مشاهده نسخه کامل
: تعويض گوشي نو توسط گارانتي اصلي نوكيا؟
سلام
آقا من 3هفته پيش يه 5800 خريدم...
همون روز اول يه مشكل براش پيش اومد... فرداش بردمش گارانتي....الان 3 هفتس كه هيچ خبري نيست از گوشي وميگن هنوز تعمير نشده
كسي ميدونه اينها در چه صورتي تعويض ميكنن گوشي رو؟
اصلا من ميتونم برم جايي شكايت كنم از...؟
كلا من چكار كنم الان؟
گوشي قبليم سوخت...رفتم نوخريدم... اما الان 3 هفتس 1100دستمه :41:
NINTENDO_DS
12-06-2010, 14:23
اگر نتونن تعمیرش کنن تعویض می کنن ولی کلا بیشتر از یک ماه نزار دستشون بمونه چون توی ایران اگر یک قطعه خاص رو پیدا نکنن یک قطعه کهنه از یک گوشی دیگه روش می بندن
KINGTATu
12-06-2010, 15:06
هیچ وقت گوشی نو نمیدن دستت در بد ترین حالت وقتی میگن گوشی تعویض بشه بردشو عوض میکنن فقط
t2download
12-06-2010, 16:11
ازشرکت نوکیا شکایت کن واسه این افتضاحشون و هم چنین ار نوکیا ایران .:46:
t2download
13-06-2010, 23:33
تو ایران گارانتی مارانتی همش الکی هست رو گارانتی هم پول میگیرن 2 برابر :41:
amirsaeid254
19-06-2010, 22:07
من خودم از نزديك تو يكي از خدمات نوكيا بودم
در صورتي گوشي شما تعويض ميشه كه مركز تهران بگه قابل تعمير نيست
درزمن اگه قطعه اي پيدا نشه از تهران سفارش مي دن و اونا براشون مي فرسته
ممنون به خاطر جوابها
الان دقيقا 36 روزه كه تحويل دادم... و همچنان هيچ خبري ازش نيست...
ضد حالش اينه كه فقط 1 روز دستم بوده گوشي...
حالا سوال اين دفعه اينكه.. من كجا بايد برم شكايت؟
برم اتحاديه؟
مشكلم كمبود وفته... ميخوام بدونم كجا بايد برم... كه قبلش تماس بگيرم و با مدارك مورد نياز و ... برم سراغشون...
الان حتي اگه بگن كه بيا.. گوشيت درست شد هم ازشون تحويل نميگيرم و ميرم دنبال شكايت...
---------- Post added at 02:09 PM ---------- Previous post was at 02:06 PM ----------
راستي يه نكته ديگه اينكه...
اين مشكل تقريبا عجيبي داره... كه به نظر خيلي ساده مياد... اما قابل حل نيست...
گوشي در حالتي كه باهاش تماس ميگيري... صفحه تاچش قفل ميكنه... فقط در حالت تماس اينطور ميشه...
اول فكر كردن مشكل نرم افزاريه و با فلش درست ميشه.... اما نشد...
هم صفحه تاچ كاملا سالمه... هم نرم افزار... اينها خودشون هم نميدونن مشكل از كجاش
اما عوضي ها... الان بيشتر از 1 ماه... كه حاضر نميشن تعويض كنن گوشي رو... اين نشون ميده:
گارانتي توي ايران به هيچ وجه حاظر نميشه تعويض كنه
NINTENDO_DS
28-06-2010, 15:09
ممنون به خاطر جوابها
الان دقيقا 36 روزه كه تحويل دادم... و همچنان هيچ خبري ازش نيست...
ضد حالش اينه كه فقط 1 روز دستم بوده گوشي...
حالا سوال اين دفعه اينكه.. من كجا بايد برم شكايت؟
برم اتحاديه؟
مشكلم كمبود وفته... ميخوام بدونم كجا بايد برم... كه قبلش تماس بگيرم و با مدارك مورد نياز و ... برم سراغشون...
