italia88
03-07-2012, 23:50
رئيس مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانههاي ديجيتال از تصويب "آيين نامه نحوه نظارت بر توليدكنندگان محتوا" خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حسن عليزاده با بيان اينكه نظارت بر محتواي پيامكهاي تبليغاتي اپراتورهاي تلفن همراه برعهده وزارت ارشاد است گفت: تبليغات با محتواي نادرست و در زمانهاي نادرست سبب شد تا با كمك شركتهاي توليدكننده محتوا، آئين نامهاي نظارتي را پايهريزي كنيم.
وي افزود: اين آييننامه تا چند هفته ديگر با هدف نظارت بر مضمون پيامكهاي تبليغاتي ارائه خواهد شد. تصويب اين آيين نامه بدون كمك شركتهاي توليدكننده محتوا امكان پذير نبود چراكه هر روزه حجم قابل توجهي پيامك تبلغاتي رد و بدل ميشود.
حسن عليزاده در ادامه گفت: تاكنون 18 شركت در عرصه توليد محتوا فعاليت ميكنند كه شش تا از آنها مجوز از مركز رسانههاي ديجيتال دارند و دريافت مجوز براي مابقي شركتها هم در حال طي مراحل قانوني است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حسن عليزاده با بيان اينكه نظارت بر محتواي پيامكهاي تبليغاتي اپراتورهاي تلفن همراه برعهده وزارت ارشاد است گفت: تبليغات با محتواي نادرست و در زمانهاي نادرست سبب شد تا با كمك شركتهاي توليدكننده محتوا، آئين نامهاي نظارتي را پايهريزي كنيم.
وي افزود: اين آييننامه تا چند هفته ديگر با هدف نظارت بر مضمون پيامكهاي تبليغاتي ارائه خواهد شد. تصويب اين آيين نامه بدون كمك شركتهاي توليدكننده محتوا امكان پذير نبود چراكه هر روزه حجم قابل توجهي پيامك تبلغاتي رد و بدل ميشود.
حسن عليزاده در ادامه گفت: تاكنون 18 شركت در عرصه توليد محتوا فعاليت ميكنند كه شش تا از آنها مجوز از مركز رسانههاي ديجيتال دارند و دريافت مجوز براي مابقي شركتها هم در حال طي مراحل قانوني است.