ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : خرید برای بازسازی



adamack
27-02-2011, 14:54
سلام به همه ی برادرای عزیز و گل p30world،مخصوصا آمریکایی بازا.

چند وقتیه قصد خرید و بازسازی یکی از این مدل ها رو دارم که میگم. می خواستم از دوستان سوال کنم آیا camaro rs ss 1967 یا Dodge challenger 1971 یا camaro z28 برای فروش هست؟ :40:
بازم میگم برای بازسازی می خوام :20:

rami_hemi
27-02-2011, 23:23
پیدا میشن به سختی ولی باید بگردی دیگه
و شانس هم باهات یار باشه

heinrich_himmler
28-02-2011, 02:20
سعی کن کامارو رو بی خیال شی.
ارزش کلاسیک نداره. اگه بخوایم امروزی بگیم به طور مثال کامارو و پونتیاک رو مثال بزنیم مثل RD و پژو 405 می مونن.
برو دنبال دوج یا فورد یا پونتیاک.
پونتیاک فایربردش گرونه، ترازمها قیمت پایینتری نسبت به فایربرد دارن اما اینم بگم بازسازی اینقدرها هم آسون نیست.
فورد تقریبا گرون در میاد سالمش و بازسازیشم به همون نسبت گرونتر.
از دوج آماری ندارم راستیتش.
کامارو قاعدتا باید مفت گیر بیاری چون جزو خودروهای کلاسیک ثبت نشده!!

adamack
28-02-2011, 03:44
از راهنماییاتون ممنونم دوستان:11:

rami_hemi
28-02-2011, 09:21
سعی کن کامارو رو بی خیال شی.
ارزش کلاسیک نداره. اگه بخوایم امروزی بگیم به طور مثال کامارو و پونتیاک رو مثال بزنیم مثل RD و پژو 405 می مونن.
برو دنبال دوج یا فورد یا پونتیاک.
پونتیاک فایربردش گرونه، ترازمها قیمت پایینتری نسبت به فایربرد دارن اما اینم بگم بازسازی اینقدرها هم آسون نیست.
فورد تقریبا گرون در میاد سالمش و بازسازیشم به همون نسبت گرونتر.
از دوج آماری ندارم راستیتش.
کامارو قاعدتا باید مفت گیر بیاری چون جزو خودروهای کلاسیک ثبت نشده!!
کاملا اشتباه بود
معذرت ها اینطوری میگم
پونتیاک فایربرد 4 رده داشت بیس -اسپریت -فرمولا و ترانس آ ام
نه بیس موتورهای 305 و 250 اینچ مکعبی داشت که 8 و 6 سیلندر بودن
اسپریت رده لوکس بودش که ماسل حساب نمیشه و یه پونی کار هستش
رده ماسلها و ارزشمندترین مدلهای پونتیاک فایربرد فرمولا با موتروهای 400 و بالاتر و ترانس آ ام گل سر سبد خساب میشه
در مورد کامارو هم مثل همین برادر خوانده خودش
مدلهای SS -RS -Z28 ارزش بیشتری نسبت به بیس و LT دارن
دوج بخصوص چارجر و چلنجر و همخانواده هاشون یعنی سری کودا های پلیموت ارزش دارن
فورد ماستنگ با اینکه الان زیاد ارزش داره ولی اونم اگه مدلی مثل boss یا mach 1 نباشه زیاد ارزش نداره
بهترین مدل کلاسیک ماستنگ سری GT شلبی 350 النور هستش
=================================
ولی اینکه کامارو کلاسیک نیست اشتباه محض هستش کامارو به طور کلی نسبت به تاریخ ساختش و همچنین مدلش میتونه کلاسیک باشه یا نباشه
راستی یه مورد دیگه
مزیت مدلهای بیس به این هستش که میشه راخت روشون کار کرد و برای تیونینگ بهترین گزینه ها هستن

heinrich_himmler
28-02-2011, 09:58
با کلیت حرفات موافقم. اما در این مورد خاص:

ولی اینکه کامارو کلاسیک نیست اشتباه محض هستش کامارو به طور کلی نسبت به تاریخ ساختش و همچنین مدلش میتونه کلاسیک باشه
متاسفانه شما و بنده تصمیم گیرنده نیستیم!
اسم کامارو جز یک مدل (که دقیق خاطرم نیست کدومه) جزو خودروهای کلاسیک ایران نیست!!!!!
به هر حال ایرانه دیگه :46: خودت بهتر می دونی چطوری حساب کتاب می کنن!
فردا یه کارت سوختی، پلاکی، کارت ترددی ، چیزی.... احتیاجه. یارو ماشینو نمی بینه. لیستو می بینه و جای کامارو خالیه!!!!!!