الان حتي اگه بگن كه بيا.. گوشيت درست شد هم ازشون تحويل نميگيرم و ميرم دنبال شكايت...
---------- Post added at 02:09 PM ---------- Previous post was at 02:06 PM ----------
راستي يه نكته ديگه اينكه...
اين مشكل تقريبا عجيبي داره... كه به نظر خيلي ساده مياد... اما قابل حل نيست...
گوشي در حالتي كه باهاش تماس ميگيري... صفحه تاچش قفل ميكنه... فقط در حالت تماس اينطور ميشه...
اول فكر كردن مشكل نرم افزاريه و با فلش درست ميشه.... اما نشد...
هم صفحه تاچ كاملا سالمه... هم نرم افزار... اينها خودشون هم نميدونن مشكل از كجاش
اما عوضي ها... الان بيشتر از 1 ماه... كه حاضر نميشن تعويض كنن گوشي رو... اين نشون ميده:
گارانتي توي ايران به هيچ وجه حاظر نميشه تعويض كنه
این به خاطر اینه که قبل از اینکه برین بخرین مشورت نمی کنین از کجا بخرین سرتون کلاه نره همین میشه
می پرسیدی یک جا بهت می گفتم گوشی آکبند و تمیز و سالم بهت بدن حالشو ببری
الان گارانتیت کدوم یک از این 3 تاست؟: ارکان ارتباطات-ارتباطات وطنی پرشیا-کمال الکترونیک
والا اين هم گوشي آكبند وسالم به من داد
روز دوم اين مشكل واسش پيش اومد...
گارانتي خود نوكياس...مگه اونهم اسم داره؟ نميدونم والا... الان فاكتور پيشم نيست كه ببينم...
امروز زنگ زدن كه گوشي تعمير شده... برم بگيرم...
نميدونم چكار كنم... ديگه اگه بگيرمش هم بهم اصلاحال نميده
DariushGreat
29-06-2010, 17:57
تو ایران گارانتی مارانتی همش الکی هست رو گارانتی هم پول میگیرن 2 برابر :41:
آره... گارانتی توی ایران انقدر آبکی و الکی هست که هزینه تعمیراتی بنده که معادل 180 هزار تومان بود رو دریافت نکردن و 2 بار رایگان برام درستش کردن و بار سوم هم یه قطعه برام تعویض کردن!!! :5:
خواهشن اگر در زمینه ای تجربه یا دانشی ندارید اظهار نظر بیهوده و گمراه کننده نکنین. :13: این گارانتی که 100% متعلق به ایران نیست؛ تحت نظارت گروه گارانتی بین المللی نوکیا است!
ممنون به خاطر جوابها
الان دقيقا 36 روزه كه تحويل دادم... و همچنان هيچ خبري ازش نيست...
ضد حالش اينه كه فقط 1 روز دستم بوده گوشي...
حالا سوال اين دفعه اينكه.. من كجا بايد برم شكايت؟
برم اتحاديه؟
مشكلم كمبود وفته... ميخوام بدونم كجا بايد برم... كه قبلش تماس بگيرم و با مدارك مورد نياز و ... برم سراغشون...
الان حتي اگه بگن كه بيا.. گوشيت درست شد هم ازشون تحويل نميگيرم و ميرم دنبال شكايت...
---------- Post added at 02:09 PM ---------- Previous post was at 02:06 PM ----------
راستي يه نكته ديگه اينكه...
اين مشكل تقريبا عجيبي داره... كه به نظر خيلي ساده مياد... اما قابل حل نيست...
گوشي در حالتي كه باهاش تماس ميگيري... صفحه تاچش قفل ميكنه... فقط در حالت تماس اينطور ميشه...
اول فكر كردن مشكل نرم افزاريه و با فلش درست ميشه.... اما نشد...
