PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : Fifa 07



صفحه ها : [1] 2

Y@var
30-07-2006, 11:42
دو تربلر از fifa 07
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Y@var
31-07-2006, 14:13
آقا هیشکی ندید؟!!!
اگه کسی دید نظرش رو دربارش بگه

NFSMW
31-07-2006, 16:31
با اين دايال آپ كي ميتونه ببينه

Y@var
01-08-2006, 08:23
آخه حجمش که زیاد نیست یکش 2 مگابایته
دو مگابایت زیاده؟!!!

M E H D I
06-08-2006, 17:02
FIFA 2007 Screenshots

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

AminDX
06-08-2006, 17:20
من اصولا از بازي ها فيفا خوشم نمياد ولي اين يكي به نظر بد نيست

NFSMW
06-08-2006, 17:32
انتشار کی هست

lovergod14amorousand
06-08-2006, 17:33
مگه اومده اگه اومده خداحافظ رفتم خیابون... :cool:

DJ-Punisher
08-08-2006, 00:04
سلام دوستان
اومده تو بازار . من عاشق فیفا هستم

M E H D I
08-08-2006, 10:44
Release Date: Oct 3, 2006

مهدي ه ف
08-08-2006, 13:38
راستی برایpc میاد یا نه

Amin
08-08-2006, 14:09
سلام
خيلي داغونه !!!!
بازيكنا انگار عصا قورت دادن
اصلا حركاتشون طبيعي به نظر نمياد
چرا اينقدر نوراني شدن بازيكنا ؟؟؟ [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Y@var
10-08-2006, 11:17
FIFA Football 07 Electronic Arts در فستیوال IDEF که در Cannes کشور فرانسه برگزار شد، رسما اطلاعاتی از خصوصیات جدید بازی ویدیویی فیفا 07 را اعلام کرد.


این اطلاعات که توسط سایت آلمانی FIFA4Fans.de منتشر شده، حاوی خصوصیات جدید و اساسی در بازی است. برخی از خصوصیات FIFA 2007 توسط علاقمندان این بازی در بخش نظرخواهی ویژه فیفا 07 در سایت ایرفو پیشنهاد شده بود. در زیر این خصوصیات به چشم می خوردند:

• وضعیت آب و هوایی متغییر و نا متناوب (در حین بازی وضعیت جوی و آب و هوایی تغییر می کند). این موضوع باعث می شود تا استراتژی و تاکتیکهای بازی از سوی تیم تغییر کنند.

• چمن زمین به نوع بازی و وضعیت مالی بستگی خواهد داشت. برای مثال چمن تیمهای کوچک کیفیت تیمهای ثروتمند را نخواهد داشت.

• نوع شادمانی های پس از گل متفاوت و فراوان خواهد بود.

• قابلیتهای کلیدی بازی واقعی تر خواهند بود. به گفته FIFA4Fans سازندگان بازی 8 نوع حالت شوتزنی در بازی را وعده داده اند.

• سیستم حرکات بدن بازی بهبود یافته که این باعث می شود تا جایگیریها و حرکات تکنیکی سریعتر انجام شوند.

• وجود رقابتهای قهرمانی سوییس و ترکیه.

• وجود لیگ محاوره ای (Interactive League) که این امکان را می دهد تا در سه رقابت قهرمانی ملی کشورهای فرانسه، آلمان و انگلستان شرکت کرد.

انتظار نمی رود تا در فیفا 07 تیم ملی ایران حضور داشته باشد. طی آخرین خبر، هنوز EA Sports مجوزی را برای اینکار دریافت نکرده است. ایرفو بزودی اخبار تازه تری را در اینباره در اختیار شما قرار می دهد. همچنین خبری خوشحال کننده در این زمینه در آینده نزدیک به شما ارایه خواهد شد.

منبع: [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

یک تریلر از بازی هم ارایه شده که از لینک زیر می توانید دریافت کنید.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ews=1

Y@var
10-08-2006, 11:20
مصاحبه با Joe Booth، تهیه کننده ارشد FIFA 07

Joe Booth - FIFA 07 Executive Producer با آنلاین شدن سایت رسمی FIFA 07 از سوی EA Sports، مصاحبه ای نیز با جو بوس (Joe Booth)، تهیه کننده اجرایی بازی فیفا 07 توسط تیم EA انجام شد که در زیر متن فارسی آنرا می خوانید:


آیا تغییراتی که در تماشاچیان بوجود آمده، مثل هو کردن آنها، می تواند در مسایلی نظیر تصمیمات داوری یا ارتکاب خطا تاثیر داشته باشد؟ چه پیامدهای دیگری این تغییر در سیستم و اداره بازی دارد؟
تماشاگران میزبان از اینکه تیم حریف بیشتر صاحب توپ شود شاکی می شوند و آنها برای خطاهای سخت صوت می زنند و هو می کشند، البته این موضوع بستگی به وضعیت روحی آنها در آن زمان دارد. اگر شما به صداهای آنان دقیق گوش کنید، متوجه خواهید شد که لایه های صدایی زیادی در تماشاچیان وجود دارد، برای مثال شما می شنوید که برخی از آنها به داور اعتراض می کنند.

این موضوع محلی سازی شده، یعنی مثلا در نسخه آلمانی این صداها آلمانی اند، در نسخه فرانسوی، فرانسوی و ...

آیا بخش ویرایش و اضافه کردن تیم شامل ساخت و تغییر لباس هم می شود، اگر چنین است این قابلیت تا چه اندازه کارایی دارد؟
کارایی و امکانات این بخش به اندازه کافی معقول هستند. برای اینکار قالبهایی در اختیار شما است تا آنها را با هم ترکیب کنید و همچنین رنگ مورد نظر خود را نیز ست کنید. تمرکز ما بر این موضوع بوده که بخش ساخت تیم را تا حد امکان باز بگذاریم تا جایی که بازیکن بتواند تیم محبوب و مورد نظر خود را بسازد.

سیستم پاسدهی در نسخه 2007 چطور بهبود یافته است؟
این موضوع به متن بازی و اشتباهات وابسته است. هر چیزی که برای یک بازیکن حرفه ای در زمین ساده و آسان باشد، برای شما نیز ساده است.، اما مثلا اگر شما بخواهید که 180 درجه بچرخید و پاس بلندی را ارسال کنید، به احتمال زیاد پاس شما اشتباه خواهد رفت.

آیا امسال خصوصیت آب و هوای متغییر در بازی وجود خواهد داشت؟ اگر اینطور است، این قابلیت چه تاثیری در بازی دارد؟ برای مثال آیا هنگامی که بارش صورت می گیرد وضعیت حرکت توپ تغییر می کند؟
بله، اگر شما این قابلیت را انتخاب کنید، هوا در حین بازی تغییر می کند. این موضوع در هنگام بارش فیزیک توپ را تحت تاثیر قرار می دهد، اما وضعیت به گونه ای نخواهد شد که شما بازی را به سختی اداره کنید.

آیا توپ و کفشهای بیشتر برای فیفا 07 وجود خواهند داشت که شما رسما مجوز استفاده از آنها را دریافت کرده باشید؟ و آیا این امکان وجود دارد که از این کفشها هنگامیکه بازیکن جدیدی ساخته می شود، استفاده گردد؟
بله، باید بگویم در FIFA 07 یک تن کفش و توپ جدید وجود دارد. اما تمامی آنها را نمی توان در قسمت ساخت بازیکن استفاده کرد. فقط بازیکنانی که مجوز اینکار را دارند می توانند از آن کفشها استفاده کنند.

چه بهبودهای گرافیکی امسال در فیفا خواهیم دید؟
از نظر گرافیکی چیزهای زیادی عوض شده، اما کار بزرگی که ما کردیم اینبود که از تیم گرافیک قویی استفاده نمودیم. مدیر هنری ما، جنی (Jenny) کار خارق العاده ای انجام داد.

از جزییات اینکار می توان به نوع چمن زمین، بهبود در نور زمین، نور داینامیک دوربین، نور زمین هنگام بارش باران، بهبود در موی بازیکنان، و تغییرات اساسی در مدل و پوست بازیکنان اشاره کرد.

چند بازیکن ستاره در فیفا 07 وجود دارند که دارای حرکات و استیل ویژه هستند؟
ما نوع های مختلقی از حرکات ستارگان داریم. شادمانی ها (بیش از 80 نوع)، ضربه آزاد و ضربه پنالتی (حدود 8 نوع)، فریبدهی (9 حالت منحصر به فرد برای 20 بازیکن) و دو حالت ضربه زنی هنگام بازی.
منبع:[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Nvidia
10-08-2006, 11:24
اين دو ماه آينده واسه 'گيمرا ماه پر بركتي خواهد بود . lovergod14amorousand خودتو آماده كن [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

مهدي ه ف
10-08-2006, 12:24
چه ماه توپی بشه من که فقط میشینم تا این بازی ها به بازار بیایند

مهدي ه ف
27-08-2006, 17:49
: آخرین اطلاعات از FIFA 07
EA Sports در نمایشگاه Games Convention 06 فیفا 07 را به نمایش گذاشت و ایرفو این فرصت را داشت تا این بازی را بازی کند.

در قسمت EA Lounge این بازی برای خبرنگاران و مهمانان ویژه به صورت کامل قابل بازی بود. همانطور که انتظار می رفت تیم ایران در بانک تیمهای ملی این بازی وجود ندارد. اما علی کریمی بازیکن ایرانی تیم بایرن مونیخ آلمان به طور ثابت (فیکس) در تیم بایرن در نظر گرفته شده است. خصوصیات و صفات علی کریمی مثل یک بازیکن حرفه ای اروپایی در این بازی وارد شده. متاسفانه چهره او چهره اصلی خود آن نیست. این موضوع به گفته تهیه کننده این بازی، به این خاطر است که چهره ها اصلا از بازی FIFA World Cup 2006 برداشته شده اند و EA Sports فرصت ساخت چهره های جدیدی را نداشته.

EA همچنین بخشی را در این نمایشگاه برای نمایش FIFA Next-Gen خود در نظر گرفته. البته این بخش در قسمت Business Center نمایشگاه است و فقط خبرنگاران با تعیین وقت قبلی به آن دسترسی دارند. FIFA Next-Gen که فقط برای Xbox 360 عرضه خواهد شد، واقعا فوتبال کامپیوتری متفاوتی است. آنرا می توان نسل جدید فوتبال رایانه ای نام گذاشت.

منبع ایرفو

SAMANN
27-08-2006, 19:37
بازي فقط pes6

Ali-Bahal
06-09-2006, 20:22
همتون الافید منتظر Pes 6 شید


این بازی اینقدر تبلیغ های دروغ می کند تا . . . .

SAMANN
08-09-2006, 11:41
بازيه فيفا قشنگه ولي به گرده pesنمي رسه

X Ray
08-09-2006, 12:22
به نظر من فيفا بهتره...

Moh3en_DDD
08-09-2006, 13:05
سلام
خيلي داغونه !!!!
بازيكنا انگار عصا قورت دادن
اصلا حركاتشون طبيعي به نظر نمياد
چرا اينقدر نوراني شدن بازيكنا ؟؟؟ [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

نخير ... بهتر از Pes هست ....
حتما نوراني شدند چون پيامبر شدند ... !

ببينم علي دايي هنوز هست ؟

:ohno:


ا

SAMANN
10-09-2006, 12:44
اصلا !!!!pes بهتره!!!!! محسن جان شما انگار سوا از دنيا هستي !!!! فيفا كجاش قشنگه؟؟؟؟

مهدي ه ف
10-09-2006, 13:06
مصاحبه با Gerald Köhler، تهیه کننده بازی FIFA Manager 07

Gerald Köhler گرالد کوهلر، تهیه کننده بازی مربی گری FIFA Manager 07 مصاحبه ای را با ایرفو انجام داده که در آن از خصوصیات جدید این بازی، حضور لیگ ایران در آن و موضوعات دیگر سخن گفته است.


ایرفو: گرالد لطف کن خودت را برای طرفداران ایرفو معرفی کن.
گرالد کوهلر: اسم من گرالد کوهلر (Gerald Köhler) است. من از آپریل سال 2000 برای Electronic Arts کار می کنم و مسوول ساخت بازی مربی گری فوتبال FIFA Manager و Fussball Manager که نسخه آلمانی آن است هستم. در آپریل 2006، یعنی پس از 6 سال کار با EA، استویوی شخصی خودم را که Bright Future نام دارد راه اندازی کردم. در Bright Future تهیه و تولید کامل این بازی با همکاری EA انجام می شود.

ایرفو: آیا تا به حال کتابی در مورد مربی گری یا آموزش فوتبال نوشته ای؟ – در این اتاقی که ما قرار داریم، پر از کتابهای مربیگری و مربوط به فوتبال است
گرالد کوهلر: در حقیقت نه! این اتاقی که در EA-Lounge در نمایشگاه Games Convention وجود دارد و ما الان در آن هستیم، به اصطلاح دفتر مدیریت و مربیگری فوتبال EA Sports است که ما در آن همین بازی FIFA Manager 07 را معرفی می کنیم. من خواستم تا جو این اتاق جو فوتبال و مربیگری شود به همین خاطر آنرا مملو از کتابهای مربیگری و مربوط به فوتبال کردم.

ایرفو: خب! تو مطمئنا یک طرفدار فوتبال هستی، باشگاه محبوبت کدام باشگاه است؟
گرالد کوهلر: بله، من یکی از طرفداران پر و پا قرص فوتبالم و تیم محبوبم، تیم اشتوتگارت (Stuttgart) آلمان است.

ایرفو: پشت سر ما یک پوستر از تصویر روی جلد بازی FIFA Manager 07 است. لطفا کمی از خصوصیات عمده این بازی برای ما بگو.
گرالد کوهلر: FIFA Manager 07 یا همان Fussball Manager 07 امسال نیز با خصوصیات جدید ارایه خواهد شد. یکی از خصوصیات عمده آن وجود قابلیت محاوره ای (interactive) بودن آنست. یعنی مربی می تواند در کنار زمین با بازیکنانش ارتباط داشته باشد و با آنها بگوید که چه کاری را بکنند و چه کاری را نکنند. یکی دیگر از خصوصیات این نسخه، قابلیت پیشرفت بازیکن است. یعنی یک بازیکن می تواند با انجام تمرینات از لحاظ قابلیتهای فردی پیشرفت کند. همچنین در این بازی تقویم و سالنامه دست بازی کننده بازی است. او می تواند تمرینات، بازیهای تدارکاتی و ... را برنامه ریزی و یا آنها را منتفی کند.

ایرفو: در نسخه 2007 بازی FIFA Manager چند لیگ آسیایی و همچنین لیگ ایران نیز وجود خواهند داشت؟
گرالد کوهلر: البته هنوز مشخص نیست. این موضوع کمی هم به خود شما، یعنی ایرفو بستگی دارد. چون مسوولیت فراهم کردن اطلاعات و محتویات داده ای لیگ های آسیایی به عهده خود ایرفو است. در این نسخه سعی شده اکثر لیگها وجود داشته باشند. البته برای لیگ ایران ما مجوز استفاده از نامهای واقعی بازیکنان را نداریم، و اگر این لیگ در FM 07 وجود داشته باشد، بازیکنان این لیگ نام حقیقی خود را نخواهند داشت.

ایرفو: آیا در ساخت بازی FIFA Manager از بازیهای مربیگری دیگر که توسط شرکتهای بازیسازی دیگر ساخته می شوند، ایده ای می گیری؟
گرالد کوهلر: صادقانه بگویم نه! البته ما تقریبا تمام بازی های مربیگری از شرکتهای دیگر را بررسی می کنیم، جون آنها رقبای ما هستند. اما برای ساخت و ایده گرفتن، از الهام گرفتن ایده های آنها دوری می کنیم. بسیاری از هواداران بازی های کامپیوتری مدیریت و مربیگری فوتبال معتقدند که FIFA Manager از EA Sports بهترین بازی مربیگری است، بهمین دلیل ما همیشه سعی می کنیم بهترین و منحصر فرد ترین بازی مربیگری را برای آنها فراهم کنیم.