rami_hemi
28-02-2011, 10:19
من هم نگفتم همش کلاسیک هستش یه بیس 6 سیلندر هیچوقت کلاسیک خساب نمیشه
مدلهای بالدوین موشن یا ینکو هم که توی ایران پیدا نمیشن پس میمونه ملی مثل Z28 که جزو ماسلها مخسوب میشه
الانم تا جایی که میدونم هیچ موردی جز معاینه فنی برای ماشینهای مدل پایین نیستش نتونن تردد کنن با عنایت به کلا آزاد شدن قیمت بنزین هم هیچ بهانه ای نیست که این سری ماشینها از رده خارج بشن (از 16 فروردین همه لیتری 700 تومن بنزین میزنیم )
پس موردی نیست که شما نگران کنید همه رو
همیشه توی ایران یه راه در رویی توی قوانین وجود داره
شما لیست رو میبینی کارت سوخت رو میبنی من ارزش و محبوبیت ماشین رو میبینم با اینکه هیچوقت سری F-body جنرال موتروز کلاسیک به معنای واقعی مخسوب نمیشن ولی محوبیت این سری به عنوان سری که ختی در دوران خودشون ارزانتر و قویتر از رقبا بودن همیشه باقی میمونه
من چند بار هم تو تاپیکهای دیگه گفتم
شما برای هر ماشینی معاینه فنی بگیرید پلاک کردن و همه موارد قابل حل میشه

heinrich_himmler
28-02-2011, 11:45
گفتم موافقم باهات و بحثی ندارم اما مشکل اینجاست که شما نمی تونی معاینه بگیری!
اگه ماشینت مدل 56 باشه فرسوده محسوب میشه.البته به قول خودت تو ایران همیشه یه راه هست اما قانونی اگه نگاه کنیم می بینی بد اذیت می کنن. مشکلات زیادی پیش پات میذارن مثلا مثل یه ماشین عادی نمی تونی بیرون بیاریش، نمی تونی بیمه کنیش، نمی تونی خیلی کارا بکنی.
بر فرض الان یه بیتل 73 آلمان تر تمیز حدود 10 تا 12 قیمتشه. اما حتی گاهی تا 20 یا 25 هم خریدار داره! جدای اینکه اگه من یا تو صاحب ماشین باشیم شاید به 50 هم نفروشیم!
اما وقتی می بری بیمه اگه کلاسیک نباشه میزنه فرسوده 1.5 ملیونی!!!!!!!!
یا اگه یه پیکان مدل 73 بزنه بهت چطور باید ثابت کنی ارزش ماشینو 2 یا 3 ملیون پایین آورده؟ بیمه عمرا بیشتر از 70 بهت بده!!
بحث این نیست که ماشین کلاسیک نهایتا ماهی یه بار میاد بیرون اونم هواخوری و اینکه براش بستنی بنزینی بخری یا بره پیتزا روغن بوخوره (نوش جونش) :31: اما اتفاق اتفاقه.
تهرانو نبین. حتی تو شهرهایی مثل اصفهان هم مردم اصلا مفهوم کلاسیک رو نمی فهمن. حالا شهرهای کوچیکتر رو خودت آنالیز کن!
یارو وقتی بهت میرسه میگه:
اااا کپلی!(فولکس بیتل) چه باحاله! فروشیه؟ چند؟(یارو پژو 405 داره)
رفیق شما: نه قربان فروشی نیست.
یارو: بابا حالا فکر کردی چیه این قوتی (چک برات میکشه) چند بنویسم، طالب شدم(ادای آبراموویچ)
رفیق شما: این فروشی نیست آقا اما اگه یکی با این مشخصات بخوای فلانجا میتونی حول و حوش 8 تا 10 یه تمیز پیدا کنی.
یارو:(عین جن زده ها) چند؟
....
با اوضاع فعلی تو این مملکت آدم باید حساب خواب شب قبل رئیس راهنمایی رانندگی رو هم بکنه.
روده درازی شد، تازه با همه این تفاسیر آخرش تا میشنون که کلوپ آمریکاییها می خواد گردهمایی بذاره انگار خواهر مادرشونو ....
فتنه شده، منافقین حمله کردن!!!
درد یکی دوتا نیست که. به کی بگی؟

