MoHaMaD ZaNd
08-04-2010, 16:50
سلام دوستان . يه مطلب در مورد اين اكسل جديد كه قراره روي سمند SE و سورن ELX نصب بشه ديدم گفتم شايد بد نباشه اينجا هم بزارم !!!
مثل اينكه اين اكسل به طور آزمايشي روي اين سمند سوار شده و اولين سمندي هم كه اين اكسل رو داره سمند SE هستش !!!
يكي از دوستان توي TT اين ماشين رو سوار شده و همه اين عكسهارو هم خودش گرفته !!! اين نظر ايشون در اين مورد هستش :
2ساعت پیش تونستم با ماشین یه آزمایش رانندگی داشته باشم
بنظرم نرم تر و بی صدا اومد و ضربات رو خیلی خوب دفع می کرد
توی سرعت 80 تا که فرمون بهش می دادم خیلی بهتر از سمند معمولی بود و چسبندگی خوبی به سطح جاده داشت
اين هم از عكسها :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
----------------------------------------------------------------------------------------------------
خوب حالا اين مطلب رو هم بدونيد بد نيست :
مزایای اکسل های عقب یک پارچه یا به هم پیوسته یا Twist Beam:
عمر زیاد
سادگی
جمع و جور بودن و بدون به هم ریختگی(همانطور که در تصویر مشاهده می کنید)
وزن بسیار کم
باعث نرم شدن و ایجاد آرامش در رانندگی می شوند و نا همواری ها را خوب دفع می کنند
میل موج گیر ندارند
معایب:
احتمال اور استیر (در رفتن عقب اتومبیل) بیش تر می شود
اگر ویژگی های اتومبیل(مانند وزن و ...) فرق کند طراحی و ساخت بوش های جدید برای این وزن و ویژگی های اتومبیل گران و پر دردسر خواهد بود
قابلیت بازی زیاد ندارند(به همان اور استیر هم مربوط می شود)
فرمان دهی سخت در حالت پیچش با سرعت بالا(به همان اور استیر بر می گردد)
جوش های اکسل مقاوتشان در طول زمان کم می شود بنابراین نیاز است که روی طراحی اکسل زیاد کار شود تا این احتمال کم تر شود
حساس به ضربه بودن
در هنگام برخورد اتومبیل(تصادف) چرخ ها به دلیل پریدن اتومبیل به سمت بالا در حال حرکت خواهند بود(اينو نفهميدم)
نیاز به طراحی جدید برای محل قرار گیری اگزوز برای اینکه با اکسل برخوردی نداشته باشد .
منبع : Phalls
مثل اينكه اين اكسل به طور آزمايشي روي اين سمند سوار شده و اولين سمندي هم كه اين اكسل رو داره سمند SE هستش !!!
يكي از دوستان توي TT اين ماشين رو سوار شده و همه اين عكسهارو هم خودش گرفته !!! اين نظر ايشون در اين مورد هستش :
2ساعت پیش تونستم با ماشین یه آزمایش رانندگی داشته باشم
بنظرم نرم تر و بی صدا اومد و ضربات رو خیلی خوب دفع می کرد
توی سرعت 80 تا که فرمون بهش می دادم خیلی بهتر از سمند معمولی بود و چسبندگی خوبی به سطح جاده داشت
اين هم از عكسها :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
----------------------------------------------------------------------------------------------------
خوب حالا اين مطلب رو هم بدونيد بد نيست :
مزایای اکسل های عقب یک پارچه یا به هم پیوسته یا Twist Beam:
عمر زیاد
سادگی
جمع و جور بودن و بدون به هم ریختگی(همانطور که در تصویر مشاهده می کنید)
وزن بسیار کم
باعث نرم شدن و ایجاد آرامش در رانندگی می شوند و نا همواری ها را خوب دفع می کنند
میل موج گیر ندارند
معایب:
احتمال اور استیر (در رفتن عقب اتومبیل) بیش تر می شود
اگر ویژگی های اتومبیل(مانند وزن و ...) فرق کند طراحی و ساخت بوش های جدید برای این وزن و ویژگی های اتومبیل گران و پر دردسر خواهد بود
قابلیت بازی زیاد ندارند(به همان اور استیر هم مربوط می شود)
فرمان دهی سخت در حالت پیچش با سرعت بالا(به همان اور استیر بر می گردد)
جوش های اکسل مقاوتشان در طول زمان کم می شود بنابراین نیاز است که روی طراحی اکسل زیاد کار شود تا این احتمال کم تر شود
حساس به ضربه بودن
در هنگام برخورد اتومبیل(تصادف) چرخ ها به دلیل پریدن اتومبیل به سمت بالا در حال حرکت خواهند بود(اينو نفهميدم)
نیاز به طراحی جدید برای محل قرار گیری اگزوز برای اینکه با اکسل برخوردی نداشته باشد .
منبع : Phalls