ایرفو: گرالد آیا یک مربی ایرانی می شناسی؟ می دانی در حال حاضر سر مربی تیم ملی ایران کیست؟
گرالد کوهلر: متاسفانه نه! در حال حاضر هم نمی دانم مربی تیم ملی ایران کیست! فقط می دانم که آنها یک مربی کروات داشتند که در جام جهانی 2006 آلمان موفق نبود و بعد از جام هم خداحافظی کرد ... اما چند بازیکن ایرانی که در بوندسلیگا بازی می کنند را می شناسم.

ایرفو: مربی تیم ملی ایران در حال حاضر امیر قلعه نویی، مربی سابق تیم استقلال تهران، است. راستی تیم استقلال قبلا با تیم محبوب تو، اشتوتگارت بازی دوستانه ای را انجام داد، آن زمان فلیکس ماگات (Felix Magath) سرمربی این تیم بود.
گرالد کوهلر: بله، البته دقیقا یادم نبود که اسم این تیم ایرانی چه بود، ولی به خاطر می آورم که سالها پیش یک تیم ایرانی به آلمان آمد و با اشتوتگارت بازی کرد، که آن بازی را اشتوتگارت برنده شد.

ایرفو: ممنون گرالد از وقتی که در اختیار ما گذاشتی، طرفداران ایرفو به عنوان هدید پیراهن یک باشگاه ایرانی یعنی تیم پرسپولیس تهران را برای تو به ما دادند تا آنرا به تو دهیم.
گرالد کوهلر: خیلی از شما و همه هواداران ایرفو تشکر می کنم و امیدوارم که سرمربی جدید ایران بهمراه تیمش موفق باشد.
ایرفو

Moh3en_DDD
10-09-2006, 13:29
صلا !!!!pes بهتره!!!!! محسن جان شما انگار سوا از دنيا هستي !!!! فيفا كجاش قشنگه؟؟؟؟

صلاح مملكت خويش خسروان دانند آق سامان !

Mohammad_Ahrari
10-09-2006, 15:34
سلام

من اميدوارم خوب باشه و بتونيم يك دلي از عزا در آريم

Hossein_Bahal
10-09-2006, 18:13
خواستم چند مورد اطلاعات در مورد pes5 بدم تا بدونين چند نوع حال مختلف در اين بازي كه واسه پارسال هستش وجود داره :

دريبل : 4 نوع
ضربه ازاد : 9 نوع
پتالتي : 5 نوع
پرتاب توپ توسط دروازه‌بان : 4 نوع
خوشحالي پس از گل : 73 نوع (براي هر بازيكن امكان تعريف دو مدل خوشحالي پس از گل وجود دارد)
سه مدل مصدوميت : A => سگ جون B => معمولي C=> سوسولي

SAMANN
10-09-2006, 18:28
حال دادي حسين

Y@var
11-09-2006, 08:55
صبر کنید هنوز هیچی معلوم نیست.
تازه هنوز شرکت ea اطلاعات کاملی در مورد بازی نداده.
تا بازی ها نیاد نمیشه بحث کرد.

wordlife
26-09-2006, 17:07
اين بازي رو كسي خريده

اگه خريده توش ليگ ايران هست؟

B O L O T
26-09-2006, 19:38
چرته خيلي خيلي

Y@var
26-09-2006, 20:17
SimSevil عزیز شما فیفا 07 رو خریدید و بازی کردید که اینجوری دربارش صحبت می کنید.
دوستان هر کسی این بازی را خریده و بازی کرده یه خورده درباره خوبی ها و بدی هاش بگه.
منتظریم!!!!!!!!

مومن خدا
26-09-2006, 21:29
من كه در اولين فرصت بازي رو ميگيرم هر چند سرم خيلي شلوغه...

Saeed kmss-D
26-09-2006, 21:40
تقریبا شبیه همین 2006 میمونه.
گرافیکش اینجوری که معلومه فرق زیادی نکرده.
ولی من که طرفدارشم.

wordlife
27-09-2006, 15:07
ليگ ايران داره ؟

*hamedkhatar*
27-09-2006, 16:05
سلام روی سیتم من جواب میده؟
geforce 128 5200
ram: 1GB
cpu: 2.4 full
;)

wordlife
27-09-2006, 22:33
ليگ ايران داره ؟

داره؟

ehsan30
28-09-2006, 12:38
ليگ ايران داره ؟

سلام
راسته يا واقعيت؟؟؟
اگه ليگ ايران را داره برم بخرم؟!

B O L O T
28-09-2006, 14:42
سلام روی سیتم من جواب میده؟
geforce 128 5200
ram: 1GB
cpu: 2.4 full
;)
اره فكر كنم توي lowبزاري جواب ميده

wordlife
28-09-2006, 18:57
فكر كنم رمت پايينه

Moh3en_DDD
28-09-2006, 19:26
فكر كنم رمت پايينه
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خداييش هرچيزش پايين باشه رمش بالا هست ... يكمي كارت گرافيكش پايينه كه مي تونه بازي كنه باهاش !

اگه با فيفا ورد كاپ مشكلي نداشته باشيد با اين هم مشكل زيادي نداريد !



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

wordlife
28-09-2006, 20:52
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

خداييش هرچيزش پايين باشه رمش بالا هست ... يكمي كارت گرافيكش پايينه كه مي تونه بازي كنه باهاش !

اگه با فيفا ورد كاپ مشكلي نداشته باشيد با اين هم مشكل زيادي نداريد !



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

داداش برا خنده نگفتما :blink: :blink: :evil: :angry:

Evolution37
29-09-2006, 20:37
سلام
من يك مشكل عجيب با فيفا 2007 پيدا كردم و اون اينكه در ابتدا كه بازي رو اجرا ميكنم و بازي ميكنم خيلي روون و عالي با گرافيك بالا اجرا ميشه ولي بعد چند دقيقه مثلا حدود 10 دقيقه كم كم بازي از سرعتش كاسته ميشه و تصآوير بريده بريده ميشن با اينكه سيستمم خوب هستش نميدونم جرا اينجوري ميشه ولي يك بار كه از بازي سريع ميام بيرون و دوباره ميرم داخل بازي بازي به سرعت خوب خودش برميگرده
به نظر دوستان مشكل از كجاست
در ضمن هارد را هم ديفرگ كردم
اينم مشخصات سيستم:
CPU:AMD 64 +3000
RAM:512 MB DDR
VGA:Geforce 6800 XTreme-512Mb-DDR3

Moh3en_DDD
29-09-2006, 20:51
سلام !

من اين بازي را امروز گرفتم ولي چون خيلي حجمش زياد بود نتونستم نصب كنم ... بايد به صورت ايميج نصب مي كرديم كه خودش 2.5 گيگ بود و نصب ايميجش هم 2.5 گيگ بود در صورتي كه من فقط 200 مگ جاي خالي دارم !


تازه بازي 4 نفره هم مي شه :biggrin:



سلام
من يك مشكل عجيب با فيفا 2007 پيدا كردم و اون اينكه در ابتدا كه بازي رو اجرا ميكنم و بازي ميكنم خيلي روون و عالي با گرافيك بالا اجرا ميشه ولي بعد چند دقيقه مثلا حدود 10 دقيقه كم كم بازي از سرعتش كاسته ميشه و تصآوير بريده بريده ميشن با اينكه سيستمم خوب هستش نميدونم جرا اينجوري ميشه ولي يك بار كه از بازي سريع ميام بيرون و دوباره ميرم داخل بازي بازي به سرعت خوب خودش برميگرده
به نظر دوستان مشكل از كجاست
در ضمن هارد را هم ديفرگ كردم
اينم مشخصات سيستم:
CPU:AMD 64 +3000
RAM:512 MB DDR
VGA:Geforce 6800 XTreme-512Mb-DDR3


مشكل از سخت افزارتون نيست ... چون سيستم پيشنهاديش هم تو همين مايه هاست ... !


داداش برا خنده نگفتما :blink: :blink: :evil: :angry:

عزيزم ما كوچيكتيم !

ببخشيد ... اشتباه از من بود !

Evolution37
29-09-2006, 22:47
سلام
محسن جان
پس مشكل ميتونه از چي باشه
راستي پك سي دي ها مال تكين هست
شما مال كدوم شركته
آيا مشكل از اين پك ها نيست
ممنون ميشم جواب بدبد

Moh3en_DDD
29-09-2006, 22:58
سلام
محسن جان
پس مشكل ميتونه از چي باشه
راستي پك سي دي ها مال تكين هست
شما مال كدوم شركته
آيا مشكل از اين پك ها نيست
ممنون ميشم جواب بدبد

ماله من از علي بابا هست !

نمي دونم والا مشكلش چيه !

شما يه بار ديگه بازي را نصب كنيد ببينيد همينطوري ميشه !‌

Gagsta
30-09-2006, 00:35
سلام
من يك مشكل عجيب با فيفا 2007 پيدا كردم و اون اينكه در ابتدا كه بازي رو اجرا ميكنم و بازي ميكنم خيلي روون و عالي با گرافيك بالا اجرا ميشه ولي بعد چند دقيقه مثلا حدود 10 دقيقه كم كم بازي از سرعتش كاسته ميشه و تصآوير بريده بريده ميشن با اينكه سيستمم خوب هستش نميدونم جرا اينجوري ميشه ولي يك بار كه از بازي سريع ميام بيرون و دوباره ميرم داخل بازي بازي به سرعت خوب خودش برميگرده
به نظر دوستان مشكل از كجاست
در ضمن هارد را هم ديفرگ كردم
اينم مشخصات سيستم:
CPU:AMD 64 +3000
RAM:512 MB DDR
VGA:Geforce 6800 XTreme-512Mb-DDR3

به احتمال زياد کارت گرفيکه شما زيادی داغ ميشه. اگه ميتونی يه فن به کامپيوترت اضافه کن.

amirpers
30-09-2006, 16:18
دوستان این بازی نه تنها لیگ ایران نداره بلکه تیم ملی ایران رو هم نداره .حتی ژاپن رو هم حذف کردن اما چین و کره جنوبی هستند .

Ali-Bahal
30-09-2006, 16:30
دوستان من اين بازي را خريدم نه ايران و نه ليگش وجود دارد تيم آسيايي هم فقط کره و چين هست

دوم اينکه بازي داراي باگ هاي خيلي فراوان هست چمن غير مصنوعي تصوير تار ----- آبي و..........

سوالي درمورد بازي داريد بپرسيد

sAsAn.K
30-09-2006, 16:56
سلام دوستان.
اینم یه No-DVD Patch برای فیفا 07 توسط خودم!.
دانلود:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

wordlife
30-09-2006, 18:40
پس ارزش خريدن رو نداره؟

Nvidia
30-09-2006, 18:46
دوستان من اين بازي را خريدم نه ايران و نه ليگش وجود دارد تيم آسيايي هم فقط کره و چين هست

دوم اينکه بازي داراي باگ هاي خيلي فراوان هست چمن غير مصنوعي تصوير تار ----- آبي و..........

سوالي درمورد بازي داريد بپرسيد

نمیدونم از کی تا حالا چمن مصنوعی شده باگ !!!!!!!!!!!!! [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

jak_1300
02-10-2006, 08:43
سلام
يه سوال داشتم از شما ميخواستم بدونم فيفا 2007 چه فرقي با فيفا2006 ورلد كاپ داره و ديگه اينكه آيا اين فيفا 2007 جام جهاني هم داره يا فقط باشگاهيه ميشه كمكم كنيد
بازيش فرقي هم كرده با فيفا2006 ورلد كاپ

amirpers
02-10-2006, 11:22
سلام
يه سوال داشتم از شما ميخواستم بدونم فيفا 2007 چه فرقي با فيفا2006 ورلد كاپ داره و ديگه اينكه آيا اين فيفا 2007 جام جهاني هم داره يا فقط باشگاهيه ميشه كمكم كنيد
بازيش فرقي هم كرده با فيفا2006 ورلد كاپ

تیمهای ملی هم داره ( البته ایران نیست ) . از لحاظ افکتهای گرافیکی هم بهتره . چهره بازیکنها هم یه مقدار از اون حالت خشک بودن در اومده .

jak_1300
02-10-2006, 11:34
يعني جام جهاني داره يا نه ؟
بازي سخت تر شده يا آسون تر؟

Ali-Bahal
02-10-2006, 14:54
خيلي بده منتظر پرو اولوشن ساکر 6 شويد 5 اکتبر

jak_1300
02-10-2006, 15:24
يعني چي خيلي بده پرو اولوشن ساكر 6 چيه ديگه ميشه واضح تر بگي

Y@var
02-10-2006, 17:49
مطمئنی 3 روز دیگه پرو اولوشن ساکر 6 میاد.
من همیشه فیفا رو می گرفتم...اما ایندفعه می خوام به جای فیفا 2007،پرو اولوشن ساکر 6 رو بگیرم.
البته اگه ایندفعه اسم بازیکنا رو درست بنویسند!

wordlife
02-10-2006, 18:32
ايول خداييش 5 octobr مياد ؟

amirpers
03-10-2006, 02:20
يعني جام جهاني داره يا نه ؟
بازي سخت تر شده يا آسون تر؟

جام جهانی نداره ، اما تیمهای ملی توش هستند . از نظر سختی یا آسونی ، فرق به خصوصی نکرده . اما یه مقدار مثلا شوتها دقت خودشون رو نسبت به FIFA 06 از دست دادند و البته کلا حرکت توپ طبیعیتر شده .

اما در کل به نظر من زیاد با FIFA 06 فرقی نداره .

amirpers
03-10-2006, 02:55
راستی همانطور که یکی از دوستان گفتند باگهایی در بازی دیده می شه . البته خیلی کم .

jak_1300
04-10-2006, 09:26
متاسفم براي سليقتون من رفتم بازي رو گرفتم
اشغال اشغال
بجز اين واژه چيزي ديگه اي لايقش نميدونم
شما چطوري اين بازي رو قابله قياس با فيفا ورلد كاپ 2006 ميبينيد
واقعا براتون متاسفم
اشغالترين بازي فيفايي كه تو عمرم ديدم همين بود منو باش كه گوله حرفاي شما رو خوردم

amirpers
04-10-2006, 11:51
متاسفم براي سليقتون من رفتم بازي رو گرفتم
اشغال اشغال
بجز اين واژه چيزي ديگه اي لايقش نميدونم
شما چطوري اين بازي رو قابله قياس با فيفا ورلد كاپ 2006 ميبينيد
واقعا براتون متاسفم
اشغالترين بازي فيفايي كه تو عمرم ديدم همين بود منو باش كه گوله حرفاي شما رو خوردم

آخه عزیز من اولا ما که ازش تعریف نکردیم . جواب شما رو دادیم . دوما چرا آشغاله ؟ شما که میگی آشغاله باید دلیلی داشته باشی .

jak_1300
04-10-2006, 12:21
آخه عزیز من اولا ما که ازش تعریف نکردیم . جواب شما رو دادیم . دوما چرا آشغاله ؟ شما که میگی آشغاله باید دلیلی داشته باشی .
اصلا به درد نمي خوره
چرا اينجوري مدوند چرا انقدر خشكند چرا انقدر بد پاش ميدن
چرا انقدر گرافيك بازي پايين
من به شما پيشنهاد ميكنم برين فيفا ورلد كاپ بازي كنين خودتون فرقش رو ميفهمين
واقعا متاسفم براي شركتي كه اين بازي رو ساخته فقط خواسته پول به جيب بزنه

amirpers
04-10-2006, 13:12
اصلا به درد نمي خوره
چرا اينجوري مدوند چرا انقدر خشكند چرا انقدر بد پاش ميدن
چرا انقدر گرافيك بازي پايين
من به شما پيشنهاد ميكنم برين فيفا ورلد كاپ بازي كنين خودتون فرقش رو ميفهمين
واقعا متاسفم براي شركتي كه اين بازي رو ساخته فقط خواسته پول به جيب بزنه

ببین عزیزم من تمام فیفا ها رو بازی کردم از سال 2000 تا الان . World cup رو هم همینطور . تمام این بازیها ساخت EA Sport هستند . Fifa Wold Cup هم که شما اینقدر ازش تعریف می کنی چیز به درد بخوری نیست ، فقط چون ایران توش هست آدم رو جذب می کنه .

