ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : گارانتی دیجیتال



LoveLIfe
13-09-2010, 22:21
یه اشتباه بزرگ کردم ، رفتم سمت اسوس !
خود مارکش هیچ مشکلی نداره ! ولی گارانتی این مارک واقعا افتضاح هست ! گارانتی دیجیتال منظورم هست !
مادربورد نو خریدم ، 1 ساعت استفاده نکرده ( به دلیل نشناختن تریپل چنل )، بردم گارانتی ، مادربورد 230 تومانی رو گرفته نگاه می کنه ، می گه تعمیرکار غیرمجاز دست زده !
گفتم نه ! بعد نگاه کرده ، می گه یه خش رو مادربورد هست ! من که اصلا ندیدم ولی می گه با ذره بین دیده می شه !
بعد نگاه کرده می گه سوکت سی پی یو هم تکان خورده ( انگار ماشین زیر کرده ) گفتیم باشه !
آخر سر یه فاکتور 35 تومانی داده بهم می گه می خواهی تعمیر کنیم !
جالب اینجاست هر کی می اومد اونجا یه عیبی از دستگاهش می گرفتند ! 2 تا هارد رو من دیدم که پول نخواستند که اون هم گفتند باید تکنسین نظر بده !
هارد ، مادربورد و .... همه 30 تومان ، 30 تومان !
در صورتی که من گارانتی سازگار رفته بودم ، هارد ضربه خورده رو 2 روز بعد یه نو دادند ، گارانتی آواژنگ همون لحظه برام مادربورد رو عوض کردن !
خلاصه حواستون باشه

rezaomido
13-09-2010, 23:04
این داستان ذره بین و میکروسکوپ خیلی بی احترامی هست یک کمی ملاحظه خودتون رو بکنید
آخه زمانی که کالایی رو از شما میخریم یک کارشناس با همون میکروسکوپ ایستاده و تا قطعه رو چک نکنه و از هر نظر بی عیب باشه به ما تحویل بده
ما که نمی تونیم مثل شما ابزارالات بازدید فنی رو بخریم و بریم بست بشینیم تو فروشگاه و با خیال راحت بازدید فنی انجام بدیم، باید چکار کنیم؟؟؟؟

LoveLIfe
13-09-2010, 23:20
یه هارد 1.5 سیگیت داشتم ، در حین کار ، ارتفاع 1.5 متری افتاد ! بردم سازگار ، 2 روز بعد یه نو دادند ! در صورتی که فوق العاده تابلو بود ضربه خورده

jabarsink2000
01-10-2010, 21:38
واقعا برای گارانتی دیجیتال متاسفم هاردی را که بدسکتور داشت فرستادم برای گارانتی تماس گرفتن گفتن این هارد ضربه خورده؟اما این را همه میدونند که هارد های سری STM3500320AS کلا مشکل دارند.
25000 تومان فاکتور کردن که واریز کنید یک هارد جدید بفرستیم با ادامه همون گارانتی.
این جور گارانتی ها هستند که نام هر چه گارانتی را بدنام میکنند.
با تشکر.
هادی

jabarsink2000
09-10-2010, 14:27
حالا بدتر این است گفتم نمی خواهیم درست کنید .
برگشت برنید.
1هفته خبری نیست.
امروز زنگ زدم گفتن هنوز نفرستادیم.
معلوم نیست چی دارن کش میرن واقعا برای این گارانتی اشغال و بی لیاقت متاسفم.
با تشکر.
هادی

amd>intel
09-10-2010, 14:38
تعاريف ضربه فيزكي رو بايد شركت توليد كننده تعريف كنه . ولي در كل ديجيتال هميشه مشكل ساز بوده

mohrd
07-05-2012, 19:11
سلام!
بابت بالاآوردن زیر خاکی عذر میخوام... اما دقیقا عنوان و مبحث تاپیک با سؤال من مطابقت میکنه..

این گارانتی دیجیتال چطوره الان؟ مشکلی نداره؟ میخوام هارد دیسک با گارانتی این شرکت بگیرم..
ضمن اینکه آیا این شرکت توی شهرستان ها هم نمایندگی داره یا نه؟ (مشهد) باید قطعات رو تهران بفرستیم برای گارانتی؟

ممنون.../.

aliphilipo
12-05-2012, 12:27
آقا من هفته پیش نوت بوک گرفتم با گارانتی دیجیتال مارکش ایسوس بود وقتی روشن کردم دیدم کیبوردش کار نمیکنه بر عکس چیزایی که اینجا خوندم باترس رفتم گارانتی ولی نوتبوکم رو بدونه هیچ سوالی عوض کرد
ولی این گارانتییایه دیگه که گفتی مثل سازگار ارقام قبلا نوتبوک خواهرمو برده بودم فقط تعمییر میکنن