ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تغییرات انریل انجین 4



silsin
23-06-2012, 11:15
با سلام .
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

درست چند ماه پیش شرکت اپیک گیمز به طور رسمی از پایان ساخت انریل انجین 4 و امادگی برای نمایش عمومی آن خبر داده که همانطور که خبرهای چندماهه شاهده بوده ایم محصول فوق به طور رسمی در GDC امسال برای شرکتهای مختلف بازی سازی رونمایی شد اکنون با گذشته چندین ماه از ان رویداد و قول اپیک گیمز مبنی بر نمایش جهانی و عمومی این محصول در E3 سال 2012 ما شاهد نمایش ویدئویی رسمی این محصول بوده ایم
لینک دانلود دمو
درست چند وقتی است که اپیک گیمز به صورت رسمی بعضی از تغییرات اساسی این انجین را اعلام کرده است
اکنون و با ارتقائ نسخه چهارم این انجین ما شاهده تغییرات بی نظیری در کارایی این انجین داشته ایم :
1- اضافه کردن قابلیت تغییرات رئال تایم در کدهای انجین :
اگر با انریل انجین 3 کار کرده باشید متوجه این مسئله شده اید که جهت تغییر در هر خط از کد باید از ابتدا انجین را کامپایل کنید اما با معرفی انریل انجین 4 این مسئله به طور کلی بهینه شده و دیگر نیازی نیست که برای تغییر در کد هر بار کامپایل جدایی انجام بدهید این بار و در انریل انجین 4 اگر در هنگام طراحی بازی بخواهید مقداری را در کد تغییر دهید نتایج به صورت انی برای شما اضافه خواهند شد و دیگر نیازی به صرف زمان جهت کامپایل جدا نیست .

2- دیگر اپدیت و بروزرسانی در کار نیست ! اگر یادتان باشد در هنگام ساخت هر سکانس در بازی اضافه کردن هر ابجکت و بازیکن جدید نیاز بود یک بار تمامی پکیج ها دوبار ذخیره سازی و اپدیت مجدد بشوند اما اینبار در انریل انیجن 4 این وضعیت فرق کرده و دیگر نیازی به این کار نیست و تمامی کارها با سرعت تمام انجام خواهند شد

3-ساختار کد جدید که در بالا هم به آن اشاره شد به سازندگان اجازه خواهد داد مستقیما به توابع c++ دسترسی داشته باشند و به صورت مستقیم با مراجعه به ویژوال استدیو کدهای خود را تغییر ونتایج را مشاهده کنند این کار باعث صرفه جویی اساسی در زمان کد نویسی در انجین خواهد شد
**تمامی مانور اساسی بخش کد نویسی این انجین بر مبنای استفاده مستقیم از c++ در برنامه نویسی می باشد بر اساس اطلاعات منتشر شده از تغییرات این انجین اعلام شده که اینبار سازندگان به طور مستقیم از c++ در کد نویسی های خود استفاده خواهند کرد کیسمت به ورژن کیسمت 2 ارتقائ پیدا کرده و اینبار می توان مستقیما از c++ در ساخت ابزار در آن استفاده کرد **پس مسلما نیازی به انریل اسکریپت نیست و حذف شدن آن از انریل انجین 4 قطعی است ( این مورد به صورت رسمی جایی اعلام نشده )

4-اکنون کیسمت ان چنان قدرتمند شده که عمل Debug را به صورت رئال تایم انجام میدهد شما می توانید Debug تعاملی را به صورت انی در بازی مشاهده کنید

