت‌ها قابلیت‌هایی مانند Tilt-Shift را برای ایجاد عمق میدان مصنوعی به تصاویر اضافه می‌کنند و برخی هم به صورت جالبی رنگ و نور و کنتراست تصاویر را تغییر می‌دهند تا حالتی قدیمی به آن‌ها بدهند. اما حالا که افکت‌های اینستاگرامی را در اپلیکیشن‌های فراوانی می‌بینیم و برخی از آن‌ها مانند Aviary یا Pixlr حتی افکت‌های بیشتر و بهتری دارند چه عاملی باعث محبوبیت بیشتر اینستاگرام است؟ جواب این سوال 50 میلیون کاربر اندروید و iOS است که یک شبکه اجتماعی را به وجود آورده‌اند. اینستاگرام سال گذشته برای اندروید عرضه شد و طی مدت هفت روز 10 میلیون بار دانلود شد و به قدری محبوب شد که کمپانی فیس‌بوک را مجاب کرد تا آن را به قیمت یک میلیارد دلار خریداری کند.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


در حال حاضر بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند برای اشتراک تصاویر و بعضی اوقات ویدئوهای کوتاه خودشان به جای شبکه‌ های اجتماعی دیگری مانند فیس‌بوک از اینستاگرام استفاده کنند؛ چرا که مخاطبان بیشتری تصاویرشان را می‌بینند و همچنین افکت‌های جذاب آن کار را برای کاربران آسان کرده‌است. در این مطلب از سیر تا پیاز اینستاگرام را برای کاربران تازه‌وارد به شما آموزش خواهیم داد.

برای دانلود اینستاگرام:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

kian98
10-08-2014, 12:01
ابتدا برای استفاده از این سرویس به یک گوشی یا تبلت اندرویدی و یا آیفون، آیپادتاچ و یا آیپد نیاز دارید. آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام را برای اندروید می‌توانید از بازار ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) یا گوگل پلی ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) و برای iOS از اپ‌استور ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) به رایگان دانلود کنید. حالا برای استفاده از اینستاگرام باید از طریق گوشی در این سرویس عضو شوید. پس از عضویت می‌توانید عکسی به عنوان تصویر پروفایلتان انتخاب کنید و یک بیوگرافی کوتاه تا 150 کلمه در مورد خودتان به همراه آدرس وب‌سایت بنویسید. پروفایل‌های اینستاگرام به صورت پیش‌فرض در حالت Public یا عمومی قرار دارند؛ به این ترتیب هر کسی با داشتن نام کاربری اینستاگرام شما قادر خواهد بود تصاویرتان را ببیند. اما اگر نمی‌خواهید به همه این اجازه را بدهید می‌توانید با ورود به دکمه اول از سمت راست و انتخاب Edit your profile و سپس تیک زدن Posts are Private تصاویرتان را خصوصی کنید. به این ترتیب تنها افرادی که با اجازه شما اکانت‌تان را دنبال می‌کنند (Followerها) می‌توانند تصاویرتان را ببینند؛ البته این تنظیمات تأثیری روی دنبال‌کنندگان فعلی شما ندارد.

kian98
10-08-2014, 12:18
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

در نوار ابزار پایین صفحه دکمه وسط مربوط به شروع عکاسی و یا فیلم‌برداری برای به اشتراک‌گذاری است. با لمس آن اپلیکیش دوربین اینستاگرام اجرا شده و می‌توانید عکس بگیرید. همچنین با فشردن دکمه سمت چپ شاتر (شکل 9 نقطه) می‌توانید تصاویری را که قبلاً گرفته‌اید از گالری وارد کنید و همچنین از دکمه‌های بالای آن برای سوییچ بین دوربین‌های جلو و عقب، فعال‌کردن فلش و خطوط راهنما استفاده کنید.
اینستاگرام همچنین اخیراً قابلیت به اشتراک گذاری فیلم‌ها را نیز فراهم کرده و با فشردن دکمه دوربین فیلم‌برداری تا 15 ثانیه به صورت مداوم فیلم‌برداری کنید و یا چندین قطعه را به هم بچسبانید. ویدئوها را هم می‌توانید مانند تصاویر با افکت‌های خاصی زیباتر کنید.

kian98
10-08-2014, 12:22
می‌توانید توضیحی برای تصویرتان بنویسید و در این توضیح از هش‌تگ‌ها استفاده کنید. با قراردادن علامت # پیش از یک کلمه (مثلاً #باران) آن کلمه لینک می‌شود و اگر کسی در اینستاگرام هش‌تگ باران را جستجو کند تصویر شما را خواهد دید. همچنین با لمس هش‌تگ‌ها هنگام مرور تصاویر به صفحه‌ای با تمامی عکس‌های آن هش‌تگ خاص راهنمایی می‌شوید.
همچنین در قسمت تصاویر (و یا نظرات) می‌توانید با قرار دادن علامت @ پیش از نام کاربری شخص خاصی از دوستانتان او را اصطلاحاً Mention کنید تا هشداری برای شخص ارسال شود. این کار معمولاً برای جلب توجه دوستانتان به تصویر خاصی و یا پاسخ دادن به آن‌ها استفاده می‌شود. اگر تصویر شما یک عکس دسته‌جمعی است می‌توانید با انتخاب Add people و لمس چهره‌های اشخاص آن‌ها را تگ کنید. سپس می‌توانید تگ را با کشیدن و رها کردن جابجا کرده و یا با لمس حذف کنید. گزینه Add to Photo Map مکان فعلی شما را به تصویر اینستاگرامتان اضافه می‌کند تا در قسمت نقشه تصاویر یا Photo Map دوستانتان بتوانند روی نقشه عکس‌هایی را که در جاهای مختلف دنیا گرفته‌اید مشاهده کنند. در آخر هم می‌توانید از قسمت Share تصویرتان را در شبکه‌های احتماعی مانند فیس‌بوک و یا توییتر به اشتراک بگذارید. اگر در این صفحه از بالا زبانه Followers را انتخاب کنید تصویر برای تمامی دنبال‌کنندگان شما نمایش داده می‌شود و اگر Direct را انتخاب کنید می‌توانید تصویر را به صورت خصوصی برای فرد یا افراد خاصی ارسال کنید.

توجه داشته باشید که به علت محدودیت اینستاگرام بهتر است در هر ساعت بیش از حدود 200 تصویر را لایک نکنید و یا بیش از 50 نفر را فالو یا آنفالو نکنید. همچنین بیش از حد نیز از نظر گذاشتن و یا ارسال دایرکت خودداری کنید.

hosseinf722
10-08-2014, 12:44
همچنین بیش از حد نیز از نظر گذاشتن و یا ارسال دایرکت خودداری کنید.

خسته نباشید.
اگه زیاد کامنت بذاریم چی میشه؟
اصلا زیاد یعنی چی؟

kian98
10-08-2014, 13:02
سلام حسین خان
کاملا نمیدونم که اگه زیاد کامنت بزاریم چی میشه ولی احتمال داره آی پیتون رو برای مدتی بلاک کنند. (اگر دلایل دیگری داره دوستان مطرح کنند)
امکان داره مربوط به سیستمش باشه. شاید برای این هست که دیتابیس و یا سایتشون سنگین نشه.
زیاد هم مثلا بیش از سی یا چهل تا نشه.
باتشکر

kian98
18-08-2014, 20:24
قابلیت Tilt-shift


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

دوربینهای حرفه ای با سنسورها و لنزهای بزرگ و گشادگی بالا قادر هستند تصاویری با عمق میدان کم بگیرند به صورتی که قسمتی از تصویر با فاصله خاصی از دوربین واضح بوده و بقیه تصویر تار باشد. این کار علاوه بر این که به جذابیت تصویر اضافه می کند توجه بیننده را نیز به سوژه ای خاص معطوف می کند. از آن جایی که دوربین گوشی هایمان چنین قابلیتی ندارد امکان Tilt Shift می تواند برای تصاویر ثابت به صورت مصنوعی تقریباً چنین افکتی را ایجاد کند.

برای اینکار پس از گرفتن عکس و یا انتخاب آن از گالری روی دکمه به شکل قطره لمس کرده و دایره یا مستطیل را انتخاب کنید. حالا میتوانید مکان مورد نظرتان را انتخاب کنید و دایره یا مستطیل فوکوس را با دو انگشت بزرگتر کرده و یا بچرخانید. اگر از اینکار منصرف شدید هم میتوانید دکمه ضربدر را برای بازگشت به حالت عادی لمس کنید.

kian98
18-08-2014, 20:27
مرور و یافتن تصاویر و دوستان

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اگر دکمه قطب نما (دکمه دوم از سمت چپ) را لمس کنید با تصاویری از سراسر دنیا مواجه می شوید که می توانید در این قسمت با فشردن دکمه ذره بین بالای صفحه در زبانه Users نام کاربری دوستانتان را پیدا کنید و آن ها را دنبال (Follow) کنید. به این ترتیب هرگاه تصویر جدیدی را قرار دهند شما می توانید آن را در قسمت Home یا صفحه خانگی اینستاگرام مشاهده کنید.

اگر به موضوع خاصی علاقه مند هستید در زبانه Tags می توانید آن را جستجو کنید تا تمامی تصاویری که با هش تگ دلخواهتان قرار گرفته را مشاهده کنید.

همچنین برای یافتن دوستانی که نام کاربری آن ها را در اینستاگرام ندارید می توانید از نوار پایین صفحه اولین دکمه سمت راست را انتخاب کرده و دکمه سه نقطه را در بالای صفحه برای ورود به تنظیمات فشار دهید. حالا وارد گزینه اول یعنی Find friends شوید و از آن جا قادر خواهید بود دوستانتان را با استفاده از لیست مخاطبین تلفن و یا فیس بوک پیدا کنید.

kian98
18-08-2014, 20:28
اعلان ها یا نوتیفیکیشن ها
از آن جایی که اینستاگرام را می توان به نحوی یک شبکه اجتماعی محسوب کرد اعلان هایی نیز برای آن پیش بینی شده است. با مراجعه به تنظیمات و انتخاب گزینه Push Notification Settings می توانید تنظیم کنید که هنگامی که فردی تصویر شما را لایک می کند، نظری می نویسد، شما را دنبال می کند و یا در عکسی تگ می شوید به شما اعلانی داده شود. همچنین در صفحه اصلی دکمه دوم از سمت راست مربوط به News یا اخبار است. در زبانه You می توانید این اعلان ها را ببینید و در بخش Following متوجه شوید که دوستانتان چه تصاویری را لایک کرده اند و یا چه کسانی را دنبال کرده اند.

ارسال به شبکه های اجتماعی
اگر دوست دارید تصاویر اینستاگرامتان را در شبکه های اجتماعی هم به اشتراک بگذارید می تواند در قسمت تنظیمات گزینه Sharing Settings را انتخاب کرده و اکانت هایی مانند فیس بوک، توییتر، فلیکر، تامبلر و Foursquare را به آن اضافه کنید. سپس می توانید تنظیم کنید که در کدام قسمت از هر شبکه تصویر شما به اشتراک گذاشته شود.

kian98
18-08-2014, 21:27
سوالی چیزی دوستان داشتند در خدمتیم!

Web Design
19-08-2014, 11:27
پیج شخصی من :‌ [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

واقعا جای همه شبکه هارو برای من پر کرده

Golbarg01
19-08-2014, 16:06
سلام
عکس هایی که در اینستاگرام اپ کردیم و نمیشه حذفشون کرد رو چجوری باید حذف کنیم؟
بعضی عکسا هستن که درست اپلود نشدن یا به هر دلیل دیگه ای بعد از اپ شدن لود نمیشن ولی حال پستشون رو صفحه اینستاگرام باقی می مونه
اینا رو چجوری میشه پاک یا ویرایش کرد؟

kian98
19-08-2014, 16:26
سلام
معمولا برای حذف تصاویر باید به پروفایل خودتون در اینستاگرام برید و بعد از بازکردن اون تصویر روی دکمه ای که به شکل سه نقطه هست کلیک کنید و بعد همانند تصویر دوم در گزینه هایی که بازمیشه روی گزینه Delete بزنید.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



گزینه Delete را انتخاب کنید.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

جهت اطمینان از حذف عکس از شما سوالی پرسیده می‌شه که با انتخاب گزینه Delete عکس شما حذف می‌شود.


راه های دیگه ای هم دارید مثل رفتن به تنظیمات اینستاگرام و بعد گززینه Edit Your Prifile و بعد هم تیک زدن گزینه posts Private تصاویرتون رو خصوصی کنید تا کسی اونها رو نتونه ببینه.

Golbarg01
19-08-2014, 16:38
سلام
معمولا برای حذف تصاویر باید بعد از بازکردن اون تصویر روی دکمه ای که به شکل سه نقطه هست کلیک کنید تا اون تصویر حذف بشه.

راه های دیگه ای هم دارید مثل رفتن به تنظیمات اینستاگرام و بعد گززینه Edit Your Prifile و بعد هم تیک زدن گزینه posts Private تصاویرتون رو خصوصی کنید تا کسی اونها رو نتونه ببینه.

خوب مشکل اینجاست چون عکس کامل لود نمیشه اون دکمه که به شکل سه نقطه هست نمیاد!

در مورد راه دوم هم نمی خوام به خاطر یک عکس کل عکسهام رو کسی نبینه.

mojtabaivi
20-08-2014, 16:15
ورژن پی سی نداره؟؟

kian98
20-08-2014, 16:25
سلام

چرا برای کامپیوتر هم داره.

free download instagram for Windows 7 - Softonic ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Iman-Emperatour
20-08-2014, 17:44
نسخه ای واسه ویندوز 8.1 هم اومده یا نه؟!

.:Bardia:.
20-08-2014, 18:13
خوب مشکل اینجاست چون عکس کامل لود نمیشه اون دکمه که به شکل سه نقطه هست نمیاد!

در مورد راه دوم هم نمی خوام به خاطر یک عکس کل عکسهام رو کسی نبینه.

دلیلش اینه که عکس به سرور FB منتقل شده که فیلتر هست ؛ باید با v`p`n برید تا لود بشه .

Golbarg01
21-08-2014, 01:22
دلیلش اینه که عکس به سرور FB منتقل شده که فیلتر هست ؛ باید با v`p`n برید تا لود بشه .

اتفاقا با س ا ی فون هم وارد شدم ولی بازم لود نمیشد.

.:Bardia:.
26-08-2014, 11:13
اتفاقا با س ا ی فون هم وارد شدم ولی بازم لود نمیشد.

یه بار Insta رو Clear Data بکنید بعد با چیز شکن برید .

kian98
26-08-2014, 12:05
نسخه ای واسه ویندوز 8.1 هم اومده یا نه؟!

سلام برای ویندوز 8 پیداش کردم. مسلما روی 8.1 هم کار میکنه.

