ir4d
03-03-2010, 16:04
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] آموزش مبحث:light cache
عناوین آموزشی:
General
Parameters
Calculation parameters
Reconstruction parameters
Mode
On render end
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]چکیده ای از مطالب آموزشی وی ری:
نهانگاه یا ذخیره گاه نور (بعضی اوقات نیز ترسیم نور نامیده می شود.) یک تکنیک جهت تخمین روشن سازی جهانی در یک صحنه می باشد.این متود دراصل توسط گروه کائوس (chaos) مخصوصا برای رندر کردن V-ray توسعه جهانی یافت.این متود خیلی شبیه به ترسیم فوتون می باشد، اما خیلی از محدودیت های آن را ندارد.
ذخیره گاه یا نهانگاه نور توسط ردیابی خیلی خیلی از خطوط سیر چشمی از دوربین ساخته می شود. هر کدام از برگشتها دراین مسیر، به طور خیلی مشابهی با نقش فوتون، روشن سازی از بقیه مسیر را تا یک ساختار 3d ذخیره می کند. از طرف دیگر، دریک حالت، این دقیقا سمت مقابل نقش فوتون است که مسیر ها را از نورها ردیابی می کند وانرژی دریافتی از ابتدای مسیر تا نقش فوتون را ذخیره می کند. با وجود خیلی ساده بودن ، روش ذخیره سازی یا نهان کردن نورنسبت به نقش فوتون مزایای بیشتری دارد:
• ساده تر نصب می شود. ما تنها دوربینی داریم که پرتوها رااز بخش مقابل تا نقش فوتون ردیابی می کندو هر نور موجود در صحنه راباید پردازش کند و معمولا برای هر نور نیاز به یک تنظیم جداگانه داریم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
لینک مستقیم:
پسورد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدمنبع:انجمن متخصصین انیمیشن IR4D
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
عناوین آموزشی:
General
Parameters
Calculation parameters
Reconstruction parameters
Mode
On render end
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]چکیده ای از مطالب آموزشی وی ری:
نهانگاه یا ذخیره گاه نور (بعضی اوقات نیز ترسیم نور نامیده می شود.) یک تکنیک جهت تخمین روشن سازی جهانی در یک صحنه می باشد.این متود دراصل توسط گروه کائوس (chaos) مخصوصا برای رندر کردن V-ray توسعه جهانی یافت.این متود خیلی شبیه به ترسیم فوتون می باشد، اما خیلی از محدودیت های آن را ندارد.
ذخیره گاه یا نهانگاه نور توسط ردیابی خیلی خیلی از خطوط سیر چشمی از دوربین ساخته می شود. هر کدام از برگشتها دراین مسیر، به طور خیلی مشابهی با نقش فوتون، روشن سازی از بقیه مسیر را تا یک ساختار 3d ذخیره می کند. از طرف دیگر، دریک حالت، این دقیقا سمت مقابل نقش فوتون است که مسیر ها را از نورها ردیابی می کند وانرژی دریافتی از ابتدای مسیر تا نقش فوتون را ذخیره می کند. با وجود خیلی ساده بودن ، روش ذخیره سازی یا نهان کردن نورنسبت به نقش فوتون مزایای بیشتری دارد:
• ساده تر نصب می شود. ما تنها دوربینی داریم که پرتوها رااز بخش مقابل تا نقش فوتون ردیابی می کندو هر نور موجود در صحنه راباید پردازش کند و معمولا برای هر نور نیاز به یک تنظیم جداگانه داریم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
لینک مستقیم:
پسورد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدمنبع:انجمن متخصصین انیمیشن IR4D
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید