PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : توضیحاتی در مورد کار جدید



anti-military
11-04-2014, 20:59
سلام کار جدیدی که حدود 1 سال پیش شروع کردم مربوط میشد به یه بازی که از همون اول هم قصد نداشتم خودم به تنهایی روش کار کنم و واسه همین هم به جای اینکه روی تکمیل
مراحل بازی کار کنم شروع کردم به کار روی تک تک قسمت های مهمی که بازی بهش وابسته بود. قبل از همه شروع کردم به کار رو سیستم انیمیشن بازی و بعد از شب و روز کار رو این
قسمت بالاخره به چیزی که میخواستم رسیدم و این بازی الان مشکل خاصی از نظر انیمیشن نداره و وقتی میگم مشکلی نداره یعنی میتونه در حد خیلی خوب و قابل توجهی باشه و
بتونه با بازیهای معروف رقابت کنه اگه اینترنت موبایلی ایرانسل اجازه بده قسمت هایی از متحرک سازی صورت و حرکات بدن کاراکتر اصلی بازیو میذارم ...

بازی با Unity3D ساخته میشه و از نظر گرافیکی و قسمت های دیگه هم الان هیچ کمبودی وجود نداره و کار آماده ساخته شدن مراحله یعنی زیر ساخت هاش تکمیل شده و فقط نیاز به شروع ساخت روند داستانی داره واسه تست گرافیک بازی صحنه های زیادی ساخته شد اما به خاطر تغییر حالت گرافیکی بازی این صحنه ها نیاز به تغییر توی تکسچرهاش داره که فعلا همین دو تصویر زیرو واسه نشون دادن حالت کلی گرافیکی بازی قرار میدم و تصاویر و صحنه های دیگه بازی رو بعد از وقف دادن با نورپردازی و گرافیک جدید بازی قرار میدم.








بازی با Unity3D ساخته میشه و تو سبک The Walking Dead هستش
کار 6-7 ماه دیگه تو شرکت شروع میشه چون فعلا سربازم.

ehsan_wwe
11-04-2014, 22:05
مصی خیلی خوش حال شدم جدی میگم

تمام بچه های فروم دیدن من نظر مثبتم رو هیچ کاری جلب نکرد

ولی این دوتا صحنه تو نظر مثبت منو برای اولین بار تو این 3 4 ساله جلب کرد :n12:

تمام جزیات معماری روش رعایت شده فقط تو عکس دوم ورودیه راهرو رو دوست ندارم خیلی عجیبه ولی در کل عالی شده

خوش حالم مثل بازی قبلیت پاره نکردی هرچی افکت هست و:n12:

lord arthas
11-04-2014, 22:46
یک چیزی که همیشه خودت میگی رعایت نشده ، قرنیز ! که خیلیم تو چشمه ، ولی بقیش خیلی خوب شده :n16:

Reza Azimy_RW
12-04-2014, 00:58
عالیه برات ارزوی موفقیت میکنم :n12:
واسه چه پلتفرمایی میسازیش ؟

Hotsun
12-04-2014, 21:24
خیلی عالیه :n20:
هر چند یه سری ایراد جزئی داره که میدونم برطرف میشن :n06:

ADRIEN
12-04-2014, 21:33
خدا قوت همش خوبهههههههههه

ehsan_wwe
13-04-2014, 07:33
یک چیزی که همیشه خودت میگی رعایت نشده ، قرنیز ! که خیلیم تو چشمه ، ولی بقیش خیلی خوب شده :n16:
قرنیز سنگی گذاشته 50 سانتی (حتما نباید که 10 سانتی باشه )

خیلی عالیه :n20:
هر چند یه سری ایراد جزئی داره که میدونم برطرف میشن :n06:

بدانید و آگاه باشید که نظر تقریبا مثبت پیام هم جلب شد:n19:
و این افتخاری بس فراوان برای مصطفی باید داشته باشد

anti-military
13-04-2014, 18:51
مصی خیلی خوش حال شدم جدی میگم

تمام بچه های فروم دیدن من نظر مثبتم رو هیچ کاری جلب نکرد

ولی این دوتا صحنه تو نظر مثبت منو برای اولین بار تو این 3 4 ساله جلب کرد :n12:

تمام جزیات معماری روش رعایت شده فقط تو عکس دوم ورودیه راهرو رو دوست ندارم خیلی عجیبه ولی در کل عالی شده

خوش حالم مثل بازی قبلیت پاره نکردی هرچی افکت هست و:n12:

ممنون دلگرمی دادی احسان. اگه واسه یه سری مشکل جزئی نبود و چند روزی وقت داشتم به جای عکس یه ویدئو از بازی قرار میدادم که حرکات دوربین و
انیمیشن های کاراکتر و ... هم نمایش بده.

یک چیزی که همیشه خودت میگی رعایت نشده ، قرنیز ! که خیلیم تو چشمه ، ولی بقیش خیلی خوب شده :n16:

ممنون . تو این راهرو کاراکتر با سرعت زیادی در حال دویدنه و دوربین اینجا رو به روی کاراکتره و انقدر تکون میخوره که این چیزا اصلا تو چشم نمیاد



عالیه برات ارزوی موفقیت میکنم :n12:
واسه چه پلتفرمایی میسازیش ؟

ممنون رضا اونش فعلا معلوم نیست ولی فعلا رو PC باید تقریبا تکمیل بشه بعدا ببینیم چی میشه


خیلی عالیه :n20:
هر چند یه سری ایراد جزئی داره که میدونم برطرف میشن :n06:

:n04: ممنون هات سان :n02: غول آخرم رد کردم بچه ها:n10:


خدا قوت همش خوبهههههههههه

نظر مثبت شما باعث دلگرمی و نظر منفی شما باعث خشم و عصبانیت اینجانب است


قرنیز سنگی گذاشته 50 سانتی (حتما نباید که 10 سانتی باشه )


بدانید و آگاه باشید که نظر تقریبا مثبت پیام هم جلب شد:n19:
و این افتخاری بس فراوان برای مصطفی باید داشته باشد


ما اینیم دیگه :21:
مشکل اصلی من تو زمان شروع متحرک سازی طبیعی بود و ریگ و اسکین و ... که خدارو شکر حل شد. گرچه هنوز مشکل وجود داره ولی مشکلات جزئی و قابل حل

parvizamd
13-04-2014, 18:53
من هميشه از رندر هاي متصفا واقعا خوش مي آومد .خوشم مصتفا برام دعا كن بيفتم بوشهر 1 كم سرباز جهرم هستم.:n12:

با ارزو بهترين ها براي شما

Hotsun
13-04-2014, 23:07
:n04:
ممنون هات سان
:n02:
غول آخرم رد کردم بچه ها
:n10:

درسته جزئیات نداره,ولی معلومه اصولی کار شده :n06:
فکر کنم یه AO و سایه مناسب هم بیاد روی کار خیلی عالی بشه :n01:

در ضمن اگر قراره طبق چیزی که گفتی تصویر حرکت وحشتناک داشته باشه AO و اون ایرادات خیلی جزئی که گفتم رعایت نشن فرقی هم نمیکنه,خوبی کارت اینه که هدفت رو مشخص کردی و درست هم مشخص کردی :n18:


اگه نمیگفتی قصد از چنین محیطی چیه شاید برات مثل بقیه شماره میزدم :n02: میدونی که جدیداً زیر 20 تا راضی نمیشم :n08:
از شوخی گذشته فکر میکنم با چند تا حرکت ریز میتونی چیز خوبی از این سکانس در بیاری :n20:الان یه کسی با شرایط تو فکر میکنم به دلگرمی خیلی بیشتر از ایرادات ریزی که من در میارم احتیاج داره,واقعاً شرایط سختت رو نمیتونم درک کنم, ولی حس میکنم برای رسیدن به نتیجه خوب چجور مایه میذاری.

