PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : قطع کامل سیگنال مودم وای کس BM635 دو یا سه روز درهفته ( کمک فوری )



peyman_xp
29-10-2013, 21:59
سلام دوستان مودم وای مکس من حدود یک ماهه که به طور ناگهانی قطع میشه ( خاموش شدن چراغ سیگنال ) و دو سه روز بعد دوباره وصل میشه از شبکه نیست چون بارها با ایرانسل تماس گرفتم ، یکی از تکنسین ها میگفت "نیم سوز" شده !!! چیکار کنم ؟ تعمیر میشه ؟ یا باید تعویض بشه ؟ لطفا راهنمائی کنید
راستش من با این تعبیر "نیم سوز" مشکل دارم ، یعنی چی مگه کنده ست که نیم سوز شده ؟!!! ضمنا آپگرید هم کردم ( پارسال . به آخرین ورژن ) ولی دوباره آپگرید نمیشه خواهش میکنم دوستان متخصص راهنمائی کنن من منتظرم

enigma110
30-10-2013, 12:36
سلام منم به همچين مشكلي خوردم مثلا شب ساعت 12 كل چراغ انتن مي پريد صبح وصل شده و تمام چراغ ها روشن مي شن :n13: دليلش به احتمال قوي اپراتور هستش

peyman_xp
30-10-2013, 14:04
آخه سه روز ؟! دو روز ؟! نه دوست عزیز چند ساعت که تقریبا عادیه ولی ممنون که توجه کردید

FerineFast
04-11-2013, 06:52
اگه مشکل سخت افزاری باشه باید گارانتی داشته باشه براتون تعویض کنند ولی میتونه قطعی شبکه ایرانسل در منطقه شما باشه وقتی قطع میشه برید داخل تنظیمات مودم ببینید سیگنال در چه وضعیتی هست. و Log مودم رو هم چک کنید.

peyman_xp
05-11-2013, 16:03
اگه مشکل سخت افزاری باشه باید گارانتی داشته باشه براتون تعویض کنند ولی میتونه قطعی شبکه ایرانسل در منطقه شما باشه وقتی قطع میشه برید داخل تنظیمات مودم ببینید سیگنال در چه وضعیتی هست. و Log مودم رو هم چک کنید.
ممنون دوست عزیز وقتی قطع میشه مودم ئر حالت connecting قرار میگیره و همه پارامترها صفر میشه

peyman_xp
05-11-2013, 16:04
اگه مشکل سخت افزاری باشه باید گارانتی داشته باشه براتون تعویض کنند ولی میتونه قطعی شبکه ایرانسل در منطقه شما باشه وقتی قطع میشه برید داخل تنظیمات مودم ببینید سیگنال در چه وضعیتی هست. و Log مودم رو هم چک کنید.
ممنون دوست عزیز وقتی قطع میشه مودم در حالت connecting قرار میگیره و همه پارامترها صفر میشه

FerineFast
08-11-2013, 04:58
اگه سیگنال صفر میشه و مدت زیادی هم قطع هست و پشتیبانیم در مورد قطعی منطقه شما چیزی نمی گه مشکل از مودم هست.

Mostafa Mohtashami
18-08-2017, 02:21
اگه سیگنال صفر میشه و مدت زیادی هم قطع هست و پشتیبانیم در مورد قطعی منطقه شما چیزی نمی گه مشکل از مودم هست.

من هم این مشکل رو یک ماهه که دارم ، ممکن با Update Firmware مشکل حل بشه ؟ کسی اینجا Firmware BM635 رو داره؟ اگر کسی لطف کنه بذاره ما تست کنیم.