PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : Old street



hosienmax100
29-12-2010, 14:41
سلام

امیدوارم خوب باشی

یه عکسی تو نت دیدم خیلی ازش خوشم اومد سه بعدی اش کردم گفتم بزارم اگر قابل دونستید نظرتونو بگید /

3dsmax/brazil/ps

thanks:31:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

wire

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



thx

3d-meysam
29-12-2010, 15:50
خیلی قشنگ مدلسازیش کردی، اما اگه جای تو بودم محیط رندر رو یه محیط تیره و غمیگین میساختم :19:
موفق باشی :11:

SSS_HHH_OOO
29-12-2010, 18:16
نوری که تو تصویر دوم که از ویوپورت گرفتی جالبتره به نظرم
بهتربود کنتراست بین سایه و نور رو بیشتر میکردی تا کار قشنگ تر بشه
در کل خوب شده
تکسچر کف یکم اذیت میکنه

Borhan72
29-12-2010, 21:40
خيلی خوب كار كردی ولی اگه نور پردازيش بهتر بود، كار خيلی خيلی بهتری از آب در ميومد :46:

PrimeP30Master
30-12-2010, 00:16
خوب كار كردي دوست عزيز ولي نور پردازيش زياد جالب نيست و يه جور حالت غلظت ذرات موجود در هوا رو داره كه بهتره واضح ترش كني!!!
در ضمن يه جورايي مثل محيطهاي گيم شده كه از اين ديد خيلي جالبتر به نظر ميرسه!!!
تكسچرها رو هم سطحي و بي حال كار كردي،انگار تو وجود صحنه نيستند!!!
در كل خوبه ولي هنوز جاي كار كردن رو داره،از نظرات،انتقادات و پيشنهادات دوستان بزرگوار استفاده كن خيلي ميتونه تو كارت مؤثر باشه!!!
موفق باشي و سر بلند%100%:46:

night lord
30-12-2010, 00:26
آقا خیلی خوب شده .یاد این بازیهای قدیمی سبک assassian creed افتادم .

x4n
30-12-2010, 00:34
جالبه

بیشتر نکته ها رو دوستان گفتم منم به یک نکته ریز بپردازم :

همیشه توی اینجور صحنه ها میشه روی زمین و خیابون اشغال رو دید

چطور بگم :-؟

یعنی یه خورده خیلی الان تمیزه : )) :D

سعی کن کاغذ و ... بزاری روی کف خیابون

Dark000prince
30-12-2010, 10:42
سلام
میشه یه کم توضیح در مورد کار با تکسچر بدید؟؟ خیلی قشنگ کار کردید
تکسچر باید جزو متریال باشه ؟؟
اگه بخوایم یه مارک روی بدنه ماشین بندازیم چیکار باید بکنیم؟؟
از UVW مپ باید استفاده کنیم ؟

Amin CG
30-12-2010, 11:14
کار خوبی شده :46:
ولی اگر کمی سنگ ریزه گوشه های دیوار ها میگذاشتی عالی می شد
یک مقدار Glow هم کمتر بود بهتر بود

موفق باشی :46:

Soap MacTavish
30-12-2010, 11:49
حرف نداره..
فقط میشه بگی کدومش سه بعدیه!
آخه هرچی گشتم بعد سومشو پیدا نکردم:22:

hosienmax100
30-12-2010, 11:53
خیلی قشنگ مدلسازیش کردی، اما اگه جای تو بودم محیط رندر رو یه محیط تیره و غمیگین میساختم :19:
موفق باشی :11:

ممنون دوست عزیز والا زیاد خوشم نیومد تیره باش خواستم یه نورپردازی گرم داشته باشه /

شما هم موفق باشی :11:


نوری که تو تصویر دوم که از ویوپورت گرفتی جالبتره به نظرم
بهتربود کنتراست بین سایه و نور رو بیشتر میکردی تا کار قشنگ تر بشه
در کل خوب شده
تکسچر کف یکم اذیت میکنه

سلام شهاب جان

می دونی مشکل چیه اینه که من دارم با یه مانیتور crt کار میکنم و احتمالا تو مانیتورهای شما کار با نور زیاد نمایش داده میشه همون داستان کالیبره نبودن و بودن :46:

تکسچر کف هم قرار بود سنگ و منگ آتو آشغال بریزم روش این طرح زیرین باشه که سیستم نکشید متاسفانه /

موفق باشی دادا :11:


خيلی خوب كار كردی ولی اگه نور پردازيش بهتر بود، كار خيلی خيلی بهتری از آب در ميومد :46:


سلام برهان جان حق با شماست /انشالله تو کار بعدی ..

