PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مشکل پخش فایلهای mkv متعدد



اوج بلند
25-11-2011, 11:46
سلام . کسی میدونه قسمتهای مختلف یک فیلم سینمایی رو که با فرمت mkv در سایتها میذارن رو چطور میشه پخش کرد . نمیدونم این مشکل از فایلهاست یا اینکه من بلد نیستم !
بعد از هزارو بوقی سال خواستیم فیلم ببینیم ولی وقتی پارت دوم فیلم رو میذارم ببینم هیچ پلیری نمیخونتش.انواع کدکهارو هم نصب کردم ولی جز پارت اول بقیه پارتها خونده نمیشن .

jafarian
25-11-2011, 14:23
با انواع پلایرها این فرمت خونده میشه مثل vlc player یا PotPlayer که من این دومی رو پیشنهاد میدم نصب کنید تست بگیرین درضمن اگر تونمایش مابقی پارتها به غیر از پارت 1 مشکل دارین شاید پارتش مورد داره پیشنهادم اینه که با یک برنامه کانورترمثل freemake video converter اون پارت تبدیل به یک فرمت دیگه کنید ببینید بازم تو نمایش موردداره درضمن همه فیلمها رو از یک سایت دان کردین ؟ :20:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

اوج بلند
25-11-2011, 19:10
نه همشو از یه جا دانلود نکردم. فیلمهای مختلفی از سایتهای مختلف دان کردم که همشون این مورد رو دارن .
با انواع کانورتر ها و مرج کننده ها هم قبلن تست کردم و این برنامه ها هم یا ایمپورتش نمیکنن یا اینکه بعد از کانورت نمیخونه بازم .
من با مدیا پلیر - جت آودیو - کی ام پلیر و ام کی وی پلیر امتان کردم و چهار نوع برنامه ی کدک نصب کردم باز هم جواب نداده .
دوتا حالت :
یا مشکل ازونایی هست که فایلهای ام کی وی رو تیکه تیکه میکنن تستش نمیکنن و آپلود میکنن
یا مشکل از سیستم منه
فرض دوم محاله پس اولی درسته

jafarian
25-11-2011, 23:36
شما این فایلها رو روی یک سیستم دیگه هم محض اطمینان تست کنید اگر جواب نداد مشکل از فایلی هنست که دان کردین چون اقسام کدکها رو هم تست کردین به قول خودتون کانورتم کردین که نتیجه نگرفتین اون برنامه potplayer رو هم که لینکش گذاشتم یک تست کنید .