مشاهده نسخه کامل
: کار کردن همزمان روی یک پروژه در Unity3D
چه جوری میشه به طور همزمان با چند کامپیوتر روی یک پروژه ی یونیتی کار کرد ؟ :n01:
parvizamd
09-07-2013, 15:55
سلام فکر Assist و Team Editiion یوینیتی هست ولی میشه بدون هم کار کرد .بیشتر به مدیریت بستگی داره.
ehsan_wwe
09-07-2013, 17:57
یکتون فلدرشو شیر کنه
نفر دوم از تو شبکه اجراش کنه
بدون هیچ مشکلی جفتتون کار کنید
یکتون فلدرشو شیر کنه
نفر دوم از تو شبکه اجراش کنه
بدون هیچ مشکلی جفتتون کار کنید
خب اینجوری مطمئنی هر تغییری میدیم جفتمون روی Scene ذخیره میشه کنار هم ؟
فکر جالبی بود نمیدونم چرا به عقل خودم نرسید ... البته اگه جواب بده.
شما خودت امتحان کردی ؟ :n16:
parvizamd
09-07-2013, 22:37
احسان من اینکار واسه ویژال استودیو انجام دادم خیلی دردسر ساز بود!.
ehsan_wwe
09-07-2013, 23:20
ویژوال بایید اتو رفرش رو فعال کنی
برای یونی تی هم
هرکی هر تغییری بده یه لحظه وایمستی لود میکنه برا طرف بعدی بعد کار را میوفته
باید این شرطم بزارین که هرکی هر تغییری داد سیو کنه
تا نفر بعدی هم ببینتش
ویژوال بایید اتو رفرش رو فعال کنی
برای یونی تی هم
هرکی هر تغییری بده یه لحظه وایمستی لود میکنه برا طرف بعدی بعد کار را میوفته
باید این شرطم بزارین که هرکی هر تغییری داد سیو کنه
تا نفر بعدی هم ببینتش
من این کارو کردم جواب نمیده ... یه دستگاه گه پروژه رو باز میکنه دستگاه بعدی که بار میکنه هشدار میده که همین پروژه الان در خال اجراس و یونیتی نمیتونه دو تا پروژه مثل هم باز کنه
چه جوری این مشکلو حل کنم ؟
parvizamd
10-07-2013, 17:37
مشکل رفرش نیست مشکل اش اینکه وقت من مثلا من پروژه ران مییکنه رفیق ام نمی تونست اون ران کنه ...
مشکل رفرش نیست مشکل اش اینکه وقت من مثلا من پروژه ران مییکنه رفیق ام نمی تونست اون ران کنه ...
منم همین مشکلو دارم راای واسه حل کردنش نیس ؟
parvizamd
10-07-2013, 20:28
نمی دونم من دیگه پیگیرش نشدم فایل های cs مون در یک پروژه آخر ترکیب می کردیم.
ehsan_wwe
11-07-2013, 02:45
من که نداشتم ویژوال استدیوم 2008 بود یونیتمم 2.7 بود
parvizamd
11-07-2013, 03:42
نمی دونم
من ویژال استدیو 2010 داشتیم اون موقع .
سلام
از این استفاده کنید :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سلام
از این استفاده کنید :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ممنون ... این کش سرور ربطی به خرید لایسنس تیمی نداره و همینجوری میشه باهاش کار کرد ؟
ممنون ... این کش سرور ربطی به خرید لایسنس تیمی نداره و همینجوری میشه باهاش کار کرد ؟
بله مشیه باهاش کار کرد ما یه سالی میشه داریم باهاش کار میکنیم .
ehsanyacoza0021
07-08-2013, 19:23
آقا یه سوال
من اگه یه سین داشته باشم و کلا لول دیزاین تمومش کرده باشم رو چظوری میتونم با یه سین دیگه ک اونم کامله ترکیب کنم؟
ehsan_wwe
07-08-2013, 19:42
همه سینتو بریز تو یه پریفاب بعد تو سین بعدی اون پریفاب رو بیار همین
ehsanyacoza0021
07-08-2013, 21:34
آخه وقتی زیاد محیط سنگین باشه اذیت میکنه الان یکم که محیط سنگینه میام یه تایل رو یه ذره اینور اونور میکنم باید تو هر حرکت چندین ثانیه یا دقیقه وایسم تا جابجا شه
حالا فرض کن تو یه سین یه ور یه تونل تو سین دیگه ادامش اینا رو با هم ست کنم جاشونو واقعا پیر میشم
ehsan_wwe
07-08-2013, 22:30
خو پس حرفه ایی حستی من آماتور در نظر گرفتمت
میتونی به این پرفاب یه اسکریپت بدی که دیزیبل باشه وقتی که دوربین بهش نزیک شد اینبل بشه و همینطور برا سین دومت
خیلی راه داره میتونی حتی از لودینگو .... هم اضافه کنی
parvizamd
08-08-2013, 03:57
می تونی با اسکریپت یک سکانس لود لود کنی بدون اینکه از GameObject های فعلی چیزی حذف بشه یک بار لود معمولی بقیه اش لود بدون حذف GameObjects ها
منظور این دستور هست.