موفق باشی :11:


خوب كار كردي دوست عزيز ولي نور پردازيش زياد جالب نيست و يه جور حالت غلظت ذرات موجود در هوا رو داره كه بهتره واضح ترش كني!!!
در ضمن يه جورايي مثل محيطهاي گيم شده كه از اين ديد خيلي جالبتر به نظر ميرسه!!!
تكسچرها رو هم سطحي و بي حال كار كردي،انگار تو وجود صحنه نيستند!!!
در كل خوبه ولي هنوز جاي كار كردن رو داره،از نظرات،انتقادات و پيشنهادات دوستان بزرگوار استفاده كن خيلي ميتونه تو كارت مؤثر باشه!!!
موفق باشي و سر بلند%100%:46:

سلام من فکر کردم این حالت به قول شما غلظت خیلی جالبه ...

تکسچر ها تا جایی که تونستم خواستم توازون داشته باشند

حتما از نظر بچه هااستفاده میشه نه تنها توی این کار تو همه تاپیک نکته های وحشتناکی گفته میشه ..

موفق باشی دادا :11:

hosienmax100
30-12-2010, 12:02
آقا خیلی خوب شده .یاد این بازیهای قدیمی سبک assassian creed افتادم .

ممنون داداش /لطف کردی سر زدی و موفق باشی :11:


جالبه

بیشتر نکته ها رو دوستان گفتم منم به یک نکته ریز بپردازم :

همیشه توی اینجور صحنه ها میشه روی زمین و خیابون اشغال رو دید

چطور بگم :-؟

یعنی یه خورده خیلی الان تمیزه : )) :D

سعی کن کاغذ و ... بزاری روی کف خیابون

بچه ها هم اشاره کردن اگر شد اشغال هم میریزم روش :46: ممنون سر زدی موفق باشی :11:


سلام
میشه یه کم توضیح در مورد کار با تکسچر بدید؟؟ خیلی قشنگ کار کردید
تکسچر باید جزو متریال باشه ؟؟
اگه بخوایم یه مارک روی بدنه ماشین بندازیم چیکار باید بکنیم؟؟
از UVW مپ باید استفاده کنیم ؟

سلام لطف دارید شما ...

روش های زیادی هست بستگی داره چه رندری میگیرید از ماشین / اگه کلی تکسچر میزنید روش باید یو وی بگیری


کار خوبی شده :46:
ولی اگر کمی سنگ ریزه گوشه های دیوار ها میگذاشتی عالی می شد
یک مقدار Glow هم کمتر بود بهتر بود

موفق باشی :46:

سلام امین جان بله درسته دادا ..دیگه مجبورم یه تستی بزنم :46: تو هم موفق باشی دادا :11:


حرف نداره..
فقط میشه بگی کدومش سه بعدیه!
آخه هرچی گشتم بعد سومشو پیدا نکردم:22:
والا متوجه منظورت نشدم دقیقآ میشه بیشتر توضیح بدی :46:

MrJey
30-12-2010, 12:04
واقعا خوب شده، پس نمیشه ایراد گرفت،

ولی یه کوچولو خلاقیت به خرج بدی خیلی قشنگ میشه... مثلا نور رو از یه جهت دیگه بتابونی به صحنه تا یکم سایه ها قشنگ بشن...

یا چیزی که خیلی به چشم میاد غبار توی آسمونه که اگه Turbulence بیشتری داشته باشه (یعنی بعضی نقاط تاریک و روشن باشن) خیلی طبیعی میشه.

در کل خیلی خوب کار کردی. چقدر رندر طول کشید؟

.:PAR3A:.
30-12-2010, 13:32
فوق العادس...
فقط ای کاش نورپردازی بهتر می بود...

m.kardani
01-01-2011, 00:08
خیلی باحال شده ولی نور خورشید نسبت به زمانی که انتخاب کردی(غروب) خیلی زیاده و رنگش هم باید رو به قرمزی بره ، بازم آفرین

Soap MacTavish
01-01-2011, 09:16
نه بابا شوخی کردم :43:
جالب بود

hosienmax100
01-01-2011, 10:10
ممنون از همه بچه ها

پست اول رو ادیت کردم با کمی جزئیات که بچه ها بدرستی گفتند دیگه زیاد نخواستم شلوغ بشه

بالانس رو هم تغییر دادم

تشکر