هم صفحه تاچ كاملا سالمه... هم نرم افزار... اينها خودشون هم نميدونن مشكل از كجاش
اما عوضي ها... الان بيشتر از 1 ماه... كه حاضر نميشن تعويض كنن گوشي رو... اين نشون ميده:
گارانتي توي ايران به هيچ وجه حاظر نميشه تعويض كنه
شما در وحله نخست هنگامی که گوشی رو تحویل می گیری، 24 ساعت فرصت داری که همه چیز گوشی رو بررسی کنی تا در صورت وجود عیب، برات عوض کنن. این دیگه بی دقتی خودتون رو می رسونه که گوشی رو خریدین و گذاشتین یه گوشه و ازش کار نکشیدین تا ببینین چشه و چش نیست! شرکت نوکیا عین همین جمله نخست رو روی برگ گارانتیش هم گفته. همچنین فروشنده هم هنگام خرید یادآور می شه که یه همچین چیزی هست. اگه هم نشد شما می تونی با فروشنده طی کنی که تا 48 الی 72 ساعت در صورت بروز عیب گوشی رو پس بیاری...
درضمن؛ شکایت شما امری بیهوده هست. مطمئن باش که نوکیای ایران از روی دشمنی این همه تاخیر نکرده در تعمیر. مطمئن باش لنگ قطعه بودن که نتونستن تا امروز تعمیرش کنن. شما اگه شکایت کنی خودت رو سبک کردی... چون بیهوده هست! و مطمئن باش اگه شکایت شما به حیثیت شرکت نوکیای ایران صدمه بزنه، می تونه رسما ازتون شکایت کنه و حتی درخواست غرامت هم بکنه!!!
این به خاطر اینه که قبل از اینکه برین بخرین مشورت نمی کنین از کجا بخرین سرتون کلاه نره همین میشه
می پرسیدی یک جا بهت می گفتم گوشی آکبند و تمیز و سالم بهت بدن حالشو ببری
الان گارانتیت کدوم یک از این 3 تاست؟: ارکان ارتباطات-ارتباطات وطنی پرشیا-کمال الکترونیک
والا از میان این نام هایی که گفتین، فقط ارکان ارتباطات هست که رسمی هست. مابقی رو نه شنیدم و نه جایی - حتی سایت رسمی نوکیا - دیدم. اون ارکان ارتباطات هم فقط وارد کننده گوشی هست نه گارانتی کننده. شرکت های اصلی زیر چتر پوششی نوکیای ایران عبارتند از:
ارکان ارتباطات ( وارد کننده )، اتصالات ( وارد کننده/خدمات )، نیا ( وارد کننده/خدمات )، ایراتل ( وارد کننده/خدمات )
که به تازگی اتصالات از فهرست خدمات دهی نوکیای ایران حذف شده و نیا هم یه جورایی پا در هواست! تنها مرکز خدماتی قابل اطمینان هم ایراتل هست.
شاد باشین :دی
آره... گارانتی توی ایران انقدر آبکی و الکی هست که هزینه تعمیراتی بنده که معادل 180 هزار تومان بود رو دریافت نکردن و 2 بار رایگان برام درستش کردن و بار سوم هم یه قطعه برام تعویض کردن!!! :5:
خواهشن اگر در زمینه ای تجربه یا دانشی ندارید اظهار نظر بیهوده و گمراه کننده نکنین. :13: این گارانتی که 100% متعلق به ایران نیست؛ تحت نظارت گروه گارانتی بین المللی نوکیا است!
شما در وحله نخست هنگامی که گوشی رو تحویل می گیری، 24 ساعت فرصت داری که همه چیز گوشی رو بررسی کنی تا در صورت وجود عیب، برات عوض کنن. این دیگه بی دقتی خودتون رو می رسونه که گوشی رو خریدین و گذاشتین یه گوشه و ازش کار نکشیدین تا ببینین چشه و چش نیست! شرکت نوکیا عین همین جمله نخست رو روی برگ گارانتیش هم گفته. همچنین فروشنده هم هنگام خرید یادآور می شه که یه همچین چیزی هست. اگه هم نشد شما می تونی با فروشنده طی کنی که تا 48 الی 72 ساعت در صورت بروز عیب گوشی رو پس بیاری...
