PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مشکل پنل ال سی دی سامسونگ



HITB0Y
22-12-2011, 00:42
سلام به همگی
کمتر از دو ساله که یه ال سی دی "46 سامسونگ گرفتم و تا حالا خوب کار میکرد تا اینکه چند روز پیش سمت راست ال سی دی شروع کرد به تیک زدن و قاطی کردن رنگ ها و اعوجاج تصویر...بلافاصله خاموش کردم,بعد که روشن کردم اثری از خرابی نبود...از اون روز چند بار این حالت پیش اومده...و هر بار با ریسِت درست شده!!!تا اینکه امروز زنگ زدم سام سرویس و مشکل رو گفتم...چند ساعت بعد یه کارشناس! زنگ زد بهم و براش مشکل رو توضیح دادم و اونم گفت که پنلِ دستگاهتون خراب شده و پنل چیزی نیست که قابل تعمیر باشه و نمیصرفه که براتون تعویض هم بکنیم...بالای 1 میلیون آب میخوره!!!گفت فعلا باهاش مدارا کنید تا وقتی تیکش یه سره شد برید یه ال سی دی جدید بخرید!!!
به نظر شما آیا این حقه منه که 1,900 پول بابت یه تلویزیون با گارانتی بدم و کمتر از دو سال برام کار کنه بعد به اصطلاح نمایندگی اینطوری به من جواب بده!!!
طرف یه جوری میگه برو یه ال سی دی جدید بگیر انگار میخوام از بقالی آبنبات بخرم!!!
حالا چیکار کنم؟!نمیشه به خود شرکت سامسونگ ایمیل زد و از طریق اونا پیگیری کرد!؟
دوستان هر راهی به نظرتون میرسه لطفا راهنمایی کنید.
با تشکر

die my darling
22-12-2011, 00:48
هر کی خربزه میخوره پای لرزشم میشینه اون وقتی که میرید تو مغازه گول ظاهر و تبلیغات این آشغالای کره ای رو میخورید باید فکر الانم باشید دیگه.

HITB0Y
22-12-2011, 23:09
هر کی خربزه میخوره پای لرزشم میشینه اون وقتی که میرید تو مغازه گول ظاهر و تبلیغات این آشغالای کره ای رو میخورید باید فکر الانم باشید دیگه.
:blink:
خب اگه آشغال کره ای نخریم پس بیایم آشغال ایرانی یا... بخریم!؟!
الان وقت این حرفها نیست...به جاش راه حل ارائه بدید!

arash_a59
22-12-2011, 23:41
:blink:
خب اگه آشغال کره ای نخریم پس بیایم آشغال ایرانی یا... بخریم!؟!
الان وقت این حرفها نیست...به جاش راه حل ارائه بدید!
دوست عزیز بسیار متاسفم برای این مشکلی که براتون پیش اومده...
راستش پنل تلوزیونتون به احتمال خیلی زیاد باید عوض شه و اون تعمیرکار درست گفته هزینه بسیار بالایی داره، شما اگه میتونید به یک سرویسکار معتبر ( به غیر از نمایندگی های سام سرویس) مراجعه کنید شاید پنل دست دوم یا راه حل بهتری برای مشکل شما پیدا کنند، معمولا در اینجور موارد تعمیرکارهای غیر نمایندگی امیدوار کننده تر هستند.
متاسفانه در ایران هنوز این فرهنگ جا نیفتاده که مشتری سرمایه یک شرکت هست و باید راضی و خشنود نگهش داشت جنس که فروخته شد خر که ازپل گذشت بعدش دیگه یا علی...

sourena
22-12-2011, 23:46
مثل اینکه دوستان نمیدونن سامسونگ اکثر محصولاتش تو چابهار (همین ایران) تولید میشه! :20:

یه یخچال سامسونگ برای شرکت خریدیم.... زیاد بزرگ نیست! نصف یخچالهای خونگی هستش .... کمپرسورش صدای تراکتور مش قربون میــده!

persian_m
23-12-2011, 00:31
واقعا جای تاسف داره اگه ممکنه لطفا مدل تی وی خودتون رو بنویسید.ضمنا چقدر دیگه از گارنتیش مونده؟؟؟

