ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : 206 SD v9 یا v8 یا لیفان 620 یا mvm 530؟ کدام؟



Spiffy
04-10-2011, 19:56
سلام دوستان
میدونم که تو مقایسه هام v9 با بقیه فرق داره اما این فرق اونزمانی واقعا فرقه که v9 واقعا v9 باشه. یعنی اینکه تو این گزینه یکم شک هستش واسه اینه که با دنده دستی ها مقایسه شده . یعنی ترس از دردسر های گیر بکسش وادار میکنه به چنین مقایسه هایی اقدام کنیم.
این از این
و حالا اصل مطلب
انتظارات بنده از رو اینا میشه فهمید . قضیه ی اصلی اینه کدومش به صرفه تره و رضایت مندی رو به دنبال داره


حالا کدوم یک از این ماشینارو پیشنهاد میدید؟
در هر حال خودرویی خانواده گی باشه
لطفا تو نظرسنجی شرکت بفرمائید و برای ارائه ی دلیل انتخاب خود در بحث شرکت کنید
ممنون

mohamad skystar
05-10-2011, 01:23
سلام.

البته در مورد 2 خودروی لیفان و MVM 530 بحث زیاد بوده.
این دو خودرو تازه وارد از امکانات و تجهیزات و پیشرانه مناسبی برخوردارن و به راحتی تونستن محصولات داخلی
مثل سمند و پارس و 405 رو به چالش بکشن.
اما مهمترین مواردی که باعث میشه خرید این خودروها به صرفه نباشه:

1.قیمت نا عادلانه و گزاف این خودروها( درسته نمره بیشتری رو نسبت به خودروهای داخلی کسب میکنه اما دلیل نمیشه
قیمتش اینقدر بیهوده بالا باشه)

2.خدمات پس از فروش این خودروها که بسیار ضعیف و با کمبود قطعه مواجه هست.
همچنین گسترده نبودن نمایندگی های این خودروها در سطح کشور.

3.نداشتن اصالت و سابقه مناسب در بازار خودروسازی جهانی.حتی 10 سال هم از عمر کمپانی این خودروها نمیگذره
پس خیلی جا داره تا بتونن تجربه کسب کنن و این ضعف خودروسازان و سرمایه گذاران کشور مارو نشون میده.


و اما در مورد پژو 206 SD V9 و پژو 206 SD V8 باید بگم که این 2 خودرو از هر نظر امتحانشون رو پس دادن
و الان بهترین خودروهای ساخت داخل هستن
هر دو از نظر فنی-امکانات و تجهیزات شبیه به هم هستن
و تفاوتشون تو گیربکس هست که اونم بستگی به شما داره که کدوم رو انتخاب کنید.
در ضمن اینم بگم گیربکس اتوماتیک V9 هیچ مشکلی نداره شک نکنید و بدونید بهترین انتخاب هست.
یه مورد دیگه رو هم بگم اونم اینکه شما V8 رو در 3 نوع معمولی-سفارشی و لیمیتد میتونید
انتخاب کنید اما V9 این ویژگی رو نداره.

نظر شخصی من به ترتیب:

پژو 206 SD V9
پژو 206 SD V8

Spiffy
05-10-2011, 20:22
ممنون
اگه به بحث مشاوره برگردیم درموردش چنتا سوال دارم
اگه وی 9 انتخاب میشه
تو سبقت گرفتن چطور هست؟
سربالایی ها؟ منظورم اینه آیا حالت دستی تمامی دنده هاسم داره یا فقط 1 و 2 هستش؟

پ.ن: این سوالاتی که نوشتم برا من نیست یکی از آشناها همچین قصد هایی داره .اگه باز سوالاتی داشت باز از خدمتتون خواهم پرسیم
یه دنیا ممنون

mohamad skystar
06-10-2011, 00:32
ممنون
اگه به بحث مشاوره برگردیم درموردش چنتا سوال دارم
اگه وی 9 انتخاب میشه
تو سبقت گرفتن چطور هست؟
سربالایی ها؟ منظورم اینه آیا حالت دستی تمامی دنده هاسم داره یا فقط 1 و 2 هستش؟

پ.ن: این سوالاتی که نوشتم برا من نیست یکی از آشناها همچین قصد هایی داره .اگه باز سوالاتی داشت باز از خدمتتون خواهم پرسیم
یه دنیا ممنون


برای سبقت گرفتن و سربالایی نیاز هست که ماشین سریعا معکوس بخوره و شتاب بگیره که این
کار رو با V8 بهتر میشه انجام داد اما عملکرد V9 هم مناسبه
گیربکس V9 حالت دستی تمام دنده هارو داره.