اینجا ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af/)

Web Design
26-08-2014, 12:08
خیلی از اپ های استور روی 8 کار نمیکنند کیان جان
اینستاگرام هم اینطوری بود اما چند وقته ورژن جدید داده :n16:

Golbarg01
26-08-2014, 14:29
سلام
چرا من بیشتر از 6100 نفر نمی تونم فالو کنم؟
چند روزیه که تعداد افرادی که فالو کردم روی حدود 6100 تاست ولی یه دونه هم بیشتر نمی تونم فالو کنم و اگه بخوام چند نفر جدید رو فالو کنم باید اول 5 نفر رو انفالو کنم تا بتونم 5 نفر جدید رو فالو کنم ولی برای ششمی دیگه اجازه نمیده!
مشکل چیه؟

kian98
26-08-2014, 15:36
سلام
6100 نفر کمه؟ :n04:
فکر می کنم سیستمش همین طور باشه.
بعضی از سایت ها به هر حال محدودیت هایی دارن. ممکنه برای این باشه که زیاد به سرور های سایت فشار نیاد.

Golbarg01
26-08-2014, 15:52
سلام
6100 نفر کمه؟ :n04:
فکر می کنم سیستمش همین طور باشه.
بعضی از سایت ها به هر حال محدودیت هایی دارن. ممکنه برای این باشه که زیاد به سرور های سایت فشار نیاد.

نمیگم کمه!
ولی مگه در تعداد فالو کردن در اینستاگرام محدودیت وجود داره؟!
لطفا اگه کسی می دونه بگه
راه حلش چیه؟

kian98
03-09-2014, 08:02
سلام
عکس هایی که در اینستاگرام اپ کردیم و نمیشه حذفشون کرد رو چجوری باید حذف کنیم؟
بعضی عکسا هستن که درست اپلود نشدن یا به هر دلیل دیگه ای بعد از اپ شدن لود نمیشن ولی حال پستشون رو صفحه اینستاگرام باقی می مونه
اینا رو چجوری میشه پاک یا ویرایش کرد؟
مشکل از اتصال اینترنت و ارتباط با سرور اینستاگرام هست. برخی ISPهای داخلی اتصال اینستاگرام را محدود یا قطع کردن و ممکنه مشکل از انواع تحریم‌های داخلی یا خارجی باشه که همگی با اون ها آشنایی داریم!

Sh-Meteor
13-09-2014, 18:01
سلام برای ویندوز 8 پیداش کردم. مسلما روی 8.1 هم کار میکنه.

اینجا ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af/)
سلام
من اینو دانلود کردم، یه فایلی بود به نام 8instapic.exe .
ولی وقتی اینو نصب می کنم، تهش هیچ اتفاقی نمیفته!

L.utus
17-09-2014, 01:36
سلام دوستان
من طی چند وقت اخیر چند تا یوزر اینستاگرام برای بعضی از دوستان و نزدیکان با گوشی خودم ساختم ولی دیروز یه یوزر جدید که می خواستم بسازم ارور you've created too many accounts on this device میداد و نمیذاشت یوزر بسازم.
کسی با این مشکل مواجه شده؟
چکار باید کرد؟
ممنوعیتش دائمیه یا موقتی؟

Web Design
17-09-2014, 09:39
سلام
من این مشکل رو داشتم
با یک دستگاه دیگه اکانت بسازید . محمدودیت 3 اکانت از یک دستگاه هستش . :n16:

L.utus
17-09-2014, 14:19
سلام
من این مشکل رو داشتم
با یک دستگاه دیگه اکانت بسازید . محمدودیت 3 اکانت از یک دستگاه هستش . :n16:

خوب من دنبال راهی به جز استفاده از یک دستگاه دیگه می گردم.

با پی سی نمیشه؟
با برنامه Bluestacks امتحان کردم اینستاگرام روش نصب نمیشه ارور میده
راهی نداره؟
بالاخره یه ترفندی باید وجود داشته باشه

rezamn22
17-09-2014, 16:59
به چه روش میشه عکسی که کسی آپ کرده رو برای دوستامون بفرستیم ؟ با کلیک روی سه نقطه فقط آدرس عکس کپی میشه بعد باید چکار کرد؟

Immunology
19-09-2014, 00:32
دوستان چجوری میشه لایک ها و فالورها رو هایدن کرد؟

tabriz-info
07-10-2014, 13:15
یک نفر تو اینستا هست که من فالو کرده بودم و اون هم منو فالو کرده بود

حالا خود به خود اون از فالو های من در اومده ولی من تو لیست فالو های اون هستم همچنان

الان هر چی فالو میزنم رو پروفایلش 2 ثانیه میره تو request و برمیگرده دوباره رو follow انگار که اصلا کلیک نکردی رو فالو

کسی تجربه ی همچین مشکلی داشته؟

Immunology
09-10-2014, 09:47
یک نفر تو اینستا هست که من فالو کرده بودم و اون هم منو فالو کرده بود

حالا خود به خود اون از فالو های من در اومده ولی من تو لیست فالو های اون هستم همچنان

الان هر چی فالو میزنم رو پروفایلش 2 ثانیه میره تو request و برمیگرده دوباره رو follow انگار که اصلا کلیک نکردی رو فالو

کسی تجربه ی همچین مشکلی داشته؟
شاید بلاکت کرده

tabriz-info
09-10-2014, 10:49
شاید بلاکت کرده

من تو لیست فالوی اون هستم همچنین اون منو تگ میکنه

m-a-88
16-10-2014, 12:23
سلام
چطوری میشه لوکیشن رو برای به عکس زد اما اون لوکیشن غیرفعال باشه و مثل لینک نباشه که با زدن روش نقشه باز بشه و محل رو نشون بده؟
مثلا تو عکس 1 یه لوکیشن فعاله وقتی روش میزنم نقشه باز میشه اما عکس 2 فقظ مثل یه کپشن خورده و لینک فعال نیست
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Armin.Computer
11-11-2014, 23:15
اضافه شدن امکان ویرایش شرح تصاویر به اینستاگرام ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

matr!x_2008
11-11-2014, 23:27
این دایرکت تو اینستاگرام یعنی چی؟

Armin.Computer
11-11-2014, 23:47
این دایرکت تو اینستاگرام یعنی چی؟

فکر کنم وقتی می خوای برای یه نفر پیام یا عکس خصوصی بفرستی از این میشه استفاده کرد

alittlequestion11
18-11-2014, 00:39
آیا راهی وجود داره که بفهمیم آخرین بازدیدکنندگان صفحه ی اینستاگراممون کیا بودن؟

Armin.Computer
18-11-2014, 13:18
آیا راهی وجود داره که بفهمیم آخرین بازدیدکنندگان صفحه ی اینستاگراممون کیا بودن؟

من تا به حال ندیدم
به نظرم همچین قابلیتی نداره

samanmso
18-11-2014, 14:00
لطفا" می توانید مرا راهنمایی کنید که اگه سهوا پام مهمی در وایبر پاک بشه می توان آن را برگرداند ممنون

Armin.Computer
18-11-2014, 20:25
لطفا" می توانید مرا راهنمایی کنید که اگه سهوا پام مهمی در وایبر پاک بشه می توان آن را برگرداند ممنون

تاپیک وایبر:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

shabnam1986
19-11-2014, 14:25
آدرس اینستاگرام خودم رو چ جوری بفهمم؟

Milad4171
19-11-2014, 21:39
آدرس اینستاگرام خودم رو چ جوری بفهمم؟

آدرس؟؟
چه آدرسی؟
یک نوع آدرس هست که اینه :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

جای یوزرنیم ، اسم اکانت خودتون رو بذارید.

armin_punisher6
23-11-2014, 11:23
اين قضيه هشتگ چيه كه جديدا همش ميگن.مثلا تو برنامه ها ميگن هشتگ مارو هم فراموش نكنين.


Sent from my iPhone using Tapatalk

fereydoon1
23-11-2014, 13:21
اين قضيه هشتگ چيه كه جديدا همش ميگن.مثلا تو برنامه ها ميگن هشتگ مارو هم فراموش نكنين.


Sent from my iPhone using Tapatalk

هشتک یه جور لینک کردن هست
مثلا شما داخل کامنت #p30world رو میزنی بعد تبدیل به لینک میشه بعد هر کی زیر عکسش #p30world رو زده باشه شما میرید تو صفحه ای که عکس های با این هشتک هست
@ هم برای لینک کردن یه پیج بکار میره و مستقیم به پیج لینک میکنه

Golbarg01
06-12-2014, 18:27
اگر کسی یوزر نیمش رو عوض کرده باشه از کجا می تونیم بفهمیم یوزر قبلیش چی بوده
و یا اگر کسی یوزرنیمش رو عوض کرد از کجا بفهمیم یوزر نیم جدیدش چیه؟
مخصوصا مورد دوم
راهی هست؟
دیگه اینکه با دونستن ایمیل یک پیج می تونیم ادرسش رو پیدا کنیم؟

Milad4171
10-12-2014, 13:03
اگر کسی یوزر نیمش رو عوض کرده باشه از کجا می تونیم بفهمیم یوزر قبلیش چی بوده
و یا اگر کسی یوزرنیمش رو عوض کرد از کجا بفهمیم یوزر نیم جدیدش چیه؟
مخصوصا مورد دوم
راهی هست؟
دیگه اینکه با دونستن ایمیل یک پیج می تونیم ادرسش رو پیدا کنیم؟
سلام. این مواردی که گفتید بعید میدونم امکان داشته باشه.
+
شما با User ID وایمیل (در صورتی که شخص ایمیل خودش رو اضافه کرده باشه ) میتونید فرد مورد نظر رو جستجو کنید. اگر شخص شماره تلفن هم داده باشه با شماره تلفن هم میتونید شخص مورد نظر رو پیدا کنید.

MOSTAFA_ABBASI
10-12-2014, 16:38
آدرس اینستاگرام خودم رو چ جوری بفهمم؟
لطفا بیش تر توضیه بدید.
مثلا این یه نمونه آدرس اینستاگرام هست: ( مال خودمه )
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Golbarg01
10-12-2014, 19:44
سلام. این مواردی که گفتید بعید میدونم امکان داشته باشه.
+
شما با User ID وایمیل (در صورتی که شخص ایمیل خودش رو اضافه کرده باشه ) میتونید فرد مورد نظر رو جستجو کنید. اگر شخص شماره تلفن هم داده باشه با شماره تلفن هم میتونید شخص مورد نظر رو پیدا کنید.

از طریق ایمیل چجوری می تونم یوزرش رو پیدا کنم؟
به فرض می دونم با این ایمیل یک پیج ساخته ولی اسم پیجش رو نمی دونم.

Milad4171
10-12-2014, 19:51
از طریق ایمیل چجوری می تونم یوزرش رو پیدا کنم؟
به فرض می دونم با این ایمیل یک پیج ساخته ولی اسم پیجش رو نمی دونم.

داخل قسمت پروفایل بشین ( جایی که مشخصات اکانتتون رو زده ) روی علامت ذره بین بالا روی نورد آبی ضربه بزنید و در قسمت سرچ یا User شخص رو سرچ کنید یا Email شخص رو.
اگر موجود باشه پایین همون قسمت لیست میکنه !

Golbarg01
11-12-2014, 01:34
داخل قسمت پروفایل بشین ( جایی که مشخصات اکانتتون رو زده ) روی علامت ذره بین بالا روی نورد آبی ضربه بزنید و در قسمت سرچ یا User شخص رو سرچ کنید یا Email شخص رو.
اگر موجود باشه پایین همون قسمت لیست میکنه !

تو قسمت search for a user ایمیل یکی از آشنایان رو وارد کردم ولی یوزرش رو پیدا نکرد در حالی که مطمئنم همین ایمیل رو در اکانت خودش داره چون خودمم پسورد اکانتش رو دارم.
ظاهرا با ایمیل نمیشه پیدا کرد.

fereydoon1
11-12-2014, 11:50
تو قسمت search for a user ایمیل یکی از آشنایان رو وارد کردم ولی یوزرش رو پیدا نکرد در حالی که مطمئنم همین ایمیل رو در اکانت خودش داره چون خودمم پسورد اکانتش رو دارم.
ظاهرا با ایمیل نمیشه پیدا کرد.
اگه فیسبوک طرف رو داشته باشی سینک کنی یوزر ها رو برات میاره تست کن

aliabbaci96
13-12-2014, 12:23
تو قسمت search for a user ایمیل یکی از آشنایان رو وارد کردم ولی یوزرش رو پیدا نکرد در حالی که مطمئنم همین ایمیل رو در اکانت خودش داره چون خودمم پسورد اکانتش رو دارم.
ظاهرا با ایمیل نمیشه پیدا کرد.
بهترین راه اینه که ایمیل رو تو مخاطبینت ذخیره کنی
بعد بری تو اینستاگرام قسمت find friend رو بزنی بعد connect to contact رو بزنی اونجا میاره

من چند نفر رو اونطوری پیدا کردم ;)

Armin.Computer
13-12-2014, 13:28
سلام
این قسمت place چه جوری کار می کنه؟؟؟؟
مثلا من وقتی من میرم رو قسمت ادیت برای تغییر مکان عکس می زنم
بعضی شهرهای رو جستجو نمی کنه
چرا؟؟؟

Milad4171
13-12-2014, 13:45
سلام
این قسمت place چه جوری کار می کنه؟؟؟؟
مثلا من وقتی من میرم رو قسمت ادیت برای تغییر مکان عکس می زنم
بعضی شهرهای رو جستجو نمی کنه
چرا؟؟؟

سلام.
سیستم GPS ایستاگرام طوری هست که شما عکس رو با موقعیت مکانی اون به اشتراک میگذارید. اینطور نیست که شما بعد یا جدا اون موقیت رو انتخاب کنید.

سیستم هم به این صورت هست که وقتی عکسی رو میگیرید که اون رو به اشتراک بگذارید گزینه Add to Your photo Map رو انتخاب کنید !
با این کار عکس شما با موقعیت که در اون هستید Share میشه ! ( باید GPS گوشی هم روشن باشه )

مرسی
:n40:

Armin.Computer
13-12-2014, 13:53
سلام.
سیستم GPS ایستاگرام طوری هست که شما عکس رو با موقعیت مکانی اون به اشتراک میگذارید. اینطور نیست که شما بعد یا جدا اون موقیت رو انتخاب کنید.