الان تا شرکت نزدی باید زیربنای این کار رو خوب ببندی,موقعی که یهو 4-5 نفر بیان روی کار یک ضرب خط تولید بچرخه و هیچ وقت هیچ کس بیکار نمونه,(مثلاً: مدل اول->تکسچر اول,مدل دوم->تکسچر دوم,مدل سوم,رندر مدل اول تو محیط->تکسچر سوم,مدل چهارم,رندر مدل دوم,اسکریپت مدل اول-> و غیره)این جوری میتونی تمام افراد رو همزمان در حال کار نگه داری و اصطلاحاً تیم رو به اشباع کاری برسونی,یهو میبینی نتیجه بعد 4 ماه از تیم 20 نفره توی 6 ماه که مدیریت خوبی ندارن بهتر شده :n05:

3Dmajid
14-04-2014, 16:01
رندر نسبتا خوبی گرفتی اما تکسچر ها ضعیفه
موفق باشی :n12:

ehsanyacoza0021
14-04-2014, 21:51
خوبه ی امیدوارم از ساخت بازی در این مملکت دلسرد نشی و ادامه بدی
بازی در چه سبکیه؟
برای چه پلدفرمی هست؟
برای بهتر شدن گرافیک میتونی از پلاگین جدید یونیتی که یه شیدر ادیتور مثل یو دی کی هست تازه فیزیکال شیدر هم داره و IBL اسمش Shader Forge هست.
همچنین حتما یه فکری برا تایل های تکستچر بکن خیلی تکراریه میتونی از Substance استفاده کنی یا Mesh Paint
اگه کمیهم محیتو شلوغ کنی بهتره

aliscan
14-04-2014, 22:09
سلام

آخ آخ آخ درکت میکنم شدید!! دوران مقدس سربازی . . .[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

کارت باحال شده اینو جزئیات بدی با روح و روان آدم بازی میکنه:n02:

اون رفلکت نور روی زمین یکم به چشم میاد :n13:
در کل خوبه در صورتی که سفت و سخت ادامه بدی:n06:

امیدوارم زودتر خدمت سربازی خودت و پرویز هم به پایان برسه[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

با آرزوی موفقیت ...:n12:

ehsan_wwe
15-04-2014, 15:24
Shader Forge قیمت زیادی داره بهتره یا بخریش یا از همکار دزدی نکنی مصطفی جان

برای تکرار هم روش خوبیو پیش گرفتی اضافه کردن یه لایه decal کلا بازیت اصولی داره پیش میره
از نظر من مراقب باش تو چاله استفاده از پلاگین های آماده یا کرکی نیوفتی که جز پسرفت تو کارت هیچی برات نداره

برای شیدر هم قصه نخور پیام هست من هستم برات میسازیم یا شیدر فورگ رو بخر که پیشناهادم اینه که خودت بسازی چون دستت باز تره

ehsanyacoza0021
15-04-2014, 15:38
Shader Forge قیمت زیادی داره بهتره یا بخریش یا از همکار دزدی نکنی مصطفی جان

برای تکرار هم روش خوبیو پیش گرفتی اضافه کردن یه لایه decal کلا بازیت اصولی داره پیش میره
از نظر من مراقب باش تو چاله استفاده از پلاگین های آماده یا کرکی نیوفتی که جز پسرفت تو کارت هیچی برات نداره

برای شیدر هم قصه نخور پیام هست من هستم برات میسازیم یا شیدر فورگ رو بخر که پیشناهادم اینه که خودت بسازی چون دستت باز تره



بابا دزدی چیه؟؟ همکار؟؟ مگه تورنت دزدی حساب میشه؟؟(شوخی کردم)
میگم میخوای ویندوز و نرم افزارهای سه بعدی و دوبعدی و خود یونیتی و ............ براش لایسنس بخریم. [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بیخیال باب
تو سبک اول یا سوم شخص چون گرافیک خیلی رو چشم اگه از ------- و shader forge استفاده کنی واقعا خوب میشه البته مراقب تعداد نورهات باش
آخه یونیتی بی پلاگین که هیچی نداره خوب مگر یه تیم برا برنامه نویسی داشته باشیم حالا که تیم نداریم و میشه راحت دان کرد چرا خودمونو عذاب بدیم آخه احسان جان تازه بیشتر پلاگینای یونیتی کرک نداره کلش کپی پیسته یا از پکیج خارج میکنی استفاده میکنه همین:n05:

اوه decal هم خوبه یادم رفت دمت گرم کامل کردی

ehsan_wwe
15-04-2014, 21:36
ممنون احسان جان ولی هر کسی طرز فکر خودشو داره و اون طرز فکر محترمه
من به شخصه میبالم به پرویز که این رو بهمون نشون داد که ما داریم با پول حرام پول در میاریم ( دزدی دزدیه نمیشه اسمشو عوض کرد ) حالا منم افتخار میکنم به کسی که همه چیشو خریده و خودمم هم یه سالی هست رفتم تو کار حلال خوری


