ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : ثابت کردن ذرات پارتیکولار



معصومه123
30-11-2012, 13:56
سلام ببخشید می خواستم بدونم یک تعداد ذرات با پلاگین ترپکد پارتیکولار در فضا رو چطوری میشه ثابت کرد ؟؟؟ اگه میشه لطف کنین توضیح بدین ممنون میشم.

amingholami2011
30-11-2012, 15:43
اگه از خود پلاگين هم كه بگذريم كه وقت ميبره توضيحش،فرض ميكنيم كه ذره هارو ساختيد...اگه مشكل داشتيد توي ساختش بگيد تابراتون توضيح بدم.
وقتي افكت رو دادي به يه ساليد بعد اون ساليد باافكتشو تبديل كن به كامپوزيشن بطوري كه افكته روي ساليد باشه نه كامپوزيشن ....
حالا برو يه فريم خاص كه ذره ها توي هوا باشه اونجا اين كامپوزيشن رو فريز كن توجه كن كه حتما بايدافكته روي ساليد باشه تافريزكردن اين كامپوزيشن نتيجه داشته ياشه

special.agent1990
04-12-2012, 21:17
سلام ببخشید می خواستم بدونم یک تعداد ذرات با پلاگین ترپکد پارتیکولار در فضا رو چطوری میشه ثابت کرد ؟؟؟ اگه میشه لطف کنین توضیح بدین ممنون میشم.

سلام
در قسمت physic پلاگین بخشی هست به نام physic time factor که به صورت پیشفرض روی یک هست. فریمی رو که می خواهید ذرات ثابت بشن رو در نظر داشته باشید. یک فریم قبلش یک کی فریم برای فیزیک تایم فاکتور بسازید و فیم بعدی مقدار physic time factor رو صفر بکنید.
به این ترتیب ذراتتوت در اون فریم خاص ثابت میشن.
موفق باشید.