camaro lt
21-03-2011, 00:43
داستان خودروي فرسوده و كلاسيك هنوز هيچ قائده مشخصي نداره.اولين حركت منطقي اينه كه كساني كه اينجور خودروها را دارن و يا علاقه مند به اون هستند از اين ليست كذايي و نامرئي كلاسيكها با خبر بشن و ببينن كه اسم چه مدلهايي و ساخت چه سالهايي در اون هست؟وقتي كه ما همچين ليستي را در دسترس نداريم از كجا بفهميم كه مثلا كامارو يا ‍ژيان كلاسيك هست يا نه؟؟!!
البته اينو بدونين كه ارزش گذاري بر اساس كلاسيك بودن نيست.در يكي از قوائدي كه در نظر گرفته شده و با نظر كارشناسي اقاي رامين صالح خو رئيس كميته كلاسيك نوشته شده هر كسي هر ماشيني كه براش ارزش معنوي داشته باشه ميتونه نگه داره به شرطي كه وضعيت فني و ظاهري مناسبي داشته باشه..اين حرف منطقيه و كسي نميتونه منكرش بشه..حتما لازم نيست كه يه ماشين ماسل باشه! مثلا فولكس بيتل شما ماسله؟يا همون ژيان؟شايد يكي از پيكان 48 خوشش بياد يا آريا و شاهين..و نه اصلا دنبال سه چرخه موتوري باشه( از همون مدلها كه توي اصفهان خيلي زياد بود و ساخت هلند بودند) .
ارزش يه وسيله اول به اون احساسيه كه صاحبش به اون داره..مهم نيست ديگران در موردش چي فكر ميكنن يا چه نظري دارن..

KAMAL_CAMARO
21-03-2011, 01:19
سعی کن کامارو رو بی خیال شی.
ارزش کلاسیک نداره. اگه بخوایم امروزی بگیم به طور مثال کامارو و پونتیاک رو مثال بزنیم مثل RD و پژو 405 می مونن.
برو دنبال دوج یا فورد یا پونتیاک.
پونتیاک فایربردش گرونه، ترازمها قیمت پایینتری نسبت به فایربرد دارن اما اینم بگم بازسازی اینقدرها هم آسون نیست.
فورد تقریبا گرون در میاد سالمش و بازسازیشم به همون نسبت گرونتر.
از دوج آماری ندارم راستیتش.
کامارو قاعدتا باید مفت گیر بیاری چون جزو خودروهای کلاسیک ثبت نشده!!



رده بندی پونتیاک ها از نظر قیمت :

Base

Sprit

Formula

Trans AM

همه اینها فایر برد هستند ،

فایر برد اسپریت ، فایر برد بیس ، فایر برد فورمولا ، فایر برد ترنس ام ( ای ام ) .

camaro lt
21-03-2011, 11:54
کامارو قاعدتا باید مفت گیر بیاری چون جزو خودروهای کلاسیک ثبت نشده!!

ميشه لطفا آدرس يكي از همين كاماروهاي تميز و غير كلاسيك مفت را به ما هم بدي؟؟؟؟؟!!!!!! شايد خريدم!!:20:

KAMAL_CAMARO
21-03-2011, 13:05
ميشه لطفا آدرس يكي از همين كاماروهاي تميز و غير كلاسيك مفت را به ما هم بدي؟؟؟؟؟!!!!!! شايد خريدم!!:20:


به من نیز همچنین ،

فقط نسل 1 باشه ، ( فرقی که نمیکنه به هر حال غیر کلاسیکه) .

camaro lt
21-03-2011, 14:01
بالاخره پيدا كردم!!!
كامارو تميز ( البته اندكي ..!!) و مفت..!!( يه كمي بالاتر از مفت..!! )
كلي هم وسائل داره و از همه مهمتر نسل اوله!! ( قابل توجه جناب kamal_ camaro)!!!
كلاسيك هم نيست( اينو ديگه واقعا ميشه با اطمينان گفت!!)
يه خورده كاريه ( جزئي!!) ميخواد و ديگه هيچ..
آقاي هانريش هيملر تشريف ندارين؟خواهش ميكنم شما هم يه نظري بديد ..
راستي سال جديد بر همه مبارك..اميدوارم امسال همه ما به ماشينهاي رويايي خودمون برسيم..:20:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

total_overdose
21-03-2011, 14:10
ویرایش..............

KAMAL_CAMARO
23-03-2011, 12:19
بالاخره پيدا كردم!!!
كامارو تميز ( البته اندكي ..!!) و مفت..!!( يه كمي بالاتر از مفت..!! )
كلي هم وسائل داره و از همه مهمتر نسل اوله!! ( قابل توجه جناب kamal_ camaro)!!!
كلاسيك هم نيست( اينو ديگه واقعا ميشه با اطمينان گفت!!)
يه خورده كاريه ( جزئي!!) ميخواد و ديگه هيچ..
آقاي هانريش هيملر تشريف ندارين؟خواهش ميكنم شما هم يه نظري بديد ..
راستي سال جديد بر همه مبارك..اميدوارم امسال همه ما به ماشينهاي رويايي خودمون برسيم..:20:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



بله متاسفانه این ماشین خیلی وقته فروخته شده !

