مشاهده نسخه کامل
: بازی Project Death Awaits
سلام خدمت دوستان تنبل بازی ساز !
بنده غیر از پروژه Operation Defending Hope مشغول ساخت یه بازی ماجرایی ترسناک دیگه هم هستم که در مراحل اولیه ساخت هست
سبک بازی تلفیقی از Silent Hill و Resident Evil های قدیمی هست
نام بازی : Project Death Awaits
موتور : Unity 4.2 DX11
زبان اسکریپ : C-Sharp
مدل سازی : 3ds max / Zbrush به غیر از مدل های آماده
انیمیشن Motion Capture با استفاده از Microsoft Kinect
تقریبا 80% مدل های بازی آماده و از سایت های مجانی هستن که تغییرشون دادم چون با توجه به حجم بازی و وقت گیر بودن مدل سازی ها برای 1 نفر کاری تقریبا غیر ممکن هست !
یک سری از اسکریپت های بازی نوشته شده
انیمیشن های کاراکتر ها به صورت Motion Capture خواهد بود البته در صورتی که بتونم Microsoft Kinect پیدا کنم ! دوستان همه خسیس تشریف دارن و هیچ کس حاضر به قرض دادن دستگاهش نیست
دوربین بازی هم ترکیبی از دوربین Resident Evil 3 و Resident Evil Outbreak هستش
در مورد ظاهر بازی نظر بدید . البته تکمیل نیست ولی برای شروع بدک نیست
یه تریلر از بازی رو هم به زودی همینجا خواهم گذاشت
بروزرسانی 1 :
یک دستگاه کینکت خریداری شد و نمونه ای از تست اولیه Motion Capture رو میتونید اینجا ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])مشاهده کنید
تصمیم بر این گرفته شد تعداد نسبتا زیادی از ساختمان های بازی قابل ورود باشن که مدل سازی داخلی توسط خود بنده انجام میشه
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ehsan_wwe
12-09-2013, 07:20
خیلی خوبه
واقا خسته نباشی
برای موشن کپچر فایلاشو برو دانلود کن سایتای زیادی به صورت رایگان قرار دادن
خیلی خوبه
واقا خسته نباشی
برای موشن کپچر فایلاشو برو دانلود کن سایتای زیادی به صورت رایگان قرار دادن
مرسی احسان جان لطف داری .
فایل های موشن کپچر آماده خیلی محدود هستن و من واسه میان پرده های بازی نیاز به موشن کپچر اختصاصی دارم چون داستان بازی خیلی قسمت هاش در میان پرده ها روایت میشه
Homunculus
14-09-2013, 06:04
براوو...
کارت واقعا قابل ستایشه. رزیدنت اویل واسه من فقط حکم بازی رو نداره. دنیایی بوده که به معنای واقعی کلمه توش زندگی کردم. هیچ بازی تا به الان نتونسته مثل Resident Evil (البته تا سری سومش) انقدر تو زندگیم تاثیر گذار باشه. بهت تبریک می گم که انقدر محیط رو خوب طراحی کردی. اما یه امایی وجود داره و اونم اینکه:
از اونجایی که محیط تقریبا شبیه خود بازی رزیدنت اویل و تا حدی Silent Hill ه ، اینطور به نظر میاد که داستان بازی هم از همون موضوعات طبعیت کنه درسته ؟
از طرف دیگه محیط بازی، یه محیط غربی رو به تصویر می کشونه. من نمی دونم دقیقا قصدت از این کار چی بوده و یا داستانت کجا داره اتفاق می افته اما هر چی که هست باس یه تغییر اساسی تو فضای کار پدید بیاد و الا فرق بین این رزیدنت اویل با بقیه چیه ؟
فقط محیط با گرافیک بهتر و یا شخصیت های جدید تر و همین ؟ اینجوری که فایده نداره.
قبل از اینکه بخوایم رو پروژه Pandoric Disaster کار کنیم قصد بر این بودش که بیایم رو رزیدنت اویلی کار کنیم که تو ایران اتفاق می افته. یعنی با بافت ایرانی و شخصیتای ایرانی. یعنی در واقع بیایم سناریویی رو به تصویر بکشیم که توش نشون بدیم ویروس T به ایران هم رسیده و حالا می خوایم ببینیم که تو ایران چه سیاستی دنبال میشه و کار به کجا کشیده میشه ... این میشه به عنوان تقریا کاری جدید ... درسته که ایده نویی توش نیست اما حداقل کارش جدیده.