HITB0Y
23-12-2011, 11:57
دوست عزیز بسیار متاسفم برای این مشکلی که براتون پیش اومده...
راستش پنل تلوزیونتون به احتمال خیلی زیاد باید عوض شه و اون تعمیرکار درست گفته هزینه بسیار بالایی داره، شما اگه میتونید به یک سرویسکار معتبر ( به غیر از نمایندگی های سام سرویس) مراجعه کنید شاید پنل دست دوم یا راه حل بهتری برای مشکل شما پیدا کنند، معمولا در اینجور موارد تعمیرکارهای غیر نمایندگی امیدوار کننده تر هستند.
متاسفانه در ایران هنوز این فرهنگ جا نیفتاده که مشتری سرمایه یک شرکت هست و باید راضی و خشنود نگهش داشت جنس که فروخته شد خر که ازپل گذشت بعدش دیگه یا علی...
حق با شماست,باید با چند جای دیگه تماس بگیرم...شاید تونستن کاری بکنن!
جالب اینجاست یکی از دوستان رفته از بانه یه "46 دیگه بدون گارانتی خریده...با چه کیفیتی...و مثل بنز داره براش کار میکنه!آخ هم نگفته!

مثل اینکه دوستان نمیدونن سامسونگ اکثر محصولاتش تو چابهار (همین ایران) تولید میشه! :20:

یه یخچال سامسونگ برای شرکت خریدیم.... زیاد بزرگ نیست! نصف یخچالهای خونگی هستش .... کمپرسورش صدای تراکتور مش قربون میــده!
من شنیده بودم اکثرشون مونتاژ مالزی هستن!نمیدونستم تو ایران هم مونتاژ میکنن!!!!

واقعا جای تاسف داره اگه ممکنه لطفا مدل تی وی خودتون رو بنویسید.ضمنا چقدر دیگه از گارنتیش مونده؟؟؟
LA46A550


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
فکر نکنم دیگه چیزی به اتمامش مونده باشه!
حتی اگر تموم هم بشه دلیل بر ان نیست که شرکت خدماتش رو نسبت به اون محصول متوقف کنه!

بدبختی ما اینه که تو ایران نه گارانتی معنی داره و نه وارانتی!

ممنون از همه دوستان

farazfar
23-12-2011, 12:24
دوست عزیز اگه یکروز هم از گارانتی دستگاه مونده غلط میکنند که تعویض یا تعمیر نکنند.
ال سی دی غیر از پنل چیزی نداره و پنل هم جزو گارانتی است.
اگه قبول نکردند زنگ بزن 124 شکایت کن.البته تو این مملکت........

خبرش رو هم به ما بده

sourena
23-12-2011, 12:28
من شنیده بودم اکثرشون مونتاژ مالزی هستن!نمیدونستم تو ایران هم مونتاژ میکنن!!!!
ما هم ایــنطور شنیده بودیم ....
ولی یکی از دوستان رفت تو این شرکت ، شد راننده قراردادی ... همه چیز رو فهمیــد!
گویا فقط دوربینهای عکاسی و MP3 player و یه سری خرده ریز دیگه رو مونتاژ مالزی میارن ... بقیه همینجا داره مونتاژ میشه و جالبه که یه سری از قطعاتش ساخت وطن هست :27:
من خودمم 2 تا مانیتور و یه lcd سامسونگ دارماااا ! اونم به خاطر ارزونتر بودنش نسبت به سایر برندها خریدم! اینجوریسات :دی

hapalii
23-12-2011, 14:46
ما هم ایــنطور شنیده بودیم ....
ولی یکی از دوستان رفت تو این شرکت ، شد راننده قراردادی ... همه چیز رو فهمیــد!
گویا فقط دوربینهای عکاسی و MP3 player و یه سری خرده ریز دیگه رو مونتاژ مالزی میارن ... بقیه همینجا داره مونتاژ میشه و جالبه که یه سری از قطعاتش ساخت وطن هست :27:
من خودمم 2 تا مانیتور و یه lcd سامسونگ دارماااا ! اونم به خاطر ارزونتر بودنش نسبت به سایر برندها خریدم! اینجوریسات :دی

اولا سامسونگ تو ایران نماینده رسمی داره هر آدم کمی مطلع هم می دونه که تمام تی وی ها و مانیتور های سامسونگ تو ایران سرهم میشه کارخانه بزرگی هم به اسم سام الکترونیک داره تو اتوبان قدیم تهران کرج از کسی هم مخفی نیست حالا اگر شما ها از کسی شنیدید مالزی وبدونه پرس جو تحقیق همان یک حرف براتون سند شده مشکل از کم اطلاعی شما است و برای دانستنش نیازی به داشتن یه نفوذی تو شرکت نیست .