Honradez
04-10-2006, 16:15
سلام.
خيلي بازي خوبيه!
بازي كاملا طبيعيتر شده و امكانات بازي بهش اضافه شده. فقط پنالتي هاشو معلوم نيست چجوري بايد زد و چجوري بايد گرفت...

ولي مشكل بزرگش همونه كه وسطش هنگ ميكنه!

X Ray
04-10-2006, 18:51
سلام
خيلي تووووپه...
راستي كسي كليدهاشو مي دونه؟دريبل،...

ولي مشكل بزرگش همونه كه وسطش هنگ ميكنه!
كجاش هنگ مي كنه؟!!!واسه من كه درسته... :blush:

*hamedkhatar*
04-10-2006, 20:52
من که بازی رو ندیده میگم که بازی عالیه
چون مال شرکت Ea هست و من به این کمپانی ایمان دارم
;)

swastika
05-10-2006, 12:42
من با گرافيك بالا بازي رو اجرا ميكنم.ولي تو بازي يه ذره فريم به فريم ميشه(low FPS)به نظر شما مشكل كمبود رم يا cpuيا كارت گرافيك؟
Ram 512 ddr kingston
cpu 1.8 intel p4 full
Geforce 6200 agp8x 256mb
اگه 512 مگ رم اضاف كنم بازي smoothاجرا ميشه؟
مرسي

Godrig
05-10-2006, 17:25
بازی خوبیه چون مال شرکت معتبریه

S E V E N
05-10-2006, 20:20
من ميگم برين fifa worl cup 2006 رو بازي كنين.ميفهمين كه يكم بازي فرق كرده.گرافيك دموهاي قبل از شروع

بازي يكم بهتر شده و بازي به واقعيت نزديكتر شده و البته سخت تر هم شده.(فكر نكنم ديگه بتونين از دروازه بان به

حمله يه راس پاس بدين بعد هم با يه شوط گل بزنين.من هردو شو دارم.دوتاش با هم خيلي خوبن.)

يه جورايي انقدر گرافيكش زياده كه ميزنه تو ذوق.

ولي بازم به نظر من بازي خوبيه.

من كه منتظر nfs : carbon هستم.nfs : most wanted كه عالي بود.

B O L O T
05-10-2006, 20:30
بابا فقط يه چيزه فيفا خوبه موقعيت كشور ها رو نشون ميده وكمياطلاعات درباره انها

X Ray
05-10-2006, 20:36
من با گرافيك بالا بازي رو اجرا ميكنم.ولي تو بازي يه ذره فريم به فريم ميشه(low FPS)به نظر شما مشكل كمبود رم يا cpuيا كارت گرافيك؟
Ram 512 ddr kingston
cpu 1.8 intel p4 full
Geforce 6200 agp8x 256mb
اگه 512 مگ رم اضاف كنم بازي smoothاجرا ميشه؟
مرسي
من فكر مي كنم مشكل از سي پي يو باشه چون نسبت به بقيه قطعات خيليييي كمتره...

Saeed kmss-D
05-10-2006, 20:37
فیفا 07 نسبت به قبل خیلی تغییر کرده و به نظر من خیلی خوبتر شده.

X Ray
05-10-2006, 20:39
شوت هاي بازيكن ها هم ضعيف تر شده...مسه قبلي ها نيست كه از وسط زمين گل بزني...
امكاناتش مسه دريبل،چيپ زدن،فريب دادن،يك دو كردن...هم نسبت به قبلي ها بيشتر شده...

Honradez
06-10-2006, 09:13
من فكر مي كنم مشكل از سي پي يو باشه چون نسبت به بقيه قطعات خيليييي كمتره...
سلام بهنام جان.
به نظر من اينطور نيست چون من با CPU 2.8 همين مشكل رو دارم.

يك توصيه به دوستاني كه با مشكل فريم به فريم مواجه هستند:
برنامه هاي جاگير هارد خود را كمتر كنيد!
يعني برنامه هايي كه مقدار زيادي از قطعات مي گيرند را كم كنيد. مثل Norton Antivirus, Large Games, Large Softwares, ...


شوت هاي بازيكن ها هم ضعيف تر شده...مسه قبلي ها نيست كه از وسط زمين گل بزني...
امكاناتش مسه دريبل،چيپ زدن،فريب دادن،يك دو كردن...هم نسبت به قبلي ها بيشتر شده...
كاملا تاييد ميشه.
ضمنا پاسهاي فراري (كه با دكمه W داده ميشد) خيلي كم قدرت هستند و اصلا به بازيكن حريف نميرسند.
درمورد شوتها هم من يك بار - فقط يك بار - تونستم با آدريانو از وسط زمين گل بزنم. در بقيه موارد تو از كنار دروازه با اختلاف زياد به بيرون رفت!!! :biggrin:

136885
06-10-2006, 15:39
من با كارت گرافيك 256 با وردكاپ مشكل داشتم يعني وقتي كه ميرفتم تو بازي صفحه سفيد بود.
به نظر شما07 را بخرم يا نه؟
البته با همين كارت nfs : most wanted خوب مي آمد.

worms_agent
07-10-2006, 01:20
اقا ازین چرت تر نمیشه
من رو world class همه ی تیمارو بالای 6 تا می زنم هر گلی هم که می خورم از رو کرنله
تازه همیشه تیمم زیره 24 سال سن دارن
خیلی بازی اسونه :puke:
تابلوهم از pes تقلید کرده
ONLY PES

مومن خدا
07-10-2006, 03:08
اقا ازین چرت تر نمیشه
من رو world class همه ی تیمارو بالای 6 تا می زنم هر گلی هم که می خورم از رو کرنله
تازه همیشه تیمم زیره 24 سال سن دارن
خیلی بازی اسونه :puke:
تابلوهم از pes تقلید کرده
ONLY PES
رفيق بي انصاف نباش من بازي رو هنوز وقت نكردم تهيه كنم اما تعريفش رو شنيدم...رفقا كه ميگن بازي خوبيه...

wordlife
07-10-2006, 14:44
من ديدم واقع چرته

worms_agent
07-10-2006, 14:45
رفيق بي انصاف نباش من بازي رو هنوز وقت نكردم تهيه كنم اما تعريفش رو شنيدم...رفقا كه ميگن بازي خوبيه...

من نظر خودمو گفتم
بازیی که تو سخت ترین حالتش چلسی رو 8 تا بزنی بهش چی می گن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستی تو عکس ها که تو نته گرافیکش خیلی بهتره
ماله x360 این جوریه یا موده خاصی داره

Honradez
08-10-2006, 18:29
من ویندوزم رو عوض کردم درست شد!

*hamedkhatar*
08-10-2006, 20:51
سلام
منم امروز بازی رو نصب کردم و بازی کردم
خداییش خیلی ضعیف کار کرده fifa world cup خیلی بهتر بود

Ali-Bahal
08-10-2006, 20:59
فقط Pes

اگه گيم پليش مثل Pes بود خيلي بهتر مي شد ولي بازم نقش مي داشت

136885
10-10-2006, 20:11
سلام
من يك مشكل عجيب با فيفا 2007 پيدا كردم و اون اينكه در ابتدا كه بازي رو اجرا ميكنم و بازي ميكنم خيلي روون و عالي با گرافيك بالا اجرا ميشه ولي بعد چند دقيقه مثلا حدود 10 دقيقه كم كم بازي از سرعتش كاسته ميشه و تصآوير بريده بريده ميشن با اينكه سيستمم خوب هستش نميدونم جرا اينجوري ميشه ولي يك بار كه از بازي سريع ميام بيرون و دوباره ميرم داخل بازي بازي به سرعت خوب خودش برميگرده
به نظر دوستان مشكل از كجاست
در ضمن هارد را هم ديفرگ كردم
اينم مشخصات سيستم:
CPU:AMD 64 +3000
RAM:512 MB DDR
VGA:Geforce 6800 XTreme-512Mb-DDR3

دوست عزیز اگر فایروال یا آنتی ویروس یا این جور برنامه هافعال هستند را ببند
اگه نشد ویندوز عوض کن شاید ویروسی یا ... باشد اگه بازم نشد من نمیدونم

mehd20_esf
11-10-2006, 17:14
أقا عجب بازي بازي حالگيريه
نميدونم واسه چي همون موقع كه بازي داره لود ميشه (بعد از انتخاب تيمها)يهو سيستمم مي پره تو ويندوز و خطاي فيفا اگزه ميده
يكي منو راهنمايي كنه لطفا

X_man
11-10-2006, 18:16
أقا عجب بازي بازي حالگيريه
نميدونم واسه چي همون موقع كه بازي داره لود ميشه (بعد از انتخاب تيمها)يهو سيستمم مي پره تو ويندوز و خطاي فيفا اگزه ميده
يكي منو راهنمايي كنه لطفا

شايد مشكل از كرك بازي باشه

كرك بازي رو از لينك زير دانلود كنيد شايد مشكل حل شد.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

moosavi
11-10-2006, 20:44
fifa07از fifa06 خيلي بهتره

SAMANN
12-10-2006, 11:40
من الان تو ساله 2021 هستم!!

Honradez
12-10-2006, 14:45
یکی دیگر از خوبیهای فیفا 07 اینه که گلهایی که می زنند قشنگه!

Honradez
12-10-2006, 14:59
این هم لینک مستقیم اون کر.کی که یکی از دوستان در صفحه قبل معرفی کردند:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Honradez
12-10-2006, 15:30
تراینر فیفا 2007

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

hasan007
12-10-2006, 22:08
سلام
خيلي خوب بود

mehd20_esf
13-10-2006, 10:35
منكه موفق نشدم فكر كنم بايد يه فكري واسه گرافيكم بكنم!
البته 256 جي فورس هم كم نيست بارم 1024

آرش-19
13-10-2006, 16:17
من همه فوتبال ها رو از سال 2002 به این ور بازی کردم.
با فیفا 06 (یا world cup) میشه همه بازیکنا رو 3 دور دریبل کرد بعد توپو چپوند تو دروازه
فیفا 07 رو دو روز پیش نصب کردم شاید فقط 5 درصد نسبت به فیفا06 پیشرفت داشته
در کل فیفا فقط دموهای زیبایی داره و روی هم رفته اصلا ارزش بازی کردن رو ندارن.
الان که اینو گفتم دقیقا یک هفته به انتشار PES 6 مونده(20 اکتبر) به همه حتی طرفداران
فیفا پیشنهاد میدم که حتما این بازی رو نصب کنن .
یک بار بازی با PES = ترک فیفا برای همیشه.
بهترین فوتبال سال گذشته هم که PES 5 بود از جهت حرکت توپ و بازیکن و.........فیفا به گرد پاش نمی رسید.

Ahmad-Ra
13-10-2006, 21:09
درسته. فيفا يه موقعي خوب بود. گند زد رفت.
الا فقط pes خوبه. خوب كه نه ، عالي!

hossein1364
15-10-2006, 14:48
با سلام
اقا ما اين بازي فيفا07 رو نصب ميكنيم همه چيزش خوب انصب ميشه نميدونم واسه چي همون موقع كه بازي داره لود ميشه (بعد از انتخاب تيمها)يهو سيستمم مي پره تو ويندوز و خطاي فيفا اگزه ميده
لطفا راهنمايي كنين خيلي فوري مرسي

hasan007
15-10-2006, 15:10
سلام
خيلي عاليه

mehd20_esf
15-10-2006, 18:56
سلام حسين جان مشكلت دقيقا همون مشكليه كه من داشتم فكر كنم شما موقع نصب كردن گزينه (ادوانس)ميزني كه مثلا مينيمم و در يه درايو ديگه اي الا خود ويندوز نصب بشه
شما بعد از اينكه بازي رو از روي سي دي به هارد ريختي در موقع نصب اونو بطور كامل (نه مينيمم) و در درايوي كه ويندوز توش هست نصب كن مشكلت حل ميشه

بازي هم تغيرات جالبي نسبت به قبلي داره و قابل تحمل تر و روان تر شده در كل بدك نبود!

mehd20_esf
15-10-2006, 18:58
فقط من نمي دونم واسه چي انقدر گرافيك زمين چمنش كمه؟!!

Honradez
15-10-2006, 22:24
بازی خوبیه ولی شوتهاش خیلی بده!
ضربات پنالتی و ضربات آزاد پشت محوطه جریمه هم روی هیچ حسابی نیست!

B O L O T
15-10-2006, 22:35
فقط pesهمين خوبه براي بازي فوتبال

Enter
15-10-2006, 23:44
چندوقت پیش بازی فیفا 2007 رونصب کردم وبازی به طور کامل نصب شد
بعدچندمدت بنابه دلایلی بازی روحذف کردم وقتی دوباره خواستم نصب کنم
سی دی دوم رو که میذاشتم آخرای اتمام سی دی دوم پیام زیررونشون میده بهم
The Worng volumes is in the drive. please insert volume fifa 07 into drive g:.
منم سی دی اول روداخل سی دی رم میذارم همون لحظه میگه که سی دی سوم
روبذاراین کاررو برای سی دی سوم وچهارم انجام میدم تموم که میشه زمانی که
FIFA_code رواجرامیکنم به محض دادن شماره سریال وکلیک رو
next پنجره محومیشه وهرکاری که میکنم همون آش همون کاسه درصورتی که
اولین بارکه خواستم بازی رونصب کنم این جنگولک بازیهارودرنمی آوورد
دوستان یه لطفی کنندوبگن مشکل ازکجاست

mostafaeshghi
16-10-2006, 14:50
من موندم اينجا تاپيك بحث و سوال و جواب در مورده فيفاست يا اينكه هر از چند گاهي يكي بياد تيكه بندازه كه Pes بهتره و فيفي مزخرفه. بابا يه كم رعايت كنيد نظرتون براي خودتون محترم لطف كنيد ديگه از اين پستها نديد.

hossein1364
18-10-2006, 12:49
سلام
آقا ما اين رو تو درايو ويندوز هم نصب كرديم بازم خطاي فيفا اگزه ميده
چيكار بايد كرد؟

Enter
18-10-2006, 14:04
سلام
آقا ما اين رو تو درايو ويندوز هم نصب كرديم بازم خطاي فيفا اگزه ميده
چيكار بايد كرد؟
کرکش رونصب کردی یانه ؟

hossein1364
18-10-2006, 14:33
كركشم نصب كرديم ولي يهو ميپره بيرون و خطاي ياهووووووووو اگزه ميده
لطفا به دادم برسيد

hossein1364
18-10-2006, 14:38
کرکش رونصب کردی یانه ؟
كركشم نصب شد ولي بازم همون خطا مياد
كمك كنين لطفا

hossein1364
19-10-2006, 08:25
يعنش هيچ كي نميدونه راه حلش چيه چرا خطاي فيفا اگزه ميده؟

Enter
19-10-2006, 12:54
كركشم نصب شد ولي بازم همون خطا مياد
كمك كنين لطفا
گزینه AutoRun که بعدازنصب بازی توپوشه اول میادروروش کلیک کن بعدازت سریانامبرمیخوادسریالوبهش بده بعدخلاص اگه این کاروهم کردی خلاصه من شرمندتم هیچی به ذهنم نمیرسه

136885
19-10-2006, 17:48
خيلي خيلي فوري
اين فايل را واسم آپلود كنيد
حجم 388 byte
My Documents\FIFA 07\user\devdata.dat

Honradez
19-10-2006, 18:59
خيلي خيلي فوري
اين فايل را واسم آپلود كنيد
حجم 388 byte
My Documents\FIFA 07\user\devdata.dat
سلام دوست عزیز.
برات آپلود کردم.

Download devdata.zip ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

136885
19-10-2006, 21:47
سلام دوست عزیز.
برات آپلود کردم.

Download devdata.zip ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


دستت درد نكنه

hossein1364
20-10-2006, 08:16
سلام دوست عزیز.
برات آپلود کردم.