اتفاقا برای یکی از دوستان دنبال اتاق کامارو نسل 1 که دارای لوازم تزئینی باشه هستم (موتور نداشت هم نداشت ، بی سند با سندش هم مهم نیست ) !

lmfa
02-02-2012, 20:11
salam be hame agha man 2nbale ye ford ,kamaro ya doj hastam faghat baraye baz sazi mikham ke bara khodam mikham??

amirbahadorr
29-06-2012, 02:16
سلام من بک دستگاه کامارو 1970 تا 1973 کاردار میخوام برای مصرف شخصی اگر کسی داره و واقعا فروشندس اطلاع بده.
info@cckam.com
09191266658 شیخلو

ahmad_viul
07-08-2012, 14:17
سلام ... دوستانی که درباره نقل و انتقال ماشین های کلاسیک یا فرسوده اطلاعات دارن لطف کنن اینجا هم توضیحاتی بدن(از به نام کردن سند گرفته تا...)...راستش من یه دوج پلیموت دیده بودم میخواستم بخرم با طرف که حرف زدم گفت 1700000 بیمه میخواد:3:(!!!)2جفت هم لاستیک که یک میلیونی هم اون میشه:45:..گویا هم کارت ماشین گم شده..پلاک قدیم..کلاسیک هم نشده..گاز مایع هم داره..مهمتر از همه طرف اصلا نمیگذاشت قبل خرید مکانیک ببیندش.میگفت من اینو به قیمت آهن گرازه میفروشم:18:..اونم چند سه میلیون!!!ماشین سه سال خوابیده مدلش هم 1977 dodge plymouth هست رنگ آبی داخل هم به گفته طرف فابریکه کارخونس ...منم دیدم توشو تمیز بود...کلا واسه این ماشین باید حول حوش 6-7 سرفید...نظرتون چیه؟ارزش خریدداره؟میشه کلاسیکش کرد؟چه طور باید واسه کلاسیک اقدام کرد.شرمنده سوالام زیاد شد:11:

Ramin khuzestan
07-08-2012, 14:31
سلام ... دوستانی که درباره نقل و انتقال ماشین های کلاسیک یا فرسوده اطلاعات دارن لطف کنن اینجا هم توضیحاتی بدن(از به نام کردن سند گرفته تا...)...راستش من یه دوج پلیموت دیده بودم میخواستم بخرم با طرف که حرف زدم گفت 1700000 بیمه میخواد:3:(!!!)2جفت هم لاستیک که یک میلیونی هم اون میشه:45:..گویا هم کارت ماشین گم شده..پلاک قدیم..کلاسیک هم نشده..گاز مایع هم داره..مهمتر از همه طرف اصلا نمیگذاشت قبل خرید مکانیک ببیندش.میگفت من اینو به قیمت آهن گرازه میفروشم:18:..اونم چند سه میلیون!!!ماشین سه سال خوابیده مدلش هم 1977 dodge plymouth هست رنگ آبی داخل هم به گفته طرف فابریکه کارخونس ...منم دیدم توشو تمیز بود...کلا واسه این ماشین باید حول حوش 6-7 سرفید...نظرتون چیه؟ارزش خریدداره؟میشه کلاسیکش کرد؟چه طور باید واسه کلاسیک اقدام کرد.شرمنده سوالام زیاد شد:11:
سلام
دوست عزیز در هیچ کجای دنیا دوج پلیموث وجود نداره! دوج یک برند هست و پلیموث یک برند دیگه و ربطی به هم ندارن هرچند هر دو از زیر مجموعه های کرایسلر بودن که البته پلیموث خدابیامرز شد.
مدل دقیق رو اعلام کنید تا دوستان راهنمایی کنن

ahmad_viul
07-08-2012, 22:44
سلام آقا رامین...نمیدونم شاید!!؟اما صاحبش که این طوری بهم گفت. اما عکسش رو تو اینترنت پیدا کردم همون بود..عکسش رو میذارم...دوستانی هم که اطلاعاتی راجعبه کلاسیک کردن و نقل و انتقال دارن لطف کنن راهنمایی کن..مثلا اگه بیمه نشه چی میشه؟..



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Ramin khuzestan
08-08-2012, 11:04
این ماشین پلیموث فیوری واگن 1977 هست (1977 plymouth fury wagon) بی ارزش نیست اما اگر سدان بود با ارزش تر بود. با توجه به استیشن بودن به احتمال قطع به یقین صاحب اول و آخرش خودتون هستین! خیلی بعیده در صورت پشیمون شدن مشتری واسش گیر بیاد پلاک هم فکر نمیکنم بشه
مهم ترین فاکتور این ماشین تزئیناتش هست که اگه کم و کسر داشته باشه بعیده گیر بیاد

ahmad_viul
08-08-2012, 12:46
خیلی ممنون ...دوستان دیگه نظری ندارن؟