Переклад не
06-10-2011, 16:33
گیربکس V9 حالت دستی تمام دنده هارو داره.
آقا محمد واقعا به این جملتون اطمینان دارید؟ من از یکی از ناظرین عزیز پرسیدم گفتن فقط برای دنده 1 و 2 همچین حالتی برای وی 9 وجود داره

Переклад не
06-10-2011, 16:43
در ضمن منم به وی 9 رای دادم
به نظرم دیگه دوران دوران اتوماتهاست و راحتی و آسایشو به ارمغان میاره و دنده دستی بازها نباید به فکر این باشن که تو ماشینهای 20 میلیونی یا زیر اون میتونن با دنده دسی حال کنن
دنده دستی موقعی باحاله که ماله ماشینی باشه که بغره زمینو بخوره و راهو پاره کنه و هر دنده با عوض شدنش پدر صدا رو دربیاره
:دی عجب چیزایی گفتم.ولی خداییش همینو میخوام:5:

ram1600
07-10-2011, 12:39
در ضمن منم به وی 9 رای دادم
به نظرم دیگه دوران دوران اتوماتهاست و راحتی و آسایشو به ارمغان میاره و دنده دستی بازها نباید به فکر این باشن که تو ماشینهای 20 میلیونی یا زیر اون میتونن با دنده دسی حال کنن
دنده دستی موقعی باحاله که ماله ماشینی باشه که بغره زمینو بخوره و راهو پاره کنه و هر دنده با عوض شدنش پدر صدا رو دربیاره
:دی عجب چیزایی گفتم.ولی خداییش همینو میخوام:5:
دوست من وی 9 با 4 دنده دستی باعث افت های میشه .
و اینو بدون ماشین باز یا اصل عشق ماشین پشت دنده اتوماتیک نمیشینه این یعنی روندن و کیف کردن اگر عاشقشی باید خودت بهش دنده بدی نه آقا بالا سرت :46:
وی 8 رو انتخاب کردم اول اینکه مصرف پایین تر و سبک تر هست و اینکه آقا بالا سرش خودم باشم :11:

ram1600
07-10-2011, 12:51
سلام.

البته در مورد 2 خودروی لیفان و MVM 530 بحث زیاد بوده.
این دو خودرو تازه وارد از امکانات و تجهیزات و پیشرانه مناسبی برخوردارن و به راحتی تونستن محصولات داخلی
مثل سمند و پارس و 405 رو به چالش بکشن.
اما مهمترین مواردی که باعث میشه خرید این خودروها به صرفه نباشه:

1.قیمت نا عادلانه و گزاف این خودروها( درسته نمره بیشتری رو نسبت به خودروهای داخلی کسب میکنه اما دلیل نمیشه
قیمتش اینقدر بیهوده بالا باشه)

2.خدمات پس از فروش این خودروها که بسیار ضعیف و با کمبود قطعه مواجه هست.
همچنین گسترده نبودن نمایندگی های این خودروها در سطح کشور.

3.نداشتن اصالت و سابقه مناسب در بازار خودروسازی جهانی.حتی 10 سال هم از عمر کمپانی این خودروها نمیگذره
پس خیلی جا داره تا بتونن تجربه کسب کنن و این ضعف خودروسازان و سرمایه گذاران کشور مارو نشون میده.


و اما در مورد پژو 206 SD V9 و پژو 206 SD V8 باید بگم که این 2 خودرو از هر نظر امتحانشون رو پس دادن
و الان بهترین خودروهای ساخت داخل هستن
هر دو از نظر فنی-امکانات و تجهیزات شبیه به هم هستن
و تفاوتشون تو گیربکس هست که اونم بستگی به شما داره که کدوم رو انتخاب کنید.
در ضمن اینم بگم گیربکس اتوماتیک V9 هیچ مشکلی نداره شک نکنید و بدونید بهترین انتخاب هست.
یه مورد دیگه رو هم بگم اونم اینکه شما V8 رو در 3 نوع معمولی-سفارشی و لیمیتد میتونید
انتخاب کنید اما V9 این ویژگی رو نداره.

