ardalan_o
19-09-2011, 15:46
سلام
می خوام در مورد بلوری پلیر ِD6500 سامسونگ که چند روز پیش خریدم یه مشکل رو به اطلاع دوستان برسونم. چون الان دستگاه دوروزه تو سام سرویسه و معلوم نیست کی برش گردونن :41:
من چند روز پیش یک پنل VT20 پانا خریدم و برای پخش فیلمهای بلوری 3D تصمیم گرفتم به جای پلیر پانا یک پلیر سامسونگ بخرم.
انتخاب اولم C6900 بود که هم خوش قیمت بود و هم یه جورایی جوابشو پس داده بود. ولی به علت اینکه که تو بازار کم شده بود به من D6500 رو پیشنهاد کردند که علاوه بر ارزون تر بودن دارای Smart Hub بود و Samsung Apps رو هم پشتیبانی می کرد. چون تلویزیون من سری ایران بود و Viera Cast توش غیر فعال بود به نظرم انتخاب منطقی اومد و خریدم.
اول از همه بگم توی این مدت کوتاهی که دستگاه دستم بوده از نظر کیفیت صدا و تصویر و پخش 3Dو قیافه خود دستگاه مشکلی احساس نکردم.
مشکل از اونجا شروع شد که بعد از نصب دستگاه و راه اندازی شبکه متوجه شدم که هیچ گزینه ای برای فعال کردن Smart Hubو دسترسی به Samsung Apps توی منوها نیست.
با سام سرویس تماس گرفتم اول مثل همیشه اپراتور مثل ماشین جواب داد : گفتن چون تحریمه غیر فعال کردیم واصلا بدرد ایران هم نمی خوره !!!!
وقتی من اصرار کردم من رو به یک تکنسین وصل کرد که اونهم از اول همین رو تکرار کرد، من که عصبانی شده بودم گفتم اولا تحریم که مال این یکی دو روز نیست پس چرا شما اینقدر تبلیغ کردین و دوما اصلا من دستگاهمو می خوام ببرم خارج!!
بعد از این قبول کرد که مشکل رو بررسی کنه، بعد از چند دقیقه من رو به یک نفر توی VIP سام سرویس معرفی کرد ایشون هم با اطمینان گفت که اگر یک دکمه رو روی کنترل فشار بدم و چند دقیقه صبر کنم مشکل حل میشه.
من با این که مطمئن بودم مشکل حل نخواهد شد سریع رفتم خونه و امتحان کردم و ......... نشد.
تماس دوباره گرفتم و بعد از کلی صحبت دوباره، تازه متوجه شدم دوستان سام سرویس تا حالا این دستگاه رو زیارت نکردن !!
به من گفتن دستگاه رو بیار تا بردشو عوض کنیم:18:، من گفتم منظورتون فریمویر دیگه ؟؟
به هر حال روز یکشنبه دستگاه رو بردم مرکزی سام سرویس، آقایی که شما باشید قرار بود دستگاه رو همون موقع به من بدن ولی امروز بعد از ظهر که برای سومین بار تماس گرفتم این جواب رو گرفتم:
"ما امروز رفیتم جمهوری! چند تا دستگاه مثل مال شما رو تست کردیم!! همه مشکل شما رو داشتن!!
یه ایمیل به کره زدیم و منتظر جوابیم و چون مشابه دستگاه شما رو نداریم !!!! اگه می خواید مشکل حل بشه باید دستگاهتون اینجا بمونه !!!!!!!!!!!!!!!!!!
به خودم گفتم این مساله رو مطرح کنیم تا دوستانی که قصد خرید دارن در جریان باشن
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
می خوام در مورد بلوری پلیر ِD6500 سامسونگ که چند روز پیش خریدم یه مشکل رو به اطلاع دوستان برسونم. چون الان دستگاه دوروزه تو سام سرویسه و معلوم نیست کی برش گردونن :41:
من چند روز پیش یک پنل VT20 پانا خریدم و برای پخش فیلمهای بلوری 3D تصمیم گرفتم به جای پلیر پانا یک پلیر سامسونگ بخرم.
انتخاب اولم C6900 بود که هم خوش قیمت بود و هم یه جورایی جوابشو پس داده بود. ولی به علت اینکه که تو بازار کم شده بود به من D6500 رو پیشنهاد کردند که علاوه بر ارزون تر بودن دارای Smart Hub بود و Samsung Apps رو هم پشتیبانی می کرد. چون تلویزیون من سری ایران بود و Viera Cast توش غیر فعال بود به نظرم انتخاب منطقی اومد و خریدم.
اول از همه بگم توی این مدت کوتاهی که دستگاه دستم بوده از نظر کیفیت صدا و تصویر و پخش 3Dو قیافه خود دستگاه مشکلی احساس نکردم.
مشکل از اونجا شروع شد که بعد از نصب دستگاه و راه اندازی شبکه متوجه شدم که هیچ گزینه ای برای فعال کردن Smart Hubو دسترسی به Samsung Apps توی منوها نیست.
با سام سرویس تماس گرفتم اول مثل همیشه اپراتور مثل ماشین جواب داد : گفتن چون تحریمه غیر فعال کردیم واصلا بدرد ایران هم نمی خوره !!!!
وقتی من اصرار کردم من رو به یک تکنسین وصل کرد که اونهم از اول همین رو تکرار کرد، من که عصبانی شده بودم گفتم اولا تحریم که مال این یکی دو روز نیست پس چرا شما اینقدر تبلیغ کردین و دوما اصلا من دستگاهمو می خوام ببرم خارج!!
بعد از این قبول کرد که مشکل رو بررسی کنه، بعد از چند دقیقه من رو به یک نفر توی VIP سام سرویس معرفی کرد ایشون هم با اطمینان گفت که اگر یک دکمه رو روی کنترل فشار بدم و چند دقیقه صبر کنم مشکل حل میشه.
من با این که مطمئن بودم مشکل حل نخواهد شد سریع رفتم خونه و امتحان کردم و ......... نشد.
تماس دوباره گرفتم و بعد از کلی صحبت دوباره، تازه متوجه شدم دوستان سام سرویس تا حالا این دستگاه رو زیارت نکردن !!
به من گفتن دستگاه رو بیار تا بردشو عوض کنیم:18:، من گفتم منظورتون فریمویر دیگه ؟؟
به هر حال روز یکشنبه دستگاه رو بردم مرکزی سام سرویس، آقایی که شما باشید قرار بود دستگاه رو همون موقع به من بدن ولی امروز بعد از ظهر که برای سومین بار تماس گرفتم این جواب رو گرفتم:
"ما امروز رفیتم جمهوری! چند تا دستگاه مثل مال شما رو تست کردیم!! همه مشکل شما رو داشتن!!
یه ایمیل به کره زدیم و منتظر جوابیم و چون مشابه دستگاه شما رو نداریم !!!! اگه می خواید مشکل حل بشه باید دستگاهتون اینجا بمونه !!!!!!!!!!!!!!!!!!
به خودم گفتم این مساله رو مطرح کنیم تا دوستانی که قصد خرید دارن در جریان باشن
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]