مرسی از جوابتون
داستان تا حد زیادی با رزیدنت اویل متفاوت هست
شما اگه دقت کنید تا الان فیلم ها و بازی های زیادی بر پایه زامبی ها ساخته شده که هر کدوم با دیگری از نظر داستانی متفاوت بودن اما Base اصلی روی زامبی ها بوده ، موضوع کلیشه ای هست اما دارم سعی میکنم داستان و روایتش خیلی کلیشه ای نباشه
بالاخره این اولین تجربه بازی سازی من هست و بنده فقط 1 نفر هستم که روی این پروژه کار میکنم . اما تمام سعیم بر این بوده که حس خوب رزیدنت اویل های قدیمی رو زنده کنم اما با یک داستان کاملا متفاوت . فقط سبک دوربین و تا حدی گیم پلی بازی شبیه رزیدنت اویل هست . محیط ها در یک شهر خیالی در آمریکا اتفاق میوفته
شخصیت اصلی یکی از سربازان نیروی دریایی هست که در جنگ خلیج شرکت داشته و اونجا زخمی میشه و مجبوره که زود هنگام بازنشسته بشه
5 سال بعد اون توی یه شرکت امنیتی خصوصی دنبال کار میگرده و اونجا استخدام میشه ( با توجه به سابقه در ارتش )
Homunculus
14-09-2013, 15:55
شما اگه دقت کنید تا الان فیلم ها و بازی های زیادی بر پایه زامبی ها ساخته شده که هر کدوم با دیگری از نظر داستانی متفاوت بودن اما Base اصلی روی زامبی ها بوده ، موضوع کلیشه ای هست اما دارم سعی میکنم داستان و روایتش خیلی کلیشه ای نباشه
کاملا باهات موافقم. اتفاقا این جواب من به دوستی بودش که به تکراری بودن داستان خود ما هم اشاره داشت که اینجا ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])در موردش مفصل توضیح دادم.
اما من یه جور دیگه ای فکر می کردم که پایین تر توضیح دادم.
بالاخره این اولین تجربه بازی سازی من هست و بنده فقط 1 نفر هستم که روی این پروژه کار میکنم . اما تمام سعیم بر این بوده که حس خوب رزیدنت اویل های قدیمی رو زنده کنم اما با یک داستان کاملا متفاوت . فقط سبک دوربین و تا حدی گیم پلی بازی شبیه رزیدنت اویل هست . محیط ها در یک شهر خیالی در آمریکا اتفاق میوفته
شخصیت اصلی یکی از سربازان نیروی دریایی هست که در جنگ خلیج شرکت داشته و اونجا زخمی میشه و مجبوره که زود هنگام بازنشسته بشه
5 سال بعد اون توی یه شرکت امنیتی خصوصی دنبال کار میگرده و اونجا استخدام میشه ( با توجه به سابقه در ارتش )
... و تو این کار هم موفق بودی. پس کلا می خواستی وقایع تو خود آمریکا اتفاق بیافته و مسیر رو همونجا ادامه بدی. خب اینم عالیه. حتی اگه از خود همون شخصیت ها هم برای ادامه همون مسیر و همون داستان استفاده می کردی بازم عالی میشد. همونطوری که گفتم من بیشتر دنبال تقریبا کاری جدید (نه ایده ای جدید) تو این زمینه بودم که بتونه حداقل تو ایران با مخاطب های ایرانی ارتباط بیشتری برقرار کنه اما من فکر می کردم که کلا بازیت هدف خاصی نداره و در واقع فقط می خوای یه جورایی محیط رزیدنت اویل رو طراحی کنی و شخصیت بازی آیتم ها رو جا بجا کنه و همین.