اما در مورد مشکل پنل دوست عزیز دیگمون بهتون توصیه می کنم اگر حتی چند روز از گارانتی شما باقی مانده بی خیال موضوع نشید و بر عکس توصیه اون به اصطلاح کارشناس با پنل تون مدارا نکیند حتما حضوری به شرکت برید و حق تون رو بگیرید من حتی دیدم بعضی ها قاب شکسته رو با داد بی داد شامل گارنتی کردن ( خودتون می دونید که شکستگی دیگه گارانتی بردار نیست ) به هر حال اینجا ایران و به جای این که شما از گرفتن حق تون خسته بشید باید دیگران رو از ندادن حق تون خسته کنید تا وقتی گارانتی دارید حق با شماست و باید بگیریدش .

فکر هم نکنید حالا اگر چیز دیگه می گرفتید حتما برد کرده بودید از همان بانه که شما می گید یا از خیلی از برند های دیگه کسای دیگری سابقه بدی دارند همانطور که خیلی ها از سامسونگ تجربه بدی دارند کارت برنده شما کارت گارانتی تو هر جای دنیا داشتن این کارت کافی اما تو ایران بعضی مواقع یکم حوصله یکم وقت و حتی گاهی اوقات یکم صدای بلند می خواهد تا بشه ازش استفاده کرد .

sourena
23-12-2011, 15:04
اولا سامسونگ تو ایران نماینده رسمی داره هر آدم کمی مطلع هم می دونه که تمام تی وی ها و مانیتور های سامسونگ تو ایران سرهم میشه کارخانه بزرگی هم به اسم سام الکترونیک داره تو اتوبان قدیم تهران کرج از کسی هم مخفی نیست حالا اگر شما ها از کسی شنیدید مالزی وبدونه پرس جو تحقیق همان یک حرف براتون سند شده مشکل از کم اطلاعی شما است و برای دانستنش نیازی به داشتن یه نفوذی تو شرکت نیست .

اما در مورد مشکل پنل دوست عزیز دیگمون بهتون توصیه می کنم اگر حتی چند روز از گارانتی شما باقی مانده بی خیال موضوع نشید و بر عکس توصیه اون به اصطلاح کارشناس با پنل تون مدارا نکیند حتما حضوری به شرکت برید و حق تون رو بگیرید من حتی دیدم بعضی ها قاب شکسته رو با داد بی داد شامل گارنتی کردن ( خودتون می دونید که شکستگی دیگه گارانتی بردار نیست ) به هر حال اینجا ایران و به جای این که شما از گرفتن حق تون خسته بشید باید دیگران رو از ندادن حق تون خسته کنید تا وقتی گارانتی دارید حق با شماست و باید بگیریدش .

فکر هم نکنید حالا اگر چیز دیگه می گرفتید حتما برد کرده بودید از همان بانه که شما می گید یا از خیلی از برند های دیگه کسای دیگری سابقه بدی دارند همانطور که خیلی ها از سامسونگ تجربه بدی دارند کارت برنده شما کارت گارانتی تو هر جای دنیا داشتن این کارت کافی اما تو ایران بعضی مواقع یکم حوصله یکم وقت و حتی گاهی اوقات یکم صدای بلند می خواهد تا بشه ازش استفاده کرد .

من نمیدونستم تو اتوبان قدیم تهران تهران کرج کارخونه داره ... کلی هم تا حالا از اونجا رد شدم! ندیدم تاحالا!

به نظرت چند نفر میدونن؟ چرا یه چیز کوچیک رو که خودت میدونی ... فکر میکنی باید همه بدونن؟

الان بلند شو بیا با هم بریم جمهوری یا هر جای دیگه ... ببین چند نفر از فروشنده ها اصرار دادن که سامسونگ کره ای هست و به سفارش ایران تولید میشه!
خود شرکت سام هم بارها دیدم اصرار کرده که اجناسشون کره ای اصل هست :20:

Soroush-S
23-12-2011, 15:28
اینطور که من تاحالا فهمیدم اینه که سامسونگ ساخت داخل هست و پنل محصولاتم بستگی به مدل دستگاه داره واسه بعضیا سامسونگ واسه بعضیا AUOptronic و ... حالا تازه فهمیدم که از موتور پردازش Mstar هم تو بعضی از محصولاتش استفاده میکنه.( تا الان فکر میکردم Hyper Real هستن):20:

faraz_n
23-12-2011, 16:05
من آخر نفهميدم چرا بچه هاي اين تاپيك اتقدر سنگ پلاسما رو به سينه ميزنن
آخه پلاسما اگه خوب بود كه ديگه توليدش انقدر كم نميشد
من نميدونم والا من خودم شخصا هرجا نشستم پلاسما ديدم به هيچ عنوان كيبيتي خوبي نداشته
حتي اون پاناسونيكي كه همه خودشونو واسش ميكشن

sourena
23-12-2011, 16:11
من آخر نفهميدم چرا بچه هاي اين تاپيك اتقدر سنگ پلاسما رو به سينه ميزنن
آخه پلاسما اگه خوب بود كه ديگه توليدش انقدر كم نميشد
من نميدونم والا من خودم شخصا هرجا نشستم پلاسما ديدم به هيچ عنوان كيبيتي خوبي نداشته
حتي اون پاناسونيكي كه همه خودشونو واسش ميكشن

هرکس یه نظری داره ....

شما خودت چرا سنگ بایرن رو به سیــنه میزنی؟ :27: یکی هم سنگ بارسا رو به سینه میزنه مثلا :46:

خود من هم اگر روزی بخوام مستقل زندگی کنم .... 100% یه پلاسمای Pioneer میگیرم :40:

faraz_n
23-12-2011, 20:01
آخه دوست عزيز بحث سليقه جداست
قياست كاملا اشتباهه
دوستان سليقه اي نميگن بلكه از نگاه كارشناسانه ميگن
مثلا خود شما چرا پلاسما انتخاب ميكني

die my darling
23-12-2011, 20:13
آخه دوست عزيز بحث سليقه جداست
قياست كاملا اشتباهه
دوستان سليقه اي نميگن بلكه از نگاه كارشناسانه ميگن
مثلا خود شما چرا پلاسما انتخاب ميكني

اگه تهران زندیگی میکنی یه سر برو شریعتی بالاتر از حسنیه ارشاد تصویر پلاسما رو بقل ال ای دی با سورس یکسان تو محیطای مختلف بزار برات تست کنن اونوقت میفهمی که چرا تصویر پلاسما برتری داره مشکل پلاسما اینه که تصویر تو محیطای خیلی پرنور جالب نیست ولی تو محیط با نور متعارف ال ای دی رو پودر میکنه البته پلاسما داریم تا پلاسما شاید شما پلاسماهای سامسونگو دیدی یا پلاسماهای مدل پائین پاناسونیکو یه نگا به vt30 و st30 بنداز اگع تفاوتو متوجه نشدی حتما یه سریم به چشم پزشکی بزن.

faraz_n
24-12-2011, 00:28
اين مدل رو نميدونم ولي من تقريبا ٤ ماه پيش يه پلاسما پاناسونيك ديدم شرمنده ولي انگار قبلش يه سطل ماست ريخته بودن رو tv از بس كه مات و بي رنگ بود انگار يه پرده كشيدن روش
اين vt30 كه شما ميگي قيمتش چقدره؟؟؟
من تلويزيون ٤٦ ميخوام چون بيشتر از اون براي اندازه خونم مسخره ميشه آيا اين سايز داره؟
مگه اين درست نيست كه عمر تلويزيونهاي پلاسما خيلي كمه؟؟؟

faraz_n
24-12-2011, 00:29
البته ببخشيد اينجا جاش نبود بپرسم از مديرا عذر ميخوام

sourena
24-12-2011, 00:45
آخه دوست عزيز بحث سليقه جداست
قياست كاملا اشتباهه
دوستان سليقه اي نميگن بلكه از نگاه كارشناسانه ميگن
مثلا خود شما چرا پلاسما انتخاب ميكني

چون هرچی تا حالا خوندم تو نت ... دیدم که پلاسماها تونستن مقام اول رو تو کیفیت کسب کنن!

از طرفی ، پایونیر و پاناسونیک ، (شرکتهای عضو گروه ماتسوشیتوی ژاپن) هرگز جنس بد دست مشتری نمیدن!

پایونیر هم کلا همه چیزش عالیه! از ضبط ماشینش بگیر ... تا پلاسماهاش.
قیمتهاش خیــلی بالاست نسبت به سایر محصولات،ولی کیفیت بالایی داره.

hapalii
24-12-2011, 01:32
پایونیر هم کلا همه چیزش عالیه! از ضبط ماشینش بگیر ... تا پلاسماهاش.
قیمتهاش خیــلی بالاست نسبت به سایر محصولات،ولی کیفیت بالایی داره.