درضمن؛ شکایت شما امری بیهوده هست. مطمئن باش که نوکیای ایران از روی دشمنی این همه تاخیر نکرده در تعمیر. مطمئن باش لنگ قطعه بودن که نتونستن تا امروز تعمیرش کنن. شما اگه شکایت کنی خودت رو سبک کردی... چون بیهوده هست! و مطمئن باش اگه شکایت شما به حیثیت شرکت نوکیای ایران صدمه بزنه، می تونه رسما ازتون شکایت کنه و حتی درخواست غرامت هم بکنه!!!
والا از میان این نام هایی که گفتین، فقط ارکان ارتباطات هست که رسمی هست. مابقی رو نه شنیدم و نه جایی - حتی سایت رسمی نوکیا - دیدم. اون ارکان ارتباطات هم فقط وارد کننده گوشی هست نه گارانتی کننده. شرکت های اصلی زیر چتر پوششی نوکیای ایران عبارتند از:
ارکان ارتباطات ( وارد کننده )، اتصالات ( وارد کننده/خدمات )، نیا ( وارد کننده/خدمات )، ایراتل ( وارد کننده/خدمات )
که به تازگی اتصالات از فهرست خدمات دهی نوکیای ایران حذف شده و نیا هم یه جورایی پا در هواست! تنها مرکز خدماتی قابل اطمینان هم ایراتل هست.
شاد باشین :دی
ديروز رفتم گوشي رو تحويل بگيرم... اونجا تقريبا دعوا بود...همه ناراضي از اينكه 1 يا 2 ماه گوشيهاشون اونجابوده و هيچ خبري از درست شدن گوشي نبود...
من هم حسابي دادم دمش و يه جنگ اعصاب حسابي و داد و بيداد راه انداختم اونجا...
يه مشت آدم بي عرضه نشستن دور هم اسمشون رو گذاشتن نمايندگي تعميرات!!!
در مورد روز اول...
خيلي ببخشيد...شما وقتي اطلاعي نداري اينجوري لازم نيست صحبت كنيد... گوشي بعد از چند ساعت كار كردن اينطور شد
بردم مغازه...جوابش اين بود: گوشي گارانتي داراصلابه ما ربطي نداره... عمرا واست تعويض كنم...برو هر كاري دلت ميخوادبكن
بردم گارانتي گفتن: بزار واست تعميرش ميكنيم... گفتم آخه نامرد... روزه اوله... گفت:ببرفروشنده ببين واست عوض ميكنه يا نه!!!!
رفتم اتحاديه شكايت كنم... گفتم روز اول بوده..نه گارانتي محل ميزاره..نه فروشنده...
گفت: فروشنده كه چون روي گوشي گارانتي دار كم ميخوره... حق داره عوض نكنه...!!!
گارانتي هم كه قانون خودشو داره... ببرات تعمير ميكنه!!!
خلاصه كه.. به اين نتيجه رسيدم كه گارانتي اصل نوكياخودش از مزخرفترين گارانتي ها و بي حساب كتاب ترينشونه
DariushGreat
30-06-2010, 10:31
ديروز رفتم گوشي رو تحويل بگيرم... اونجا تقريبا دعوا بود...همه ناراضي از اينكه 1 يا 2 ماه گوشيهاشون اونجابوده و هيچ خبري از درست شدن گوشي نبود...
من هم حسابي دادم دمش و يه جنگ اعصاب حسابي و داد و بيداد راه انداختم اونجا...
يه مشت آدم بي عرضه نشستن دور هم اسمشون رو گذاشتن نمايندگي تعميرات!!!
در مورد روز اول...
خيلي ببخشيد...شما وقتي اطلاعي نداري اينجوري لازم نيست صحبت كنيد... گوشي بعد از چند ساعت كار كردن اينطور شد
بردم مغازه...جوابش اين بود: گوشي گارانتي داراصلابه ما ربطي نداره... عمرا واست تعويض كنم...برو هر كاري دلت ميخوادبكن
بردم گارانتي گفتن: بزار واست تعميرش ميكنيم... گفتم آخه نامرد... روزه اوله... گفت:ببرفروشنده ببين واست عوض ميكنه يا نه!!!!
رفتم اتحاديه شكايت كنم... گفتم روز اول بوده..نه گارانتي محل ميزاره..نه فروشنده...
گفت: فروشنده كه چون روي گوشي گارانتي دار كم ميخوره... حق داره عوض نكنه...!!!
گارانتي هم كه قانون خودشو داره... ببرات تعمير ميكنه!!!
خلاصه كه.. به اين نتيجه رسيدم كه گارانتي اصل نوكياخودش از مزخرفترين گارانتي ها و بي حساب كتاب ترينشونه
یه عکس از کارت گارانتیت بگذار و شرکتی هم که بردی اونجا نامشو بگو.
من تا به حال بیش از 3 بار گارانتی رفتم که به جز 1 بار، بقیه موارد کارمو رایگان راه انداختن ( اون یه بار شکستگی صفحه نمایش بود که جزو موارد گارانتی به شمار نمیاد ). بیشترین مدتی هم که گوشی دستشون بود 1 هفته بود.
شاد باشین :دی
ديروز رفتم گوشي رو تحويل بگيرم... اونجا تقريبا دعوا بود...همه ناراضي از اينكه 1 يا 2 ماه گوشيهاشون اونجابوده و هيچ خبري از درست شدن گوشي نبود...
من هم حسابي دادم دمش و يه جنگ اعصاب حسابي و داد و بيداد راه انداختم اونجا...
يه مشت آدم بي عرضه نشستن دور هم اسمشون رو گذاشتن نمايندگي تعميرات!!!
در مورد روز اول...
خيلي ببخشيد...شما وقتي اطلاعي نداري اينجوري لازم نيست صحبت كنيد... گوشي بعد از چند ساعت كار كردن اينطور شد
بردم مغازه...جوابش اين بود: گوشي گارانتي داراصلابه ما ربطي نداره... عمرا واست تعويض كنم...برو هر كاري دلت ميخوادبكن
بردم گارانتي گفتن: بزار واست تعميرش ميكنيم... گفتم آخه نامرد... روزه اوله... گفت:ببرفروشنده ببين واست عوض ميكنه يا نه!!!!
رفتم اتحاديه شكايت كنم... گفتم روز اول بوده..نه گارانتي محل ميزاره..نه فروشنده...
گفت: فروشنده كه چون روي گوشي گارانتي دار كم ميخوره... حق داره عوض نكنه...!!!
گارانتي هم كه قانون خودشو داره... ببرات تعمير ميكنه!!!
خلاصه كه.. به اين نتيجه رسيدم كه گارانتي اصل نوكياخودش از مزخرفترين گارانتي ها و بي حساب كتاب ترينشونه
واسه چی اسمتو گذاشتی کلنگ؟ خوب می رفتی تو مخشون!!! :31:
تو ........ که به آدماش اهمیت قائل نیستن به یه گوشی چه گارانتی ای خواهند داد!
یه گارانتی داریم و یه وارانتی!!!!Guaranty VS Warranty
به نظر دوتاش یه معنی داره ولی در عمل متفاوت از همه. یکیش همراه با خدمات پس از فروشه و دیگریش ضمانت خرید و از این جور حرفا
جونم واست بگه گارانتی نوکیا گارانتی تعویض گوشی نیست نه واسه اولین روزی که خریدی نه واسه یه ماه بعد خریدت. این گارانتی گارانتی تعمیر و تعویض قطعاته اونم واسه بار اول برا دفعات بعد در مدت طول گارانتی هزینه می گیرن واسه قطعات تعویضی.
در حقیقت در اول باید خودت تو مغازه حسابی با گوشی ور می رفتی تا اشکالی واسش اگه میخواست پیش بیاد خودشو نشون بده. نه فروشنده مقصره نه شرکت گارانتی دهنده البته در صورتی که پکت پلمب شده و دستکاری نشده باشه.
حالا که بردی بخش ضمانت نوکیا باید حتما جوابگو باشه واست تعمیرش کنه و تحویلت بده ولی این امر در کشور ما صد در صد محاله.
من خودم به گارانتی گوشی اهمیت می دم که حتما با گارانتی اصلی بخرم به دو لحاظ: اول اینکه گوشی واردات قانونی باشهو فردا واسش از طرف مسئولین محترم و شامخ دبه در نکنن که رجیستر نخواه دشدو فلانه و ال و بل دوم اینکه مطمئن باشم که قطعات گوشیم اصله و دستکاری نشده البته هنوز هم شک دارم. یه بند هم اضافه کنم که چون فارسی داره. گرچه میشه دستی پروداکت کشد رو عوض کرد و فریم ویر گوشی رو تعویض کرد ولی این کار موجب باطل شدن گارانتی خواهد شد.
ناراحت نباش خدا بزرگه. جواب همه خیانتکارها رو خواهد داد
DariushGreat
30-06-2010, 16:31
واسه چی اسمتو گذاشتی کلنگ؟ خوب می رفتی تو مخشون!!! :31:
تو ........ که به آدماش اهمیت قائل نیستن به یه گوشی چه گارانتی ای خواهند داد!
یه گارانتی داریم و یه وارانتی!!!!Guaranty VS Warranty
به نظر دوتاش یه معنی داره ولی در عمل متفاوت از همه. یکیش همراه با خدمات پس از فروشه و دیگریش ضمانت خرید و از این جور حرفا
جونم واست بگه گارانتی نوکیا گارانتی تعویض گوشی نیست نه واسه اولین روزی که خریدی نه واسه یه ماه بعد خریدت. این گارانتی گارانتی تعمیر و تعویض قطعاته اونم واسه بار اول برا دفعات بعد در مدت طول گارانتی هزینه می گیرن واسه قطعات تعویضی.
در حقیقت در اول باید خودت تو مغازه حسابی با گوشی ور می رفتی تا اشکالی واسش اگه میخواست پیش بیاد خودشو نشون بده. نه فروشنده مقصره نه شرکت گارانتی دهنده البته در صورتی که پکت پلمب شده و دستکاری نشده باشه.
حالا که بردی بخش ضمانت نوکیا باید حتما جوابگو باشه واست تعمیرش کنه و تحویلت بده ولی این امر در کشور ما صد در صد محاله.
من خودم به گارانتی گوشی اهمیت می دم که حتما با گارانتی اصلی بخرم به دو لحاظ: اول اینکه گوشی واردات قانونی باشهو فردا واسش از طرف مسئولین محترم و شامخ دبه در نکنن که رجیستر نخواه دشدو فلانه و ال و بل دوم اینکه مطمئن باشم که قطعات گوشیم اصله و دستکاری نشده البته هنوز هم شک دارم. یه بند هم اضافه کنم که چون فارسی داره. گرچه میشه دستی پروداکت کشد رو عوض کرد و فریم ویر گوشی رو تعویض کرد ولی این کار موجب باطل شدن گارانتی خواهد شد.
ناراحت نباش خدا بزرگه. جواب همه خیانتکارها رو خواهد داد
آخه N95 جون ( نامت رو نمی دونم شرمنده! :دی ) روی خود برگه گارانتی اصلی نوشته شده که در صورت صلاحدید شرکت، اگر گوشی غیر قابل تعمیر باشد با گوشی نو تعویض خواهد شد. اما گارانتی اولیه کماکان ادامه خواهد داشت... این موضوع رو کمی پیچیده می کنه.:13:
شاد باشین :دی
آخه N95 جون ( نامت رو نمی دونم شرمنده! :دی ) روی خود برگه گارانتی اصلی نوشته شده که در صورت صلاحدید شرکت، اگر گوشی غیر قابل تعمیر باشد با گوشی نو تعویض خواهد شد. اما گارانتی اولیه کماکان ادامه خواهد داشت... این موضوع رو کمی پیچیده می کنه.:13:
شاد باشین :دی
تا حالا یدونه گوشی هم بدون گارانتی نگرفتم واسه خودم بجز یکی دوبار . همچی چیزی ندیدم جایی نوشته باشن اگه نوشته باشن هم بنده اینجور چرت و پرتها رو اصلا نمی بینم:31:
یادمه از همون نمایندگی نوکیا تو یاران که تو سایت farsi.nokia.com ازون یاد کرده دو سه بار پستی خرید کردم یکدفعه که 6500اسلاید خریدم قاب پشتش یک فوررفتگی داشت که انگار یکی با میخ کوبیده تو درب پشتش پس فرستادمش با هزینه خودم بهشون بهم گفت بای دبفرستیم برا گارانتی. گفتم آقای محترم گوشی معیوب رو گذاشتی تو جعبه. ایرادش ظاهریه. داخل گوشی که خراب نیست! بهش گفتم مگه من اونجا بودم میتونستی این گوشی رو بهم بندازی؟ بعد فرورا برام یکی دیگه فر ستادن. خیلی کلاشند
ghafari88
05-07-2010, 16:03
البته بر خلاف نظر دوست خوبم من تا حالا گوشي بدون گارانتي زياد خريدم، الحمد الله هم تا حالا مشكلي پيش نيومده، مغازه داره آشنا بود عوض كرد گوشيو برام ... فكر كنم تو خريد گوشي اگر آدم بره سراغ يه مغازه داره آشنا(و آدم حسابي، ته قالتاق) بهترين كاره ... چون تجربه ثابت كرده كه توي پروسه گارانتي در ايران هميشه شانس يا اقبالي برخورد ميشه .. مثلا اينكه يخچال سايد باي سايد بنده رو بعد يك سال و در شرايطي كه يك ماه از گارانتيش مونده بود تعويض كردن! :31:
البته بر خلاف نظر دوست خوبم من تا حالا گوشي بدون گارانتي زياد خريدم، الحمد الله هم تا حالا مشكلي پيش نيومده، مغازه داره آشنا بود عوض كرد گوشيو برام ... فكر كنم تو خريد گوشي اگر آدم بره سراغ يه مغازه داره آشنا(و آدم حسابي، ته قالتاق) بهترين كاره ... چون تجربه ثابت كرده كه توي پروسه گارانتي در ايران هميشه شانس يا اقبالي برخورد ميشه .. مثلا اينكه يخچال سايد باي سايد بنده رو بعد يك سال و در شرايطي كه يك ماه از گارانتيش مونده بود تعويض كردن! :31:
خوب طبق فرمودتون اینجا پس رابطه ملاکه نه ضابطه!!!!!!
هر کس مثل شما دوست خوب نداره که دوست من! :10: بحث سر گارانتی و ریسپانس بودن و دادن فیدبک مثبت از طرف مراجعه ذی ربطه نه رابطه دوستی که متاسفانه پارتی بازی مثل اینکه حرف اول رو می زنه
والا من یکی دوبار واسه گارانتی فرستادم ولی جوری بگم که فول ساپورت نیست. ما هاف ساپورتشم قبول داریم البته اگه پشیبان گری باشه
t2download
30-12-2010, 19:16
دوستان من 1 ماه هست گوشی گرفتم 8 گیگ اما کلید قفلش شل بود فرستادم نمایندگی تهران کلید عوض نشد و وقتی رسید دستم اهواز اسپیکرهای اصلی عوض شده بود و اسپیکرهای بیکیفیت چینی جای اون نصب شده بود که نصف صدای اولش شده بود دلیل تعویض چون اسپیکر فابریک خوب نیستند و هم چنین کلید پاورش هم شکسته رسید دستم .
و مجدآ ارسال کردم تهران و دفتر دبی هماهنگ کردم و متآسفانه اینبار مشکل هاش برطرف نشده هیچ باطری گوشی عوض شده مسخره هست امروز باز با دفتر دبی تماس گرفتم و شکایت کردم و پرونده درست کردم و گفتند وظیفه ما هست گوشی عوض بشه و نماینده تهران زیر بار نمیره و میگه کلید ها و قابش وجود نداره عوض بشه دوستان چه کنم من تعذیرات برم یا اتحادیه تعمیرکاران موبایل
بار سوم فرستادم تهران دیگه قابش همه طرفش فاصله گرفته و کلید قفل لقه و کلید پاورش شکسته و اسپیکرهاش تقلبی و بی کیفیت شده و باطریش عوض شده
دوستان دفتر نوکیا دبی قبول کرد و دفتر تهران که گوشی من رو عوض کنند و لی میگن گوشی که ارسال میکنیم فاقد بسته بندی هست و اینجور با کارتن گوشی خودم سریالش همخونی نداره کمک فقط میگن یک نامه میدیم همراهش که نشان بده گوشی اصلی هست چیکار کنم ؟؟؟؟؟
با سلام و تشکر از شما برای پاسخ به سوال من
و الان میگه دفتر دبی و تهران هم می تونیم گوشی خودت رو قابش رو عوض کنیم بفرستیم و هم می تونیم یک گوشی آک ولی بدون کارتن که از دبی واسط فرستادن رو بهت بدیم ولی کارتن نداره ولی دارای گارانتی هست و نامه از دبی ولی فکر کنم دیگه قابل فروش نباشه و ولی گوشی خودم اسپیکرهای غیر اصلی روش نصب شده و صداش افتضاح شده و کلید قفل و پاورش شکسته شده و تعمیری هست متآسفانه گاهی داغ میکرد شدید که میگزاشتمش تو یخچال خنک بشه و روی بردش هم دفتر تهران کار کرده بود و باطریش هم عوض شده بود با این وضع به نظرتون بهتر نیست گوشی آک بگیرم ولی بدون کارتن و کارتن گوشی خرابم رو دارم
در هر صورت گوشی اگه قصد فروش داشته باشم بالای 100 هزار نمیره چون قیمتش بزودی کم میشه تو بازار و افت قیمت زیاد داره و اگه مال خودم رفع اشکال بشه درسته کارتن داره و سریالش با کارتن هم خونی داره ولی تعمیری هست و قیمتش بالای 100 نیست و اگه آک بگیرم از دفتر تهران درسته کارتن قبلی هست اما سریالش با کارتن هم خونی نداره و فکر میکنند دزدی هست و فروش نمیره با اینکه نامه از دفتر دبی همراه داره کسی قبول نمیکنه در هر دو صورت ضرره پس آک بگیرم بهتر نیست ؟
دوستان گوشی امروز رسید اولن که آک نیست کار کرده هست و نوکیای تهران قاب گوشی خراب خودم رو زده روی این گوشی و سریالش هم با گوشیم کارتن هم خونی نداره و لعنت بر نوکیا بر دفتر تهران و دبی از نوکیا شکایت میکنم تعذیرات و اتحادیه تعمیرکاران دفتر تهران رو تعطیل میکنم دارم میرم تهران واسه شکایت مرگ بر نوکیا هم تهران هم دبی گارانتی نوکیا دروغه
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.