PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : یه مشکل توی اسکلت بندی دارم!



Davood2549
18-01-2013, 23:48
یه فیلم آموزشی مربوط به اسکلت بندی در مکس دیدم. یه مشکل دارم اونم اینکه وقتی یک مفصل خم میشه نباید دوطرف مفصل از هم کنده بشن، بلکه باید پیوستگی حفظ بشه. توی اون فیلم هم ندیدم توضیحی داده باشه راجع بهش. دوستان راهی بلد نیستید برای این کار؟!

الان چیزی که من میسازم شبیه تصویر سمت چپ میشه. مشکلش هم همونطور که گفتم و در تصویر مشخصه اینه که وقتی مفصل خم میشه، دو طرف از هم جدا میشن. میخواستم یه راهی بگید که این مشکل پیش نیاد، مثل تصویر سمت راست.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

*Forgotten*
20-01-2013, 08:40
کاراکتر شما ورتکس های قسمت های مختلف بدن بهم پیوسته نیست
باید اولش کاراکترتونو یکدست کنید

p30worldapm
21-01-2013, 11:12
برو تو مادیفایر پنل یه ادیت پولی بهش بده بعد ورتکس رو انتخاب کن بعد همهی ورتکس های جسم رو انتخاب کن بعد روی ولد کلیک کن و مقدارش رو خیلی کم بده. اینجوری ورتکسهایی که روی هم هستند و به هم نچسبیدن به هم می چسبند.

تو رو خدا یکی هم جواب من رو بده. یه انیمیشن ساخت فقط تو لباسش موندم!