سیستم هم به این صورت هست که وقتی عکسی رو میگیرید که اون رو به اشتراک بگذارید گزینه Add to Your photo Map رو انتخاب کنید !
با این کار عکس شما با موقعیت که در اون هستید Share میشه ! ( باید GPS گوشی هم روشن باشه )

مرسی
:n40:

میلاد الان اینستگرام گزینه ی edit رو پست ها اضافه کرده
الان می خوام پست ها رو ویرایش کنم و place بزارم
چیکار باید انجام بدم؟؟؟

shabnam1986
14-12-2014, 14:18
چرا صفحه های شخصی بالا نمیاد؟

reza_17173
14-12-2014, 22:53
سلام. می خواستم بدونم راهی وجود داره در اینستاگرام که بهم اجازه بده که مثلا" توی یک ساعت 1000 نفر رو فالو کنم بدون اینکه بلاک شم؟
برنامه ایی؟ کلکی؟ روشی چیزی ...؟

MOSTAFA_ABBASI
14-12-2014, 23:15
چرا صفحه های شخصی بالا نمیاد؟
احتمالا مشکل از شماست چون من تا به حال چنین مشکلی رو مشاهده نکردم

aliabbaci96
18-12-2014, 22:51
سلام دوستان یه سوال داشتم
سایتی رو سراغ ندارین که بشه توش بقیه رو مثل نرم افزار اینستاگرام بقیه رو فالو یا انفالو کرد؟
من تو سایت های خارجی زیاد گشتم چیزی گیرم نیومد
اگه کسی سراغ داره راهنمایی کنه ممنون
خدایی اگه کسی پیدا کرد بگه شارژ 5 تومنی میدم :دی خیلی مهمه:n09:

aliabbaci96
18-12-2014, 22:57
سلام. می خواستم بدونم راهی وجود داره در اینستاگرام که بهم اجازه بده که مثلا" توی یک ساعت 1000 نفر رو فالو کنم بدون اینکه بلاک شم؟
برنامه ایی؟ کلکی؟ روشی چیزی ...؟
تو هر پیج دقیقه میتونی 50 نفر فالو کنی یعنی تو هر ساعت 600 نفر
هیچ راهی هم نداره

Armin.Computer
19-12-2014, 18:21
فکر کنم آپدیت جدید اینستگرام اومد

Golbarg01
20-12-2014, 03:38
سلام
راهی داره که بتونیم در هر ساعت 200 - 300 نفر یا بیشتر از افرادی که فالوبک ندادن رو آنفالو کنیم؟
با برنامه اینستافالو ساعتی بیشتر از 60 نفر رو نمیشه انفالو کرد.
لطفا اگر راهی داره بگید.

Golbarg01
20-12-2014, 03:52
برای گذاشتن عکس از طریق اینستاگرام در اینستاگرام از چه نرم افزاری استفاده کنم؟
یه نرم افزاری بگید که کار کنه
Pixsta و Gramblr نصب کردم ولی کار نمی کنن

MOSTAFA_ABBASI
20-12-2014, 15:13
منظورتون رو دقیق نفهمیدم ولی از instaworgam هم می تونید استفاده کنید

Golbarg01
20-12-2014, 17:32
منظورتون رو دقیق نفهمیدم ولی از instaworgam هم می تونید استفاده کنید
از چی؟
من برنامه اینستافالو رو گفتم که کسانی که شما فالو کرده باشین ولی اونا شما رو فالو نکرده باشن نشون میده
همچنین هر کسی که به تازگی شما را آنفالو کرده باشه با این برنامه می تونید ببینید

Golbarg01
21-12-2014, 14:31
سوال بالا اشتباهی تایپ کردم منظور رو نرسوند.

برای گذاشتن عکس از طریق کامپیوتر در اینستاگرام از چه نرم افزاری استفاده کنم؟
یه نرم افزاری بگید که کار کنه
Pixsta و Gramblr نصب کردم ولی کار نمی کنن

MOSTAFA_ABBASI
21-12-2014, 14:38
آها بلواستکس یا اندی رو نصب کن بعد رو اونا اینستا نصب کن

reza_17173
23-12-2014, 14:59
تو هر پیج دقیقه میتونی 50 نفر فالو کنی یعنی تو هر ساعت 600 نفر
هیچ راهی هم نداره
ممنون. مدل آنفالو کردنم همینطوره؟ منظورم اینه یعنی مبشه توی هر پنج دقیقه 50 نفر رو آنفالو کنم؟ یا اون قضیه اش فرق داره؟

reza_17173
23-12-2014, 15:00
تو هر پیج دقیقه میتونی 50 نفر فالو کنی یعنی تو هر ساعت 600 نفر
هیچ راهی هم نداره


ممنون. مدل آنفالو کردنم همینطوره؟ منظورم اینه یعنی مبشه توی هر پنج دقیقه 50 نفر رو آنفالو کنم؟ یا اون قضیه اش فرق داره؟

mf.designing
23-12-2014, 16:57
دوستان هیچ راهی وجود نداره که بشه فهمید آدم قبلا کجا کامنت گذاشته ؟!:n27:

MOSTAFA_ABBASI
23-12-2014, 17:00
خیر راهی وجود نداره.

Golbarg01
24-12-2014, 16:10
سلام
من تا حالا 3 تا یوزر اینستاگرام با گوشیم ساختم ولی دیگه نمی تونم یوزر دیگه ای بسازم و هر چی میزنم پیغام میده: too many users are registered on this device
من یوزرهای قبلی رو واسه دیگران ساخته بودم نمی دونستم اینستاگرام محدودیت داره برای ساخت یوزر
حالا باید چیکار کنم؟
ورژن های مختلف رو نصب کردم از قندشکن هم استفاده کردم ولی با هیچ ترفندی نشد یه یوزر دیگه بسازم و همش اون پیغام بالا میاد.
جالبه یکی از دوستام گوشی هواوی داره میگه با گوشیش تا حالا 10 تا یوزر اسنتاگرام ساخته ولی این پیغام براش نیومده و اصلا نمی دونست اینستاگرام محدودیت داره و هیچ ترفندی هم استفاده نکرده بود.
چرا برای گوشی اون اینجوریه؟
چیکار باید گرد؟

MOSTAFA_ABBASI
24-12-2014, 16:16
منم پنج تا ساختم مشکلی نداشت.
اینستاگرام رو روی اندی یا بلواستکس نصب کن و سعی کن اکانت بسازی.
روی instaworgam هم سعی کن اکانت بسازی ( از XDA بگیر)

Golbarg01
24-12-2014, 17:19
منم پنج تا ساختم مشکلی نداشت.
اینستاگرام رو روی اندی یا بلواستکس نصب کن و سعی کن اکانت بسازی.
روی instaworgam هم سعی کن اکانت بسازی ( از XDA بگیر)

اینستاگرام رو قبلا روی بلواستکس نصب کردم ولی موقع کانکت شدن ارور وصل نبودن اینترنت میداد.....
اندی رو امتحان می کنم ببینم چجوریه
-----------------------
این instaworgam چیه؟قبلا هم گفته بودین سرچ کردم برنامه ای به این اسم پیدا نکردم!
در مورد XDA هم بیشتر توضیح بدین

aliabbaci96
25-12-2014, 19:47
ممنون. مدل آنفالو کردنم همینطوره؟ منظورم اینه یعنی مبشه توی هر پنج دقیقه 50 نفر رو آنفالو کنم؟ یا اون قضیه اش فرق داره؟

بله اونم تو هر پیج دقیقه پنجاه نفر رو میشه انفالو کرد!
فقط اگه تو یه روز بیشتر از پنجاه نفر انفالو کنین دیگه نمیتونین 24 ساعت کسی رو فالو کنین!!!

aliabbaci96
25-12-2014, 19:52
دوستان هیچ راهی وجود نداره که بشه فهمید آدم قبلا کجا کامنت گذاشته ؟!:n27:
میخوای دوز دخترت رو تحت نظز بگیری؟ خخخخ
یه راهی هست نه واسه کامنت!فقط واسه لایک!! که البته فرقی نداره اکثر کسایی که یه جا کامنت میزارن اون پست رو لایک هم میکنن
شما باید یه اکانت دیگه تو اینستا بسازی باهاش فقط اون یه نفر خاص رو فالو کنی!منظورم اینه که تو فالوئینگ هات فقط ااون یه نفر باشه
بعد بری قسمت Activity دو تا گزینه هست اون بالا یکی نوشته you اونیکی folllowing شما فالوئینگ رو بزنی فعالیت های اون یه نفر خاص رو مشاهده میکنی مثل لایک

reza_17173
26-12-2014, 00:58
بله اونم تو هر پیج دقیقه پنجاه نفر رو میشه انفالو کرد!
فقط اگه تو یه روز بیشتر از پنجاه نفر انفالو کنین دیگه نمیتونین 24 ساعت کسی رو فالو کنین!!!
ولی فک کنم اگه از طریق InstaFollow آنفالو هارو انجام بدیم مشکلی پیش نیاد ها؟! البته InstaFollow توی هر یک ساعت فقط اجازه میدن 60 نفر رو آنفالو کنی

MOSTAFA_ABBASI
27-12-2014, 21:46
دوستان می خوام امروز یه برنامه ای بهتون معرفی کنم که می تونید باهاش چن تا اکانت اینستاگرام رو همزمان روی دستگاه اندرویدیتون داشته باشین.:n02:
اسم برنامه instaworgam هست و از لینک زیر می تونید دانلودش کنید:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
نکته: xda یه سایتی هستش که دولاپر ها و برنامه نویس ها و توسعه دهنده های اندروید دور هم جمع شدن.:n01:
شما برای اینکه چن تا از این اینستاورگام ها رو نصب کنید باید نسخه های مختلفشو دانلود و نصب کنید.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
برای اپلی ها هم بگم که می تونن از مارکت سیبچه که جدید اومده چن تا واتس اپ و اینستاگرام و... ر.ی آی دیوایسشون نصب کنن.

موفق باشید.:n16::n31:

reza_17173
28-12-2014, 11:13
من دنبال برنامه ایی هستم که اجازه بده افراد زیادی رو آنفالو کنم در یک روز. کسی برنامه ایی میشناسه؟
خود اینستاگرام می زاره هر 5 دقیقه 50 نفر رو آنفالو کنی ولی کلا اگه بیشتر از 50 نفر رو در یک روز آنفالو کنی دیگه اینستاگرام اجازه نمیده تا 24 ساعت کسی رو فالو کنی.
برنامه InstaFollow هم هست می زاره هر یک ساعت فقط 60 نفر رو آنفالو کنی.
کسی برنامه ایی می شناسه که بتونیم افراد زیادی رو از طریق اون در یک روز آنفالو کنیم؟

L.utus
29-12-2014, 14:18
من دنبال برنامه ایی هستم که اجازه بده افراد زیادی رو آنفالو کنم در یک روز. کسی برنامه ایی میشناسه؟
خود اینستاگرام می زاره هر 5 دقیقه 50 نفر رو آنفالو کنی ولی کلا اگه بیشتر از 50 نفر رو در یک روز آنفالو کنی دیگه اینستاگرام اجازه نمیده تا 24 ساعت کسی رو فالو کنی.
برنامه InstaFollow هم هست می زاره هر یک ساعت فقط 60 نفر رو آنفالو کنی.
کسی برنامه ایی می شناسه که بتونیم افراد زیادی رو از طریق اون در یک روز آنفالو کنیم؟

می تونید در کنار InstaFollow برنامه justunfollow رو هم نصب کنید.
اینجوری می تونید ساعتی 120 نفر رو آنفالو کنید یعنی 60 نفر رو با instafollow و 60 نفر هم با justunfollow

Golbarg01
29-12-2014, 15:39
دوستان می خوام امروز یه برنامه ای بهتون معرفی کنم که می تونید باهاش چن تا اکانت اینستاگرام رو همزمان روی دستگاه اندرویدیتون داشته باشین.:n02:
اسم برنامه instaworgam هست و از لینک زیر می تونید دانلودش کنید:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
نکته: xda یه سایتی هستش که دولاپر ها و برنامه نویس ها و توسعه دهنده های اندروید دور هم جمع شدن.:n01:
شما برای اینکه چن تا از این اینستاورگام ها رو نصب کنید باید نسخه های مختلفشو دانلود و نصب کنید.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
برای اپلی ها هم بگم که می تونن از مارکت سیبچه که جدید اومده چن تا واتس اپ و اینستاگرام و... ر.ی آی دیوایسشون نصب کنن.

موفق باشید.:n16::n31:

بقیه نسخه هاشو از کجا بگیریم؟
اینجا فقط نسخه 6.12.2 رو گذاشته

miss_ava7
07-01-2015, 21:08
دوستان اینستاگرام بعضی از سلبریتی ها توی این دو سه روز فی**ر شده؟؟
من چند تاشونو هر چی میرم باز نمی کنه

matr!x_2008
07-01-2015, 21:13
دوستان اینستاگرام بعضی از سلبریتی ها توی این دو سه روز فی**ر شده؟؟
من چند تاشونو هر چی میرم باز نمی کنه

ایرانی یا خارجی؟ اگه باز نمیکنه پس فیلتر شده

miss_ava7
07-01-2015, 21:37
نه خارجی ها. برای نمونه:
ricky_martin
jlo
beyonce

matr!x_2008
07-01-2015, 21:54
اره هر 3 تا فی.لتره.جدیدا دارن بشتر صفحه های اینستاگرام رو فی.لتر میکنن:n27:

reza_17173
12-01-2015, 17:23
صفحاتی که عکس های بد داشته باشن فیلتر میشن.
به نظر شما بهترین برنامه واسه گذاشتن متن توی اینستاگرام چیه دوستان؟

Armin.Computer
12-01-2015, 18:46
سلام
راهی هست که ویدیو اتوماتیک لود نشه؟؟؟؟

Milad4171
12-01-2015, 19:57
سلام
راهی هست که ویدیو اتوماتیک لود نشه؟؟؟؟

سلام.
تا زمانی که روش کلیک نکنید لود نمیشه !
اما میتونید در قسمت Options قسمت Video تیک Preload رو فقط رو حالت وای فای بگذارید. تیک پایین در قسمت Storage هم واسه اینه که وقتی دارید ویدیو ای رو می بینید همون زمان تو گوشی در قسمت ویدیوها سیو بشه !

MOSTAFA_ABBASI
12-01-2015, 21:20
صفحاتی که عکس های بد داشته باشن فیلتر میشن.
به نظر شما بهترین برنامه واسه گذاشتن متن توی اینستاگرام چیه دوستان؟
INSTASHOT عالیه.
یه برنامه ای هم تو بازار هست البته پولیه ولی خیلی خوبه من ازش استفاده کردم راضیم.
اسمش هم دست نوشته بسازید هست.

amirs2k
12-01-2015, 23:59
برای ثبت نام اینستاگرام پیغامThe IP address you are using has been flagged as an open proxy میده
من از تب لت اندرویدی و به صورت وای فای از اینترنت خونه اسفاده میکنم و تنظیمات خاصی روی اینترنت تبلت نصب نکردم
در ضمن بقیه نرم افزار ها مشکلی ندارد
=======
امروز چند جا دیگه از فای وای انجام دادم باز نشد

reza_17173
13-01-2015, 00:15
INSTASHOT عالیه.
یه برنامه ای هم تو بازار هست البته پولیه ولی خیلی خوبه من ازش استفاده کردم راضیم.
اسمش هم دست نوشته بسازید هست.
ممنون. البته منظور من گذاشتن متن روی عکس ها نبود ها. منظورم این حالت کارت پستال هایی هست که روشون متن می نویسن و به عنوان عکس قرار میدن بود. بعضی از پیجها خیلی طراحی های قشنگی انجام دادن

Armin.Computer
13-01-2015, 12:18
سلام.
تا زمانی که روش کلیک نکنید لود نمیشه !
اما میتونید در قسمت Options قسمت Video تیک Preload رو فقط رو حالت وای فای بگذارید. تیک پایین در قسمت Storage هم واسه اینه که وقتی دارید ویدیو ای رو می بینید همون زمان تو گوشی در قسمت ویدیوها سیو بشه !
ممنون میلاد
پس چرا واسه من خود به خود لود میشه
؟؟؟؟؟؟؟

fereydoon1
16-01-2015, 13:34
آقا یه یوزر داشتم به این نام chakogroup
ایملش رو یادم رفت کسی میتونه پیدا کنه برام

MOSTAFA_ABBASI
17-01-2015, 17:14
ممنون. البته منظور من گذاشتن متن روی عکس ها نبود ها. منظورم این حالت کارت پستال هایی هست که روشون متن می نویسن و به عنوان عکس قرار میدن بود. بعضی از پیجها خیلی طراحی های قشنگی انجام دادن
آها پس همون "دست نوشته بسازید" منظورتونه.
این برنامه رو تو بازار می تونید سرچ کنید و بخرید.

MR.CART
20-01-2015, 18:05
شماره تلفن موبایل رو کسی میتونه بفهمه؟؟؟؟اگه follower باشه چی؟

Milad4171
20-01-2015, 19:58
شماره تلفن موبایل رو کسی میتونه بفهمه؟؟؟؟اگه follower باشه چی؟

خیر
تا زمانی که در قسمت پروفایل شماره تماستون رو ثبت نکنید شماره تماس شما رو کسی نمیتونه ببینه !

MR.CART
20-01-2015, 20:08
خیر
تا زمانی که در قسمت پروفایل شماره تماستون رو ثبت نکنید شماره تماس شما رو کسی نمیتونه ببینه !
ممنون از جوابت
ولی من مجبور شدم برای ادامه کار اینستاگرام شمارمو ثبت کنم تا کد تایید برام اس ام اس کنه و تو پروفایلم هست
بازم مردم میتونن ببینن؟؟

Sent from my Nokia 1100 using Tapatalk

Milad4171
20-01-2015, 20:13
ممنون میلاد
پس چرا واسه من خود به خود لود میشه
؟؟؟؟؟؟؟

به نظرم اگر حالت Sync رو خاموش کنی حل بشه. وقتی فعال باشه یا اون اکانت مورد نظر روش فعال باشه تا زمانی که به نت دسترسی دارید به روز رسانی انجام میشه

Armin.Computer
20-01-2015, 21:38
به نظرم اگر حالت Sync رو خاموش کنی حل بشه. وقتی فعال باشه یا اون اکانت مورد نظر روش فعال باشه تا زمانی که به نت دسترسی دارید به روز رسانی انجام میشه

ممنون میلاد
بزار ببینم چیکار می تونم بکنم
این اینستگرام هم درک نمی کنه که ما اینترنت حجمی داریم :دی

jooya
31-01-2015, 16:14
سلام دوستان چطوری توی اینستا توی قسمت بیگرافیش بیشتر از 150 کاراکتر میشه تایپ کرد ؟

PLAΨMID
07-02-2015, 16:45
سلام دوستان
یه سوال داشتم :
به کسی اجازه دادیم ما رو فالو کنه . به دلایلی نمیخواهیم الان هم به عکس های ما دسترسی داشته باشه . باید چیکار کرد ؟
با تشکر . . . .

LΩRD
08-02-2015, 02:27
سلام
وقتی که دایرکت میفرستیم اگه تعداد مخاطبامون رو چندتا در نظر بگیریم توی قسمتی که همه زیر عکسی که دایرکت شده کامنت میزارن بقیه میتونن کامنت هم دیگه رو بخونن ؟ یا فقط منی که عکس رو دایرکت کردم میتونم کامنت همه رو ببینم ؟

Gamemaster
18-02-2015, 19:16
آقا طرف میگه هشتگ اینساتو بده یعنی‌ چی‌؟:n13:


و باید چجوری داد اصلا؟:n02:

matr!x_2008
19-02-2015, 02:06
منطور از تگ کردن چیه؟ بعضیا مینویسن دوستاتونو تگ کنین یعنی چی؟ دوستامونو تگ کنیم چی میشه؟

MOSTAFA_ABBASI
19-02-2015, 05:41
سلام
وقتی که دایرکت میفرستیم اگه تعداد مخاطبامون رو چندتا در نظر بگیریم توی قسمتی که همه زیر عکسی که دایرکت شده کامنت میزارن بقیه میتونن کامنت هم دیگه رو بخونن ؟ یا فقط منی که عکس رو دایرکت کردم میتونم کامنت همه رو ببینم ؟
سلام همه می تونن

آقا طرف میگه هشتگ اینساتو بده یعنی‌ چی‌؟:n13:


و باید چجوری داد اصلا؟:n02:
یعنی اینکه اگر هشتگ مشخصی برای خودت تعیین کرده بودی به اون بده!
مثلا این یه هشتگه : #danestaniha_ir ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

منطور از تگ کردن چیه؟ بعضیا مینویسن دوستاتونو تگ کنین یعنی چی؟ دوستامونو تگ کنیم چی میشه؟
یعنی دوستاتو با خبر کنی که بیان پستشو ببینن
مثلا من می خوام دوستمو خبر کنم اینطوری مینویسم: mostafa250

Gamemaster
19-02-2015, 10:12
سلام همه می تونن

یعنی اینکه اگر هشتگ مشخصی برای خودت تعیین کرده بودی به اون بده!
مثلا این یه هشتگه : #danestaniha_ir ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

یعنی دوستاتو با خبر کنی که بیان پستشو ببینن
مثلا من می خوام دوستمو خبر کنم اینطوری مینویسم: @mostafa250 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
خوب چجوری و از کجا باید تعیین کرد؟

MOSTAFA_ABBASI
19-02-2015, 10:13
میل خودته
مثلا اگه کارت در رابطه با طبیعت و..
هست می تونی هشتگتو اینجوری بزاری:
#iran_nature ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Gamemaster
19-02-2015, 11:59
من متوجه نشدم


یعنی‌ الان مثلا بذارم p30# میره به پیج من؟

MOSTAFA_ABBASI
19-02-2015, 14:24
نه زیر عکس میزاری...
بعد کسی اون هشتگ رو بزنه عکس های تو میاد
البته دیگران هم می تونن از هشتگت استفاده کنن

reza_17173
21-02-2015, 21:29
دوستان دوتا سوال دارم که اول دومیشو می پرسم :n02:
1- اگه پیجمون فیلتر بشه راهی برای دراومدن از فیلتر هست؟ مثلا همه پست هارو پاک کنیم و اسم پیج رو تغییر بدیم و یجوری بهشون اطلاع بدیم که دیگه درباره اون موضوع کار نمی کنیم. تا از فیلتر درمون بیارن! یا هیچ راهی وجود نخواهد داشت؟
2- یه پیج با حدود 20k فالوور باید توسط چند نفر بلاک و ریپورت بشه تا از کار بیوفته؟ و اگه همچین اتفاقی هم افتاد راهی برای دراومدن از این حالت هم هست یا خیر؟ ممنون

reza_17173
24-02-2015, 19:31
دوستان دوتا سوال دارم که اول دومیشو می پرسم :n02:
1- اگه پیجمون فیلتر بشه راهی برای دراومدن از فیلتر هست؟ مثلا همه پست هارو پاک کنیم و اسم پیج رو تغییر بدیم و یجوری بهشون اطلاع بدیم که دیگه درباره اون موضوع کار نمی کنیم. تا از فیلتر درمون بیارن! یا هیچ راهی وجود نخواهد داشت؟
2- یه پیج با حدود 20k فالوور باید توسط چند نفر بلاک و ریپورت بشه تا از کار بیوفته؟ و اگه همچین اتفاقی هم افتاد راهی برای دراومدن از این حالت هم هست یا خیر؟ ممنون
دوستان کسی جواب هیچکدوم از سوالارو نمی دونست؟

matr!x_2008
24-02-2015, 20:40
چطوری کامنت دیگران رو تو پیجم پاک کنم؟مثلا یکی میاد فحش میده یا تبلیغ میکنه چطوری پاکش کنیم؟؟

MOSTAFA_ABBASI
24-02-2015, 20:42
رو کامنت نگه دار گزینه دیلیت رو بزن

arming900
24-02-2015, 20:48
چطوری کامنت دیگران رو تو پیجم پاک کنم؟مثلا یکی میاد فحش میده یا تبلیغ میکنه چطوری پاکش کنیم؟؟

قبلا فکر میکنم گزینه ادیت بود میزدیم میشد کامنت پاک کرد الان نمیشه ! ناچاری میرنیم عکس رو پاک میکنیم

Milad4171
24-02-2015, 20:49
دوستان دوتا سوال دارم که اول دومیشو می پرسم :n02:
1- اگه پیجمون فیلتر بشه راهی برای دراومدن از فیلتر هست؟ مثلا همه پست هارو پاک کنیم و اسم پیج رو تغییر بدیم و یجوری بهشون اطلاع بدیم که دیگه درباره اون موضوع کار نمی کنیم. تا از فیلتر درمون بیارن! یا هیچ راهی وجود نخواهد داشت؟
2- یه پیج با حدود 20k فالوور باید توسط چند نفر بلاک و ریپورت بشه تا از کار بیوفته؟ و اگه همچین اتفاقی هم افتاد راهی برای دراومدن از این حالت هم هست یا خیر؟ ممنون

۱- نمیدونم احتمالا باید به سازمان فیلترینگ بگین که چرا فیلتر شده
باید آدرس رو واسشون بفرستی

۲- بستگی داره ممکنه با ۲۰ ۳۰ تا بررسی بشه اگر این اتفاق بیفته از اون برنامه یه سری سوالات امنیتی می پرسه. یه سری برنامه ها اگر ریپورت پیجی زیاد باشه اتوماتیک پیج رو بلاک میکنه که بررسی کنه اون صفحه رو.
ولی اگر صفحه ای بلاک بشه دیگه بازگشت نداره !‌

Amin.P30
24-02-2015, 21:45
سلام.
من زیاد توی نت گوشی نمیرم.
اینستاگرام فقط برای روی گوشی هست یا با رایانه هم میشه داخل سایتش ثبت نام کرد؟

MOSTAFA_ABBASI
24-02-2015, 21:48
فقط گوشی البته میشه بلواستکس نصب کرد رو کامپیوتر و....

morteza3375
25-02-2015, 13:10
آموزش افزایش نامحدود فالوو و لایک اینستاگرام به صورت کاملا رایگان



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Golbarg01
25-02-2015, 14:37
سلام
اگر شماره موبایلمون رو وارد اینستاگرام کرده باشیم کسانی که شماره ما رو تو گوشیشون دارن می تونن یوزر اینستاگرام ما رو پیدا کنن؟
راهی داره که خودمون رو مخفی کنیم تا نتونن پیدا کنن؟
چون شماره رو برای وریفای کردن یوزرم می خواست و بالاجبار وارد کردم ولی نمی خوام دیگران پیجم رو از این طریق پیدا کنن

pars20
04-03-2015, 07:36
سلام دوستان.همون طوری که میدونید موقع استفاده از ایستاگرام شدیدا(ماهی دو گیگابایت برای بنده) اینترنت رو مصرف میکنه که دلیلش هم لود ویدیو هاست .حتی اگه ویدیوی نبینیم.مثلا میرید تو پیج یه نفر و فقط یکی از عکساش رو باز میکنم بطور اتوماتیک ویدیوهای همون پیج هم تو گوشی ذخیره میشه.دنبال یه راهی هستم که کلا ویدیو رو دانلود نشه.اگه راهی دوستان سراغ دارن ممنون میشم معرفی کنن
بخاطر اینکه این سوال مهمه و سوال خیلی ها هم هست و تو سرچ گوگل هم نشون داده بشه تاپیک زدم

Armin.Computer
04-03-2015, 12:07
سلام دوستان.همون طوری که میدونید موقع استفاده از ایستاگرام شدیدا(ماهی دو گیگابایت برای بنده) اینترنت رو مصرف میکنه که دلیلش هم لود ویدیو هاست .حتی اگه ویدیوی نبینیم.مثلا میرید تو پیج یه نفر و فقط یکی از عکساش رو باز میکنم بطور اتوماتیک ویدیوهای همون پیج هم تو گوشی ذخیره میشه.دنبال یه راهی هستم که کلا ویدیو رو دانلود نشه.اگه راهی دوستان سراغ دارن ممنون میشم معرفی کنن
بخاطر اینکه این سوال مهمه و سوال خیلی ها هم هست و تو سرچ گوگل هم نشون داده بشه تاپیک زدم

این مشکل منم هست
وقتی در قسمت Home میرم و اسکرول می کنم می یام پایین
مثلا از یه ویدیو رد می شم
شروع می کنه به دانلود
نمی دونم چرا اینستگرام قابلیت دستی رو واسه لود ویدیو ها قرار نمیده

pars20
04-03-2015, 14:12
این مشکل منم هست
وقتی در قسمت Home میرم و اسکرول می کنم می یام پایین
مثلا از یه ویدیو رد می شم
شروع می کنه به دانلود
نمی دونم چرا اینستگرام قابلیت دستی رو واسه لود ویدیو ها قرار نمیده

چون همه جای دنیا اینترنت ارزون و پرسرعت دارن و نیازی به این گزینه ندارن .بجز ما البته .تو home که هیچ حتی اگه یه لحظه پروفایل یه نفر رو باز کنید ویدیو هایی که مال چند ماه قبله رو هم دانلود میکنه بدون اینکه ما متوجه بشیم. مشکل واقعا جدیه .حدود 80 درصد اینترنت رو همین اینستاگرام مصرف میکنه.
میتونید این مشکل رو به انگلیسی سرچ کنید .اگه راه حلی پیدا نشد بهتره یه تاپیک بزنیم که بیشتر دیده بشه و یه راه حلی براش پیدا بشه . بنده حتی به فکر محدود کردن سرعت اینترنت افتادم:n14:

reza_17173
11-03-2015, 19:40
سلام. کسی می دونه چرا بعضی وقتها بعداز یک مقدار فالو کردن دیگه اینستا گرام اجازه فالو نمیده؟
من بعضی روزها که مثلا 1000 نفر رو فالو می کنم دیگه نمی زاره بیشتر فالو کنم و پیغام میده که موقتا بلاک شدین!!

پ.ن: تعداد فالووینگ هام بین 3 تا 4 هزارتاس.
پ.ن: در 5دقیقه بیشتر از 50 نفر رو فالو نمی کنم.

کلا بعضی روزا مشکلی نداره ولی بعضی روزها بعداز یک مقدار فالو این پیغام رو میده! کسی می دونه چرا؟

Life24
23-03-2015, 17:22
سلام
یک سوال:
در اینستاگرام یکی qr خودش در لاین رو گذاشته من باید اسکن کنم. تا اتوماتیک ادد بشه. یا در صفحات اینترنتی میگه این qr اسکن کن تا دانلود بشه یا مشخصات داده بشه
چطور میشه در این زمان qr رو اسکن کرد؟ یک برنامه برای خواندن qr دانلود زدم اما وقتی اون رو باز کنم برنامه اینستاگرام یا browser کاملا بسته میشه
همزمان چطور میشه؟ اسکن کنم..

Iloveu-ALL
23-03-2015, 18:57
سلام
یک سوال:
در اینستاگرام یکی qr خودش در لاین رو گذاشته من باید اسکن کنم. تا اتوماتیک ادد بشه. یا در صفحات اینترنتی میگه این qr اسکن کن تا دانلود بشه یا مشخصات داده بشه
چطور میشه در این زمان qr رو اسکن کرد؟ یک برنامه برای خواندن qr دانلود زدم اما وقتی اون رو باز کنم برنامه اینستاگرام یا browser کاملا بسته میشه
همزمان چطور میشه؟ اسکن کنم..

میتونی از صفحه نمایش screenshot بگیری ... بعد از اون عکس با نرم افزار موردنظرت qr اشو بگیری
-برنامه های qr خوان دیگه رو هم تست کن

iranch
23-03-2015, 19:03
آموزش افزایش نامحدود فالوو و لایک اینستاگرام به صورت کاملا رایگان



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سلام
چرا اینستاگرام محدودیت گذاشته برای این کار؟

Life24
23-03-2015, 19:16
میتونی از صفحه نمایش screenshot بگیری ... بعد از اون عکس با نرم افزار موردنظرت qr اشو بگیری
-برنامه های qr خوان دیگه رو هم تست کن

سلام بله میشه
اما راه حل مستقیم چی هست؟ بعید میدانم راه ی نباشد.. انرم افزار دیگر هم نصب زدم زیاد فرقی نداشت

Alireza-shams
27-03-2015, 14:12
سلام دوستان من چند روز پیش اکانت اینستاگرام ساختم ولی الان بهم پیام داده بخاطر رعایت نکردن قوانین اکانت شما مسدود شده، باید چکار کنم

Ali Delkhosh
04-04-2015, 22:14
دوستان اینستاگرام چرا اینقدر کند شده ؟ یا فقط برای من اینطوریه ؟

matr!x_2008
04-04-2015, 22:34
دوستان اینستاگرام چرا اینقدر کند شده ؟ یا فقط برای من اینطوریه ؟

فیلترینگ هوشمند روی اینستگرام داره اجرا میشه... برا منم سرعت کم شده... برای من تو نوتیفکشن میگه مثلا لایک شدی یا فالو شدی... وقتی میرم تو خود اینستاگرام میبینم خبری نیست. یعد از چند دقیقه نشون میده....

Armin.Computer
05-04-2015, 19:33
واسه منم به شدت کند شده

MOSTAFA_ABBASI
05-04-2015, 22:41
سرعت به شدت اومده پایین اصلا نمیشه با وایبر و اینستاگرام کار کرد

matr!x_2008
06-04-2015, 21:54
اینستاگرام فیلتر نه، مختل شد ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 8%A7%D9%85-%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1-%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84-%D8%B4%D8%AF)
به گزارش گروه فناوری صبحانه، ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) خرداد ماه سال گذشته موضوع نظارت بر شبکه‌های اجتماعی موبایلی نوظهور با اولویت واتس‌آپ، وایبر و اینستاگرام از سوی قوه قضاییه مطرح شد اما از آن جهت که رویکرد دولت کنونی به گفته وزیر ارتباطاتش سلبی نیست قرار شد نحوه تقابل با محتوای نامناسب این شبکه‌ها به گونه‌ای دیگر باشد.

بعد از چندین بار تذکر از سوی نهادهای بالادستی به وزارت ارتباطات مبنی بر ارائه برنامه‌ای جهت نظارت هرچه بیشتر بر محتوای این شبکه‌ها، "فیلترینگ هوشمند" به عنوان اولویت برنامه‌ای دولت مطرح شد زیرا واعظی وزیر ارتباطات معتقد است تمام آنچه که از طریق این شبکه‌ها منتشر می‌شود شامل محتوای نامناسب نیست بلکه نزدیک به 90 درصد مطالبی که روی این شبکه‌ها قرار می‌گیرد جزو محتوای پاک است.

بنابراین دغدغه مسدودسازی این شبکه اجتماعی (اینستاگرام) با 350 میلیون کاربر جهانی که طبق اعلام قوه قضاییه شاکی خصوصی داشت، سریعا رفع شد و البته فیلترینگ هوشمندی که این روزها در فاز دوم خود قرار دارد اما از توانمندی و بنیه آن خبری نیست، قرار شد به مصاف محتوای غیر پاک آن برود.

البته باید این موضوع را هم در نظر داشت که اینستاگرام نیز برنامه جامعی برای مبارزه با صفحاتی که بیشتر به هرزنامه شبیه است دارد و به عنوان مثال چهار ماه پیش اخطاری را به کاربران خود داد که ممکن است برخی فالوها (دنبال کننده‌ها) دچار تغییراتی شود.

این شبکه اجتماعی علاوه بر اینکه سیستم اطلاع‌رسانی توزیع شده‌ای را برای گزارش‌های مخاطبان دارد که بر مبنای گزارشات ارسال شده به بررسی محتوای صفحه‌ای خاص می‌پردازد اما به شکل دوره‌ای نیز اقدام به پایش این فضا برای از بین بردن موضوعات مرتبط با نژادپرستی می‌کند.

قطعا معیارهای این شبکه با آن چیزی که مد نظر مسئولان و فرهنگ ماست متفاوت است و باید علاوه بر پایش کلی که توسط آنها صورت می‌گیرد به شکل منطقه‌ای نیز مورد پایش کشورها قرار گیرد تا معیارهای فرهنگی تطبیق داده شود.

اکنون با توجه به اینکه وزارت ارتباطات فیلترینگ هوشمند را روی این شبکه استارت زده و اگر جزو کاربران اینستاگرام باشید شاهد برخی مسدودسازی‌ها خواهید بود اما اختلالات این شبکه بسیار وسیع شده است.

کُند شدن بازگشایی پیج‌ها و قطع ارتباط از جمله اختلالات شایع این شبکه بعد از نظارت هوشمند ایران جهت پایش محتوای نامناسب است و علاوه بر اینکه موجب اتلاف هزینه و شارژ سیستم کاربران ایرانی می‌شود، صبر آنها را هم لبریز کرده است.

ممکن است در برخورد با این مشکل چنین عنوان شود که سیگنال‌های دیتا در آن نقطه ضعیف بوده اما چنین مشکلی در نقاط زیر چتر پوشش 3G و 4G موبایل هم مشاهده شده است.

reza_17173
23-04-2015, 16:06
دوستان پیچم با 30k فیلتر شده. راهی هست که اسم پیج رو عوض کنم و مطالبش رو کامل پاک کنم و بهشون اطلاع بدم که از فیلتر درش بیارن؟
کسی می تونه کمک کنه؟

reza_17173
25-04-2015, 14:56
کسی زیاد به این تاپیک سر نمی‌زنه؟! دوستان میگم فیلترینگ هوشمند اینستاگرام برداشته شده؟ چون تمام پیج هایی که واسم فیلتر بودن (پیج خودم و بقیه) الان واسم باز شدن! واسه شما هم همینطوره؟

mf.designing
28-04-2015, 18:05
دوستان کسی میدونه چطوری میشه اکانت جدید (اسم جدید) کسی رو پیدا کرد که ما اسم قدیمیش رو میدونیم ؟! یعنی تو لیست following ما نیست و ما اسم قبلیش رو میدونیم که حالا rename کرده اون رو !

Life24
28-04-2015, 20:19
سرعت به شدت اومده پایین اصلا نمیشه با وایبر و اینستاگرام کار کرد

Setareh 2006
08-07-2015, 15:16
سلام

بدون نصب نرم افزار و بدون داشتن اکانت با پی سی وارد صفحات پابلیک اینستاگرم که میشم . در قسمت کامنت ها ، شکلک ها درست نشون داده نمیشه . برای مثال اینطوری نشون داده میشه :



میشه بگین علتش چیه ؟

Assassin's Creed
21-07-2015, 20:32
سلام.
دوستان من چند وقته یک مشکلی با اینستاگرام پیدا کردم. وقتی برای کسی کامنت یا اون رو منشن میکنم! هیچ نوتیفی براش نمیره!
چیکار کنم؟

italto
28-08-2015, 12:03
یاعلی سلام

دوستان من نیاز مبرم به هک یک صفحه اینستاگرام دارم ، هزینه اش رو هم پرداخت میکنم

از دوستان اگر کسی میتونه و یا میدونه کجا میتونم به هکر اینستا دسترسی پیدا کنم ، بگه خیلی لطف میکنه

خیلی واجبه مرسی یاعلی

mahdi--
02-10-2015, 13:13
درود

این که میگن میشه پیج اینستاگرام رو فروخت یا باهاش کسب در آمد کرد؛واقعا میشه؟

چه طوری؟

Amin.P30
04-10-2015, 18:01
سلام
دوستان اینستاگرام رو میشه با pc هم وارد شد یا فقط با گوشی ها میشه ؟

امير موسر
04-10-2015, 21:03
سلام
دوستان اینستاگرام رو میشه با pc هم وارد شد یا فقط با گوشی ها میشه ؟

بله میشه .

runner
04-10-2015, 22:42
سلام
دوستان اینستاگرام رو میشه با pc هم وارد شد یا فقط با گوشی ها میشه ؟

شما اکانت رو باید با گوشی بسازید حتما
بعد از طریق سایت لوگین میکنین
Instagram ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

syamak790
25-10-2015, 11:09
سلام
ببخشيد توي ارسال پست تو اينستا مشكل قاطي بودن حروف انگليسي و فارسي رو چجوري برطرف ميكنيد ؟
مثلا ميزنين( ويتامين D ... الي آخر )
اما اينجوري پست ميشه
( ويتامين ... الي اخر D )

Advanced Ali-001
31-10-2015, 22:29
سلام.
من یه سوال داشتم چطوری میشه تو کامنت ها لینک گذاشت که با کلیک کردن روش برن به اون لینک؟
سپاسگذارم.

- - - Updated - - -

سلام.
من یه سوال داشتم چطوری میشه تو کامنت ها لینک گذاشت که با کلیک کردن روش برن به اون لینک؟
سپاسگذارم.

- - - Updated - - -

سلام.
من یه سوال داشتم چطوری میشه تو کامنت ها لینک گذاشت که با کلیک کردن روش برن به اون لینک؟
سپاسگذارم.

x30download
02-11-2015, 23:43
سلام ببخشین من یک اکانت درست کردم که ایمیل را اشتباهی با .cpm به جای .comنوشتم و ایمیل فعال سازی برایم نیامد و پسورد را هم فراموش کردم چطور میتونم با پشتیبانی اینستاگرام مشکلم را درمیان بگذارم چون این اکانت برام خیلی مهمه.

hellbrain666
27-11-2015, 10:54
سلام
میشه پست ارسالی رو طوری تنظیم کرد که قابل لایک کردن نباشه؟
یا میشه لایک های دیگران رو پستامو حذف کنم؟

amir_t6262
27-11-2015, 13:47
دوستان، آیا میتوان بدون نصب اینستاگرام در موبایل، از نسخه ویندوزش استفاده کرد؟

x30download
29-11-2015, 01:01
دوستان، آیا میتوان بدون نصب اینستاگرام در موبایل، از نسخه ویندوزش استفاده کرد؟
فقط یکبار نصب کنید و عضو بشید بعد پاکش کنید روی تلفن همراهتون و از این به بعد از طریق Browser لاگین کنید و کاراتون رو انجام بدید.

x30download
29-11-2015, 01:08
یاعلی سلام

دوستان من نیاز مبرم به هک یک صفحه اینستاگرام دارم ، هزینه اش رو هم پرداخت میکنم

از دوستان اگر کسی میتونه و یا میدونه کجا میتونم به هکر اینستا دسترسی پیدا کنم ، بگه خیلی لطف میکنه

خیلی واجبه مرسی یاعلی
اگر یک هک سالم پیدا کردی به منم خبر بده منم اکانت خودم بدم هک کنه پسوردم رو درستش کنم با ایمیلم .
من چندتا برنامه هک ایرانی پیدا کردم که بیشترشون الکی هست و اکثر برای لایک های فیک هست مثلا خودش 200 تا اکانت میسازه با اون برنامه کاری میکنه که فقط از همون 200 تا لایک به پستات بخوره و اکانتی رو نمیتونه هک کنن حتی با هزینه.

mf.designing
29-11-2015, 01:35
راهی هست بدون جلبریک تو آیفون از چنتا اکانت استفاده کرد ؟!

Golbarg01
29-11-2015, 17:58
..............

Golbarg01
29-11-2015, 18:05
سلام
نرم افزار یا سایتی هست که باهاش بشه در کامپیوتر کامنت اول پست ها رو ادیت کرد؟
برای عکس گذاشتن چی؟ (بدون کاهش کیفیت)

Sir.AShkaN
17-12-2015, 00:52
سلام دوستان یه مشکلی که با اینستا دارم اینکه هر ویدیویی آپلود میکنم صداش اسلو میشه یعنی کاملا بم. میشه و از تصویر جا میمونه
کسی اطلاع داره چطور میتونم درستش کنم؟
هم با گوشی هم با pc آپ کردم هر دو همین مشکل رو دارن

Sir.AShkaN
18-12-2015, 11:57
سلام دوستان یه مشکلی که با اینستا دارم اینکه هر ویدیویی آپلود میکنم صداش اسلو میشه یعنی کاملا بم. میشه و از تصویر جا میمونه
کسی اطلاع داره چطور میتونم درستش کنم؟
هم با گوشی هم با pc آپ کردم هر دو همین مشکل رو دارن

واقعا هیچ کس نمیدونه ؟!! :n30::n30:

mahdi--
18-12-2015, 19:23
نمیشه کاری کرد که یکی از فالوورام نتونه منو فالو کنه یعنی از فالوورام حذف بشه

photolife
27-12-2015, 17:37
سلام دوستان
کل کامتها رو دیدم اصلا در مورد نصب اینستاگرام در pcکسی راهنمایی نکرده بود
خواهشا یکی از اساتید نرم افزار راهنمایی کنه چجوری میشه نصب کرد
من نسخه pcرو دانلود کردم اما هر بار مشکلی داره
یه بار adobe flash plyer رو دانلود میکنه در حالی که من نصبش کرده بودم
یه بار خود نرم افزار میره برای آپدیت
بلو استکس رو هم نصب کردم اما اینستاگرام در لیست appها نیستش
خواهشا راهنمایی کنید
بهش خیلی نیاز دارم
ممنون

rezapix
27-12-2015, 18:25
سلام دوستان
کل کامتها رو دیدم اصلا در مورد نصب اینستاگرام در pcکسی راهنمایی نکرده بود
خواهشا یکی از اساتید نرم افزار راهنمایی کنه چجوری میشه نصب کرد
من نسخه pcرو دانلود کردم اما هر بار مشکلی داره
یه بار adobe flash plyer رو دانلود میکنه در حالی که من نصبش کرده بودم
یه بار خود نرم افزار میره برای آپدیت
بلو استکس رو هم نصب کردم اما اینستاگرام در لیست appها نیستش
خواهشا راهنمایی کنید
بهش خیلی نیاز دارم
ممنون

سلام دوست عزیز :n27:

اول اپدیت خودکار را خاموش کنید

دوم اینکه ببیند سخت افزارتون جواب میده یا نه

سوم - به بلو استکس نیاز نیست میتونید با نرم افزار به راحتی باز کنید ولی باید نرم افزار اینستاگرام را به صورت apk دانلود و با بلو باز کنید

همچنین می تونید بدون الستفاده از برنامه از سایت اینستاگرام استفاده کنید

:n01: موفق باشید

photolife
30-12-2015, 10:50
سلام دوست عزیز :n27:

اول اپدیت خودکار را خاموش کنید

دوم اینکه ببیند سخت افزارتون جواب میده یا نه



:n01: موفق باشید
سلام
ممنون از پاسختون
آپدیت خودکار نرم افزار منظورتونه؟
مگه سخت افزار خاصی میخواد؟!!

rezapix
30-12-2015, 11:20
سلام
ممنون از پاسختون
آپدیت خودکار نرم افزار منظورتونه؟
مگه سخت افزار خاصی میخواد؟!!


بله درسته

نه سخت افزار خاصی نمیخاد ولی شاید رم و CPUشما به نرم افزار نخوره اگر میتونید عکس از نصب بگذارید تا دقیق تر راهنمایی بکنم

m.beh
30-12-2015, 15:41
سلام دوستان
کل کامتها رو دیدم اصلا در مورد نصب اینستاگرام در pcکسی راهنمایی نکرده بود
خواهشا یکی از اساتید نرم افزار راهنمایی کنه چجوری میشه نصب کرد
من نسخه pcرو دانلود کردم اما هر بار مشکلی داره
یه بار adobe flash plyer رو دانلود میکنه در حالی که من نصبش کرده بودم
یه بار خود نرم افزار میره برای آپدیت
بلو استکس رو هم نصب کردم اما اینستاگرام در لیست appها نیستش
خواهشا راهنمایی کنید
بهش خیلی نیاز دارم
ممنون

اینستا گرام نسخه پی سی ندارد. تقریبا تمام نرم افزارهایی که به عنوان نسخه پی سی برای اینستا کار می کنند هم یه مشکلی باهاش پیدا می کنند. نسخه تحت وب هم امکانات زیادی نداره تنها می تونید کامنت بدید و عکس ببینید.
یکی از راههای نصب اینستا گرام روی پی سی همونه که شما دارید میرید یعنی نصب شبیه ساز اندروید بر روی کامپیوتر (من زیاد پیشنهادش نمی کنم) و بعد نصب اپ اینستا از این طریق. اگر شبیه ساز درست نصب شده باشه مشکلتون حله این مشکلاتی که شما احتمالا دارید بیشتر به خاطر نصب شبیه ساز است. ابتدا مطمین شید که شبیه ساز اندرویدتون درست روی پی سی نصب شده است

saman.farabi4040
09-01-2016, 15:33
سلام دوستان میخواستم بدونم آیا میشه عکس ها رو از اینستا مستقیما برای شخصی فرستاد که اینستاگرام نداره ولی مثلا تو یه مسنجر براش بفرستی؟

Mana5
11-01-2016, 19:37
دوستان چند روزه اینستاگرام بی دلیل یوزر منو غیرفعال کرده!
و وقتی میخوام لاگین کنم این پیغام رو میده:
your account has been disabled for violating our terms
چرا اینجوری شده؟!
لطفا راهنمایی کنید چجوری برش گردونم؟
پیج من خلاف قوانین نبود
نه عکسای غیراخلاقی گذاشتم نه چیز دیگه
فقط عکس قانونی بازیگرای ایرانی رو میذاشتم 3500 هم فالور داشت.

m.beh
12-01-2016, 00:45
دوستان چند روزه اینستاگرام بی دلیل یوزر منو غیرفعال کرده!
و وقتی میخوام لاگین کنم این پیغام رو میده:
your account has been disabled for violating our terms
چرا اینجوری شده؟!
لطفا راهنمایی کنید چجوری برش گردونم؟
پیج من خلاف قوانین نبود
نه عکسای غیراخلاقی گذاشتم نه چیز دیگه
فقط عکس قانونی بازیگرای ایرانی رو میذاشتم 3500 هم فالور داشت.

هیچ توضیح دیگری نداده؟ آیا از برنامه خاصی برا آپ کردن عکس ها استفاده کردید؟ آیا به طور غیر قانونی فالور ایجاد کردید؟ به هر حال روی یک دستگاه دیگر و همینطور پی سی امتحان کنید ببینید وارد اکانتتون می شه یا نه؟

MOHAMMAD2010
17-01-2016, 12:58
تو اینستاگرام راهی نیست که بشه پخش خودکار ویدئو ها رو غیر فعال کرد ؟

محمد7966
17-01-2016, 13:02
تو اینستاگرام راهی نیست که بشه پخش خودکار ویدئو ها رو غیر فعال کرد ؟

اینستاگرام ندارم ولی مطمئنا اون هم راهی داره که عکس و ویدئو ها رو مستقیم پخش نکنه
همانطور که تلگرام داره و واتس آپ هم داره
برید تو تنظیمات اونجا احتمال زیاد پیدا میشه

MOHAMMAD2010
17-01-2016, 13:05
اینستاگرام ندارم ولی مطمئنا اون هم راهی داره که عکس و ویدئو ها رو مستقیم پخش نکنه
همانطور که تلگرام داره و واتس آپ هم داره
برید تو تنظیمات اونجا احتمال زیاد پیدا میشه

والا پیدا نکردم تو فیسبوک دیده بودم

محمد7966
17-01-2016, 13:09
والا پیدا نکردم تو فیسبوک دیده بودم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

MOHAMMAD2010
17-01-2016, 13:18
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خب اولا که تو تنظیمات من گزینه video اصلا نیست دوما تو این اموزش هم که راهی برای پخش خودکار ویدئو نگفته ! فقط گفته صدا نده !

محمد7966
17-01-2016, 13:23
خب اولا که تو تنظیمات من گزینه video اصلا نیست دوما تو این اموزش هم که راهی برای پخش خودکار ویدئو نگفته ! فقط گفته صدا نده !

آخرین نسخه اینستاگرامو نصب کردید؟

ظاهرا فقط تو آخرین نسخه اینستاگرام قابلیت حذف پخش اتوماتیک ویدئو ها هست

Amir-Rainman
17-01-2016, 13:57
امروز میخواستم وار اکانتم بشم ولی همچین اروری میده


your account has been disabled for violating our terms

احتمال میدم چون چند ماه نرفته بودم منو حذف کرده باشه ولی از طرفی نمیشه دوباره با همون ایمیل دوباره ثبت نام کرد

راه حلی نداره این موضوع؟!

Armin.Computer
17-01-2016, 14:29
خب اولا که تو تنظیمات من گزینه video اصلا نیست دوما تو این اموزش هم که راهی برای پخش خودکار ویدئو نگفته ! فقط گفته صدا نده !

واسه منم همچین گزینه ای نیست
خیلی بده اینجوری که خودش لود می کنه

M.Sadegh.M
18-01-2016, 00:49
امروز میخواستم وار اکانتم بشم ولی همچین اروری میده


your account has been disabled for violating our terms

احتمال میدم چون چند ماه نرفته بودم منو حذف کرده باشه ولی از طرفی نمیشه دوباره با همون ایمیل دوباره ثبت نام کرد

راه حلی نداره این موضوع؟!

احتمال داره شما را report کرده باشند.

Amir-Rainman
18-01-2016, 11:49
احتمال داره شما را report کرده باشند.

من فالور زیادی نداشتم، تعداد زیادی هم فالو نکرده بودم!!!

کلا یادم نمیاد اصن پستی گذاشته باشم !!!!!

حالا راهی داره برش گردوند یا نه؟!

L.utus
18-01-2016, 18:54
سلام
چجوری میشه نتایج سرچ اینستاگرام رو پاک کرد؟
گزینه clear search history رو که در تنظیمات میزنم یا با یه گوشی دیگه لاگین می کنم لیست افرادی که سرچ کردم و وارد پروفایلشون شدم از قسمت سرچ پاک میشه ولی اون افراد در نتایج سرچ باقی می مونن و میان بالای لیست
مثلا فرض کنید یه نفر اسم یوزرش mohammad_3744_ باشه و قبلا سرچ کردم وارد پروفایلش شدم حالا هر وقت با هر دستگاهی با این یوزر لاگین کنم وقتی توی سرچ می نویسم mohammad اولین نتیجه ای که اون بالا میاد همین یوزر mohammad_3744_ هست! در حالی که هزاران mohammad تو اینستا هست.
من می خوام سرچ کلا به حالت اولش برگرده تا اگر یوزر رو خواستم به کسی واگذار کنم یا کسی با یوزرم لاگین کرد احیانا از این طریق نتونه بفهمه کیا رو سرچ کردم یا اشناها و دوستامو پیدا کنه
راهی نیست؟

M.Sadegh.M
18-01-2016, 20:19
من فالور زیادی نداشتم، تعداد زیادی هم فالو نکرده بودم!!!

کلا یادم نمیاد اصن پستی گذاشته باشم !!!!!

حالا راهی داره برش گردوند یا نه؟!


سلام
یک بررسی کردم به این نتایج رسیدم:
اول چک کنید ببینید میتونید با کامپیوتر یا از گوشی یک شخص دیگه به اکانتتون وارد بشید(که احتمالا باید بشه) اگه وارد شدید ، رو گوشی خودتون اینستاگرام را به طور کامل حذف کنید با یکی از نرم افزار ها مثله کلین مستر هم چک کنید فایل باقی مونده نداشته باشه.(ترجیحا اگه بتونید تمامی فایل های سیستمی که اینستا ایجاد کرده را پیدا و دستی حذف کنید خیلی عالیِ)
دوباره نصب کنید ، ترجیحا از پلی استور ،ببینید وارد میشه یا نه(ترجیحا با یک قندون خوب)
اگه نشد چک کنید اکانت شخصه دیگه رو گوشی شما وارد میشه یا نه
اگه مشکل حل نشد راهی که پیشنهاد شده ریست فکتوریِ
بازم اگه نشد تعویض رام گوشی

اینا راه هایی بود که برای رفع این مشکل ذکر شده

امیدوارم مفید باشه و مشکلتون حل بشه.

behnamy01
19-01-2016, 09:28
سلام
چجوری میشه نتایج سرچ اینستاگرام رو پاک کرد؟
گزینه clear search history رو که در تنظیمات میزنم یا با یه گوشی دیگه لاگین می کنم لیست افرادی که سرچ کردم و وارد پروفایلشون شدم از قسمت سرچ پاک میشه ولی اون افراد در نتایج سرچ باقی می مونن و میان بالای لیست
مثلا فرض کنید یه نفر اسم یوزرش mohammad_3744_ باشه و قبلا سرچ کردم وارد پروفایلش شدم حالا هر وقت با هر دستگاهی با این یوزر لاگین کنم وقتی توی سرچ می نویسم mohammad اولین نتیجه ای که اون بالا میاد همین یوزر mohammad_3744_ هست! در حالی که هزاران mohammad تو اینستا هست.
من می خوام سرچ کلا به حالت اولش برگرده تا اگر یوزر رو خواستم به کسی واگذار کنم یا کسی با یوزرم لاگین کرد احیانا از این طریق نتونه بفهمه کیا رو سرچ کردم یا اشناها و دوستامو پیدا کنه
راهی نیست؟

بعید میدونم راهی باشه چون به نظر این مشکل، سمت سروره. حالا شما هرچی رو هم از گوشیت پاک کنی بازم این سرچ قبلی توی سـرور اینستاگرام باقی مونده و بهتون نشون میده

samfisher7
19-01-2016, 11:15
امروز میخواستم وار اکانتم بشم ولی همچین اروری میده


your account has been disabled for violating our terms

احتمال میدم چون چند ماه نرفته بودم منو حذف کرده باشه ولی از طرفی نمیشه دوباره با همون ایمیل دوباره ثبت نام کرد

راه حلی نداره این موضوع؟!
عکسای خشن یا مورد دار نذاشته بودی؟
معمولا واسه این چیزا حذف میکنه
اگر نه الکی هم دیده شده حذف کنه
به اینستا ایمیل بزن بگو که اکانتتو حذف کردن الکی
پیگیری کن
بر میگردوننش
تقریبا پنجاه پنجاهه احتماش

Mana5
19-01-2016, 13:23
دوستان چند روزه اینستاگرام بی دلیل یوزر منو غیرفعال کرده!
و وقتی میخوام لاگین کنم این پیغام رو میده:
your account has been disabled for violating our terms
چرا اینجوری شده؟!
لطفا راهنمایی کنید چجوری برش گردونم؟
پیج من خلاف قوانین نبود
نه عکسای غیراخلاقی گذاشتم نه چیز دیگه
فقط عکس قانونی بازیگرای ایرانی رو میذاشتم 3500 هم فالور داشت.


عکسای خشن یا مورد دار نذاشته بودی؟
معمولا واسه این چیزا حذف میکنه
اگر نه الکی هم دیده شده حذف کنه
به اینستا ایمیل بزن بگو که اکانتتو حذف کردن الکی
پیگیری کن
بر میگردوننش
تقریبا پنجاه پنجاهه احتماش

واسه منم دقیقا همینجوری و کاملا بی دلیل حذف شد
همه راه ها رو هم امتحان کردم ولی برنگشت
فقط مونده راه ایمیل زدن به اینستا
لطفا اگر میشه متن انگلیسی مرتبط با این مشکل و چیزایی که باید بنویسیم رو بذارید تا برای اینستا ایمیل کنیم چون زبانم خوب نیست.

L.utus
20-01-2016, 21:26
چطور میشه بیشتر از 6000 نفر following داشت در اینستاگرام؟
راه یا ترفندی برای دور زدن این محدودیت هست؟
چون بیشتر از 6 هزار و خورده ای اجازه نمیده فالو کنیم.

mr_khodaei2008
23-01-2016, 19:15
ام
من یه اکانت اینستاگرام دارم یعنی داشتم ، چند ماه استفاده میکردم پست غیر اخلاقی نداشتم و فالور هم نداشتم 30 تا بیشتر نبودن
تا امروز صبح استفاده میکردم ازش و کار میکردم نتمو قطع کردم و عصر وصل کردم خاستم برم اینستا دیدم ازم پسورد میخاد هر چی زدم قبول نکرد ،خاستم از طریق ایمیل عوضش کنم میگه چنین ایمیل و اکانتی پیدا نمیشه ، خلاصه هر کار کردم نشد که نشد میگه چنین اکانتی وجود نداره
وقتی میخام اکانت جدید بسازم و مشخصات قبل را میدم قبول نمیکنن و میگه این اکانت قبلا ساخته شده ولی برا برگردوندن میگه وجود نداره

چرا اینجوری هست؟؟؟؟
با یه اسسم و ایمیل دیگه هم میخام اکانت بسازم بازم نمیشه مشخصات را میدم و وقتی پسورد را میزارم هیچ وقت برام تاید نمیشه هر مدل پسوردی میزارم اثلا قبول نمیکنه و اجازه ساخت نمیده

اخه چی شد یدفعه چرا نه میتونم وارد بشم نه بسازم
کمک کنید

alex_love
23-01-2016, 19:35
ام
من یه اکانت اینستاگرام دارم یعنی داشتم ، چند ماه استفاده میکردم پست غیر اخلاقی نداشتم و فالور هم نداشتم 30 تا بیشتر نبودن
تا امروز صبح استفاده میکردم ازش و کار میکردم نتمو قطع کردم و عصر وصل کردم خاستم برم اینستا دیدم ازم پسورد میخاد هر چی زدم قبول نکرد ،خاستم از طریق ایمیل عوضش کنم میگه چنین ایمیل و اکانتی پیدا نمیشه ، خلاصه هر کار کردم نشد که نشد میگه چنین اکانتی وجود نداره
وقتی میخام اکانت جدید بسازم و مشخصات قبل را میدم قبول نمیکنن و میگه این اکانت قبلا ساخته شده ولی برا برگردوندن میگه وجود نداره

چرا اینجوری هست؟؟؟؟
با یه اسسم و ایمیل دیگه هم میخام اکانت بسازم بازم نمیشه مشخصات را میدم و وقتی پسورد را میزارم هیچ وقت برام تاید نمیشه هر مدل پسوردی میزارم اثلا قبول نمیکنه و اجازه ساخت نمیده

اخه چی شد یدفعه چرا نه میتونم وارد بشم نه بسازم
کمک کنید

سلام
اگه با گوشی استفاده میکنید (یعنی از اپ اینیستا ) برید قسمت app از setting گوشیتون و اینیستاگرام رو پیدا کنید و clear data رو بزنید ، بعد از اینکار مجدد تست کنید (برای اندروید بود البته )
اگرم از مرورگر استفاده میکنید که کش مرورگرتون رو پاک کنید و محدد تست کنید .

MOHAMMAD2010
24-01-2016, 19:57
دوستان من یه مشکلی پیدا کردم : هر پستی رو که بخوام بزارم فقط به صورت دایرکت میتونم بفرستمش ! چی کار کنم درست بشه ؟

baradar ehsan
06-02-2016, 01:28
..........:n01:

Captain_America
07-02-2016, 21:33
چجوری پایین اسمم یه بیو بزارم از اینا که با شکلک میازن مینویسن اینرلل یا سینگل و ایران و ... با فونت های مختلف؟

m.beh
09-02-2016, 23:53
دوستان من یه مشکلی پیدا کردم : هر پستی رو که بخوام بزارم فقط به صورت دایرکت میتونم بفرستمش ! چی کار کنم درست بشه ؟

تازگی ها اینستا گرتمتونو آپدیت کردید؟ ایا از اندروید استفاده می کنید؟

MOHAMMAD2010
10-02-2016, 12:21
تازگی ها اینستا گرتمتونو آپدیت کردید؟ ایا از اندروید استفاده می کنید؟

اره اخرین ورژن هست - اندروید هم هستم
من دو تا اکانت دارم یکیشون این جوری شده اون یکی مشکلی نداره

m.beh
11-02-2016, 00:46
اره اخرین ورژن هست - اندروید هم هستم
من دو تا اکانت دارم یکیشون این جوری شده اون یکی مشکلی نداره

اوکی زاهنمایی به دهنم نمی رسه. اگر تازگی ها بود یه تغییری تو نرم افزار ایجاد شده جای فرستادن به فالورها تغییر کردهو اگرم آخرین ورژن نبود یه جیزی اما فکر می کنم احتمالا یه اکانتتون بن شده من اطلاعات دقیق تری ندارم اگر چیزی پیدا کردم خوشحال می شم بهتون بگم. راه حلم پیدا کردید خوشحال می شم اینجا بزارید :)

green-mind
11-02-2016, 21:41
سلام دوستان یک سوال دارماز اشنایان کسی برای من رکویست فرستاد من اکسپت کردم ایشون هم جز فالو های من بودند اما چد وقت پیش متوجه شدم اکانت ایشون private شده برای من و جز فالوهای من نیستند الان چطور من میتونم اکانتم و برای ایشون private کنم؟ که ایشون دسترسی به تصاویر من نداشته باشند ؟

baradar ehsan
11-02-2016, 22:27
............:n05:

vampireXZX
11-02-2016, 22:40
سلام دوستان یک سوال دارماز اشنایان کسی برای من رکویست فرستاد من اکسپت کردم ایشون هم جز فالو های من بودند اما چد وقت پیش متوجه شدم اکانت ایشون private شده برای من و جز فالوهای من نیستند الان چطور من میتونم اکانتم و برای ایشون private کنم؟ که ایشون دسترسی به تصاویر من نداشته باشند ؟

میری تو پیجش میزنی block دوباره واسه اینکه نفهمه میزنی unblock

green-mind
12-02-2016, 18:56
خوب از کجا بلاک کنم ؟

hamed473
13-02-2016, 11:54
خوب از کجا بلاک کنم ؟
میری پروفایل فرد مورد نظر ،سه نقطه بالای پروفایل رو میزنی گزینه اول بلاک blockانتخابش کن. تمام.

Georges St-Pierre
16-02-2016, 17:54
راهی هست عکس و کلیپ های اکانت های Private رو دید ؟

Hossein_it
16-02-2016, 21:47
راهی هست عکس و کلیپ های اکانت های Private رو دید ؟

بدون فالوو کردن خیر !

baradar ehsan
27-02-2016, 15:53
الان این اینستاگرام چجوریاست ؟
من میخوام یک اکانت بسازم اما قابل تشخیص نباشه ... که یعنی افراد متوجه نشند که منم .... میشه آیا ؟!
منظورم این که فالورات یا فالواینگ ها شماره ی ما رو نمیبینند ؟ یا به هر طریقی متوجه نمیشن که ماییم ؟!

یک مساله دیگه .... یک قسمتی هست از توی تنظیمات میتونی ببینی از لیست شماره های گوشیت کیا توی اینستاگرام اند ... تا جاییکه من متوجه شدم فقط بعضی از افراد رو نشون میده ، بعضیا رو نشون نمیده آره؟ چیکار کنیم که ما رو هم نشون نده اگه کسی شما ره ما رو داشت نتونه از طریق شماره پیدامون کنه !؟!؟

Thor God
28-02-2016, 22:32
الان این اینستاگرام چجوریاست ؟
من میخوام یک اکانت بسازم اما قابل تشخیص نباشه ... که یعنی افراد متوجه نشند که منم .... میشه آیا ؟!
منظورم این که فالورات یا فالواینگ ها شماره ی ما رو نمیبینند ؟ یا به هر طریقی متوجه نمیشن که ماییم ؟!

یک مساله دیگه .... یک قسمتی هست از توی تنظیمات میتونی ببینی از لیست شماره های گوشیت کیا توی اینستاگرام اند ... تا جاییکه من متوجه شدم فقط بعضی از افراد رو نشون میده ، بعضیا رو نشون نمیده آره؟ چیکار کنیم که ما رو هم نشون نده اگه کسی شما ره ما رو داشت نتونه از طریق شماره پیدامون کنه !؟!؟

از سرویس های دریافت رایگان اس ام اس استفاده کن. سرچ کن Receive SMS Online

Golbarg01
01-03-2016, 20:51
سلام
از طریق چه سایت یا نرم افزاری می تونم کل عکس ها و ویدئوهای یک پیج خاص رو دانلود کنم؟

matr!x_2008
01-03-2016, 22:23
اینستاگرام محدودیت کاراکتر داره؟ مثلا میخام یه متن چند خطی رو کپی پست کنم و کامنت بزارم ولی نمیزاره و یه جوری بلاک میکنه...

MOHAMMAD2010
19-03-2016, 12:35
دوستان من یه مشکل مسخره با اینستاگرام دارم !
وقتی مودم رو ریست میکنم و ip عوض میشه عکس ها تو اینستاگرام برام لود نمیشن !
ولی همون موقع وقتی با کامپیوتر اینستاگرام رو باز میکنم همه عکس ها لود میشن !
تو گوشی نرم افزار رو کلیر دیتا هم کردم ولی بازم درست نشد !
یه جوری شده انگار فقط اینستاگرام رو گوشیم با یه ip خاصی عادت کرده ! باید دوباره مودم رو ریست کنم ip بیاد رو همون قبلی تا تو گوشی عکس ها برام باز بشن !

MOHAMMAD2010
30-03-2016, 12:09
ویدئوهای اینستاگرام 60 ثانیه‌ای شد ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

هیچی دیگه همین جوری ترافیکمون رو نابود میکرد حالا دیگه بدتر هم شد !
من نمیدونم یه گزینه مثل فیسبوک بزاره که فیلم ها خودکار لود نشن چقدر کار داره !

Armin.Computer
30-03-2016, 13:35
ویدئوهای اینستاگرام 60 ثانیه‌ای شد ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

هیچی دیگه همین جوری ترافیکمون رو نابود میکرد حالا دیگه بدتر هم شد !
من نمیدونم یه گزینه مثل فیسبوک بزاره که فیلم ها خودکار لود نشن چقدر کار داره !

دقیقا
نمی دونم چرا همچین گزینه ای اضافه نمی کنه

aamir492
30-03-2016, 15:40
اینستاگرام یه باگ خوب داشت تا دیشب 3 سوته هر کی میخواستم هک میکردم امروز ابدیت 7.19 داد بیرون باگ مورد نظر بسته شد

MOHAMMAD2010
30-03-2016, 16:31
اینستاگرام یه باگ خوب داشت تا دیشب 3 سوته هر کی میخواستم هک میکردم امروز ابدیت 7.19 داد بیرون باگ مورد نظر بسته شد

هک میکردی !؟ :n02: داری درمورد اینستاگرام حرف میزنی ها ( یاد اگهی های هک تلگرام با 5 هزار تومن افتادم که تو نت پر شده :n02: ) عجب ملت دروغگویی شدیم !

aamir492
30-03-2016, 16:43
هک میکردی !؟ :n02: داری درمورد اینستاگرام حرف میزنی ها ( یاد اگهی های هک تلگرام با 5 هزار تومن افتادم که تو نت پر شده :n02: ) عجب ملت دروغگویی شدیم !
شما زیاد به یادتون فشار نیارید. یه سر برو آپارات بزن هک اینستاگرام یه فیلم 2 دقیقه ای هست 100 بار ببین تو یادت ماندگار بشه [emoji12]

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

MOHAMMAD2010
30-03-2016, 17:03
شما زیاد به یادتون فشار نیارید. یه سر برو آپارات بزن هک اینستاگرام یه فیلم 2 دقیقه ای هست 100 بار ببین تو یادت ماندگار بشه [emoji12]

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

اونا که اسمش هک نیست ! اونا ( خیلی ببخشید ) از خر بودن طرف مقابل استفاده میکنن ، یا یه چیزی رو میگن رو گوشیت نصب کن یا میگن بیا اینجا اطلاعاتتو وارد کن !

aamir492
30-03-2016, 17:16
اونا که اسمش هک نیست ! اونا ( خیلی ببخشید ) از خر بودن طرف مقابل استفاده میکنن ، یا یه چیزی رو میگن رو گوشیت نصب کن یا میگن بیا اینجا اطلاعاتتو وارد کن !
نه دوست عزیز هیچی نصب نمیشه و طرف اصلا اطلاع نداره .
من زیاد ریز نمینویسم و نمیدونم کدوم فیلم دیدین
روش کار آینه.
اول طرف مقابل با ایدی خودتان followe میکنید و از ایدی خودتان خارج میشید ( ابدیت جدید تو ios ) گزینه log out نداره
بعد با ایدی طرف وارد میشین و بازیابی پسورد با ایمیل میزنی بعد چند بار وارد شدن ایمیل جدید میخواد که دیگه ایمیل خودت میدی و ...
بحث هم نکنید اینم لینک فیلم[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ابدیت جدید بازیابی پسورد بسته

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

rsh21
01-04-2016, 21:09
نه دوست عزیز هیچی نصب نمیشه و طرف اصلا اطلاع نداره .
من زیاد ریز نمینویسم و نمیدونم کدوم فیلم دیدین
روش کار آینه.
اول طرف مقابل با ایدی خودتان followe میکنید و از ایدی خودتان خارج میشید ( ابدیت جدید تو ios ) گزینه log out نداره
بعد با ایدی طرف وارد میشین و بازیابی پسورد با ایمیل میزنی بعد چند بار وارد شدن ایمیل جدید میخواد که دیگه ایمیل خودت میدی و ...
بحث هم نکنید اینم لینک فیلم[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ابدیت جدید بازیابی پسورد بسته

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

دوست عزیز این ویدیو غیرواقعیه و تنها هدف این ویدیو تبلیغ پیج اون خانوم بوده که ظاهرا این تبلیغ بازدهی بالایی هم داشته.