Download devdata.zip ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
سلام دوست عزيز
شما نميدوني چرا خطاي ياهو اگزه ميده؟

Honradez
20-10-2006, 09:35
خطای یاهو اگزه؟
چه موقعی؟
میشه عکسشو بذارین؟

hossein1364
21-10-2006, 15:00
خطای یاهو اگزه؟
چه موقعی؟
میشه عکسشو بذارین؟
با سلام دوست عزيز
بازي فيفا 07 رو نصب ميكنم توي بازي هم ميره چند دقيقه كه بازي ميكنه يهو ميپره بيرون تو صفحه ويندوز و خطاي ياهو اگزه ميده
بايد چيكار كنم؟

Honradez
21-10-2006, 18:00
با سلام دوست عزيز
بازي فيفا 07 رو نصب ميكنم توي بازي هم ميره چند دقيقه كه بازي ميكنه يهو ميپره بيرون تو صفحه ويندوز و خطاي ياهو اگزه ميده
بايد چيكار كنم؟
یعنی میگی اون خطا، خطای yahoo.exe هست؟
خب، یه کاری کن ببین جواب میده؟:
1- دکمه های Alt+Ctrl+Delete رو بزن.
2- از پنجره Task Manager که باز شد، بر روی تب Processes برو و کلیک کن.
3- در لیست اگر yahoo.exe رو می بینی، بر روش کلیک کن و در آخر بیا و بر روی End Process کلیک کن.

موفق باشی.

hossein1364
23-10-2006, 08:32
گزینه AutoRun که بعدازنصب بازی توپوشه اول میادروروش کلیک کن بعدازت سریانامبرمیخوادسریالوبهش بده بعدخلاص اگه این کاروهم کردی خلاصه من شرمندتم هیچی به ذهنم نمیرسه
هر 2 تا مرحله نصب بايد تو درايو خود ويندوز نصب شه؟

khatamifar
23-10-2006, 11:04
منم يه مشكل دارم .
ماله همه چيز به خير و خوشي ميگذره ولي انگار كرك روي سي دي عمل نمي كنه !!!!!
همش ميگه dvd رو بزار داخل سي دي رام !!!
بايد كرك رو به جاي فايل اجرايي خود بازي جايگزين كنم ؟
فايل خودش 6 مگ هستش كركه 4 و خورداي مگ

بچه ها اگه كرك خوب داريد يه لينك هم به من بدين .
ممنون

Enter
23-10-2006, 12:48
هر 2 تا مرحله نصب بايد تو درايو خود ويندوز نصب شه؟
اصلانیازی نیست که تودرایوویندوزنصب بشه من که یه جای دیگه نصب کردم جواب داد
درضمن حتماهم نیازی نیست که دوتامرحله نصب یه جاباشه .

Enter
23-10-2006, 12:52
منم يه مشكل دارم .
ماله همه چيز به خير و خوشي ميگذره ولي انگار كرك روي سي دي عمل نمي كنه !!!!!
همش ميگه dvd رو بزار داخل سي دي رام !!!
بايد كرك رو به جاي فايل اجرايي خود بازي جايگزين كنم ؟
فايل خودش 6 مگ هستش كركه 4 و خورداي مگ

بچه ها اگه كرك خوب داريد يه لينك هم به من بدين .
ممنون
خوب عزیزم توکه همه کاراراکردی فقط کرک روازسی دی کپی کن توفایل اصلی بعدازت اجازه میگیره که میخوای جایگزین بشه یانه توهم آره روانتخاب کن بعدازاون بایدسی دی کرک(سی دی 4)داخل سی دی رم باشه .

khatamifar
25-10-2006, 12:20
خوب عزیزم توکه همه کاراراکردی فقط کرک روازسی دی کپی کن توفایل اصلی بعدازت اجازه میگیره که میخوای جایگزین بشه یانه توهم آره روانتخاب کن بعدازاون بایدسی دی کرک(سی دی 4)داخل سی دی رم باشه .
آهان سي دي آخر بايد داخل سي دي رامم باشه ؟؟؟
شما هم يا اين روش بازي ميكنين ؟

Ali-Bahal
25-10-2006, 12:23
سلام بچه ها

چه طوري مي توانم در مربي گري اين بازي بازيکن بخرم يا بفروشم؟

hossein1364
25-10-2006, 15:03
هنوز مشكل خطاي فيفا اگزه وجود داره و از بازي ميپره بيرون
شما بگين چيكار كنم
يه راه حل خوب ؟

esool
26-10-2006, 04:26
سلام بچه ها

چه طوري مي توانم در مربي گري اين بازي بازيکن بخرم يا بفروشم؟
توي يه مدت مشخص
شروع اين تاريخ مشخصو با روزنامه بهت خبر ميده
مي نويسه ...Transfer season
بعد از اين كه با روز نامه بهت خبر داد ميري تو قسمت Transfers .
بعدش توي قسمت Transfer Msarket بازيكن مي خري
توي قسمت Club Transfer List هم بازيكن مي فروشي
بازم كمك خواستي بگو


هنوز مشكل خطاي فيفا اگزه وجود داره و از بازي ميپره بيرون
شما بگين چيكار كنم
يه راه حل خوب ؟
وقتي داري فيفا رو نصب مي كني
يه قسمتي هست كه آدرس جايي كه فيفا نصب ميشه رو ميدي
بالاي همون قسمت، نصب فيفا سه تا حالت داره
Minimum
Medium
Full
حجمي هم كه اين 3 تا حالت ميگيرن با هم فرق داره
اگه روي حالت Full نذاشتي فيفا رو Unistall كن و دوباره نصب كن
من خودم اول روي حالت Minimum گذاشتم كه از بازي ميومد بيرون

hossein1364
26-10-2006, 08:05
توي يه مدت مشخص
شروع اين تاريخ مشخصو با روزنامه بهت خبر ميده
مي نويسه ...Transfer season
بعد از اين كه با روز نامه بهت خبر داد ميري تو قسمت Transfers .
بعدش توي قسمت Transfer Msarket بازيكن مي خري
توي قسمت Club Transfer List هم بازيكن مي فروشي
بازم كمك خواستي بگو


وقتي داري فيفا رو نصب مي كني
يه قسمتي هست كه آدرس جايي كه فيفا نصب ميشه رو ميدي
بالاي همون قسمت، نصب فيفا سه تا حالت داره
Minimum
Medium
Full
حجمي هم كه اين 3 تا حالت ميگيرن با هم فرق داره
اگه روي حالت Full نذاشتي فيفا رو Unistall كن و دوباره نصب كن
من خودم اول روي حالت Minimum گذاشتم كه از بازي ميومد بيرون
با سلام
آقا من همه اين كارا رو هم انجام دادم ولي باز همون خطا مياد

Enter
27-10-2006, 23:46
سلام به همگی آقایه حرفه ای پیدابشه ازاول تاآخرگزینه مزینه هاوخلاصه همه فن وفوتای فیفا2007 روبرای مابیاد

khatamifar
28-10-2006, 13:31
آي گفتي
يكي بياد به ما همه فوت و فنهاي فيفا رو ياد بده .

Enter
28-10-2006, 13:36
آي گفتي
يكي بياد به ما همه فوت و فنهاي فيفا رو ياد بده .
نووووکرم



راستی چی شدتونستی فیفاروبه زمین گرم بنشونی یانه ؟

hossein1364
30-10-2006, 19:03
با سلام
تو رو خدا يكي يه كرك سالم براي فيفا 07 آپلود كنه بذاره
حيـــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــاتيه
منتظرم

Sam Fisher 11
31-10-2006, 20:09
از سرزمین رایانه بخر تا مشکلی نداشته باشی
نشانی : پاسا پایتخت

Sam Fisher 11
02-11-2006, 17:08
حداقل سیستم لازم جهت اجرای FIFA 07 :
CPU:3.1Ghz و256mb رم و 128mb رم کارت گرافیک نیاز است.

mostafaeshghi
03-11-2006, 18:12
آقا وقتی که ریپلای نشون میده یه عدد 4 هم گوشه ی تصویره. جریان اون عدد 4 چیه که در هیچ حاتی هم هیچ تغییری نمیکنه.

mostafaeshghi
03-11-2006, 18:13
آقا وقتی که ریپلای نشون میده یه عدد 4 هم گوشه ی تصویره. جریان اون عدد 4 چیه که در هیچ حاتی هم هیچ تغییری نمیکنه.؟


کسی میدونه قضیه اش چیه؟

behnam_speed
03-11-2006, 20:16
سلام به همه
در فیفا 07 قسمت جدیدی در قسمت کنترل وجود دارد که gamepad رو به صورت eleven می کند ( new - classic )
من در این قسمت وقتی gamepad رو وصل می کنم و classic رو به new می کنم که دستگیره eleven شود پیغام save کردن می آید ولی save نمی شود می خواستم بدانم شما با این مشکل مواجه شدید واگر شدید چطور حلش کردید

behnam_speed
04-11-2006, 10:04
سلام به همه
در فیفا 07 قسمت جدیدی در قسمت کنترل وجود دارد که gamepad رو به صورت eleven می کند ( new - classic )
من در این قسمت وقتی gamepad رو وصل می کنم و classic رو به new می کنم که دستگیره eleven شود پیغام save کردن می آید ولی save نمی شود می خواستم بدانم شما با این مشکل مواجه شدید واگر شدید چطور حلش کردید

khatamifar
04-11-2006, 18:17
من با اين كرك(كرك خوده بازي) و پچ (واسه بدون سي دي dvd كار كردن ) راحت تونستم بازي كنم .
شما هم اينا رو امتحان كنيد . حتما جواب ميده .



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
يا
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]%2007%20v1.0%20%5bMULTI3%5d %20No-DVD%20Patch%202




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

khatamifar
04-11-2006, 18:19
نووووکرم



راستی چی شدتونستی فیفاروبه زمین گرم بنشونی یانه ؟

آره تونستم .
دستت درد نكنه . از يكي از دوستام هم پچ بدون سي دي كار كردن رو هم پيدا كردم زذم تو رگش ديگه سي دي رو هم نمي خواد .
خيلي طبيعي تر شده ;)

Reticent
09-11-2006, 15:00
کسی هست که موقع Multi Player رو شبکه (چه Direct IP و چه Network) بازی کردن، هی پیغام Connection Lost بده و بازی قطع بشه؟
ما تو شرکت رو 4 تا دستگاه مختلف نصب کردیم و به صورت Random بیشتر اوایل نیمه‌ها پیغام Connection Lost می‌ده و قطع می‌شه. بعضی موقع‌ها واقعا شورش رو در می‌آره...

ایلیا

نوستر آداموس
01-12-2006, 06:21
اما حيف كه تيم هلند را نداره

h_starboy
01-12-2006, 15:29
سلام من بازي fifa07 رو ps2 دارم ولي زبونش اسپانيايي هست ولي هر كاري كردم نتونستم عوض كنم. كسي مي تونه كمك كنه؟
البته بايد بگم كه با توجه به مشكلاتي كهpes6 داره ولي بازي عالي هست
حالا نظرمو راجب fifa بعدن ميگم.

hossein1364
03-12-2006, 00:29
آقا چرا خطاي فيفا اگزه ميده و ميپره بيرون از بازي؟

boy iran
03-12-2006, 23:44
فكر كنم مشكل از كارت گرافيك شما باشه

jak_1300
04-12-2006, 17:44
فكر كنم مشكل از كارت گرافيك شما باشه
مامالي منتظره ديدنه گلاتم

Mahdi_Moosavi
04-12-2006, 19:49
من اين تايپيك رو يه كم دير خوندم ولي مي تونم دو تا مشكل رو حل كنم.

1- شايد بعضي ها از تار بودن چمن يه كم گلايه داشته باشن . واسه خوب شدنش بايد تو تنظيمات كارت گرافيكتون گزينه

anisotropic filtring رو بزاريد رويه 8x يا 4x صددر صد حل ميشه واسه من رو grforce 6600 خيلي توپ شد ولي بايد كارت گرافيكتون

بالا باشه وگرنه افت frame پيدا مي كنيد.

2- بعضي ها هم ميگن كه بازيكن ها چرا مي درخشن. اين بخاطر استفاده از shader model 3 تو اين بازيه كه اين افكت رو كارتهاي

grforce 6200 به بالا دارن. بهش ميگن high dinamic light كه خيلي قشنگه.

hamid_hitman47
05-12-2006, 01:18
ممنون .....آره اينجوري توپ تر ميشه.........

mostafaeshghi
07-12-2006, 02:02
یه نکتهی بسیار مهم که عمرا کم تر کسی بدونه. توی فیفا 2007 داور وجود داره ولی باید برید فعالش کنید. توی قسمت تنظیمات در بخش گرافیکی دو تا از گزینه ها Off هستند كه بايد آنها را On كنيد. اون دو تا گزينه گزينه هاي Referee و Linesman هستند.

jak_1300
12-12-2006, 14:14
بچه سلام يه سوال داشتم ازتون
و اونم اينكه من يه گيم پد دارم كه نميدونم دقيقا دكمه هاش چي كار ميكنه هر جا هم كه رفتم ببينم چيه به روي دكمه هاي گيم پد هايه ديگه اشاره ميكردند كه علائمشون با گيم پد من فرق ميكرد حالا خواهشا اگه كسي ميدونه كه اين دكمه ها در اين عكس دقيقا چي كار ميكنه ممنون ميشم ازش:
عكس شماره 1
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

عكس شماره 2
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

عكس شماره 3
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

عكس شماره 4
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

2- اينكه من ديروز رفته بودم پاساژ ايران دم درش ديدم دارند گيم بازي ميكنند در واقع مسابقه بود كه كلي آدم هم جمع شده بودند و خلاصه غوغايي بود رفتم جلو ديديم فيفا07 دارند بازي ميكنند و با كمال تعجب ديدم مسابقه بينه دوتيمه برزيل و انگليس بود ماتم برد اخه مگه فيفا 07 تيمهاي ملي داره رفتم خونه هرچي تو بازي گشتم دنبالش بجز تيم هاي باشگاهي و جامهاي باشگاهي چيز ديگه اي نبود ميشه منو راهنمايي كنين منمنونتون ميشم يه تو ضيح كلي راجبه فيفا و امكاناتش بهم بدين من چيزه زيادي نميدونم ازش خيلي دلم ميخواد منم مثله شما ها بازي كنم فيفا 07 رو منتظر جوابتون هستم اميدوارم كسي باشه كه جوابم رو بده

Lovelyman
12-12-2006, 15:28
سلام
شما خوبي؟؟؟ مگه ميشه تيم ملي نداشته باشه ؟پس انترنشنال چيه؟؟؟ يه چك بكن وگرنه بازيت كامل نيست!!!!!!!!!!!!!!!!

vandu
12-12-2006, 16:25
توی همون لیست اول بازی قبل از توی قسمت International میشه تیمهای ملی رو انتخاب کرد.

hamid_hitman47
13-12-2006, 02:24
یه نکتهی بسیار مهم که عمرا کم تر کسی بدونه. توی فیفا 2007 داور وجود داره ولی باید برید فعالش کنید. توی قسمت تنظیمات در بخش گرافیکی دو تا از گزینه ها Off هستند كه بايد آنها را On كنيد. اون دو تا گزينه گزينه هاي Referee و Linesman هستند.

فیفا 06 هم همینجوری بود که ..........باید تو تنظیمات فعالش میکردی........

vandu
15-12-2006, 19:11
فیفا 06 هم همینجوری بود که ..........باید تو تنظیمات فعالش میکردی........

راست میگه فیفا 06 هم این رو داره...

Honradez
16-12-2006, 11:19
ببخشید این سوالو می کنم، ولی این دو گزینه چکار می کنند؟

با تشکر.

vandu
16-12-2006, 11:27
Referee داور رو فعال میکنه
Linesman هم خط نگه دار رو!

jak_1300
16-12-2006, 11:37
توی همون لیست اول بازی قبل از توی قسمت International میشه تیمهای ملی رو انتخاب کرد.