Application ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]).LoadLevelAddit ive
ehsanyacoza0021
09-08-2013, 19:37
کلا دارم ته گرافیک یونیتی رو میسنجم
این یه اسکرین شات از لول اوله:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
البته بعضی از آبجکتارو تکستچر LOD شونو بیک نکردم به خاطر همین بی تکستچرن
دارم تو این ۲ یا ۳ هفته با هر کلکی شده فریم ریت رو میبرم بالا
۳ لول LOD درست کردم Occulosion Culling هم تو مرحله اجراس
ــ آقا اگه راهی دیگه به زهنتون میرسه بیشنهاد بدید ممنون میشم::::::
خو پس حرفه ایی حستی من آماتور در نظر گرفتمت
میتونی به این پرفاب یه اسکریپت بدی که دیزیبل باشه وقتی که دوربین بهش نزیک شد اینبل بشه و همینطور برا سین دومت
خیلی راه داره میتونی حتی از لودینگو .... هم اضافه کنی
این رو تست کردم با LOD ولی برای همه نمیشه اجرا کرد
تیک دیستروی اسمشه فکر کنم میزنم ۱۰ یا ۱۵ ثانیه طول میده دوباره Prefab ظاهر شه
البته برا بعضی جاها
می تونی با اسکریپت یک سکانس لود لود کنی بدون اینکه از GameObject های فعلی چیزی حذف بشه یک بار لود معمولی بقیه اش لود بدون حذف GameObjects ها
منظور این دستور هست.
Application ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]).LoadLevelAddit ive
آره این فکر خیلی عالیه هست فکر کنم تو روایت داستان مثلا وقتی سوار یه آسنسور میشه در حال پخش سینماتیک لول بعد همین جا لود شه دیگه به لودینگ و دمو آفلاین نیاز نداره
منظورم از کار کردن چند نفر مثلا خودمون که یکی از مدل سازا اصفهان هستن اگه بخوای دوتامون تو یه سین کار کنیم مثلا من یه ابتدای تونل و دیگری انتها این دو تا سین رو چطو میشه باهم ترکیب کرد منظورم دقیقا یه چیزی تو مایه های ایمپورت سین مثلا کلا نمیدونم این سازندهاش چرا یه ایمپورت هم بقل اپن نذاشتن مگه دنیا به آخر میرسید
البته اینو میشه با روشی که parvizamd گفتن در آورد ولی تو بازی
راستی دمتون گرم از راهنماییتون
ehsan_wwe
09-08-2013, 21:55
از اصلی ترین مشکلات لایت هاته که ریل تایمه فک کنم
لایت کلا سنگین میکنه من تو پروژه هام هیچ وقت از لایت یونیتی استفاده نمیکنم سر همین
راستی lod هم قلق داره اگه دور بشی باید یه کاری کنی کلا یه خط بیشتر کامپایل نشه اونم ایف اوله چون همون ایف هم فریم ریت رو پایین میاره
تجربه ام تا اینجا بوده
راستی لول خوبی شده ایول داره
موفق باشی
parvizamd
10-08-2013, 08:10
مرحله ات خیلی شبیه دمو آنریل شده .:n02::n12: خیلی باحال شده.
ehsanyacoza0021
10-08-2013, 11:22
از اصلی ترین مشکلات لایت هاته که ریل تایمه فک کنم
لایت کلا سنگین میکنه من تو پروژه هام هیچ وقت از لایت یونیتی استفاده نمیکنم سر همین
راستی lod هم قلق داره اگه دور بشی باید یه کاری کنی کلا یه خط بیشتر کامپایل نشه اونم ایف اوله چون همون ایف هم فریم ریت رو پایین میاره
تجربه ام تا اینجا بوده
راستی لول خوبی شده ایول داره
موفق باشی
لایتاش کلا رو اعصابه نمیدونم چرا من اینجوریم که میخوام از یونیتی چیزیو که نمیشه توقه داشته باشم
منظورتونو از ال او دی متوجه نشدم یعنی وقتی میری عقب و مثلا آبجکت لول اول غیب میشه دراصل بازم پشت پرده داره رندر میشه
من ۳ تو لول LOD درست کردم تو هر چی عقب تر میره از پیلی کمتر میشه تو لول ۴ کلا رندر نمیشه
ممنون
مرحله ات خیلی شبیه دمو آنریل شده .:n02::n12: خیلی باحال شده.
لطف دارید
(الگه انجین مثل کرای رو داشتم Ubisoft , EA باید تعطیل میکرد :n24: شوخی کردم:n02:)
ehsanyacoza0021
10-08-2013, 11:27
یه سوال
من وقتی بازی اجرا میکنم فقط نهایتا از ۲۰ ٪ CPU استفاده میکنه
اگع بازی رو خروجی بگیرم درست میشه یا کلا یونیتی اینجوریه؟ :n13: نکنه فقط از یه Core استفاده میکنه:n28:
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.