italia88
26-05-2012, 18:47
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري اعلام كرد: موافقتنامه سطح خدمات سرويسهاي اينترنتي (SLA) براي اولين بار در كشور در سال 90 بصورت زنجيرهاي عملياتي شد كه با اجراي اين موافقتنامه و نظارت سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي مبلغ 6 ميليارد و 737 ميليون و 766 هزار ريال خسارت از سوي اپراتورها به مشتريان پرداخت شده است.
به گزارش ايسنا، حسن رضواني با اشاره به اينكه در اين زنجيره شركت ارتباطات زيرساخت، شركت مخابرات ايران و دارندگان پروانههاي ISP، ISDP و PAP حضور دارند، افزود: در راستاي ارتقاء حقوق ذينفعان به ويژه مردم، تمامي اپراتورها ملزم به مبادله توافقنامه سطح خدمات سرويسهاي اينترنتي (SLA) با مشتريان خود هستند و درصورت تخلف از تعهدات بايد خسارت توافق شده را به مشتريان خود پرداخت كنند.
به گزارش ايسنا، حسن رضواني با اشاره به اينكه در اين زنجيره شركت ارتباطات زيرساخت، شركت مخابرات ايران و دارندگان پروانههاي ISP، ISDP و PAP حضور دارند، افزود: در راستاي ارتقاء حقوق ذينفعان به ويژه مردم، تمامي اپراتورها ملزم به مبادله توافقنامه سطح خدمات سرويسهاي اينترنتي (SLA) با مشتريان خود هستند و درصورت تخلف از تعهدات بايد خسارت توافق شده را به مشتريان خود پرداخت كنند.