تيمهاي ملي رو داره ولي بازي دوستانه هست انگار و شما نميتوانيد جام تيمهاي ملي داشته باشين درسته؟؟؟

mostafaeshghi
18-12-2006, 00:15
تيمهاي ملي رو داره ولي بازي دوستانه هست انگار و شما نميتوانيد جام تيمهاي ملي داشته باشين درسته؟؟؟


جام تیمهای ملی را در نسخه های مخصوص این شرکت باید بازی کنید. مثل جام جهانی 2006 آلمان.

jak_1300
18-12-2006, 08:29
جام تیمهای ملی را در نسخه های مخصوص این شرکت باید بازی کنید. مثل جام جهانی 2006 آلمان.

مرسي دوسته من ولي من يه چيزي رو ميخوام بدونم اونم اينكه من با بارسولونا قهرمتن جام اسپانيا لاليگا شدم اما به جام باشگاه ها نرفت جريان چيه مگه نبايد به جام قهرمانان بره يا همون چمپيون ليگ چرا اينجوريه در ضمن من با گيم پد بازي ميكنم قسمت ويبره يا همون شوك رو تو فيفا فعال كردم يعني ON كردم ولي شوك نميده تو بازي جريان چيه ميشه يكي منو راهنمايي كنه؟؟؟؟

mostafaeshghi
18-12-2006, 18:35
مرسي دوسته من ولي من يه چيزي رو ميخوام بدونم اونم اينكه من با بارسولونا قهرمتن جام اسپانيا لاليگا شدم اما به جام باشگاه ها نرفت جريان چيه مگه نبايد به جام قهرمانان بره يا همون چمپيون ليگ چرا اينجوريه در ضمن من با گيم پد بازي ميكنم قسمت ويبره يا همون شوك رو تو فيفا فعال كردم يعني ON كردم ولي شوك نميده تو بازي جريان چيه ميشه يكي منو راهنمايي كنه؟؟؟؟

در مورده شوک:

فقط یه سری از دسته ها هستند که فیفا آنها را ساپورت میکنه و ویبره فقط روی یه سری دسته ها کار میکنه.

اون موضوعی که اول گفتید جوابش اینه کمه حتما و حتما باید از طریق کریر (Career) بازی کنید تا باشگاه در صورت برد به شما اجازه ی ورود به جام باشگاههای اروپا را بده و در قسمت تورنمنت این امکان وجود نداره.

jak_1300
19-12-2006, 08:39
در مورده شوک:

فقط یه سری از دسته ها هستند که فیفا آنها را ساپورت میکنه و ویبره فقط روی یه سری دسته ها کار میکنه.

اون موضوعی که اول گفتید جوابش اینه کمه حتما و حتما باید از طریق کریر (Career) بازی کنید تا باشگاه در صورت برد به شما اجازه ی ورود به جام باشگاههای اروپا را بده و در قسمت تورنمنت این امکان وجود نداره.

ببخشيد كرير تو كدوم قسمت ميشه دقيقتر بگين من تا حالا نديدمش

Mahdi_Moosavi
20-12-2006, 11:21
این هم یک profile توپ که توش اواع توپ ها ورزشگاه های جدید و انواع تیم های منتخب جهان و کالاسیک unlock

شدن از لینک زیر دانلود کنیو ودر مسیر my document/FIFA 07/A. Profiles کپی کنید.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

jak_1300
20-12-2006, 11:31
ببخشيد كرير تو كدوم قسمت ميشه دقيقتر بگين من تا حالا نديدمش

boy iran
20-12-2006, 12:43
تو قسمت سیو بازی
تو my document
فایل رو کپی

jak_1300
03-01-2007, 12:04
ببخشيد كرير تو كدوم قسمت ميشه دقيقتر بگين من تا حالا نديدمش

jak_1300
03-01-2007, 12:34
اقا تو فيفا 07 چرا نميره جام باشگاه ها 100 بار تا حالا قهرمان شدم ميشه كمكم كني
سلام تورو خدا كمك كنيد الان چند وقته هر چي از اينو اون سوال ميكنم ميگه نميدونم شما نميتونين كمكم كنيد ميشه بياين ياهو مسنحر من رو ادد كنيد امروز تا بعد از ظهر يه ضرب آنلاينم فقط امروز هستم ميشه منو ادد كنيد erfan_lcd@yahoo.com
من منتظر حوابت ميمونم

hamid_hitman47
03-01-2007, 15:11
اقا تو فيفا 07 چرا نميره جام باشگاه ها 100 بار تا حالا قهرمان شدم ميشه كمكم كني
سلام تورو خدا كمك كنيد الان چند وقته هر چي از اينو اون سوال ميكنم ميگه نميدونم شما نميتونين كمكم كنيد ميشه بياين ياهو مسنحر من رو ادد كنيد امروز تا بعد از ظهر يه ضرب آنلاينم فقط امروز هستم ميشه منو ادد كنيد erfan_lcd@yahoo.com
من منتظر حوابت ميمونم

شما باید تو قسمت منجیر (Career) بازی کنید تا بتونید درصورت کسب کردن سهمیه وارد جام باشگاه ها بشید .....
تو تورنمت این قابلیت وجود نداره....شما حتما تورنمت بازی میکنی که به جام باشگاه ها نمیری .....

jak_1300
03-01-2007, 16:01
شما باید تو قسمت منجیر (Career) بازی کنید تا بتونید درصورت کسب کردن سهمیه وارد جام باشگاه ها بشید .....
تو تورنمت این قابلیت وجود نداره....شما حتما تورنمت بازی میکنی که به جام باشگاه ها نمیری .....

حميد مرسي دمت گرم مرسي حميد تومنجير چرا تنظيمات ورلد كلاس و پرفشنال نداره ميخوام بازيه منجير رو حرفه اي بازي كنم چي كار كنم ميشه منو ادد كني بياي ياهو آيدي من erfan_LCD@YAHOO.COM هستش
منمنتظرتم حميد بيا تنهام نذار

hamid_hitman47
03-01-2007, 21:07
حميد مرسي دمت گرم مرسي حميد تومنجير چرا تنظيمات ورلد كلاس و پرفشنال نداره ميخوام بازيه منجير رو حرفه اي بازي كنم چي كار كنم ميشه منو ادد كني بياي ياهو آيدي من erfan_LCD@YAHOO.COM هستش
منمنتظرتم حميد بيا تنهام نذار


شما همون اول که وارد بازی میشی ...برو تو منوی my fifa و بعدش برو رو گیم سیتینگ و لول بازی رو رو ورلد کلاس بزار دیگه کلا تو منیجر هم لولت ورلد کلاس میشه.....یا میتونی تو همون منیجر زمانی که با یه تیم بازی داری(همون منوی اصلی منیجر منظورمه که گوشه اش عکس مربی و رتبه تیمت و لباس تیم خودت ویا تیمی رو که باهاش بازی داری و.... رو نشون میده) اون زیر صفحه رو گیم سیتینگ بری و لول بازی رو تغییر بدی ........لباس تیم ها و ....رو هم میتونی از همونجا تغییر بدی .....

S0R3N4
05-01-2007, 01:26
آقا در فصل نقل و انتقالات خیلی از بازیکنان جابه جا می شوند!!!
آیا در فیفا07 هم مثل پس 6 راهی هست که درست بشه!!!!(سیو گیم)

Enter
06-01-2007, 11:14
با سلام

آقا اینجوری نمیشه هر کی ازدوستان فیفا باز ما کل سوراخ سمبه های فیفا 2007 رو به طور کامل به صورت Pdf دربیاره تا دوستان بهتر آموزشها رو به کارببرن

خدا وکیلی من وقت ندارم وگرنه خودم اینکارو انجام میدادم

مرسی از همه ی بروبچ.

jak_1300
06-01-2007, 11:43
شما همون اول که وارد بازی میشی ...برو تو منوی my fifa و بعدش برو رو گیم سیتینگ و لول بازی رو رو ورلد کلاس بزار دیگه کلا تو منیجر هم لولت ورلد کلاس میشه.....یا میتونی تو همون منیجر زمانی که با یه تیم بازی داری(همون منوی اصلی منیجر منظورمه که گوشه اش عکس مربی و رتبه تیمت و لباس تیم خودت ویا تیمی رو که باهاش بازی داری و.... رو نشون میده) اون زیر صفحه رو گیم سیتینگ بری و لول بازی رو تغییر بدی ........لباس تیم ها و ....رو هم میتونی از همونجا تغییر بدی .....

حميد بازيكن چجوري ميشه خريد ميشه منو راهنمايي كني من ميرم تو SUMERY TRANSFER اسمه يه عالمه بازيكن با باشگاه هاشون و پولشون و جايي كه ميخوان برند رو نشون ميده و هر چي روشون كليك ميكنم با گيم پد يا سرچ ميده يا مشخصاتش رو مثله قد و وزنش و سنش و باشگاهش و مليتش چجوري ميشه خريدشون بعدش يه سوال ديگه اينكه وقتي من تيمي رو ميبرم صفحه بعدش كه مياد تو يه صفحه كه عكسه اون مربي هستش و شرو به شمارش ميكنه و پايينش عكسه دوتا چرخ دنده هستش كه روبروش نوشته 34 درصد و پايينش عكسه يه قفله كه هميشه بين 80 تا 99 درصد هستش و پايينش عكسه يه پرچم كه اونم هميشه بينه 80 تا 90 هستش جريان چيه اينا چين و اون مرده چه كارهايي رو ميتونه بكنه و چجوري ميتونه كاري كنه كه تيم بهتر بشه ؟؟
ممنون ميشم اگه جوابم رو بگيرم من از شنبه الي چهارشنبه از 8 صبح لغايت 6 بعدازظهر آنلاين هستم با آيدي ERFAN_LCD ممنون ميشم اگه تو ياهو مسنجر منو راهنمايي كني البته اگه تونستي اگر كه نه همينجا هم منتظرم باتشكر از راهنماييهاي خوبت
كاشتي ميشد يكي كه سوراخ سومبه هاي فيفا رو بلده يه آموزش بذاره كه ما ها كه بلد نيستيم بهتر بتونيم بازي كنيم و لذت بيشتري ببريم و ثوابش هم نصيبه تدريس كننده بشه .

Honradez
06-01-2007, 13:26
سلام دوستان.
من سه تا سوال دارم:


1- چجوری میشه « بهتر » توپ بازیکنا رو گرفت؟

2- چجوری میشه توپهای روی هوا را بدست گرفت؟ (مثلا روی سانترها و...)

3- چجوری میشه ضربات ایستگاهی رو به گل تبدیل کرد؟ (آخه انگار هیچ معیار خاصی نداره، هرچی هم میزنم یا دروازه بان میگیره، یا میره بیرون!)

با تشکر فراوان! ;)

hamid_hitman47
06-01-2007, 15:02
حميد بازيكن چجوري ميشه خريد ميشه منو راهنمايي كني من ميرم تو SUMERY TRANSFER اسمه يه عالمه بازيكن با باشگاه هاشون و پولشون و جايي كه ميخوان برند رو نشون ميده و هر چي روشون كليك ميكنم با گيم پد يا سرچ ميده يا مشخصاتش رو مثله قد و وزنش و سنش و باشگاهش و مليتش چجوري ميشه خريدشون بعدش يه سوال ديگه اينكه وقتي من تيمي رو ميبرم صفحه بعدش كه مياد تو يه صفحه كه عكسه اون مربي هستش و شرو به شمارش ميكنه و پايينش عكسه دوتا چرخ دنده هستش كه روبروش نوشته 34 درصد و پايينش عكسه يه قفله كه هميشه بين 80 تا 99 درصد هستش و پايينش عكسه يه پرچم كه اونم هميشه بينه 80 تا 90 هستش جريان چيه اينا چين و اون مرده چه كارهايي رو ميتونه بكنه و چجوري ميتونه كاري كنه كه تيم بهتر بشه ؟؟
ممنون ميشم اگه جوابم رو بگيرم من از شنبه الي چهارشنبه از 8 صبح لغايت 6 بعدازظهر آنلاين هستم با آيدي ERFAN_LCD ممنون ميشم اگه تو ياهو مسنجر منو راهنمايي كني البته اگه تونستي اگر كه نه همينجا هم منتظرم باتشكر از راهنماييهاي خوبت
كاشتي ميشد يكي كه سوراخ سومبه هاي فيفا رو بلده يه آموزش بذاره كه ما ها كه بلد نيستيم بهتر بتونيم بازي كنيم و لذت بيشتري ببريم و ثوابش هم نصيبه تدريس كننده بشه .

برای خرید بازیکن برو رو ترانسفر بعدشم همون اولی یعنی ترانسفر مارکت رو بزن حالا لیست بازیکنایی که باشگاهشون اونا رو تو لیست فروش گذاشتن میاد .......اگه هم از این لیست نمیخوای و یا یه بازیکن دیگه رو میخوای سفارش بدی باید زیر صفحه سمت چپ رو سرچ بری و پست و یا قدرت بازیکنایی رو که میخوای بگیری رو وارد کنی تا لیست بازیکنا بیاد ........ بعد رو هرکدوم اینتر بزن و مبلغ و مدت قرار داد و .....رو مشخص کن بعدشم اون بازیکن هقته بعد جواب رو بهت میده .......
ولی باید توجه کنی که حتما تو فصل نقل و انتقالات فقط میتونی ترانسفر کنی ...........

زیر عکس مربی اون اولیه یا به قول خودت ...چرخ دنده ...هماهنگی و قدرت همکاری وروحیه تیمته ......
دومی که عکس قفله عملکرد و کارکرد مربی .......سومی هم بازی جالب و تماشاگر پسنده که اگه هرچی بهتر بازی کنی بالا تر میره .......

hamid_hitman47
06-01-2007, 15:27
سلام دوستان.
من سه تا سوال دارم:


1- چجوری میشه « بهتر » توپ بازیکنا رو گرفت؟

2- چجوری میشه توپهای روی هوا را بدست گرفت؟ (مثلا روی سانترها و...)

3- چجوری میشه ضربات ایستگاهی رو به گل تبدیل کرد؟ (آخه انگار هیچ معیار خاصی نداره، هرچی هم میزنم یا دروازه بان میگیره، یا میره بیرون!)

با تشکر فراوان! ;)


1) برای اینکه توپ رو بهتر بگیری بستگی به شیوه بازیت داره اگه شیوه دفاعت معمولیه باید زیاد بازیکناتو جلو نکشی مخصوصا مدافعاتو چون اینجوری پشت دفاعات خالی میمونه .. و یا اگه شیوه بازیت پرسینگ اینقدر باید مدافعاتو دنبال کسی که توپ دستشونه بکشونی تا توپو ازش بگیری.......

2)وقتی توپ هنوز به بازیکنت نرسید و توپ رو هوا است باید جای بازیکنتو رو جایی که حدس میزنی توپ فرود میاد تنظیم کنی و بازیکنتو اونجا قرار بدی ........

3)از راه های دور وقتی میخوای ضربه مستقیم و پر قدرت بزنی هنگام زدن ضربه کلید Q رو داشته باش و جاهایی که لازمه ضربه فنی بزنی از شیفت سمت چپ استفاده کن .......بعد از زدن ضربه هم با کلید های جهتی به توپ کات بده ......البته تو ضربات ایستگاهی تو فیفا سانتر ها هم خوب جواب میدن .......بعضی موقع ها با کلید D هم میتونی سانتر های خوبی رو دروازه داشته باشی ......

البته اینجوری نمیشه خوب توضیح داد......خودت یه سر به قسمت ترنینگ بازی بزن مخصوصا ضربات ایستگاهی رو خیلی خوب تمرین کن.......من یادمه اول که فیفا07 رو نصب کردم دو روز اول فقط تو قسمت ترنینگش بودم......
به هر حال ببخشید اگه نتونستم خوب توضیح بدم........




با سلام

آقا اینجوری نمیشه هر کی ازدوستان فیفا باز ما کل سوراخ سمبه های فیفا 2007 رو به طور کامل به صورت Pdf دربیاره تا دوستان بهتر آموزشها رو به کارببرن

خدا وکیلی من وقت ندارم وگرنه خودم اینکارو انجام میدادم

مرسی از همه ی بروبچ.