تو سبک اول یا سوم شخص چون گرافیک خیلی رو چشم اگه از ------- و shader forge استفاده کنی واقعا خوب میشه البته مراقب تعداد نورهات باش
آخه یونیتی بی پلاگین که هیچی نداره



آخه یونیتی بی پلاگینکه هیچی نداره

خونم به جوش اومد :n02: انجین بازی سازی فوتوشاپ نیست که اگه بود بهش نمیگفتن انجین بعد حق با توهه گرافیک بالا می خواد ولی شیدر فورگ کار جدیدی رو نمیکنه که تو نتونی انجام بدی کلا اگه یونیتی رو بلد باشه یکی نیازی به پلاگینا نداره

خوشمزگی بازی سازی اینه که با اسکریپت همه چیش حاضر میشه همه چیش قابل کنترله

برای مثال میگی مواضب تعداد نور باش
اگه خودت شیدر بسازی میتونی مشخص کنی کدوم نور ها کار کنن و ... مثلا میتونی بگی که شمشیر کارکتر نزدیک آتیش شد قصمتی که نزدیک آتیشه قرمز بشه بعد دور که شد یواش یواش رنگش برگرده و یه تریگر کار کنه

Reza Azimy_RW
15-04-2014, 22:48
پول حرام پول در میاریم
اطفاقا پول حرام با برکت تره :دی

lord arthas
16-04-2014, 00:00
پول حروم گوشت میشه ! اگه از امریکای جهان خوار بدزدی حلاله :n08::n08:

3Dmajid
16-04-2014, 11:14
خوبه ی امیدوارم از ساخت بازی در این مملکت دلسرد نشی و ادامه بدی

مطمئن باش دلسرد میشه مث خیلیا از جمله خودم که بعد 2 سال کار کردن گذاشتمش کنار :n02:

ehsan_wwe
16-04-2014, 12:26
مطمئن باش دلسرد میشه مث خیلیا از جمله خودم که بعد 2 سال کار کردن گذاشتمش کنار :n02:






آقایون مصطفی بیشتر از 10 ساله داره بازی میسازه و برای پیشرفت تو بازی هاش هر کاری کرده ( از کارگری ساختمون تا رفتن مجدد سربازی ):n02:

Reza Azimy_RW
16-04-2014, 13:25
ما فراموش شدگانیم ... :دئ

ehsanyacoza0021
17-04-2014, 23:00
ممنون احسان جان ولی هر کسی طرز فکر خودشو داره و اون طرز فکر محترمه
من به شخصه میبالم به پرویز که این رو بهمون نشون داد که ما داریم با پول حرام پول در میاریم ( دزدی دزدیه نمیشه اسمشو عوض کرد ) حالا منم افتخار میکنم به کسی که همه چیشو خریده و خودمم هم یه سالی هست رفتم تو کار حلال خوری


کنه



درسته آقا قبول دارم ولی خوب فعلا اوضاع ما ایرانی ها خرابه از یه طرف ویزا یا مستر کارت نداریم و از یه طرف ارزش پولمون که هیچی منم تا اونجایی که بتونم لایسنز تهیه میکنم با اولین فروش بازمون





خونم به جوش اومد :n02: انجین بازی سازی فوتوشاپ نیست که اگه بود بهش نمیگفتن انجین بعد حق با توهه گرافیک بالا می خواد ولی شیدر فورگ کار جدیدی رو نمیکنه که تو نتونی انجام بدی کلا اگه یونیتی رو بلد باشه یکی نیازی به پلاگینا نداره

خوشمزگی بازی سازی اینه که با اسکریپت همه چیش حاضر میشه همه چیش قابل کنترله

برای مثال میگی مواضب تعداد نور باش
اگه خودت شیدر بسازی میتونی مشخص کنی کدوم نور ها کار کنن و ... مثلا میتونی بگی که شمشیر کارکتر نزدیک آتیش شد قصمتی که نزدیک آتیشه قرمز بشه بعد دور که شد یواش یواش رنگش برگرده و یه تریگر کار کنه



