PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : برای دیدن فیلم سه بعدی چه تجهیزاتی لازم هست ؟



Greedy
11-06-2012, 00:07
سلام برادر من تلویزیون LED سامسونگ (Smart TV)مدل : Samsung 40D6940 خریدن 3 بعدی خریدن حالا میخواد فیلم سه بعدی ببینه ولی نمیدونه باید چیکار کنه عینک هم داره ولی اینطور که شنیده میگه باید دستگاه پخش bluray داشته باشه تا بتونه ببینه همینطوره یا فقط خود تلویزیون و عینک سه بعدی و یه فیلم سه بعدی کافیه ؟ مثلا یه فیلم رایتی که 3 بعدی باشه هم بذاره تو دستگاه میتونه 3 بعدی ببینه یا حتما باید dvd ارجینال باشه ؟خلاصه ممنون میشم یه سری توضیحاتی بدید

SSS_HHH_OOO
13-06-2012, 17:33
این سوال به این بخش مربوط نمیشه دوست عزیز
لطفا تو بخش خودش پست کنید

cdcenter
13-06-2012, 18:41
دوست عزیز من خودم یک Lg سه بعدی دارم .
هنگام خرید فروشنده اصرار میکرد که یک بلوری هم بخر که زیر بار نرفتم . یک ----- فول اچ گرفتم که با سی سی کم کانالهای 3d مثل اسکای و کانال + رو باز میکنه .
برای تماشای فیلم هم یکی از دوستانم میفروشه و ازش میخرم هر فیلم رو 3000 تومن میریزه رو فلش . تمام فیلماهشم 1080p هست و هر کدام 8 گیگ تا 15 گیگ حجم داره .
فلش رو هم به tv وصل میکنی و لذت میبری .
به حرف اینها هم که میگن فیلمهای غیر بلوری کیفیت ندارن و . . . توجه نکن . من یک دونه بهت میدم ببین کیفیت چیه اگه بد بود برو بلوری بخر. خلاصه پولتو دور نریز .

اینم لینک اطلاعاتش ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

shahrfilm
24-09-2014, 11:25
دوستان عزیز ممنون میشم به این سوال من کامل و سریع پاسخ بدهید
من اخیرا شورع کردم به دیدن و دانلود فیلمهای سه بعدی SBS
این فیلمها برای دیدن احتیاجی به تلویزیون سه بعدی ندارند و میشه با کامپیوتر و عینک آناگلیف روی مانیتور LED 2D بصورت سه بعدی به کمک برنامه KM PLAYER تماشا کرد( با انتخاب قسمت 3D دو تا تصویر نصف نصف روی هم میوفته و میشه با زدن عینک دید)
چون تلویزون من متاسفانه lCD معمولی هست و فلش هم نمیخوره برای دیدن روی تلویزیون مجبورم کامپیوتر را به هزار مصیبت به تلویزیون وصل کنم (از طریق کابل HDMI) و بعد برنامه KM player را اجرا کنم که خوب سخت هست..
میخواستم بدونم آیا امکان اینکه بشه این جور فیلمها را بصورت دی وی دی تبدیل کرد هست؟یعنی دو تا تصویر را روی هم بندازه و بصورت فایل DVD یا MKV در بیاره( از اول این دو تا تصویر نصف نصف روی هم باشن و احتیاجی به برنامه KM PLAYER برای نمایش نباشه)
در این صورت میشه اونو تو دستگاه پلیر دی وی دی گذاشت و براحتی با اتصال به تی وی دید.
اگه میشه زاهنمایی کنید.