مشاهده نسخه کامل
: سلاتین 3d max بیان تو که این آموزش حرفه ایه
AMIRAnime
22-08-2010, 19:30
می خوام در مورد camera match camera tracker صحبت کنم
کسی در این زمینه اطلاعات داره یا شروع کنم آموزششو....
parsa5564
22-08-2010, 19:44
سلاتین غلط املایی داره :31:
درستش اینه: سلاطین
*Forgotten*
22-08-2010, 20:18
اینجا هر کس تو زمینه خودش سلطانه [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
خوب ما آماده ایم تا آموزشاتو شروع کنی [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
AMIRAnime
22-08-2010, 21:53
من اگه املا بالای 5 می گرفتم دوستام از من شیرینی می خواستن
تا اینجا که غلط نداشتم هان....!!!!:27:
AMIRAnime
22-08-2010, 22:21
خب می رم سره اصل مطلب البته اگه به نگارشم گیر ندن:31:
من در حال نوشتن به فیلم نامه انیمه رئالم که تو فضای واقعی یه کاراکتر از فضا وارد زمین می شه و .......
که در ایام عید پخش میشه البته 100در100 نیست.
گفتم شاید بد نباشه در این مورد صحبت کنم
اول یه سئوال
اگه یه حرکت دوربین واقعی داشته باشیم و بخوایم یه کاراکتر مجازی داخل محیت رئال حرکت کنه که حرکت دوربین واقعی روش تاثیر بزاره چی کار باید کرد...!
AMIRAnime
22-08-2010, 22:30
میدونم محیط درسته گیر نده:21:
باید اولین فریم فیلم بیاری تو مکس و برای اون یه ودوربینه مجازی بکاری
چطوری
آهان انجاست که از camera match کمک میگیری
1- alt+b رو می زنی و فریم انتخاب می کنی
2- 8 رو می زنی و برای اینکه فریمت رندر بشه به عنوان تصویره زمینه انتخابش می کنی
3-حالا باید برای دروبینه انیمت نشانه بزاری تا بفهمه کجا باید دوربینو بکاره که لنزش با لنزه دوربینه رئال یکی باشه،نشانه ها کجاست create> helpers> camera match/cam point
فلا تا انجا جوابگویه سئوالات هستم بپرسید.
meysam 3d
23-08-2010, 06:57
دصط شما درد نکنه امیر جان مم نون
ببخشید وسط صحبتتون پا برهنه پریدم
یه سؤال: واقعا میشه با این روش (ترکینگ مکس) کار در حد حرفه ای انجام داد؟
یه سؤال دیگه: به برنامه های BUJO و pfTRACK آشنایی دارید من چندتا مشکل باهاش دارم؟
AMIRAnime
23-08-2010, 12:08
نه میثم جان در مورد اون نرم افزارا اطلاعاتی ندارم
ولی از بابت ترکبنگ مکس خیالت راحت یکی از حرفه ای ترین ابزار برای این کاره که خیلی استفاده می شه .
AMIRAnime
23-08-2010, 17:18
وقتی cam point رو ویه تصویرت گذاشتی (باید یادت باشه که کم تر از 5 تا نباشه)
1- رویه دکمه assing postion کلیک کنید
2-رویه cam pointمربوطه کلیک کنید
الان اگه گفتی چی کار کردی
آره الان به نقطه ها حالی کردی که چقدر در جای واقعی قرار گرفتن
ببینید اینجاش یه خورده گنگه ولی اگه درست تصور کنی می گیرید چی میگم
وقتی cam point ارو چیدی هنوز کاری نکرده بودی ولی الان به طور مثال تو فریمت یه میز داشته باشی و یه campointrtروی یه پایه
و اونبکی رویه پاییه دیگه باشه و پایه هات بها هم نیم متر فاصله داشته باشه الان cam point ها با هم نیم متر فاصله دارن
حالا اگه دقیق کار کرده باشی تو کادر current camera error ارورت از 5 پایین تره
3-رویه دکمه create camera کلیک کن
حالا یه دوربین داری که لنزش و جاش دقیقا لنز و جای دوربینه رئالته
4- یه باکس بکش می بینی که انگار رویه زمینه حالا اگه بنونی سایشو بندازی رو زمین که دیکه..........
امیدوارم تا اینجا مفید باشه
تا نظر ندید ادامه نمیدم:5:
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.