درسته مخصوصا این که میشه برا یونیتی پلاگین و ابزار های مختلفی درست کرد و این ویژگی یونیت واقعا عالیه
ولی این کار زمان زیاد و تخصص و مهارت عالی میخواد و برا تیم های کوچیک ایرانی که شاید به زور به ۵ نفر یا ۱۰ نفر برسه خیلی سخته و به نظرم به جای وقت گذاشتن روی ابزار روی خود بازی وقت بزارن خیلی بهتر باشه
مثلا میشه با شیدر فورج شیدر های فیزیکال ساخت و حتی با ترکیب اسکای شاپ میشه از image based lighting هم استفاده کرد این چیزهایی که تازه قراره به طور پیشفرض در یونیتی ۵ اضافه بشه
من شیدر نویس نیستم ولی فکر میکنم کلا ساخت یه شیدر مخصوصا که فیزیکال باشه خیلی زمان ببره
تعداد نور رو چون شیدر فورج هنوز دیفرد رندر رو ساپور نمیکنه گفتم مراقب باشه چون اگه نور زیاد باشه فریم ریل به فنا میره
البته من کلا با ابزار های نود بیس خیلی حال میکنم شاید به خاطر اینه که از یه ادیتور ساخت شیدر خیلی خوشم میاد چون خیلی ابزار رو انعطاف پذیر میکنه و میشه خیلی ایده ها اجرا کرد.

من خودم به شخصه نمیتونم یونیتی رو بدون پلاگین هاش استفاده کنم چون مثل خیلی از ابزار هایی ابتدایی هر انجین مثل تخریب پذری و ادیتور شیدر و مش پینت و ... را نداره
البته خود استفاده از پلاگین های مختلف باعث مشکل میشه چون وقتی از یه پلاگین استفاده میکنیم ممکنه دیگه از بقیه نتونی استفاده کنی یا دچار باگ بشه ولی این در انجین های بزرگ مثل آنریل ۴ یا کرای انجین دیده نمیشه چون همه نوع ابزار از شیر بز تا جون ادم ریخته توش البته هر کدوم از این شرکت هم سیاست های خودشون رو دارن یکی مثل یونیتی با فراهم کردن مواردی ساخت ابزار را بر عهده خود سازنده ها میگذاره ولی بعضی دیگه نه

ehsan_wwe
17-04-2014, 23:43
داداش فدای مرامت ولی از کل حرفات دوتا جواب کوتاه برات دارم

مشکلای شخصی تو مشکل تولید کننده اثر نیست که ازش دزدی بشه

تو بازی سازی رو با فتوشاپ کاری قاطی میکنی

anti-military
18-04-2014, 21:50
ممنون دوستان. خیلی حال داد بچه های قدیمی فروم رو دوباره اینجا دیدم. از تک تک نظرهاتون استفاده میکنم
این تصاویر مال 7-8 ماه پیشه و اگه این خدمت مزخرف نبود شاید الان کارو خیلی بیشتر پیش برده بودم

Hotsun
18-04-2014, 23:36
خلاصه اگه کاری ازمون بر میاد بگو :n06:

خیلی از کارا ایرادات زیادی دارن و منم وقتی میبینم چه حرفایی پشت بازی های ایرانی هست میام اونا رو به سازنده هاشون میگم که یه کار کم نقص ارائه بدن و این حرف و حدیث ها کمتر بشه,اما حس میکنم کار شما قضیه اش فرق داره.
مطمئنم که بعداً تیم تشکیل بشه قسمت هنری تیم اینا رو برطرف میکنن,الان هر کاری که فکر میکنی نیاز هست(از پارتی و شرکت زدن و بودجه گرفته تا مدل و تکسچر :n02: ) بگو که قطعاً خیلیا هستن با کمال میل همکاری کنن :n11:

فقط یه نکته مهم وجود داره اونم اینه که باید از تجربه افراد تمام استفاده رو ببری,کسی اگه حتی 1 هفته هم تو یه شرکت کار کرده از تجربه اش استفاده کن,ببین چرا یه هفته بوده,چی کم بوده,چی زیاد بوده,چی به اندازه,خیلی به دردت خواهند خورد :n06:
سعی هم بکن موفع جمع کردن افراد بری و کار بلدها و کارکشته ها رو پیدا کنی نه اونایی که فقط حرف میزنن و تجربشون صفره :n26:
10 تا پست دیگه هم بذار بشی 1000 :n02:

M0hsen3D
19-04-2014, 07:13
ممنون دوستان. خیلی حال داد بچه های قدیمی فروم رو دوباره اینجا دیدم. از تک تک نظرهاتون استفاده میکنم
این تصاویر مال 7-8 ماه پیشه و اگه این خدمت مزخرف نبود شاید الان کارو خیلی بیشتر پیش برده بودم
سلام ,
این خدمت کوفتی همرو درگیر کرده داش تو تنها نیستی
امیدوارم زودتر بگذرونیش و بیای رو کار :n01:

این راهرو به نظرم حس ترس رو کامل القا نمیکنه اگه دقت کنی تو بازی های هم استایل بازی تو رو دیوارا یه سری المنت های خاصی نماش داده میشه مثل خون مثل یه سری نوشته با اسپری و... خلاصه اینجر چیزا که ناخوداگاه احساس رعب و وحشت رو منتقل میکنه.
شکسته بودن یکی از مهتابی های رو سقف هم میتونست مثلا کمک کنه

البته این جزییات رو خودت بهتر از من میدونی ,استادی :n01:

امیدوارم واسه تیمت هم از افرادی استفاده کنی که استعداد و تخصصشون رو با نمونه کار و دمو ریل ثابت کنن نه اونایی که فقط حرف مفت و ادعا میزنن که باز البته خودت بهتر میتونی تشخیص بدی :n06:

ehsan_wwe
19-04-2014, 15:59
محسن جان داداش تو اولین سمپلمون فکر کنم طرفای 2008 اینا بود این رو زدیم ببین رو دیوارشو
:n02:


البطه یه دو بیشتر تست نشد و دیگه مصطفی رو ندیدم بخوایم کشیدگی یو وی رو درست کنیم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

M0hsen3D
19-04-2014, 16:06
محسن جان داداش تو اولین سمپلمون فکر کنم طرفای 2008 اینا بود این رو زدیم ببین رو دیوارشو
:n02:


البطه یه دو بیشتر تست نشد و دیگه مصطفی رو ندیدم بخوایم کشیدگی یو وی رو درست کنیم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
چه فان شده مخصوصا اون فیل ـه :دی

Hotsun
20-04-2014, 22:23
امیدوارم واسه تیمت هم از افرادی استفاده کنی که استعداد و تخصصشون رو با نمونه کار و دمو ریل ثابت کنن نه اونایی که فقط حرف مفت و ادعا میزنن که باز البته خودت بهتر میتونی تشخیص بدی :n06:




دقیقاً به نکته ظریفی اشاره کردی,بعضیا هم من دیدم آخرای کار گذاشتن رفتن کل پروژه رو به تاخیر انداختن,حتماً یه تعهد نامه باید بگیری از افراد تیم,تازه میبینی طرف دست پیش بگیره که پس نیوفته,میاد میگه شما تعهد ندارین :n04:


راستی چون گفتی توضیحاتی در مورد کار جدید بچه ها کاری صحبت میکننا,از قضا حرف های خوبی هم میزنن.:n06:

M0hsen3D
20-04-2014, 22:29
دقیقاً به نکته ظریفی اشاره کردی,بعضیا هم من دیدم آخرای کار گذاشتن رفتن کل پروژه رو به تاخیر انداختن,حتماً یه تعهد نامه باید بگیری از افراد تیم,تازه میبینی طرف دست پیش بگیره که پس نیوفته,میاد میگه شما تعهد ندارین :n04:
بعضی هام که دیدم از اول پروژه طلبکار بودن در حالی باس خودشون رو بده کار فرض میکردن کار دنیا برعکس شده دیگه چه میشه کرد : )))

