ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : در سایت جوملایی ایمیل کاربران به آدرس Info@my_Site.com گم و گور میشه !



zeynal
19-04-2014, 21:32
ــــــلام
عرض شود حضور رفقا یه سوال درمورد یه سایت با قالب جوملای ورژن 2.5 دارم که البته سرچ زدم ولی مشکل گشا نشد اگر رفقا محبت کنند ممنون میشم

در هاست ایمیلی با نام Info@my-domain.com ساختم و تنظیمات ایمیل رودر کنترل پنل جوملا/تنظیمات کلی/سرور باین شکل انجام دادم:

- سیستم ایمیل : SMTP
ایمیل فرستنده: Info@my-domain.com
نام فرستنده: اسم شرکتم
مسیر /usr/sbin/sendmail : sendmail
تشخیص هویتSMTP بلی
امنیتSMTP : هیچ
پورت SMTP : 25
نام کاربرSMT‍‍P: نوشتم Info@my-domain.com
رمز SMTP: همون رمز اکانت هاست
هاست SMTP هم لوکال هست تنظیم شده.

ضمنا در تنظیمات ایمیل خبر‏، ایمیل رو روی « ایمیل سایت » تنظیم کردم

با تنظیمات فوق حتی تابع ایمیل در زمان ثبت نام کاربر جدید در سایت فراخوانی میشه و مشکلی ازین بابت نیست... علی القاعده زمانیکه ایمیلی به نشانی Info@my-domain.com ارسال میشه باید به نشانی ایمیلی فوروارد بشه که در هاست وارد کردیم... در حالی که این اتفاق نمیافته
از دوستان تقاضای راهنمایی دارم متشکرم

behnamy01
22-04-2014, 15:39
سلام عزیز. در صورتی که جواب سوال رو پیدا کردید اینجا ز اول کار رو بگید تا ما هم یاد بگیریم

zeynal
24-04-2014, 02:28
ــــــلام
عرض شود حضور شما دوست عزیز و سایر دوستان گرامی
اگه مشکل مطرح شده در مطلب بالا رو سرچ کنیم ( همونکاری که من بارها و بارها کردم !!) متوجه میشیم که تنظیمات انجام شده کاملا درست و صحیحه ولی باز هم خروجی کار مشکل به هم میزنه
دوتا مسئله هست یکی ادعاهای شرکتهای فروشنده قالب و یکی دیگه هم اظهارات شرکتهای ارائه دهنده هاست
باولی میگی تنظیمات مشکل داره؟ میگه نه مشکل از هاست شماست به دومی میگی اینجوری میگن خیر هاست مشکلی نداره هرکدوم تقصیرو میانداخت گردن اون یکی
و در نهایت معلوم نمیشه که کی مقصره
مشکل مطرح شده بالا رو با کمک پشتیبانی هاست برطرف کردم ولی با کلی وقت صرف کردن ... آخرین حرکتی که کردم این بود که به شرکت پشتیبان هاست کفتم میخوام سرویس هاستم رو به یه شرکت دیگه منتقل کنم که حداقل جوابگوی این مشکلات باشن و دقیقا کمتر از یکربع بعد اسمس اومد که آقا مشکل حله برو حالشو ببر ‌!

دوست عزیز باور بفرمایید مطلب بالا که عرض کردم عین واقعیته وقتی تنظیمات رو در کنترل پنل جوملاو هاست نیگا میکنم هیچ تغییری نسبت به زمانیکه مشکل وجودداشت دیده نمیشه ولی وقتی علت رو از پشتیبان هاست به اصرار جویا شدم گفت: ایمیل هاست رو حذف کردم و یکی دیگه با همون مشخصات از اول ساختم و مشکل حل شد !!

و هنوز در خماری معنای حرفشون موندم !!

زنده باشید و برقرار