من شاید تا چند وقته دیگه این کارو بکنم .......چون فعلا خیلی سرم شلوغه ......اصلا وقت ندارم..
راستی از این آهنگه فرخ که متنشو تو امضاتم نوشتی خیلی خوشم میاد..........مخصوصا اون قسمتش.. غبار پشت شیشه....

Ali-Bahal
06-01-2007, 15:44
نوشته شده توسط Enter
با سلام

آقا اینجوری نمیشه هر کی ازدوستان فیفا باز ما کل سوراخ سمبه های فیفا 2007 رو به طور کامل به صورت Pdf دربیاره تا دوستان بهتر آموزشها رو به کارببرن

خدا وکیلی من وقت ندارم وگرنه خودم اینکارو انجام میدادم

مرسی از همه ی بروبچ.

من بعدا اين کار را انجام مي دهم

jak_1300
06-01-2007, 15:58
من بعدا اين کار را انجام مي دهم

مرسي علي باحال واقعا كه باحالي دمت گرم بخدا ما منتظر كارهات هستيم و قول ميديم كه هر دفعه كه بازي كرديم يه يادي هم از تو بكنيم و اسمه فيفا07 رو بذاريم علي فيفا باحال07 با تشكر از تو دوسته خوب

Honradez
06-01-2007, 20:27
1) برای اینکه توپ رو بهتر بگیری بستگی به شیوه بازیت داره اگه شیوه دفاعت معمولیه باید زیاد بازیکناتو جلو نکشی مخصوصا مدافعاتو چون اینجوری پشت دفاعات خالی میمونه .. و یا اگه شیوه بازیت پرسینگ اینقدر باید مدافعاتو دنبال کسی که توپ دستشونه بکشونی تا توپو ازش بگیری.......

2)وقتی توپ هنوز به بازیکنت نرسید و توپ رو هوا است باید جای بازیکنتو رو جایی که حدس میزنی توپ فرود میاد تنظیم کنی و بازیکنتو اونجا قرار بدی ........

3)از راه های دور وقتی میخوای ضربه مستقیم و پر قدرت بزنی هنگام زدن ضربه کلید Q رو داشته باش و جاهایی که لازمه ضربه فنی بزنی از شیفت سمت چپ استفاده کن .......بعد از زدن ضربه هم با کلید های جهتی به توپ کات بده ......البته تو ضربات ایستگاهی تو فیفا سانتر ها هم خوب جواب میدن .......بعضی موقع ها با کلید D هم میتونی سانتر های خوبی رو دروازه داشته باشی ......

البته اینجوری نمیشه خوب توضیح داد......خودت یه سر به قسمت ترنینگ بازی بزن مخصوصا ضربات ایستگاهی رو خیلی خوب تمرین کن.......من یادمه اول که فیفا07 رو نصب کردم دو روز اول فقط تو قسمت ترنینگش بودم......
به هر حال ببخشید اگه نتونستم خوب توضیح بدم........

با سلام و تشکر...
ببینید، در مورد سوال 1، منظور من این بود که مثلا بازیکنای حریف خیلی بهتر میتونن از پاسها جلوگیری کنن و درواقع خیلی بهتر جلوی بازیکنا رو می گیرن. من هم سعی می کنم، ولی نمیشه. بعد هم یک مشکل این بازی، اینه که اگه آدم بخواد از عقب توپ یارو رو بگیره، روش خطا انجام میشه!
درمورد سوال سوم باید بگم که ببینید مثلا یکبار شد که «ساموئل اتوئو» توپی که روی هوا و با فاصله نیم متر جلوتر از خودش بود رو اینطوری گرفت: پاشو (مانند تکواندوکارا) آورد بالا و سپس توپ رو اینجوری استوپ کرد. در تصویر زیر بهتر مشخصه:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
من میخام بشه کاری مثل اون کرد، یا بهتر بگم: با چه دکمه ای میشه چنین کاری کرد؟
درمورد سوال سوم هم واقعا از جوابتون ممنونم!

;)

hamid_hitman47
07-01-2007, 02:31
با سلام و تشکر...
ببینید، در مورد سوال 1، منظور من این بود که مثلا بازیکنای حریف خیلی بهتر میتونن از پاسها جلوگیری کنن و درواقع خیلی بهتر جلوی بازیکنا رو می گیرن. من هم سعی می کنم، ولی نمیشه. بعد هم یک مشکل این بازی، اینه که اگه آدم بخواد از عقب توپ یارو رو بگیره، روش خطا انجام میشه!
درمورد سوال سوم باید بگم که ببینید مثلا یکبار شد که «ساموئل اتوئو» توپی که روی هوا و با فاصله نیم متر جلوتر از خودش بود رو اینطوری گرفت: پاشو (مانند تکواندوکارا) آورد بالا و سپس توپ رو اینجوری استوپ کرد. در تصویر زیر بهتر مشخصه:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
من میخام بشه کاری مثل اون کرد، یا بهتر بگم: با چه دکمه ای میشه چنین کاری کرد؟
درمورد سوال سوم هم واقعا از جوابتون ممنونم!

;)

با سلام.........
در مورد سوال اولتون که من نمیدونم شما چه شیوه ای بازی میکنی برای آشنایی با شیوه های دفاعی بیشتر هم میتونی از منوی اصلی فیفا بری تو قسمت مای فیفا 07 و بعدشم بری رو تاکتیک هلپ اونجا همه چیزو کامل واست توضیح میده ........ ولی من این شیوه دفاعیه رو بهت پیشنهاد میکنم...... تو وسط بازی کلید Q و کلید 2 و 8 ماشین حسابی رو همزمان فشار بده تا بازیکنات بازیکنای حریفو پرس کنند و بازیکن صاحب توپ رو تحت فشار قرار بدن...و یه نکته دیگه که موقع دفاع کردن باید رعایت کنی اینه که هیچ وقت همه مدافعاتو دنبال یه مهاجم حریف نکشونی چون اونوقت با یه پاس ساده کل دفاعات جا میمونن.....
اینم باهات موافقم که اگه بخوای از عقب توپ رو از حریف بگیری بیشتر موقع ها خطا میشه ...........

برای زدن برگردون و یا حرکت آکروباتیک رو هوا هم باید از سانتر های هوایی کوتاه استفاده کنی ........
یعنی موقع سانتر کردن دو بار کلید A و یا بعضی جاها سه بار کلید A رو پشت سر هم فشار بدی .......البته با کلید D هم میتونین بعضی موقع ها سانتر های جالبی انجام بدی.....ولی اینکه حالا ضربه رو پای بازیکن بگیره و یا نه یه خورده هم به شانس بستگی داره......ولی در کل زیاد از این گلها نمیتونی بزنی .........
راستی درباره ضربات ایستگاهی با کلید های Z و C هم میتونین کارای جالبی انجام بدی ........مثلا یه بازیکنت بیاد از رو توپ بپره و یا دو تا بازیکن پشت توپ قرار بگیرن و.........

SonyEricsson
07-01-2007, 03:11
من نه حوصله نه وقت خوندن اینهمه صفحات رو ندارم
ولی پیشنهاد میکنم برید KONAMI بگیرید که پیشه EA SPORT FIFA 2007 خیلی خیلی سرتره
با کارت گرافیک قدیمی هم بهتون حال میده دیگه چه برسه به این جدیدا :tongue:

jak_1300
07-01-2007, 08:36
من نه حوصله نه وقت خوندن اینهمه صفحات رو ندارم
ولی پیشنهاد میکنم برید KONAMI بگیرید که پیشه EA SPORT FIFA 2007 خیلی خیلی سرتره
با کارت گرافیک قدیمی هم بهتون حال میده دیگه چه برسه به این جدیدا :tongue:

دوسته من سلام
فرمايشه شما تا حدودي درسته اما بايد اينو توجه داشته باشي كه فيفا خيلي سابقه اش از كونامي بيشتره فيفا مختصه كامپيوتره اما كونامي فقط و فقط برايه پلي استيشن و كنسول هاي ديگه هستش و اينو قبول دارم كه كونامي حرفه اي تر هست و تخصصي تر ولي ايراداتي به اون وارده داوري افتضاحي كه داره دوم اينكه دوربينه مذخرفي كه داره در قياس با فيفا شما اگه فيفا بازي كرده باشي متوجه ميشيد كه واقعا دوربينه فيفا خيلي سر تره و شما در فيفا در قسمته كمرا ميتوني چندين نوع دوربين رو انتخاب كني و از جمله اون دوربيني كه از بالا كله زمين رو نمايش ميده و شما ميتوني به راحتي ببيني كه ميخواي چيكار كني و سوم اينكه بازيكنان كونامي خيلي مصنوعي هستش دويدنشون انگار كه عصا قورت دادن كه با مقايسه با فيفا خيلي تفاوت احساس ميشه ولي خوب نبايد از كونامي به همين راحتي گذشت و مطمئن باش كه فيفا بزودي به اوج خود بازخواهد گشت ولي به نظر من كونامي هم خوبه اما برايه من خيلي سخته كنترلش با اينكه با گيم پد بازي ميكنم
(اينم عكسه شه كليك كني ميبينيش[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) و دوربينش ولي ميگم بازهم كه كونامي هم خوبيها و برتريهايي نسبت به فيفا داره اما اگه دوربينش خوب بود من هم شايد از كونامي طرفداري ميكردم باز هم ميگم كه كونامي براي پلي استيشن خوبه و عاليه اما برايه كامپيوتر جالب نيست

كاشتي ميشد يكي از بچه تمام فوت و فن هاي فيفا رو بخصوص گزينه هاي فيفا كه براي تنظيمات بازيكن خريدن و غيره هست رو بصورت تصويري رويه يه فايله پي دي اف در مي آورد تا به عنوان بهترين مقاله انجمن بازيهاي كامپيوتري از اون ياد ميكرديم

Enter
07-01-2007, 10:00
3- چجوری میشه ضربات ایستگاهی رو به گل تبدیل کرد؟ (آخه انگار هیچ معیار خاصی نداره، هرچی هم میزنم یا دروازه بان میگیره، یا میره بیرون!)[/INDENT]

با تشکر فراوان! ;)[/QUOTE]

اسونترین کار تو Fifa 07 همین ضربات ایستگاهی رو به گل تبدیل کردنه خصوصا با Ronaldinho

Honradez
07-01-2007, 14:29
با سلام.........
در مورد سوال اولتون که من نمیدونم شما چه شیوه ای بازی میکنی برای آشنایی با شیوه های دفاعی بیشتر هم میتونی از منوی اصلی فیفا بری تو قسمت مای فیفا 07 و بعدشم بری رو تاکتیک هلپ اونجا همه چیزو کامل واست توضیح میده ........ ولی من این شیوه دفاعیه رو بهت پیشنهاد میکنم...... تو وسط بازی کلید Q و کلید 2 و 8 ماشین حسابی رو همزمان فشار بده تا بازیکنات بازیکنای حریفو پرس کنند و بازیکن صاحب توپ رو تحت فشار قرار بدن...و یه نکته دیگه که موقع دفاع کردن باید رعایت کنی اینه که هیچ وقت همه مدافعاتو دنبال یه مهاجم حریف نکشونی چون اونوقت با یه پاس ساده کل دفاعات جا میمونن.....
اینم باهات موافقم که اگه بخوای از عقب توپ رو از حریف بگیری بیشتر موقع ها خطا میشه ...........

برای زدن برگردون و یا حرکت آکروباتیک رو هوا هم باید از سانتر های هوایی کوتاه استفاده کنی ........
یعنی موقع سانتر کردن دو بار کلید A و یا بعضی جاها سه بار کلید A رو پشت سر هم فشار بدی .......البته با کلید D هم میتونین بعضی موقع ها سانتر های جالبی انجام بدی.....ولی اینکه حالا ضربه رو پای بازیکن بگیره و یا نه یه خورده هم به شانس بستگی داره......ولی در کل زیاد از این گلها نمیتونی بزنی .........
راستی درباره ضربات ایستگاهی با کلید های Z و C هم میتونین کارای جالبی انجام بدی ........مثلا یه بازیکنت بیاد از رو توپ بپره و یا دو تا بازیکن پشت توپ قرار بگیرن و.........
سلام.
نحوه بازی: ببینید، من بیشتر دوست دارم حمله کنم. (شیوه تهاجمی) ولی متاسفانه یه مشکل که دارم، اینه که نمیدونم چجوری در میان میدان به دفاع حریف نفوذ کنم.
ضربات ایستگاهی: درمورد این ضربات باید بگم که منظور من، راهیست که با تکیه بر اون، آدم بتونه بفهمه که چه توپهایی چجوری گل میشن و... مثلا در فیفا 2005، خیلی راحت میشد گل زد!
در ضمن، یکی از دوستان که گفته خیلی راحته خصوصا با رونالدینیو، لطفا بگن که چجوری...؟

با تشکر فراوان. ;)

S0R3N4
11-01-2007, 00:29
آقا یکی جوابمون رو بده [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

راستش در فصل نقل انتقلات واقعی فوتبال کلی بازیکن جابهجا می شن
آیا رهی مانند سیو گیمی یا پچی هست که بازی جدیدتر بشه|؟ [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Enter
11-01-2007, 09:40
با سیلام خدمت شوما دوستان

میگم من میخوام برم در جام باشگاههای اروپا شرکت کنم اینو هم میدونم که باید منیجر رو انتخاب کنم ولی مثلا الان که دارم با منچستر تو لیگ برتر انگلیس توپ میزنم (این تیکه رو داشتی) 20 تیم حضوردارن شاید من نزدیک 45 بازی انجام دادم ولی هنوزبازیها تموم نشده و 4 مرتبه با چلسی و لیورپول و آرسنال بازی کردم نکنه این بازی های اضافه برای جام حذفی و جام اتحادیه هم هست


سئوال دومم : من میخوام رونالدینیو رو از بارسلون بخرم بیارم تو منچستر ولی هر کاری که میکنم تو لیست فروش باشگاه نمیاد آخه چرا نمیاد
خواستم ببینم یعنی چی ؟؟؟؟

Sam Fisher 11
11-01-2007, 09:49
با سیلام خدمت شوما دوستان

میگم من میخوام برم در جام باشگاههای اروپا شرکت کنم اینو هم میدونم که باید منیجر رو انتخاب کنم ولی مثلا الان که دارم با منچستر تو لیگ برتر انگلیس توپ میزنم (این تیکه رو داشتی) 20 تیم حضوردارن شاید من نزدیک 45 بازی انجام دادم ولی هنوزبازیها تموم نشده و 4 مرتبه با چلسی و لیورپول و آرسنال بازی کردم نکنه این بازی های اضافه برای جام حذفی و جام اتحادیه هم هست


سئوال دومم : من میخوام رونالدینیو رو از بارسلون بخرم بیارم تو منچستر ولی هر کاری که میکنم تو لیست فروش باشگاه نمیاد آخه چرا نمیاد
خواستم ببینم یعنی چی ؟؟؟؟

1- آره لیگ اینجوریه ،حذفی و .... هم توش هست.
2-ببین تو باید اول پیداش کنی و اون رو توی لیست خریدت قرار بدی (سرچ) بعد اون باشگاه پیغام میده اونو میفروشه یا نه. اگه بازیکنی قراردادش تموم شده باشه توی لیست فروش میاد. اگه گفتن نه میتونی قیمت رو ببری بالا ....