راستش من دو تا از پروژه ها تو دیدیم و نمی دونم تو این پروژه هم کمک می خوای یا نه اما من فقط و فقط از همین پروژه و پروژه خودم و هر پروژه ای که تو حال و هوای ترسناک باشه خوشم میاد. من فعلا کارم رو پروژه Pandoric Disaster ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) تموم شده و الان دارم به اینور و اونور ایمیل میدم ببینم که به کجا کشیده میشه. می تونی بری چک کنی و ببینی که کاری که می خوای رو می تونم انجام بدم یا نه. اگه آره حاضرم که رو پروژه ت تا زمانیکه تکلیفم مشخص شه کار کنم. فقط به شرطی که اهل مکالمه و کار تیمی قوی باشی. :n28:
منو در جریان بذار تا بتونیم مابقی حرفا رو خصوصی دنبال کنیم.
فعلا...
کاملا باهات موافقم. اتفاقا این جواب من به دوستی بودش که به تکراری بودن داستان خود ما هم اشاره داشت که اینجا ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])در موردش مفصل توضیح دادم.
اما من یه جور دیگه ای فکر می کردم که پایین تر توضیح دادم.
... و تو این کار هم موفق بودی. پس کلا می خواستی وقایع تو خود آمریکا اتفاق بیافته و مسیر رو همونجا ادامه بدی. خب اینم عالیه. حتی اگه از خود همون شخصیت ها هم برای ادامه همون مسیر و همون داستان استفاده می کردی بازم عالی میشد. همونطوری که گفتم من بیشتر دنبال تقریبا کاری جدید (نه ایده ای جدید) تو این زمینه بودم که بتونه حداقل تو ایران با مخاطب های ایرانی ارتباط بیشتری برقرار کنه اما من فکر می کردم که کلا بازیت هدف خاصی نداره و در واقع فقط می خوای یه جورایی محیط رزیدنت اویل رو طراحی کنی و شخصیت بازی آیتم ها رو جا بجا کنه و همین.
راستش من دو تا از پروژه ها تو دیدیم و نمی دونم تو این پروژه هم کمک می خوای یا نه اما من فقط و فقط از همین پروژه و پروژه خودم و هر پروژه ای که تو حال و هوای ترسناک باشه خوشم میاد. من فعلا کارم رو پروژه Pandoric Disaster ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) تموم شده و الان دارم به اینور و اونور ایمیل میدم ببینم که به کجا کشیده میشه. می تونی بری چک کنی و ببینی که کاری که می خوای رو می تونم انجام بدم یا نه. اگه آره حاضرم که رو پروژه ت تا زمانیکه تکلیفم مشخص شه کار کنم. فقط به شرطی که اهل مکالمه و کار تیمی قوی باشی. :n28:
منو در جریان بذار تا بتونیم مابقی حرفا رو خصوصی دنبال کنیم.
فعلا...
با تشکر !
بازیتو دیدم . از نظر داستانی برای یه بازی ایده تقریبا جدیدی هست و اگه همراه با یک گیم پلی منحصر به فرد درست پیاده بشه یقین دارم طرفدارای خودش رو پیدا میکنه اما از نظر گرافیک ظاهری به نظرم کمی باید بیشتر کار بشه
البته خودم تا حد کمی به مدل سازی آشنایی دارم و میدونم چه کار سخت و وقت گیری هست و انتظارات برای یک نفر نباید بالا باشه اما بازیکن به این چیزا توجه نداره و اولین چیزی که به چشم میاد اول گرافیک و گیم پلی بازی هست و بعد داستان و موسیقی و غیره
واقعا تبریک میگم از ایده و تلاشت خیلی خوشم اومد ، این هدف رو توی کمتر کسی در ایران میشه دید
برای همکاری این پروژه کمی پیچیده و شخصی شده و سعی دارم روی تنها کار کردن بیشتر مانور بدم به چند دلیل :
هماهنگ شدن بازی ساز ها در ایران کار تقریبا مشکلی هست مخصوصا با توجه به اینکه کار رو با هم شروع نکردیم و سرعت اینترنت هم برای خیلی کارا پایین هست
اگه تنها من این بازی رو ساخته باشم ممکنه ایراد کمتری نسبت به موسیقی ها و مدل های آماده ای که درش استفاده شده گرفته بشه
اما پروژه دوم که Defending Hope هست کاملا خوشحال میشم از نظر مدل سازی و طراحی مراحل همکار خوبی مثل شما داشته باشم !
