ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تکسچر دادن



3dkhorshid
07-12-2011, 23:27
درووووووووووووووووود وسلام بر عزیزانم من وقتی تو مکس متریال میدم واقعی نمیشه نمیدونم ولی همون متریال رو تو کارهای اورموشن نگاه میکنم خیلی واقعیه تو رندر خارجی هم مشکل دارم چند بار سوال کردم ولی کسی جواب نداده شاید قابل نمیدونید یکی بگه چرا متریال هام واقعی نمیشه یه مدیفایری به اسم uvw map و unwrap هست هر چیزی هست زیر سر اوناست مثلا متریال بتن هر چی بهش بامپ میدم برجسته نمیشه displace vray هم که میدی خوب نمیشه اگه میشه کمک کنید خواهشا رندر خارجی ویری خیلی دنگ وفنگ داره دیگه اینقد باش ور رفتم خسته شدم تو بعضی از اورموشن ها چمنها یا ماشین ها رو به شکل باکس دراوردن چطوری این کارو میکنن برا چی خوبه فقط میدونم ------ نیست

mary&max
08-12-2011, 16:44
اینایی که میگی خیلی بستگی به نوری که میدی داره،تابش نور به آبجکتای که مشخص میکنه که چه جوری دیده بشن.
وگرنه که متریال ساختن یه کاریه که معمولا ترفند خاصی نداره.
اول ببین تو کارات متریالاتو درست همونی که میخواستی درآوردی...بعدم رو نورش کارکن.به نظر من که رندرای خارجیتم به خاطر نوره

kamron_devil
15-01-2012, 00:28
ببین اگر بگردی یک سایتی هست توش آموزش درمورد همه چیز مخصوصا رندر متریال همه چیز کلا داره و آموزش بخر اساسی کار کن. با کمک بچه ها خیلی نمی تونی راه بیفتی. من سایت رو نمی گم که تبلیغ نشه. موفق باشی

Qadiany
30-01-2012, 02:06
سلام.
در مورد بامپ شاید عکسی که استفاده میکنی زیادی شارپ هست یعنی باید تو فوتوشاپ فیلتر بلور بهش اعمال کنی تا درست کار کنه. ولی در کل اگه از کارت تصویری بگذاری شاید معلوم شه مشکلت از کجا هست. در مورد UV و Unwrap هم کارشون اینه که شکل قرار گرفتن بافت ها رو روی سطوح مشخص میکنن.