نظر شخصی من به ترتیب:

پژو 206 SD V9
پژو 206 SD V8

یکی از اقوام خودم نمایندگی لیفان رو داره و 2 تا از این محصول با یکی شون تصادف کرده بالغ بر 2 ماه هست که درب موتور ( کاپوت) این خودرو نیست که این تعویض کنند .و در نمایندگی خودشون خوابیده .
حال این که نماینده است برای خودش نمی تونه گیر بیاره وای بر احوال خریدار محترم .

Переклад не
07-10-2011, 12:57
لابد فردام ماشینو کول کنیم تا آقا آقا آقا بالاسرش باشیم.رفیق ماهیت ماشین و هدف از اختراعش رساندن سریع استفاده کنندش به مقصده نه واسه تولید صدا و دنده دادن .تو این روال هم اختراعاتی شده تا هم این وسیله رو با زمانه سازگار کنه هم رسیدن به مقصد (که همون هدف اختراعش بود) رو سریعتر و راحتتر کنه
حالا اینوسط افرادی هم هستن که خوراکشون صداس و دنده عوض کردن و اینا.خب اینم ماشین خوشو داره .شما اگه واقعا اینو میخواید باید به بالا بالاترها فکر کنید.مثلا ماشینهای جی تی و کوپه و اینچیزا که کاربردشون همینه













-

Переклад не
07-10-2011, 13:05
دوست من وی 9 با 4 دنده دستی باعث افت های میشه .
راستی مشکل ما با این انجمن اینه اکثرا یکی میاد یه حرفی میگه بعد دلیلشو نمیگه یا از یکی شنیده و این یه مطلب کلی بود و حالا اینجام که داره همین قضیه تکرار میشه
چه افتهایی؟ برقش افت میکنه؟ دور موتورش؟ وزنش؟ تعادلش؟ باد لاستیکش؟ چیش؟ و به چه دلیلی؟

---------- Post added at 01:05 PM ---------- Previous post was at 01:03 PM ----------

راستی اونی که لیفانو انتخاب کرده دلیلش چیه؟

ram1600
07-10-2011, 17:54
راستی مشکل ما با این انجمن اینه اکثرا یکی میاد یه حرفی میگه بعد دلیلشو نمیگه یا از یکی شنیده و این یه مطلب کلی بود و حالا اینجام که داره همین قضیه تکرار میشه
چه افتهایی؟ برقش افت میکنه؟ دور موتورش؟ وزنش؟ تعادلش؟ باد لاستیکش؟ چیش؟ و به چه دلیلی؟

---------- Post added at 01:05 PM ---------- Previous post was at 01:03 PM ----------

راستی اونی که لیفانو انتخاب کرده دلیلش چیه؟
من نظرم برای استفاده از ماشین هست درست اتوماتیک یک اختراع عالی برای رانندگی بهتر هست و من هم از اون بدم نمیاد .
حتی عاشق اتومات با تعویض پدالی پشت فرمون هستم :46:
افتی که من میگم در مورد شتاب و روندن هست نه خود ماشین دوست من .
اول افزایش وزن 30 کیلو
2 . 1.5 ثانیه کاهش شتاب
3. افزایش مصرف سوخت شهری نزدیک به 2 لیتر در 100 کیلومتر
4. کاهش 3 اسب بخار از توان وزنی خودرو :46:
امید وارم کافی باشه
حداقل برای من که کافی بود .
لیفان هم چون نماینده هستن و برای تبلیغات کار برداشتن . که البته با پورسانتهای خواست نمایندگی که از نظر مبلغی ارزون تر هم میشه واسشون .

Переклад не
07-10-2011, 22:26
آفرین حالا شد یه چیزی
میتونید ترافیک تهران یا یک راهبندان و حرکت سنگین ماشینها اونم نه به صورت پیوسته رو فرض کنید؟حتما که درگیرش هستید
رانندگی با تیپ 6 راحتتره یا 5؟
منم حالت عکسش رو تصور میکنم و حتما درگیرش شدم اینکه راه باز جاده دراز .اما باز اینجا تیپ 6 رو ترجیح میدم
تیپ 5 رو فقط با فرض اینکه خودم عشق صدای بین تعویضی دنده هستم ، ترجیح میدم
ما راحتی رو میخواهیم اما درقبالش باید چیزی را نیز بپردازیم.شاید این چیز ، شتاب 1 ثانیه کمتر یا دنده ی کمتر باشه یا دو ملیون گرانی
امیدوارم منظورم واضح بوده باشه