سلام.
نحوه بازی: ببینید، من بیشتر دوست دارم حمله کنم. (شیوه تهاجمی) ولی متاسفانه یه مشکل که دارم، اینه که نمیدونم چجوری در میان میدان به دفاع حریف نفوذ کنم.
ضربات ایستگاهی: درمورد این ضربات باید بگم که منظور من، راهیست که با تکیه بر اون، آدم بتونه بفهمه که چه توپهایی چجوری گل میشن و... مثلا در فیفا 2005، خیلی راحت میشد گل زد!
در ضمن، یکی از دوستان که گفته خیلی راحته خصوصا با رونالدینیو، لطفا بگن که چجوری...؟

با تشکر فراوان. ;)

در مورد اولی باید بگم که خوبه از شیوه من استفاده منی.من بیشتر سعی میکنم با پاس تو در به پشت مدافه ها برم و گل بزنم .بیشتر وقتها اگه درست عمل کنی جواب میده.
و دومی :اول باید توپ رو تنظیم کنی ،یعنی هر جا که میخوای بره باید روی توپ به اون سمت باشه و بعد تصمیم بگیری که میخوای زمینی بزنی یا هوایی . اگه به سمتی که دروازبان هست مستقیم و روی زمین و باقدرت شلیک کنی احتمال گل شدنش زیاده(تضمینی) یا به حالت قوس دار بندازی گوشی که دروازبان نیست. بهت بگم بیشتر احساسیه و باید بیاد دستت. امتحان کن و بعد نتیجه رو بگو.....
****
اینتر جون مثل اینکه با هم پست دادیم

Enter
11-01-2007, 09:55
1- آره لیگ اینجوریه ،حذفی و .... هم توش هست.
2-ببین تو باید اول پیداش کنی و اون رو توی لیست خریدت قرار بدی (سرچ) بعد اون باشگاه پیغام میده اونو میفروشه یا نه. اگه بازیکنی قراردادش تموم شده باشه توی لیست فروش میاد. اگه گفتن نه میتونی قیمت رو ببری بالا ....

ایول پس من الان دارم درست پیش میرم یعنی اگه لیگ تموم شد و قهرمان شدم میرم جام باشگاه

Sam Fisher 11
11-01-2007, 10:00
میگم انگار با هم پست دادیم enter جان.
آره...

Enter
11-01-2007, 10:02
چطور مگه سامی جون

Enter
11-01-2007, 22:18
اقا چه جوری میشه رفت به جام باشگاه ها من که هر کاری کردم نشد یکی از دوستان به صورت کامل توضیح بده مرسی

hamid_hitman47
12-01-2007, 01:57
جام باشگاه ها رفتن هم که این همه سوال نداره.....شما تو قسمت منیجر تو لیگ سهمیه رو کسب کن ..فصل که تموم شد واسه فصل بعد تو جام باشگاهایی ............من الان چند فصلی که همین طور پشت سر هم تو جام باشگاه هستم همین طور قهرمانم میشم........

mostafaeshghi
12-01-2007, 13:20
من الان چند فصلی که همین طور پشت سر هم تو جام باشگاه هستم همین طور قهرمانم میشم........

نکنه داری داری Amature بازی میکنی که اینقدر راحته! :laughing: (شوخی)

Enter
12-01-2007, 13:25
عشقی بابا بی خیال بچه مردم الان میرهUnistall میکنه بازی رو بابا
ولی خداییش اونجور که از پستهای حمید بر میاد داره World Clas بازی میکنه
حمید جون حریف میزنی؟؟؟(شوخی)

fly2heaven
12-01-2007, 19:25
سلام خدمت دوستان عزیز من بازی فیفا 07 رو بعد از اینکه ویندوزم رو مجبور شدم دوباره نصب کنم ازدست دام وقتی بازی رو دوباره ریختم وقتی میخوام باز رو اجرا کنم صفحه سیاه میشه و بعد از چند ثانیه بدون هیچ اروری صفحه ستکتاپ رو نشون میده . کارت گرافیک من رادئون 7000 هستش درایو اونو هم نصب کردم دایرکت اکس 9 هم نصب هستش ویندوزم سرویس پک 2 هستش من حتی رفتم مجددا دی وی دی بازی رو خریدم ولی بازم مشکل حل نشد از دوستان و اساتید عزیز خواهش میکنم اگه کسی راه حلی میدونه عنوان کنه ممنونم

Ali-Bahal
12-01-2007, 19:49
يا ويندوزت خرابه يا بازي! البته بيشتر بازي برو تو کامپيوتر فاميلت يا دوستت امتحان کن تا مشخص شه

hamid_hitman47
12-01-2007, 20:16
سلام خدمت دوستان عزیز من بازی فیفا 07 رو بعد از اینکه ویندوزم رو مجبور شدم دوباره نصب کنم ازدست دام وقتی بازی رو دوباره ریختم وقتی میخوام باز رو اجرا کنم صفحه سیاه میشه و بعد از چند ثانیه بدون هیچ اروری صفحه ستکتاپ رو نشون میده . کارت گرافیک من رادئون 7000 هستش درایو اونو هم نصب کردم دایرکت اکس 9 هم نصب هستش ویندوزم سرویس پک 2 هستش من حتی رفتم مجددا دی وی دی بازی رو خریدم ولی بازم مشکل حل نشد از دوستان و اساتید عزیز خواهش میکنم اگه کسی راه حلی میدونه عنوان کنه ممنونم


فکر کنم مشکل از دسته بازیته .........هر دسته بازی که داری بگیر unistal کن بعد برو تو بازی فکر کنم مشکلت حل میشه........اگه نشد احتمالا مشکل از ویندوزت ........
موفق باشی.....

hamid_hitman47
12-01-2007, 20:22
نکنه داری داری Amature بازی میکنی که اینقدر راحته! :laughing: (شوخی)

نه بابا world class بازی میکنم.......من خیلی فیفا بازی میکنم......واسه همین همه قلقا و تاکتیکای بازیش تو دستمه........
بیشتر موقع ها هم تیم از دسته 3 انگلیس انتخاب میکنم تا اونو تو لیگ برتر و جام باشگا ها قهرمان نکنم بی خیال نمیشم......

fly2heaven
12-01-2007, 23:09
دوستان سلام ممنونم بابت جواباتون ولي چند نكته هست كه بايد بگم :
من از دسته بازي استفاده نميكنم و اين ويندوز رو هم يك سالي هست كه ازش استفاده ميكنم يعني فيفا رو دفعه پيش روي همين ويندوزي ريخته بودم كه الان دوباره ريختم سي دي ويندوزش مشكل نداره تست شدس بعدش هم بايد بگم من بازي رو از روي 2تا دي ويدي و سي دي ريختم هر دو همينجوره . حالا بايد چي كار كنم؟

IGI2
16-01-2007, 15:11
سلام به همه دوستان چطوري رنگ پيرآهن روعوض كنم

Ali-Bahal
16-01-2007, 15:18
منظورت چيه آي جي آي؟

اگر منظورت لباس ميزباني يا مهماني که در همان جا که تيم انتخاب مي کني کيت هست برو رو اون و تغييرش بده

hamid_hitman47
16-01-2007, 15:24
سلام به همه دوستان چطوري رنگ پيرآهن روعوض كنم

اگه دوستانه بازی میکنی همون موقع انتخاب تیم گزینه سوم واسه تغییر پیراهنه .....فکر کنم اسمشم home kit و away kit باشه........
اگه تو منیجر یا مربی گری بازی میکنی زیر همون صفحه اصلی( next match و office و team magement و ... نوشته...) سمت چپ زیر صفحه نوشته home kit واسه لباس تیم مهمان و سمت راست نوشته away kit واسه لباس تیم میزبان ......از اونجا میتونی تغییر بدی...........

mostafaeshghi
16-01-2007, 19:15
اگه دوستانه بازی میکنی همون موقع انتخاب تیم گزینه سوم واسه تغییر پیراهنه .....فکر کنم اسمشم home kit و away kit باشه........
اگه تو منیجر یا مربی گری بازی میکنی زیر همون صفحه اصلی( next match و office و team magement و ... نوشته...) سمت چپ زیر صفحه نوشته home kit واسه لباس تیم مهمان و سمت راست نوشته away kit واسه لباس تیم میزبان ......از اونجا میتونی تغییر بدی...........

من فکر نکنم توی مربیگری همچین اختیاری باشد. یعنی فقط ظاهرسازیه یعنی منو و ددکمه هاش هست ولی هیچ تغییری نمیکنه. چون من یادم میاد که 3-4 بار عوض کردم ولی تو بازی تغییری ندیدم.

hamid_hitman47
17-01-2007, 13:00
من فکر نکنم توی مربیگری همچین اختیاری باشد. یعنی فقط ظاهرسازیه یعنی منو و ددکمه هاش هست ولی هیچ تغییری نمیکنه. چون من یادم میاد که 3-4 بار عوض کردم ولی تو بازی تغییری ندیدم.


ظاهر سازی نیست.......تغییر میکنه .......من خودم بیشتر از لباس دوم تیمم استفاده میکنم........
ولی یه نکته که باید رعایت کنی اینه که وقتی لباسا رو تغییر دادی دیگه هییچی رو دست نزنی و سریع next match رو بزنی و دیگه مثلا تو ترکیب و یا جدول و آفیس و ...نری و سریع بری بازی کنی...یعنی اول همه تصمیماتو بگیر بعدش برو لباسو تغییر بده.....

TOOMY-2008
18-01-2007, 18:23
دوستان کسی نمیدونه چه طوری میشه پست بازی یک بازیکن را تغییر داد


مثلا یکی دفاع بازی میکنه پستشو بکنی حمله مثلا Cb به St

در ضمن منظورم من این که واقعا پستتش عوض بشه نه اینکه فقط از عقب زمین بیاری جلوی زمین باز رنگ پستش سبز باشه


( برای این گفتم رنگ پستش سبز باشه
نمیدونم میدونید یا نه ولی رنگ پست ها به ترتیب از پائئین به بالا سبز آبی وقرمز هست به جز دروازبان که نارنجی هست)

TOOMY-2008
18-01-2007, 18:29
در ضمن فیفا یه بدی داره اونم این که توی بازی وقتی خطا میشه کسی که پشت توپ ایستاده رو نمیتونی تغییر بدی مثلا اگر در منچستر رونالدو پشت توپ باشه اگر از قبل کس دیگه ای را انتخواب نکرده باشی تو خود بازی نمیتونی تغییر بدی

همین جور هم در پنالتی وبقیه موارد...

saeed_cpu_full
18-01-2007, 18:48
در ضمن فیفا یه بدی داره اونم این که توی بازی وقتی خطا میشه کسی که پشت توپ ایستاده رو نمیتونی تغییر بدی مثلا اگر در منچستر رونالدو پشت توپ باشه اگر از قبل کس دیگه ای را انتخواب نکرده باشی تو خود بازی نمیتونی تغییر بدی

همین جور هم در پنالتی وبقیه موارد...



حالا نمیشه کاری کرد که عوش شه ؟ :sad:

*عیسی*
18-01-2007, 20:13
سلام فایلی برای زیبا کردن چمن فیفا2007 ندارین؟؟؟؟

mostafaeshghi
19-01-2007, 02:23
در ضمن فیفا یه بدی داره اونم این که توی بازی وقتی خطا میشه کسی که پشت توپ ایستاده رو نمیتونی تغییر بدی مثلا اگر در منچستر رونالدو پشت توپ باشه اگر از قبل کس دیگه ای را انتخواب نکرده باشی تو خود بازی نمیتونی تغییر بدی

همین جور هم در پنالتی وبقیه موارد...

چار عزیز میشه. همین شماهایید که فیفا را جلوی پی ای اس خراب میکنید دیگه (البته جسارتا) این که دی کاری نداره. وقتی میخوای ضربه را بزنی. دکمه ی E را بگیر و فلش پایین وبالا را بزن اسامی بازیکنان با پای فعالشون را مینویسه روی هر کدوم که دکمه را ول کنی ، اون ضربه را میزنه.

hamid_hitman47
19-01-2007, 02:34
دوستان کسی نمیدونه چه طوری میشه پست بازی یک بازیکن را تغییر داد


مثلا یکی دفاع بازی میکنه پستشو بکنی حمله مثلا Cb به St

در ضمن منظورم من این که واقعا پستتش عوض بشه نه اینکه فقط از عقب زمین بیاری جلوی زمین باز رنگ پستش سبز باشه


( برای این گفتم رنگ پستش سبز باشه
نمیدونم میدونید یا نه ولی رنگ پست ها به ترتیب از پائئین به بالا سبز آبی وقرمز هست به جز دروازبان که نارنجی هست)

پست کلی رو اصلا نمیشه تغییر داد مثلا مهاجم (ST) رو مدافع(CB) کرد.......در کل رنگها همیشه ثابت هستن.....
ولی تو هر پست میشه تغییر داد مثلا دفاع چپ LB رو میشه کرد دفاع راست RB و یا هافیک هجومی رو کرد هافبک دفاعی و..........برای این کار باید بری رو Team Magement و قسمت edit Player و پست بازیکنتو تغییر بدی...


در ضمن فیفا یه بدی داره اونم این که توی بازی وقتی خطا میشه کسی که پشت توپ ایستاده رو نمیتونی تغییر بدی مثلا اگر در منچستر رونالدو پشت توپ باشه اگر از قبل کس دیگه ای را انتخواب نکرده باشی تو خود بازی نمیتونی تغییر بدی
همین جور هم در پنالتی وبقیه موارد...


حالا نمیشه کاری کرد که عوش شه ؟ :sad:

چرا نمیشه.. میشه...........وقتی دارین ضربات ایستگاهی میزنین کلید E رو برنین و بازیکن دلخواهتونو انتخاب کنین......

hamid_hitman47
19-01-2007, 02:59
سلام فایلی برای زیبا کردن چمن فیفا2007 ندارین؟؟؟؟



من اين تايپيك رو يه كم دير خوندم ولي مي تونم دو تا مشكل رو حل كنم.

1- شايد بعضي ها از تار بودن چمن يه كم گلايه داشته باشن . واسه خوب شدنش بايد تو تنظيمات كارت گرافيكتون گزينه

anisotropic filtring رو بزاريد رويه 8x يا 4x صددر صد حل ميشه واسه من رو grforce 6600 خيلي توپ شد ولي بايد كارت گرافيكتون

بالا باشه وگرنه افت frame پيدا مي كنيد.

2- بعضي ها هم ميگن كه بازيكن ها چرا مي درخشن. اين بخاطر استفاده از shader model 3 تو اين بازيه كه اين افكت رو كارتهاي

grforce 6200 به بالا دارن. بهش ميگن high dinamic light كه خيلي قشنگه.





اینو یکی از دوستان تو صفحه های قبلی گذاشته بود.....یه آزمایش کن ببین چی میشه......
ولی در کل چمن فیفا که مشکل خاصی نداره و خوبه ........

kabous
19-01-2007, 03:38
چه سیستمی می خواد؟

X_man
19-01-2007, 07:18
چه سیستمی می خواد؟

Minimum System Requirements

System: 1.3 GHz or equivalent
RAM: 256 MB
Video Memory: 64 MB
Hard Drive Space: 3300 MB
Other: ATI Radeon 7500 , NVIDIA GeForce3, GeForce 4 Ti or Intel 915, 945, 950

System Requirements

Processor: 1.3GHz
RAM: 256MB
Video Memory: 64MB
DVD Only?: 1
Hard Drive Space: 1.2GB
Operating System: Windows 2000/XP
DirectX Version: 9.0c

*عیسی*
19-01-2007, 10:48
اینو یکی از دوستان تو صفحه های قبلی گذاشته بود.....یه آزمایش کن ببین چی میشه......
ولی در کل چمن فیفا که مشکل خاصی نداره و خوبه ........
این آقا هیچ توضیح نداده کجا باید این تنظیمات رو عوض کرد؟ در ضمن چون کارت گرافیکم ضعیفه چمن تیره ست و کارت شما حتما قویه. من برای fifa world cup یه چمن دانلود کردم که این مشکلو بخوبی حل کرد اگه کسی پچ چمن سراغ داره لطفا بزاره. ممنون

mostafaeshghi
20-01-2007, 19:36
آقا کسی نفهمید که وقتی که ریپلای گل را نشون میده اون عدد 4 که کنار صفحه هست نشانگر چیه؟ که هیچ وقت هم تغییر نمیکنه.

hamid_hitman47
20-01-2007, 19:53
آقا کسی نفهمید که وقتی که ریپلای گل را نشون میده اون عدد 4 که کنار صفحه هست نشانگر چیه؟ که هیچ وقت هم تغییر نمیکنه.


