مشاهده نسخه کامل
: شبيه سازي مسابقه ي خرگوش و لاك پشت
attractive_girl
14-04-2010, 20:17
سلام بر استادان گرامي
يه پروژه داشتم يه هفته وقت.ديدم جايي بهتر از فروم پي30 سراغ ندارم و كسي هم به جز بچه هاي پي 30 نيست كه كمكم كنه .براي همين تصميم گرفتم سوالم رو تو انجمن مطرح كنم شايد يه كاربري دلش رحم اومد به حالمون جوابمونو داد:20:
من اصن اين ترم از رشته و اشاره گر و اينا چيزي نفهميدم ،استادمون خفن بد درس بود هيچي حاليمون نشد.اگه ميشه اين برنامه رو با توضيح برام بنويسين كه بفهمم چي به چيه
به خدا خودم وقت نميكنم ،امتحاناي mid term شروع شده اين استاده هم تازه يادش افتاده پروژه بده به ما! پس لطفا ياري نماييد :20:
اين موارد هم خواسته :
گزارش از توابع پياده سازي شده به همراه كاربرد و نحوه عملكرد آن ها ،متغير هاي به كار رفته و كاربردشان و ايده كلي دنباله شده در برنامه
attractive_girl
14-04-2010, 20:27
شبيه سازي مسابقه ي لاك پشت و خرگوش به زبان C++
اين دو حيوان كار خود را از خانه ي 1 از 70 خانه موجود آغاز ميكنن و هر خانه يك مكلن احتمالي را در طول مسابقه نشان مي دهد .خط پايان مسابقه خانه 70 است.ساعتي(حلقه اي) وجود دارد كه هر تيك آن نمايش گذر يك ثانيه است و با هر تيك ساعت برنامه بايد موقعيت حيوانات را بر اساس قوانين جدول زير تعيين كند
حيوان نوع حركت درصد زمان حركت واقعي
لاكپشت حركت سريع 50 3 خانه به راست
ليز خوردن 20 6خانه به چپ
حركت كند 30 1 خانه به راست
خرگوش خواب 20 بدون حركت
پرش بلند 20 9خانه به راست
ليز خوردن زياد10 12 خانه به چپ
پرش كوتاه 30 1خانه به راست
ليز خوردن كم20 2خانه به چپ
به عنوان مثال براي لاكپشت عدد تصادفي i كه 1<=i <=10 را توليد كنيد.اگر 1<= I <=5 حركت سريع و اگر 6<= i <=7 ليز خوردن و اگر 8<= i <= 10 حركت كند را انجام دهيد.براي هر تيك ساعت خطي با 70 مكان را چاپ كنيد كه T نشاندهنده ي مكان لاكپشت و H نشاندهنده ي مكان خرگوش است..ممكن است دو حيوان در يك خانه به هم برسند در اين صورت پيغام OUCH! را در آن محل چاپ كنيد.
پس از چاپ هر سطر تحقيق كنيد كه ايا حيوان به خانه ي 70 رسيده يا از آن رد شده است.اگر چنين است برنده را چاپ كنيد و هر برنامه را خاتمه دهيد.اگر لاكپشت برنده شد پيغام Tortois Wins و اگر خرگوش برنده شد پيغام Hare wins را چاپ كنيد و در صورتيكه هر دو حيوان با هم برنده شوند پيغام It’s a tie را چاپ نماييد.
لازم به ذكر است كه حيوان نميتواند به قبل از خط شروع برگردد.
attractive_girl
19-04-2010, 19:45
برنامه اش رو پيدا كردم
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
سلام.
خودش كه جلويه اكثر سطر ها توضيح داده!
اگه جاي خاصي مدنظرتون هست, بگيد.
attractive_girl
27-04-2010, 22:54
من برنامه رو به اين شكل تغيير دادم ولي چندتا ارور ميده
كجاش مشكل داره ؟
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
mahshid67
07-05-2010, 12:34
سلام
برنامه به زبان جاوا مسابقه بین خرگوش و لاکپشت را شبیه سازی کنید
خرگوش و لاکپشت حرکاتشان را براساس مقدار یک تاس ریخته شده انجام میدهند
تا وقتی به خط پایان برسند.طول مسیر را کاربر مشخص میکند.نوبت شروع یک در میان است.هرکی 6 بیاورد جایزه دارد 2باره تاس بیاندارد
attractive_girl
11-05-2010, 09:44
برنامه ی کامل به زبان ++C
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
من برنامه رو به اين شكل تغيير دادم ولي چندتا ارور ميده
كجاش مشكل داره ؟
[/
سلام. شرمنده جواب ندادم, من دير به دير به فروم سر ميزنم.
گويا مشكل حل شده... :31:
fatemeii
23-12-2011, 09:36
شبيه سازي مسابقه ي لاك پشت و خرگوش به زبان C++
اين دو حيوان كار خود را از خانه ي 1 از 70 خانه موجود آغاز ميكنن و هر خانه يك مكلن احتمالي را در طول مسابقه نشان مي دهد .خط پايان مسابقه خانه 70 است.ساعتي(حلقه اي) وجود دارد كه هر تيك آن نمايش گذر يك ثانيه است و با هر تيك ساعت برنامه بايد موقعيت حيوانات را بر اساس قوانين جدول زير تعيين كند
حيوان نوع حركت درصد زمان حركت واقعي
لاكپشت حركت سريع 50 3 خانه به راست
ليز خوردن 20 6خانه به چپ
حركت كند 30 1 خانه به راست
خرگوش خواب 20 بدون حركت
پرش بلند 20 9خانه به راست
ليز خوردن زياد10 12 خانه به چپ
پرش كوتاه 30 1خانه به راست
ليز خوردن كم20 2خانه به چپ
به عنوان مثال براي لاكپشت عدد تصادفي i كه 1<=i <=10 را توليد كنيد.اگر 1<= I <=5 حركت سريع و اگر 6<= i <=7 ليز خوردن و اگر 8<= i <= 10 حركت كند را انجام دهيد.براي هر تيك ساعت خطي با 70 مكان را چاپ كنيد كه T نشاندهنده ي مكان لاكپشت و H نشاندهنده ي مكان خرگوش است..ممكن است دو حيوان در يك خانه به هم برسند در اين صورت پيغام OUCH! را در آن محل چاپ كنيد.
پس از چاپ هر سطر تحقيق كنيد كه ايا حيوان به خانه ي 70 رسيده يا از آن رد شده است.اگر چنين است برنده را چاپ كنيد و هر برنامه را خاتمه دهيد.اگر لاكپشت برنده شد پيغام Tortois Wins و اگر خرگوش برنده شد پيغام Hare wins را چاپ كنيد و در صورتيكه هر دو حيوان با هم برنده شوند پيغام It’s a tie را چاپ نماييد.
لازم به ذكر است كه حيوان نميتواند به قبل از خط شروع برگردد.
سلام شما خیلییی خوبید این برنامه ها رو دارید من پروژه دارم همین برنامه رو با همین جزییات ولی باید با اعداد تصادفی حل بشه لطفا کمکم کنیدومهلت پروژه هم یه هفته است مرسی
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.