saeed774
15-02-2012, 14:58
سلام
یه پراید مدل 85 رو اون موقع با کارکرد 800 کیلومتر از یه خانومی خریدم !! ولی از همون موقع مشکلی در سیستم کولر و دور موتور و سیستم ترمز داشت . ماشین رو که گارانتی داشت اوایل به همه نمایندگی ها نشون دادم که کاری از دستشون برنمی میومد و همشون میگفتن ذات پراید همینه !! در حالیکه از هر کسی که پراید داشت یا سوارش میشدم کوچکترین نشونه ای از این مشکل نمیدیدم جز ماشین خودم !
و اما مشکل :
وقتی که سیستم کولر و تهویه مطبوع روشن میشه باید بطور اتومات دور موتور افزایش پیدا کنه تا نیروی لازم کم شده موتور جبران بشه ، حالا تو ماشین من سوای اینکه دور موتور افزایش پیدا نمی کنه بلکه بدتر هم میشه و طوری میشه که موتور در اثر کمبود نیروی لازم به لرزش میوفته .
مشکل بعدی دوباره کم شدن دورموتور در حالت ترمز زدن هست یعنی هر موقع ترمز در حال حرکت ترمز میکنم دوباره دورموتور کاهش پیدا میکنه . کاهش دورموتور هم طوریه که مثلا یدفعه میاد روی 300 در حد خاموش شدن و دوباره میره جای اصلیش یعنی 832 دور در دقیقه .
مشکل بعدی باز همون دورموتور هست . اگه بخوام در حالت حرکت دنده رو خلاص کنم دور موتور در حد 500 میاد پایین و موتور لرزش پیدا میکنه !
اینم بگم تمام قطعاتی که مربوط به این مشکلات میشن مانند استپ موتور ، بوستر ترمز ، سنسور دور موتور ، ECU ، ..... همه بصورت جایگزین و امتحان عوض کردم ولی هنور مشکل حل نشده .
از دوستان کسی ، چیزی به ذهنش میرسه راهنمایی کنه مرسی
---------- Post added at 02:58 PM ---------- Previous post was at 02:57 PM ----------
یادم رفت بگم پراید هم انژکتوری و بنزین سوز هست
یه پراید مدل 85 رو اون موقع با کارکرد 800 کیلومتر از یه خانومی خریدم !! ولی از همون موقع مشکلی در سیستم کولر و دور موتور و سیستم ترمز داشت . ماشین رو که گارانتی داشت اوایل به همه نمایندگی ها نشون دادم که کاری از دستشون برنمی میومد و همشون میگفتن ذات پراید همینه !! در حالیکه از هر کسی که پراید داشت یا سوارش میشدم کوچکترین نشونه ای از این مشکل نمیدیدم جز ماشین خودم !
و اما مشکل :
وقتی که سیستم کولر و تهویه مطبوع روشن میشه باید بطور اتومات دور موتور افزایش پیدا کنه تا نیروی لازم کم شده موتور جبران بشه ، حالا تو ماشین من سوای اینکه دور موتور افزایش پیدا نمی کنه بلکه بدتر هم میشه و طوری میشه که موتور در اثر کمبود نیروی لازم به لرزش میوفته .
مشکل بعدی دوباره کم شدن دورموتور در حالت ترمز زدن هست یعنی هر موقع ترمز در حال حرکت ترمز میکنم دوباره دورموتور کاهش پیدا میکنه . کاهش دورموتور هم طوریه که مثلا یدفعه میاد روی 300 در حد خاموش شدن و دوباره میره جای اصلیش یعنی 832 دور در دقیقه .
مشکل بعدی باز همون دورموتور هست . اگه بخوام در حالت حرکت دنده رو خلاص کنم دور موتور در حد 500 میاد پایین و موتور لرزش پیدا میکنه !
اینم بگم تمام قطعاتی که مربوط به این مشکلات میشن مانند استپ موتور ، بوستر ترمز ، سنسور دور موتور ، ECU ، ..... همه بصورت جایگزین و امتحان عوض کردم ولی هنور مشکل حل نشده .
از دوستان کسی ، چیزی به ذهنش میرسه راهنمایی کنه مرسی
---------- Post added at 02:58 PM ---------- Previous post was at 02:57 PM ----------
یادم رفت بگم پراید هم انژکتوری و بنزین سوز هست