منم نمیدونم ...............حالا گیر دادیا.......میخوای چیکار؟؟؟؟؟؟ولی فکر نکنم چیز خاصی باشه.......

mostafaeshghi
20-01-2007, 23:36
منم نمیدونم ...............حالا گیر دادیا.......میخوای چیکار؟؟؟؟؟؟ولی فکر نکنم چیز خاصی باشه.......

مطمئنا یه چیزی بوده و الکیه الکی نیست. وگرنه خب توی قسمت مدیریت هم عدد 5 بگذارند! :biggrin:

*عیسی*
21-01-2007, 09:41
یکی جواب منو بده!

Ali-Bahal
21-01-2007, 19:38
نه منم نمي دونم شايد شبکه 4 هست هههههههههههههههه



موفق باشيد

jak_1300
22-01-2007, 08:43
بچه ها اون عدد 4 بعد از ريپلي كه ميگن براي گيم پد هست همونطور كه ميدونيد در گيم پد ها بجاي علائم مثلث و مربع و ضربدر(روي دسته پلي استيشن) اعداد 1 و 2 و 3 و 4 هستش و من بعد از زدن گل و هنگام نشون دادن ريپلي گل عدد چهار رو كه ميبينم وقتي عدد 4 رو روي گسم پدم ميزنم ريپلي قطع ميشه و برميگرده به بازي مثله اين ممونه كه با كيبورد دكمه esc رو ميزني

mostafaeshghi
22-01-2007, 17:11
بچه ها اون عدد 4 بعد از ريپلي كه ميگن براي گيم پد هست همونطور كه ميدونيد در گيم پد ها بجاي علائم مثلث و مربع و ضربدر(روي دسته پلي استيشن) اعداد 1 و 2 و 3 و 4 هستش و من بعد از زدن گل و هنگام نشون دادن ريپلي گل عدد چهار رو كه ميبينم وقتي عدد 4 رو روي گسم پدم ميزنم ريپلي قطع ميشه و برميگرده به بازي مثله اين ممونه كه با كيبورد دكمه esc رو ميزني

ایول. به نکته ی خیلی خوبی اشاره کردی. این جئاب به جوابهای من در.

Ali-Bahal
22-01-2007, 20:43
راست ميگي؟

jak_1300
23-01-2007, 09:08
راست ميگي؟

جدي ميگم من كه دروغ كه ندارم كه بخدا راست ميگم

*عیسی*
23-01-2007, 20:14
این آقا هیچ توضیح نداده کجا باید این تنظیمات رو عوض کرد؟ در ضمن چون کارت گرافیکم ضعیفه چمن تیره ست و کارت شما حتما قویه. من برای fifa world cup یه چمن دانلود کردم که این مشکلو بخوبی حل کرد اگه کسی پچ چمن سراغ داره لطفا بزاره. ممنون

من کماکان منتظر جواب شما هستم!;) ;)

hamid_hitman47
24-01-2007, 01:22
من کماکان منتظر جواب شما هستم!;) ;)

شرمنده فکر نکنم چنین چیزی واسه 07 باشه .......یعنی من که ندیدم......

Ali-Bahal
13-02-2007, 13:07
با استفاده از این پچ که براتون اماده کردم میتونید بعد از نصب همراه با تیم ملی ایران در fifa 2007 بازی کنید و از بازی لذت بیشتری ببرید
دانولد ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] om_.html)
عجله کنید تا سرور از کار نیفتاده

jak_1300
13-02-2007, 13:37
با استفاده از این پچ که براتون اماده کردم میتونید بعد از نصب همراه با تیم ملی ایران در fifa 2007 بازی کنید و از بازی لذت بیشتری ببرید
دانولد ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] om_.html)
عجله کنید تا سرور از کار نیفتاده

مرسي علي لطف كردي ولي اين پچ رو چجوري بايد نصب كنيم ميشه كامل بگي من بلد نيستم
و ديگه اينكه تيم ملي ايران بازي كنيم خوب مسئله ااي نيست بازي ميكنيم ولي وقتي جامي نداره چه فايده به درد نميخوره كه منتظره جوابتم

Enter
13-02-2007, 14:14
آقااین همه تیم الا وبلا ایران

Ali-Bahal
13-02-2007, 14:56
مرسي علي لطف كردي ولي اين پچ رو چجوري بايد نصب كنيم ميشه كامل بگي من بلد نيستم
و ديگه اينكه تيم ملي ايران بازي كنيم خوب مسئله ااي نيست بازي ميكنيم ولي وقتي جامي نداره چه فايده به درد نميخوره كه منتظره جوابتم

متاسفانه من این پچ را دانولد نکردم

چون اصلا به بازیهای ایرانی و پچ های ایرانی اعتقاد ندارم
لطفا از دوستان درخواست کن تا کمکت کنند

Fusi0n
13-02-2007, 18:24
با سلام به شما دوستان
کسی طریقه زدن این دریبل های زیدانی و پشت پا بلد نیست
fh چه کلید های میشه زد
من خودم 3 تا شو تونستم بزنم ولی بقیه نه

Ali-Bahal
13-02-2007, 19:26
با سلام به شما دوستان
کسی طریقه زدن این دریبل های زیدانی و پشت پا بلد نیست
fh چه کلید های میشه زد
من خودم 3 تا شو تونستم بزنم ولی بقیه نه

من بلد بودم اما الان یادم نیست امتحان می کنم بهت میگم

Fusi0n
13-02-2007, 21:55
من بلد بودم اما الان یادم نیست امتحان می کنم بهت میگم

با تشکر

راستی این کلید های Num 5 چیست و کلید های بالا و پایین و چپ و راست منظورم همون 8
2 4 6

Enter
13-02-2007, 22:43
یه سئوال:

میگم دوستان باگیم پد حال بازی - تکنیکهای بازی و.... بیشتره یا باکیبورد

hamid_hitman47
14-02-2007, 02:19
با تشکر

راستی این کلید های Num 5 چیست و کلید های بالا و پایین و چپ و راست منظورم همون 8
2 4 6

اونا تاکتیکا وشیوه های بازی هست..........

hamid_hitman47
14-02-2007, 02:20
یه سئوال:

میگم دوستان باگیم پد حال بازی - تکنیکهای بازی و.... بیشتره یا باکیبورد


بستگی به فرد بازی کننده داره مثلا من خودم با کیبورد راحت ترم.........

Fusi0n
14-02-2007, 11:20
اونا تاکتیکا وشیوه های بازی هست..........

خوب باید به چه شکل تنظیم بشون دوست عزیز

Fusi0n
14-02-2007, 11:21
راستی توانستید دریبل هایی که گفته بودم پیدا کنید

Fusi0n
14-02-2007, 11:35
این دریبل 360 درجه است ولی من که نتوانستم بفهمم یا همون زیدانی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

من ترجمه فارسی که دیده بودم به این شکل بود
Shift به همراه کلید نشانه گر به جهت موافق حرکت سپس چرخش 90 درجه به سمت موافق حرکت

این چرخش 90 درجه به چه شکل با چه کلید باید زد

hamid_hitman47
15-02-2007, 03:07
خوب باید به چه شکل تنظیم بشون دوست عزیز

حرکات تهاجمی:

کلید 2 : حمله گسترده
کلید 4 : انجام حرکات تهاجمی توسط بازیکنان
کلید6: حمله از جناحین
کلید 8 : ضد حملات

حرکات دفاعی:

Q+2: دفاع منطقه ای و تعقیب بازیکن صاحب توپ
Q+ 4: دفاع خطی
Q+ 6 : تله آفسایدگیری
Q+ 8 : پرسینگ

اگه کلید 5 رو بزنی تا فلش قرمز و به سمت بالا باشه کل تیمت تو حالت حمله قرار میگیره .....اگه به سمت پایین و آبی باشه کل تیمت تو حالت دفاع قرار میگیره .....و اگه از هیچکدوم از این حالتا هم استفاده نکنی تیمت تو حالت معمولی قرار میگیره...

Fusi0n
20-02-2007, 00:04
باسلام به شما خیل ممنون از توضیحات عالی بود

فقط اگه میتونید اون روش انجام دریبل که در با عکسشو گذاشتم توضیح بدهید ممنون میشم!

Fusi0n
24-02-2007, 14:16
این دریبل 360 درجه است ولی من که نتوانستم بفهمم یا همون زیدانی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

من ترجمه فارسی که دیده بودم به این شکل بود
Shift به همراه کلید نشانه گر به جهت موافق حرکت سپس چرخش 90 درجه به سمت موافق حرکت

این چرخش 90 درجه به چه شکل با چه کلید باید زد

خواهش كمك كنيد من خيلي وقت منتظر جواب هستم ؟!!!!

saee
02-03-2007, 09:36
دوستان کسی پچ های زیر را نداره؟
افزودن تیم هلند و لیگ اون.
افزودن legend difficulty به درجه سختی.
آخرین ترنسفر های انجام شده.
برطرف کردن باگ های بازی .مثل عبور دروازه بان از تیرک.یا گل نشدن هنگامی که دروازه بان با توپ میره تو دروازه.
افزودن چند تا ورزشگاه جدید به بازی.
بازکردن تمامی گزینه ها در fan shop.
افزودن restart match در manager mode.
پچی که بازی را از نیاز به DVD برای بازی بی نیاز میکنه.(این را از همین جا دانلودکردم)
و...
اینها را قبلا از سایت fifax.net ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) دانلود کرده بودم.اما حالا هیچ کدوم را ندارم(به جز no DVD ).سایت هم از کار افتاده.
حتی تیم ایران را هم از یک وبلاگ دانلود کردم.
همچنین یک برنامه برای طراحی چمن (اما خداییش این برنامه جواب نداد).
حالا خواهشا هر کدوم یا اگر پچ جدیدی سراغ دارید معرفی کنید.

general Granger
19-03-2007, 19:22
بابا شما آخرشين . مساله از اينها سخت تر نمي تونيد پيدا كنيد .
شما كه تو نصب كردنم مشكل دارين چه جوري مي خواين تركيبي هاي فيفا را پيدا كنيد
تركيبي هايي مثل چيپ زدن؛از روي كرنر گل زدن؛از زاويه بسته گل زدن؛ضربه آزاد خفن زدن؛از وسط زمين شوت زدن. يعني شما هيچ كدومتون اينها را بلد نيست؟

general Granger
19-03-2007, 19:25
بايد بهتون بگم كه من تمام تايپيك رو خوندم و حرفه اي تريم چيزي كه خوندم لين بود كه چه جوري به ليگ قهرمانان اروپا بريم.
من خودم فيفا را از1996 دنبال كردم و همه را چيزش مي دونم و الان هم با سطح legandry بازي مي كنم
كه با تيم 3 ستاره تيم 5 ستاره را با اختلاف 4 با 5 گل مي زنم

general Granger
19-03-2007, 19:33
دوستان کسی پچ های زیر را نداره؟
افزودن تیم هلند و لیگ اون.
افزودن legend difficulty به درجه سختی.
آخرین ترنسفر های انجام شده.
برطرف کردن باگ های بازی .مثل عبور دروازه بان از تیرک.یا گل نشدن هنگامی که دروازه بان با توپ میره تو دروازه.
افزودن چند تا ورزشگاه جدید به بازی.
بازکردن تمامی گزینه ها در fan shop.
افزودن restart match در manager mode.
پچی که بازی را از نیاز به DVD برای بازی بی نیاز میکنه.(این را از همین جا دانلودکردم)
و...
اینها را قبلا از سایت fifax.net ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) دانلود کرده بودم.اما حالا هیچ کدوم را ندارم(به جز no DVD ).سایت هم از کار افتاده.
حتی تیم ایران را هم از یک وبلاگ دانلود کردم.
همچنین یک برنامه برای طراحی چمن (اما خداییش این برنامه جواب نداد).
حالا خواهشا هر کدوم یا اگر پچ جدیدی سراغ دارید معرفی کنید.


براي بازي كردن با legendry اول بايد اونو ازاد كنيد كه لازمه دو منو را كلا آزاد كنيد تا اون هم آزاد بشه
براي باز كردن تمام گزينه ها مي توانيد save هاي ديگران را بگيري
به هيچ وجه نميشه در manager mode ؛ restart match اضافه كرد

hamid_hitman47
19-03-2007, 21:30
بابا شما آخرشين . مساله از اينها سخت تر نمي تونيد پيدا كنيد .
شما كه تو نصب كردنم مشكل دارين چه جوري مي خواين تركيبي هاي فيفا را پيدا كنيد
تركيبي هايي مثل چيپ زدن؛از روي كرنر گل زدن؛از زاويه بسته گل زدن؛ضربه آزاد خفن زدن؛از وسط زمين شوت زدن. يعني شما هيچ كدومتون اينها را بلد نيست؟

عزیز اگه بلدی خوب اینجا آموزش بده تا بچه ها استفاده کنن.......

general Granger
20-03-2007, 11:39
خب مثلا چيپ زدن
اول بايد با دروازه بان تك به تك باشي و بعد كليد Q با شوت يعني همون D را بگيري تا بتوني چيپ بزني.
اگه چيزهاي ديگه اي خواستين بگين تا براتون بگم

mahdi bg
22-03-2007, 05:15
سلام
من بازی fifa 2007 رو نصب کردم موقع اجرا هی floppy drive رو
چک می کنه و صدای قار قار floppy driveرو در می آره
مشکل کجاست؟

mostafaeshghi
22-03-2007, 09:55
بابا شما آخرشين . مساله از اينها سخت تر نمي تونيد پيدا كنيد .
شما كه تو نصب كردنم مشكل دارين چه جوري مي خواين تركيبي هاي فيفا را پيدا كنيد
تركيبي هايي مثل چيپ زدن؛از روي كرنر گل زدن؛از زاويه بسته گل زدن؛ضربه آزاد خفن زدن؛از وسط زمين شوت زدن. يعني شما هيچ كدومتون اينها را بلد نيست؟

چيپ زدن و از زاويه بسته گل زدن و ضربه آزاد خفن زدن و گل زدن از ضربه آزاد و از وسط زمين گل زدن که کاری نداره فقط وفقط مکوندم تو کف اینکه کرنر را مستقیم تو گل میکنی شما؟!؟!؟!؟ اگر آره که این یکی را بلد نیستم.

hamid_hitman47
22-03-2007, 10:28
سلام
من بازی fifa 2007 رو نصب کردم موقع اجرا هی floppy drive رو
چک می کنه و صدای قار قار floppy driveرو در می آره
مشکل کجاست؟

منم همین مشکل رو داشتم ...رفتم کلا درایو فلاپیمو از بایوس غیر فعال کردم....درست شد..

hamid_hitman47
22-03-2007, 10:30
چيپ زدن و از زاويه بسته گل زدن و ضربه آزاد خفن زدن و گل زدن از ضربه آزاد و از وسط زمين گل زدن که کاری نداره فقط وفقط مکوندم تو کف اینکه کرنر را مستقیم تو گل میکنی شما؟!؟!؟!؟ اگر آره که این یکی را بلد نیستم.

منم اونا رو بلد بودم ..منم تو کف این کرنر مستقیم موندم .....البته یه بار شانسی موفق به گل زنی شدم..

general Granger
22-03-2007, 19:08
چيپ زدن و از زاويه بسته گل زدن و ضربه آزاد خفن زدن و گل زدن از ضربه آزاد و از وسط زمين گل زدن که کاری نداره فقط وفقط مکوندم تو کف اینکه کرنر را مستقیم تو گل میکنی شما؟!؟!؟!؟ اگر آره که این یکی را بلد نیستم.


خب كاري نداره من چند تا نمونه شو save مي كنم و بعدا براتون آپلود مي كنيم تا ببينيد.بعدشم از وسط زمين شوت زدن كار ساده اي نيست و خيلي ام سخته . درست از وسط زمين . و با چند تا كليد رو همزمان با هم نگه داري

max_3d
23-03-2007, 03:07
یکی سیو کامل بازی رو برای آپلود نمی زاره میخوام درجه سخت رو بازی کنم؟؟؟؟؟؟؟