5-اگر فراموش نکرده باشید کرایتک در نسخه 3 از کرای انجین ویژگی و قابلیت جدیدی را نمایش داد که در آن مستقیما و به صورت انی (رئال تایم ) بتوان اجرای و تغییر را مشاهده کرد . یعنی هنگامی که شما بازی را اجرا می کنید می توانید در طرف دیگر ابجکتی را اضافه کرده و نتیجه را بدون بستن و دوباره اجرا کردن در پنجره اجرای بازی مشاهده کنید !!!!!
***قابلیت رئال تایم انجین فوق تا حدی پیش رفته که دیگر امکان تغییر رفتار های گیم پلی پلایر ها را به صورت انی فراهم می کند یعنی با استفاده از ابزار جدید شبیه سازی شما می توانید به صورت لحظه ای عمل تغییر رفتار های گیم پلی و هوش مصنوعی را تغییر دهید
(نمونه این کار در نسخه اپدیت شده کرای انجین که در GDC با نام Reall Time Navigation Point انجام شد )

همانطور که مشاهده کرده اید قابلیت های انجین جدید که آ« را به حد اعلای کارای در اورده بیشتر در مبنای معماری داخلی نورپردازی های پویا تر و همچنین کاهش زمان صرف شده جهت توسعه بازی و اراعه ابزار های کامل تر جهت خلق ایده های بزرگتر است . ازادی عمل بیشتر طراحان و برنامه نویسان در توسعه بازی باارائه محصولی بی نقص - ارائه کیفیت تصویر و رندر بی نظیر تا انجایی که سپرست طراحان اپیک گیمز کلیفی بلزنسکی در مصاحبه چند وقت اخیر خود گفته که اینده و کیفیت های تصویری در انجین ها باید تا حدی باشد که مادر من هم متوجه تفاوت های ان شود :31:این ها همه گی با عث آن خواهد شد که با یکی از نامزدان اصلی کسب رتبه اول بهترین انجین دنیا در سال جاری روبه رو باشیم
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


-------------
منابع : [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مصاحبه مارک رین از سران اپیک گیمز
مصاحبه کلیف بلزینسکی

silsin
23-06-2012, 11:23
سوتی رو دارین ؟ سال جاری روبه رو:31:

silsin
23-06-2012, 17:43
تصویری از ادیتور جدید انجین :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

silsin
23-06-2012, 17:45
یه چیزی چشم من رو گرفته می خوام شما هم اون رو ببینید :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

M0hsen3D
23-06-2012, 18:20
اوه UDK و انریل 4؟؟؟ هنوز تو همون به حساب خودشون 3ش بتا به سرمیبرن اونوقت...!

silsin
23-06-2012, 18:44
دانلود دمو :

260 MB

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] owcutout_1280x720_3500_h32.mp4

90 MB
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] owcutout_640x360_1200_m30.mp4

نمایش ویژگی های جدید به همراه نمایش ادیتور جدید

M0hsen3D
24-06-2012, 18:35
دمو رو دیدم مرسی فقط میتونم بگم شاهکار کرده تو نسخه 4 انجینش.

anti-military
07-07-2012, 14:59
این پیشرفت ها وارد UDK هم میشه ؟

silsin
10-07-2012, 21:37
مثل اینکه کسی جواب نداده اوکی خودم می گم . ببین چیزی اعلام نشده ولی یه مسئله منطقی می تونه باشه . یادته که قبلا یه بحثی توی همین فروم بود در مورد اینکه اپیک گیمز چرا یو دی کی رو داره اگه یادتون باشه تقریبا شاخه شاخه شده که چند تا از دلایلشون می تونه این باشه که بیان باز کار رو بیشتر کنن . یه جامعه ی کاربری داشته باشن که انریل انجین بلد باشن و غیره و غیره .. . ولی می گم هیچ وقت فکر نکنین اپیک برای کمک به امثال ماها داده حالا بیخیال . با فرض بر این حرف ها اپیک نیاز داره تا این جامعه ای که به وجود اورده رو اپدیت کنه اگه دیده باشه رابط کاربریش تغییر کرده و این حرف ها و بهتر شده حالا جلوتر احتمالا 2 تا 3 سال دیگه که انریل 4 جا بیفته و بازی های بیشتری باهاش بسازن یو دی کی هم تغییر می کنه . البته اینا همه اش یه حدسه خدا رو چه دیدی یه دفعه ای اپیک با اپدیت بعد انریل 4 داد بهمون D: