ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : رئال تایم ! ( Real Time )



3ッドマクス
21-04-2010, 00:15
سلام .

مدتی رو صحنه ای رئال تایم برای یه بازی یک مرحله ای کار می کنم و فعلا از لحاظ گرافیک به صورت رئال تایم در quest تونستم تا این حد پیش برم . یه چیزهایش کاملا درست نیست که اونم در زمان تکمیل درست میکنم .

صبر کنید عکس لود بشه !

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

SevenART
21-04-2010, 00:22
از یه نظر که ماله بازیه خوب می شه گفت پرابلمی نداره که اینقد کیفیت کمه ولی از طرفی هم این خیلی تکسچرش در پیته :دی
یه ذره رو تکسچر کار کن ... مثلا اون کاشی قزمرا چیه ... حال آدم دگرگون میشه .. اصلا به سقف و کف نمی خوره :دی

ehsan_wwe
21-04-2010, 08:21
خيلي پايينه بيشتر كار كن روش :40: تا يه كار شاخ در بياد

3ッドマクス
25-04-2010, 15:01
نظراتتون واقعا خورد تو حالم . این صحنه رئال تایم تو گوئست هست بعد شما میگی خیلی پایینه ؟ حداقل می گفتی متوسط تو منطق آدم بگنجه . والا شما که خودت تو گوئست حرفه ای هستی چند ماه پیش صحنه ای رو با هم رئال تایم کردیم که در برابر این واقعا نصف بود گرافیکش ! بعد نمی دونم چطور این شد خیلی پایین اون شد خوب ! به هرحال تو quest دست خیلی هم باز نیست برای بالا بردن گرافیک چندتا تکنیک هست که اونم من استفاده کردم ...

ehsan_wwe
25-04-2010, 15:48
مني كه يه عمره دارن كوئست كار ميكنم دارم ميگم كه خيلي پايينه البته يكم خوبه چون يه لايت مپ دادي
اما خيلي بايد جزيات بدي تا رئال تايم رئال تايم بشه مجيد جان

---------- Post added at 03:46 PM ---------- Previous post was at 03:43 PM ----------

در زمن من كارامو نو نت نزاشتم تو از كجا ديدي ؟‌ real time هاي من صنعتي هستن و اغلب گرافيك 90 تا 95 درصد real رو گرفتن

---------- Post added at 03:48 PM ---------- Previous post was at 03:46 PM ----------

سعي كن براي هر ابجكت دوتا uv روي دوتا چنل بزن يكي light map يكي تكسچر tile
سعي كن حجم نور رو با Mesh بيازي و alpha رو بالا ببري تا يه حاله نور معلوم بشه
از post prosses ها استفاده كن
و ...
گرچه حرفي كه زدي نشون ميده كي لياقت نداري برات بگم چي كار كني اما ميگم كه بفهمي كه بدتو نميخام

ehsan_wwe
25-04-2010, 15:57
يه چيز ديكه دست ادم تو كوئست بازه به اندازه كافي :31:

3ッドマクス
25-04-2010, 16:35
مني كه يه عمره دارن كوئست كار ميكنم دارم ميگم كه خيلي پايينه البته يكم خوبه چون يه لايت مپ دادي
اما خيلي بايد جزيات بدي تا رئال تايم رئال تايم بشه مجيد جان

---------- Post added at 03:46 PM ---------- Previous post was at 03:43 PM ----------

در زمن من كارامو نو نت نزاشتم تو از كجا ديدي ؟‌ real time هاي من صنعتي هستن و اغلب گرافيك 90 تا 95 درصد real رو گرفتن

---------- Post added at 03:48 PM ---------- Previous post was at 03:46 PM ----------

سعي كن براي هر ابجكت دوتا uv روي دوتا چنل بزن يكي light map يكي تكسچر tile
سعي كن حجم نور رو با Mesh بيازي و alpha رو بالا ببري تا يه حاله نور معلوم بشه
از post prosses ها استفاده كن
و ...
گرچه حرفي كه زدي نشون ميده كي لياقت نداري برات بگم چي كار كني اما ميگم كه بفهمي كه بدتو نميخام

میشه یکی از این کارهات که گرافیم 90 تا 95 درصد Real رو گرفتن به ما هم نشون بدی :31:

ehsan_wwe
25-04-2010, 16:49
نيشتو ببند :31:
هتل صوفي تو شيراز
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

3ッドマクス
25-04-2010, 17:16
نيشتو ببند :31:
هتل صوفي تو شيراز
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


باحال گفتی :31:
اینا واقعا با quest هست ؟ از کرایسیس بالاتر رفته که !

ehsan_wwe
25-04-2010, 22:26
نكته اش تو منبع نوراس همشون يه plane هستن كه يه تكسچر الفا دارن اين plane رو به دوربين ميچرخه
هرجا هم نور اسپوت گذاشتم با Mesh يه مخروط مانند ساختم و كمرنگش كردم
البطه براي كف زمين هم رفلكت گذاشتم كه تو عكسا ملوم نيست همون مترايال رو براي سقف تو عكس اول استفاده كردم

3ッドマクス
26-04-2010, 13:21
فکر کنم گوئست اگر فیزیکش رو بهتر می کرد و چندتا مشکل دیگش رو حل می کرد بازی سازها هم ازش استفاده می کردن :ی
من فعلا روی برخورد تیر با اجسام کار می کنم که چندان خوب در نیومده تا الان کسی آموزشی از این قسمت داره بر ما هم بزاره ...

ehsan_wwe
26-04-2010, 15:07
فيزيكش حرف نداره
تنها دليل اينكه براي بازي سازي ازش استفاده نميكنن نا مفهوم بودن object oriented شه (‌براي instance create )
هيچ انجيني برخورد تير با اجسام رو با physic انجام نميده
بايد بهش بگي اگه فاصله تير با خود جسم كمتر از 0.01 شد فرس اون ابجكت كه تير خورده رو با محاسبه زاويه بينشون يه عددي بدي اون ابجكت پرت ميشه

RezaTayebiJ
28-04-2010, 03:39
تکسچر های سقف خیلی tile هستن دوست عزیز. اگر یه مقدار بیشتر روشون کار کنید بهتره.
پخش نور صحنه هم یه مقدار غیر طبیعیه. وقتی نور داره از بیرون پنجره می یاد قاعدتا اتاق نباید اینقدر روشن باشه.

اگر کار را ادامه دادید و مرحله را کاملتر کردید خیلی خوب می شه آپلودش کنید ها.