Mana5
03-04-2016, 19:52
میشه بگید این اینستاگرام دقیقا مشکلش با بعضی صفحه ها چیه!!؟
تو چند ماه اخیر دقیقا 3 تا از صفحه های من رو که هر کدوم بین 3000 تا 6000 فالورر داشتن بدون هیچ دلیلی بلاک کرده!! و حتی برام ایمیل هم نیومده که بگه چرا بلاکتون کردیم!! :n21:
صفحه های من نه غیراخلاقی بودن نه سیاسی و نه به کسی توهین کرده بودم!
فقط عکس های طبیعت و بازیگران و حیوانات و از این جور چیزا میذاشتم. یعنی پیج های کاملا بدون مشکل
هر چی فکر می کنم نمی دونم دلیل بلاک شدنشون چی بوده! شما چی فکر می کنید؟
واقعا اعصابمو خورد کردن
میشه بگید باید چیکار کنم که برگردن ؟؟ امیدی هست؟

rsh21
04-04-2016, 23:28
میشه بگید این اینستاگرام دقیقا مشکلش با بعضی صفحه ها چیه!!؟
تو چند ماه اخیر دقیقا 3 تا از صفحه های من رو که هر کدوم بین 3000 تا 6000 فالورر داشتن بدون هیچ دلیلی بلاک کرده!! و حتی برام ایمیل هم نیومده که بگه چرا بلاکتون کردیم!! :n21:
صفحه های من نه غیراخلاقی بودن نه سیاسی و نه به کسی توهین کرده بودم!
فقط عکس های طبیعت و بازیگران و حیوانات و از این جور چیزا میذاشتم. یعنی پیج های کاملا بدون مشکل
هر چی فکر می کنم نمی دونم دلیل بلاک شدنشون چی بوده! شما چی فکر می کنید؟
واقعا اعصابمو خورد کردن
میشه بگید باید چیکار کنم که برگردن ؟؟ امیدی هست؟

منم تو اینستاگرام صفحه زیاد داشتم که الآن به یکیشون بیشتر دسترسی ندارم.
در واقع اینستاگرام برای این که اطمینان پیدا کنه اکانت هایی که وجود دارن فیک نیستن و با ایمیل های نا معتبر ساخته نشدن یه برنامه ای اجرا کرد که وقتی کسی به مدت چندین روز وارد اکانت نشه برای ورود دوباره لازمه صحت ایمیل چک بشه و اکانت هایی که با ایمیل فیک ساخته شده بودن دیگه نمیشد بهشون دسترسی داشت.

Mana5
05-04-2016, 16:53
منم تو اینستاگرام صفحه زیاد داشتم که الآن به یکیشون بیشتر دسترسی ندارم.
در واقع اینستاگرام برای این که اطمینان پیدا کنه اکانت هایی که وجود دارن فیک نیستن و با ایمیل های نا معتبر ساخته نشدن یه برنامه ای اجرا کرد که وقتی کسی به مدت چندین روز وارد اکانت نشه برای ورود دوباره لازمه صحت ایمیل چک بشه و اکانت هایی که با ایمیل فیک ساخته شده بودن دیگه نمیشد بهشون دسترسی داشت.

من نه اکانتم رو با ایمیل نامعتبر ساختم و نه چندین روز وارد اکانتم نشدم. اتفاقا روزی چند بار سر میزنم و عکس و پست میذارم.
دلیل قانع کننده ای برای بستن این اکانت ها وجود نداره
وقتی میخوام لاگین کنم این پیغام میاد:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

aamir492
05-04-2016, 17:16
من نه اکانتم رو با ایمیل نامعتبر ساختم و نه چندین روز وارد اکانتم نشدم. اتفاقا روزی چند بار سر میزنم و عکس و پست میذارم.
دلیل قانع کننده ای برای بستن این اکانت ها وجود نداره
وقتی میخوام لاگین کنم این پیغام میاد:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
کاملا واقعیه و بنده با همین روش فعالیت صادقانه هک انجام میدادم که با به روز رسانی اینستاگرام باگ مربوط به بازیابی پسورد از طریق ایمیل حذف شد .

دوست عزیز این ویدیو غیرواقعیه و تنها هدف این ویدیو تبلیغ پیج اون خانوم بوده که ظاهرا این تبلیغ بازدهی بالایی هم داشته.


Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Pr0m3en
06-04-2016, 14:24
درود
دوستان اینستاگرام رو چجوری باید رو کامپیوتر آورد و پست گذاشت؟؟؟؟
مرسی

فرستاده شده از C2105ِ من با Tapatalk

tofighsob
06-04-2016, 15:21
سلام از طریق نرم افزار BlueStacks

Pr0m3en
06-04-2016, 15:22
سلام از طریق نرم افزار BlueStacks
از طریق مرورگر نميشه؟؟؟؟

فرستاده شده از C2105ِ من با Tapatalk

Milad4171
06-04-2016, 17:18
درود
دوستان اینستاگرام رو چجوری باید رو کامپیوتر آورد و پست گذاشت؟؟؟؟
مرسی

فرستاده شده از C2105ِ من با Tapatalk
دوست عزیز از طریق خود سایتش امکان پذیره. در نسخه های قبلی حتی ورژن تحت وب امکانات و تنظیمات بیشتری رو به کاربر میداد تا اپلیکشن اسمارت فون

ویرایش: این قابلیت انگار حذف شده.
شما میتونید از یک سایت یا برنامه رابط مثل برنامه زیر استفاده کنید.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

mohammad533
16-04-2016, 01:16
چطور پست هایی که لایک میکنیم فالورها نبینند؟۰

Mehran14233
16-04-2016, 20:15
سلام دوستان.

یه قابلیتی توی سرچ اینستاگرام هست که مخفی میکنه سرچ رو. یعنی توی سرچ های نمایش داده ی گوشی مخفی میشه.

تا اینجاشو توی اینستاگرام توضیح داده ولی روش برگشت از این حالت رو توضیح نداده. یعنی چطور سرچی رو که مخفی شده به حالت نمایان درش بییاریم؟

کسی از دوستان میدونه؟ ممنون.

سرهنگ معمر قذافی
19-04-2016, 23:25
این نسخه Pc اینستاگرام به چه دردی میخوره دقیقا؟!! نه میشه کامنت داد و نه حتی لایک کرد عکسی رو :/

Mehran14233
20-04-2016, 10:57
این نسخه Pc اینستاگرام به چه دردی میخوره دقیقا؟!! نه میشه کامنت داد و نه حتی لایک کرد عکسی رو :/

کامنت که میشه داد. روی add a coment کلیک کن.
لایک هم میشه کرد. روی قلب کلیک کن.

فقط نمیشه عکس (یا ویدئو) ارسال کرد.

Mana5
26-04-2016, 18:27
آیا اکانتی که بی دلیل مسدود شده رو میشه با ارسال ایمیل به اینستاگرام دوباره برگردوند؟
چه ایمیلی باید بفرستیم؟

######
01-05-2016, 13:37
سلام
ایا برنامه ای هست ک کسایی ک مارو بلاک کردن رو ببینیم؟بجز+instafollow- followes

Ali Delkhosh
02-05-2016, 16:03
جدیدا پست میذارم بعد از یکی دو روز عکسامو برای خودم باز نمی کنه.. عکسای قبلیمو باز میکنه ولی جدیدارو نه.. کسی می دونه مشکل چیه؟
اینستاگرامم رو هم همیشه آپدیت می کنم

matr!x_2008
02-05-2016, 20:51
سلام. چطوری عکس پروفایل رو عوض کنم؟ اصن جایی نداره که دیلیت شه... در ضمن نسخه مود شده رو نصب کردم

Hossein_it
02-05-2016, 21:21
سلام. چطوری عکس پروفایل رو عوض کنم؟ اصن جایی نداره که دیلیت شه... در ضمن نسخه مود شده رو نصب کردم

روی عکس بزنید گزینه هاش مشخص میشه.

matr!x_2008
02-05-2016, 21:46
روی عکس بزنید گزینه هاش مشخص میشه.

میزنم ولی گزینه نمیاد... نسخه اصلی رو نصب کنم بهتره فک کنم

######
02-05-2016, 23:41
میزنم ولی گزینه نمیاد... نسخه اصلی رو نصب کنم بهتره فک کنم

سلام بعضی اوقات اینطوری میشه .کافیه یه بار اینستا رو ببندید و باز کنید.

sozuki7
03-05-2016, 09:37
سلام
من یک پیام به دوستم استباه دادم
الان اون پیام نخونده.چون اگه بخونه پیش من علامت چشم

imanpod
15-05-2016, 23:25
چرا هشتگ هام بعضی وقتا روی این ورژن جدید کار نمیکنن ؟ من بیشتر از 25 تا هیچ وقت هشتگ نمیزنم .

hellbrain666
25-05-2016, 22:55
سلام
من یک نفر رو که فالو ام کرده بود ابتدا بلاک کردم و بعد آنبلاک
قاعدتا باید از لیست فالور های من در بیاد که خب درومده بود ولی تو پروفایل خودش هنوز توی قسمت فالوینگ هاش اسم من هست
با افراد دیگه اینکارو میکنم از هر دو قسمت خارح میشه هم از فالور های من میرن هم من از فالوینگ های اونا ولی برای یک نفر این اتفاق نمیفته آیا هکم کرده؟

Golbarg01
02-06-2016, 11:47
سایتی مشابه iconosquare و websta.me هست که بشه از طریق مرورگر اینستاگرام رو چک کرد و سفارشی سازی کرد و عکس ها رو با کیفیت اورجینال سیو کرد؟ این دو سایت اخیرا از کار افتادن

banii
09-06-2016, 10:35
امکان دیذن عکس پروفایل در سایز اصلی وجود داره ؟

Glad Boy
12-06-2016, 17:22
سلام
دوستان يه سري از عكس هاي پيج من لود نميشه!!؟؟
مشكل چيه؟ اكثر پست هام نمايش داده ميشه ولي بعضي هاش نه،
بيشتر عكس هام هم از پيج هاي ديگه بر ميدارم...

Mehran14233
14-06-2016, 09:39
امکان دیذن عکس پروفایل در سایز اصلی وجود داره ؟
تا جایی که من میدونم خیر

سلام
دوستان يه سري از عكس هاي پيج من لود نميشه!!؟؟
مشكل چيه؟ اكثر پست هام نمايش داده ميشه ولي بعضي هاش نه،
بيشتر عكس هام هم از پيج هاي ديگه بر ميدارم...
این مشکل هست و بسته به اینترنت و سرعت و ... بوجود میاد.
برای من وقتی اینطوری میشه با کامپیوتر که میرم درسته و میتونم ببینم.
و یا توی خود گوشی هم بعد از چند ساعت درست میشه و می تونم ببینم.

banii
14-06-2016, 11:09
سلام
دوستان يه سري از عكس هاي پيج من لود نميشه!!؟؟
مشكل چيه؟ اكثر پست هام نمايش داده ميشه ولي بعضي هاش نه،
بيشتر عكس هام هم از پيج هاي ديگه بر ميدارم...

شاید هم فیلترینگ هوشمند شدین باید با vpn هم یک چک کنید.

ghnjfg
14-06-2016, 11:47
امکان دیذن عکس پروفایل در سایز اصلی وجود داره ؟

به این ادرس برید insta-viewer.com
اسم شخص مورد نظر رو کپی کنید

green-mind
19-06-2016, 02:01
پس با این حرف ها که دوستان میزنن همه چیز قابل دسترسه که ..

یک سوال اگر اسم + ایدی اینستاگرام و عوض کنی باز هم میتونن ایسنتاگرام شخص و پیدا کنن ؟

behnamcp
20-06-2016, 14:38
سلام
ببخشید سئوال من این قدر ابتدایی هست
اگه کسی اصلا گوشی لمسی نداشته باشه آیا میتونه از طریق کامپیوتر به ایسنگرام و وصل بشه عکس یه نفر رو ببینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بابت پاسختون ممنونم

سلام
منظور از follower و following چیه/ممنونم

Mehran14233
21-06-2016, 01:15
پس با این حرف ها که دوستان میزنن همه چیز قابل دسترسه که ..

یک سوال اگر اسم + ایدی اینستاگرام و عوض کنی باز هم میتونن ایسنتاگرام شخص و پیدا کنن ؟

اگه از طریق سرچ گوشی از قبل توی حافظه مونده باشه کماکان قابل نمایشه و طرفی که سرچ کرده بوده تغییرشو هم متوجه میشه. ولی در غیر اینصورت فکر نمی کنم بتونه پیدا کنه.


سلام
ببخشید سئوال من این قدر ابتدایی هست
اگه کسی اصلا گوشی لمسی نداشته باشه آیا میتونه از طریق کامپیوتر به ایسنگرام و وصل بشه عکس یه نفر رو ببینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بابت پاسختون ممنونم

بله
از توی کامپیوتر برو به سایت اینستاگرام و یه اکانت بساز [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] . com

سلام
منظور از follower و following چیه/ممنونم
فالوئر یعنی کسایی که شما رو دنبال می کنند و عکس ها و ویدئو هاتون رو می بینند.
فالوئینگ یعنی کسایی که شما دنبالشون کردید و عکس ها و فیلم هاشون رو می بینید.

behnamcp
21-06-2016, 09:45
به نام ایزد منان
با تقدیم سلام واحترام
آیا در نسخه کامپیوتری(یعنی نسخه سایت)میشه برای یک نفر پیام خصوصی فرستاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

green-mind
21-06-2016, 20:20
به نام ایزد منان
با تقدیم سلام واحترام
آیا در نسخه کامپیوتری(یعنی نسخه سایت)میشه برای یک نفر پیام خصوصی فرستاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مگه کلا میشه پیغام خصوصی داد ؟ ولی در نسخه وب تا جایی که من اطلاع دارم لایک زد و کامنت داد وتصویر پروفایل را میشه عوض کرد

behnamcp
22-06-2016, 09:54
به نام پاک آفریدگار
با سلام و عرض احترام
آیا در نسخه وب میشه پست گذاشت؟؟؟

Milad4171
22-06-2016, 10:52
به نام پاک آفریدگار
با سلام و عرض احترام
آیا در نسخه وب میشه پست گذاشت؟؟؟
سلام.
خیر در نسخه وب فقط میتونید ببینید و لایک کنید.
اون پیامی که شما مد نظر دارید پیام خصوصی نیست. پیام مستقیم هست.
بله اون هم نمیشه باید از برنامه های مرتبط استفاده کنید که پیش تر معرفی کرده ام!

پست زیر رو مشاهده کنید:

#220 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

behnamcp
22-06-2016, 11:10
سلام.
خیر در نسخه وب فقط میتونید ببینید و لایک کنید.
اون پیامی که شما مد نظر دارید پیام خصوصی نیست. پیام مستقیم هست.
بله اون هم نمیشه باید از برنامه های مرتبط استفاده کنید که پیش تر معرفی کرده ام!

پست زیر رو مشاهده کنید:

#220 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

ممنونم
نرم افزاری که لینکش رو گذاشتید دانلود نمیشه
یه سئوال دیگه داشتم اونم اینه این نرم افزار چه کمبودهایی نسبت به نسخه موبایلی داره؟؟یعنی هم میشه پست گذاشت هم پیام مستقیم فرستاد؟؟
l

behnamcp
22-06-2016, 17:06
سلام خدمت تمامی دوستان
در نسخه وب چطور میشه فهمید چه کسانی پستی رو لایک کرده اند؟؟؟پیشاپیش از پاسخ های شما ممنونم

Nocturne
24-06-2016, 22:30
سلام. اگه عکس کسی رو لایک کرده باشی و حالا آنلایک کنی متوجه میشه؟