anti-military
22-04-2014, 19:01
خلاصه اگه کاری ازمون بر میاد بگو :n06: خیلی از کارا ایرادات زیادی دارن و منم وقتی میبینم چه حرفایی پشت بازی های ایرانی هست میام اونا رو به سازنده هاشون میگم که یه کار کم نقص ارائه بدن و این حرف و حدیث ها کمتر بشه,اما حس میکنم کار شما قضیه اش فرق داره. مطمئنم که بعداً تیم تشکیل بشه قسمت هنری تیم اینا رو برطرف میکنن,الان هر کاری که فکر میکنی نیاز هست(از پارتی و شرکت زدن و بودجه گرفته تا مدل و تکسچر :n02: ) بگو که قطعاً خیلیا هستن با کمال میل همکاری کنن :n11: فقط یه نکته مهم وجود داره اونم اینه که باید از تجربه افراد تمام استفاده رو ببری,کسی اگه حتی 1 هفته هم تو یه شرکت کار کرده از تجربه اش استفاده کن,ببین چرا یه هفته بوده,چی کم بوده,چی زیاد بوده,چی به اندازه,خیلی به دردت خواهند خورد :n06: سعی هم بکن موفع جمع کردن افراد بری و کار بلدها و کارکشته ها رو پیدا کنی نه اونایی که فقط حرف میزنن و تجربشون صفره :n26: 10 تا پست دیگه هم بذار بشی 1000 :n02: دمت گرم . دقیقا قبول دارم حرف ها و نظرات خیلی به اون چیزی که تو ذهنمه نزدیکه
سلام , این خدمت کوفتی همرو درگیر کرده داش تو تنها نیستی امیدوارم زودتر بگذرونیش و بیای رو کار :n01: این راهرو به نظرم حس ترس رو کامل القا نمیکنه اگه دقت کنی تو بازی های هم استایل بازی تو رو دیوارا یه سری المنت های خاصی نماش داده میشه مثل خون مثل یه سری نوشته با اسپری و... خلاصه اینجر چیزا که ناخوداگاه احساس رعب و وحشت رو منتقل میکنه. شکسته بودن یکی از مهتابی های رو سقف هم میتونست مثلا کمک کنه البته این جزییات رو خودت بهتر از من میدونی ,استادی :n01: امیدوارم واسه تیمت هم از افرادی استفاده کنی که استعداد و تخصصشون رو با نمونه کار و دمو ریل ثابت کنن نه اونایی که فقط حرف مفت و ادعا میزنن که باز البته خودت بهتر میتونی تشخیص بدی :n06: ممنون. درسته ولی این بازی اصلا قرار نیست ترسناک باشه. هدف اصلی من رسیدن به یه داستان خیلی غنی و پربار در کنار یه گرافیک خوبه چون گرافیک و محیط های بازی باعث میشه گیمر با داستان بازی بیشتر ارتباط برقرار کنه. اصلا هدفم ساخت بازی ترسناک نیست. میخوام سناریویی رو پیاده کنم که از همین الان میگم به لطف خدا اگه این بازی تکمیل بشه بدون شک بهترین قسمت بازی داستانش میشه.

محسن جان داداش تو اولین سمپلمون فکر کنم طرفای 2008 اینا بود این رو زدیم ببین رو دیوارشو
:n02:
البطه یه دو بیشتر تست نشد و دیگه مصطفی رو ندیدم بخوایم کشیدگی یو وی رو درست کنیم
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] :n04:احسان هنوز اینو داری؟ :n04: از یه طرف دمت گرم خاطرات زنده شده از یه طرف دهنت سرویس آبرومونو بردی :n02:
سر این کار خیلی نکته های ریز ازت یاد گرفتم
دقیقاً به نکته ظریفی اشاره کردی,بعضیا هم من دیدم آخرای کار گذاشتن رفتن کل پروژه رو به تاخیر انداختن,حتماً یه تعهد نامه باید بگیری از افراد تیم,تازه میبینی طرف دست پیش بگیره که پس نیوفته,میاد میگه شما تعهد ندارین :n04: راستی چون گفتی توضیحاتی در مورد کار جدید بچه ها کاری صحبت میکننا,از قضا حرف های خوبی هم میزنن.:n06: به نظر من باید یه جوری پیش رفت که هیچ وقت وابسته به یه نفر نشی. وابستگی تو هرچی خیلی بده

anti-military
01-08-2014, 15:13
تصاویر پست اول به دلیل ارتقاء زیاد بازی از نظر گرافیکی حذف شد