پایونیر خیلی وقت که تلوزیون تولید نمی کنه حدودا 3 یا 4 ساله شاید اینم مثل اسم کارخانه سام الکترونیک نشنیده بودید.

sourena
24-12-2011, 01:42
پایونیر خیلی وقت که تلوزیون تولید نمی کنه حدودا 3 یا 4 ساله شاید اینم مثل اسم کارخانه سام الکترونیک نشنیده بودید.

کی گفته تولید نمیکنه؟ شما یه سر به فروشگاه مرکزیش برن .... تو جمهوری ....

کارخانه سام الکترونیک رو شنیــده بودم! ولی فکر میکردم فقط مانیتورهای سامسونگ رو تولید میکنه! نه یخچال و سایر اقلام!

dj rostam
26-12-2011, 15:36
با سلام اگه مشکلت حل نشد برو شرکت سامسونگ پیش اقای مهندس برخوردار بگو خودش حلش مکنه چون شرکت سهام داره یا پیش مهندش خانم لهونی

hapalii
28-12-2011, 16:56
کی گفته تولید نمیکنه؟ شما یه سر به فروشگاه مرکزیش برن .... تو جمهوری ....

کارخانه سام الکترونیک رو شنیــده بودم! ولی فکر میکردم فقط مانیتورهای سامسونگ رو تولید میکنه! نه یخچال و سایر اقلام!

مشکل همینه که شما منبع اطلاعاتت خیابان جمهوری اونجا هم که قربانش برم اگر 10 تا حرف بزنن 9 تاش دورغ

چرا شما به جای این که بکوبید برید جمهوری یه سرچ تو اینترنت نمی زنید مثلا همین سایت

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

می بینید که توش هیچ اسمی از تلوزیون نیست اگر هم جمهوری رفتید از نمایندگی مرکزیش اسم 4 تا مدل 2011 رو بپرسید شاید هم من اشتباه می کنم . ولی حداقل از خودتون بپرسید چی شده که دیگه از کمپانی به اون گندگی با اون سابقه خوب تو پلاسما حتی یک مدل هم تو این فروم مطرح نشده و اگر هم اسمی امده همان مدل kuro که اونم مربوط به اخرین سال فعالیت این شرکت حدود 2008 بود .

HITB0Y
28-12-2011, 23:00
با سلام اگه مشکلت حل نشد برو شرکت سامسونگ پیش اقای مهندس برخوردار بگو خودش حلش مکنه چون شرکت سهام داره یا پیش مهندش خانم لهونی
آدرس شرکت دقیقا کجاست؟!
بعد ناراحت نمیشن من یکاره برم پیششون!!؟
اگه زنگ بزنم شرکت منو وصل نمیکنن بهشون؟!
راستی گارانتی دستگاه حدود یک ماهه که تموم شده...!!!:41:
ممنون

hapalii
29-12-2011, 00:15
آدرس شرکت دقیقا کجاست؟!
بعد ناراحت نمیشن من یکاره برم پیششون!!؟
اگه زنگ بزنم شرکت منو وصل نمیکنن بهشون؟!
راستی گارانتی دستگاه حدود یک ماهه که تموم شده...!!!:41:
ممنون

برخوردار که تقریبا ربطی به سام سرویس نداره و برای کارحانه سام الکترونیک قطعا حتی اگر بتونید ببینیدش شما رو به سام سرویس ارجاع میده مگه این که از طریق آشنایی با ایشون کانکت بشین .

متاسفانه چون گارانتی تمام مشکل بتونید کاری بکنید اما اگر می خواهید و آشنایی هم ندارید بهتره برید خود سام سرویس خیابان بخارست خیابان 12 اگر اشتباه نکنم اونجا هم با حرف زدن با یه سرویس کار راضی نشید سعی کنید یه مقام مسئول تر رو ببینید بهانه تون هم این باشه که وقتی پنل گارانتی داشته به شما گفتن با پنل راه بیاد اما الان که 1 ماه گارانتی تمام مشکل خیلی بد تر شده . می تونید بعد اون به دفتر خود سامسونگ کره برید انجا کارمند ها کره ای هستند ولی حتمی یکی هست که بهشون مشکل شما رو بفهمونه به هر حال قطعا چند بار پاسگاری می شید جاهای مختلف ولی کلا فکر می کنم اگر کمی اهل دردسر هستید و اگر 3 یا 4 روز وقت بزارید یکمی شانس رو دارید . 1.600.000 برای من که مبلغ زیادی و به نظر من به دردسرش می ارزه شانس هر چند خیلی خیلی کم خودم تست کنم .

راستی تا یادم نرفته ممکن تاریخ گارنتی کارت گارانتی تمام شده باشه اما فاکتور خرید شما برای چند ماه بعد از شروع تاریخ کارت گارانتی تی وی باشه ملاک گارانتی فاکتور خرید شما و فاکتور VIP که نصاب شرکت به شما میده .

Mosi elegans
29-12-2011, 00:34
تقریبا هرسال یکبار برای تعمیر و سرویس تلویزیون ها با تخفیف 50درصد و با حضور کارشناسان کره ای اقدام میکنند گوش به زنگ باشید.

die my darling
29-12-2011, 01:24
:blink:
خب اگه آشغال کره ای نخریم پس بیایم آشغال ایرانی یا... بخریم!؟!
الان وقت این حرفها نیست...به جاش راه حل ارائه بدید!

راه حل :
شما تشریف میبرید تو آشپزخونه در کابینتو باز میکنید دنبال یه سطل به احتمال زیاد قرمز میگردید اگه پیدا نکردید از حس بویایی خود بهره بگیرید ببینید از کجا بوی بد زیاد میاد وقتی پیدا کردی تی ویو میندازی توش میبری میزاری دم در خیال خودتو راحت میکنی به همین راحتی... :27:

مرد مومن راه حلو که بهت ارائه دادن باید پول یه تی وی نو خرج کنی این حرفایی که میگن برو پیش فلانی و بیساری همش چرنده خودتو الاف نکن برو یه پنل دیگه بخر اونم بنداز سطل آشغال بره.

amir_t6262
29-12-2011, 15:32
پایونیر خیلی وقت که تلوزیون تولید نمی کنه حدودا 3 یا 4 ساله شاید اینم مثل اسم کارخانه سام الکترونیک نشنیده بودید.

خبر مربوط به فوریه 2009

که پایونیر از ماه مارس سال 2010 دیگر تلویزیون تولید نمیکند.

منبع C NET

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

sourena
29-12-2011, 21:22
یــعنی تمام اینایی که پشت ویترین هست مال یکسال پیشه؟ :18:

عجب مملکتیه به خدا!

خیــلی ناراحت شدم :( من عاشق پایونیــر هستم به شدت :(

عطارد
31-12-2011, 00:37
دوست عزیز ، چند ماه پیش من یه جاروبرقی سامسونگ از فروشگاهی در شریعتی خریدم ( خودم پیک فرستادم ) وقتی آورد دیدم جعبه ش خیلی کهنه س. کارت گارانتیش هم یکی دو ماه بیشتر وقت نداشت. زنگ زدم زیر بار نرفت و گفت ضمانت یکسال از تاریخ فاکتور منه. به سام سرویس زنگ زدم گفت می خواستین حواستونو جمع کنین! نخیر ضمانت همونیه که تو کارت نوشته. دوباره با فروشنده صحبت کردم این دفعه تند باهام حرف زد و قاعدتا ارث پدرش رو هم طلبکار شده بود. دلو زدم به دریا و به 124 زنگ زدم. چون وقت رفتن نداشتم قبول کردن شکایتم رو با فکس به همراه کپی فاکتور و کپی کارت ملی براشون فرستادم. 15 روزی گذشت و خبری نشد. بعد یه روز بهم زنگ زدن که فروشنده الآن اینجاس و میگه ... خوردم. شما تشریف ببرین رسما براتون می نویسه که یک سال از تاریخ فروش گارانتیه و با سام سرویس هم صحبت کردیم گارانتی رو قبول کرده. بعد اگر از این اقدام راضی بودین رضایت بدین تا پرونده رو ببندیم.
واقعیت اینه که وقتی شکایت کردم هیچ اعتقادی به پیگیریشون نداشتم اما انصافا عالی عمل کردن. من 200-300 تومن خرج کرده بودم و فقط به خاطر پرروئیشون پیگیری کردم. شما پول کلون دادی. برای آروم شدن دلت هم که شده می تونی با 124 یه تماسی بگیری و البته اگه گارانتیت تموم نشده باشه فکر می کنم مجبورشون کنن کارتو راه بندازن.