اگر کمکی از بنده بر میاد برای بازیتون ( و دلایلی که من برای بازیم داشتم شاملش نمیشه ! ) خوشحال میشم کمکی بکنم
Homunculus
15-09-2013, 16:22
برای همکاری این پروژه کمی پیچیده و شخصی شده و سعی دارم روی تنها کار کردن بیشتر مانور بدم به چند دلیل :
هماهنگ شدن بازی ساز ها در ایران کار تقریبا مشکلی هست مخصوصا با توجه به اینکه کار رو با هم شروع نکردیم و سرعت اینترنت هم برای خیلی کارا پایین هست
اگه تنها من این بازی رو ساخته باشم ممکنه ایراد کمتری نسبت به موسیقی ها و مدل های آماده ای که درش استفاده شده گرفته بشه
کاملا درک می کنم... راستش من دقیقا متوجه هدف این تاپیک نشدم. چون اولش اومدین تاپیکتونو با سلام خدمت دوستان تنبل بازی ساز ! شروع کردین که یه جورایی پیام همکاری رو میرسوند و از طرف دیگه تو تاپیک دیگه تون نوع همکاریتونو به صورت صریح اعلام کردین و منم فک کردم ... :n01:
به هر حال سوء تفاهم پیش اومد. تو این راه هم براتون آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم بتونین این بازی رو به اونجایی که باید برسونین. منتظر خبرای خوب این بازی تون هستم.
بازم مرسی
RatAtouille
16-09-2013, 10:54
نمای جذابی داره . ولی همه چیز به نظر نو و تازه میاد و حس قدمت به بیننده القا نمیشه .
با عرض پوزش بابت جواب با تاخیر !
بنده بالاخره موفق شدم با هزار بدبختی 300 تومن جور کنم و یه Kinect کار کرده بخرم
یه تست سریع Mocap انجام دادم و حاصل شد این ویدیو که میبینید : دانلود ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
نسبتا از نتیجه سریع کار راضی هستم . توجه داشته باشید انیمیشن هنوز برای Clean up نرفته و این فقط یه تست هست و بعد از Clean up خیلی بهتر هم میشه
کاملا درک می کنم... راستش من دقیقا متوجه هدف این تاپیک نشدم. چون اولش اومدین تاپیکتونو با سلام خدمت دوستان تنبل بازی ساز ! شروع کردین که یه جورایی پیام همکاری رو میرسوند و از طرف دیگه تو تاپیک دیگه تون نوع همکاریتونو به صورت صریح اعلام کردین و منم فک کردم ... :n01:
هدف من فقط اینجا معرفی بازی بود اما برای پروژه دوم از هرگونه کمکی استقبال میکنم
به هر حال سوء تفاهم پیش اومد. تو این راه هم براتون آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم بتونین این بازی رو به اونجایی که باید برسونین. منتظر خبرای خوب این بازی تون هستم.
بنده هم همین آرزو رو واستون دارم و امیدوارم شاهد موفقیت بازی سازان با استعدادی مثل شما باشیم
نمای جذابی داره . ولی همه چیز به نظر نو و تازه میاد و حس قدمت به بیننده القا نمیشه .
با تشکر . طبق داستان بازی زمان زیادی از Outbreak نمیگذره به همین دلیل بعضی محیط ها خیلی از حالت عادی خارج نشدند
و در همینجا اعلام میکنم که تصمیم بر این گرفتم که خیلی از ساختمان های بازی قابل ورود باشن و محیط داخلی اونا رو جداگانه خودم طراحی خواهم کرد
Homunculus
20-09-2013, 02:56
یه تست سریع Mocap انجام دادم و حاصل شد این ویدیو که میبینید : دانلود ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
نسبتا از نتیجه سریع کار راضی هستم . توجه داشته باشید انیمیشن هنوز برای Clean up نرفته و این فقط یه تست هست و بعد از Clean up خیلی بهتر هم میشه
فک نمی کردم که با کینکت بشه Mocap گرفت. همین الان رفتم آموزششو از youtube گرفتم و چه جالب که با استفاده از Mocap Scanner و MotionBuilder می تونی به انیمیشنی که بخوای برسی. البته نیاز به یه سری تنظیمات هم داره تا درست عمل کنه.
حتما در آینده یه کینکت تهیه میکنم.
مرسی بابت شر...
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.