مشاهده نسخه کامل
: 3dsmax&zbrush(یک تمرین )+ یک خواهش
hosienmax100
21-01-2010, 20:50
سلام بچه ها
امیدوام همگی خوب باشید ..
یک تمرین با زبراش و مکس بود گفتم بزارم شما هم ببنید و اشکالات کار رو (سراسر اشکاله :46:) رو بگید :plz
همین دیگه اسم منم حسین :46:
یک خواهش هم دارم یه کاراکتر مدلسازی کردم بدجور گیر رفرنس برا تکسچرینگش هستم ینی تعدادی دارم رو هاردم کیفیتشون خوب نیست از این 3d.sk هستن که بدرد این کاراکتر من نمی خورن با این مشخصات میخوام :
سنش 40 به بالا باشه / ریش نداشته باشه / سفیدپوست باشه / کیفیتش در حد بالا باشه / ...
اینترنتم زغالیه باهاش سرچ میزنم از زندگی دلسرد میشم چه برسه به ...
خلاصه اگه داشتید و share کنید با من کلی ممنونتون میشم و ..
پیشاپیش تشکر /
مخلصیم :/
کار :
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
اینم base تو مکس :
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
thx
Reza Azimy_RW
21-01-2010, 21:10
کارت خیلی درسته رفیق . من که ایرادی توش ندیدم . واقعا عالی شده . منتظر رندر هستیم :20:
افرین دوست گلم
کارت قشنگه رفیق
فقط
بهتر بود توی زیبراش پیش از اینکه سراغ آلفاها بری فرم ماهیچه ها و بدن رو خوب در میاوردی
ضمن اینکه پاهاش هم دقت که میکنم میبینم به این فرم نمیتونند حرکت داشته باشن و این قوله توی راه رفتن قطعا مشکل خواهد داشت
راستی یه چیز دیگه ببینید فرم بدن کاراکتر یا تناسبش باید بگونه ای باشه که وزنش روی پاهاش درست تقسیم شه و در حالت تعادل باشه
در حالی که اینجا وزن بدن کاراکتر کلا روی پاهای جلوش هست و بر خلاف انتظار این پاهای عقبش هستند که بلندترن
اما در کل کار خلاقانه و خوبی هست فقط به این نکاتی که گفتم دقت داشته باشید
موفق باشید ...:40:
آفرین خیلی خوب شده
تنها اشکالی که میتونم بگیرم اینه که توی حالت بیس و low poly لازم نیست خیلی کارو پر سگمنت کنی و فقط یه بیس سبکو بیاری توی زیبراش بهتره
;)
SSS_HHH_OOO
22-01-2010, 01:06
کار قشنگی شده
بیسش خیلی خوب شده تو مکس
hosienmax100
22-01-2010, 01:28
کارت خیلی درسته رفیق . من که ایرادی توش ندیدم . واقعا عالی شده . منتظر رندر هستیم :20:
خیلی مچکرم رفیق / لطف کردی سر زدی / حتما ..
افرین دوست گلم
کارت قشنگه رفیق
فقط
بهتر بود توی زیبراش پیش از اینکه سراغ آلفاها بری فرم ماهیچه ها و بدن رو خوب در میاوردی
ضمن اینکه پاهاش هم دقت که میکنم میبینم به این فرم نمیتونند حرکت داشته باشن و این قوله توی راه رفتن قطعا مشکل خواهد داشت
راستی یه چیز دیگه ببینید فرم بدن کاراکتر یا تناسبش باید بگونه ای باشه که وزنش روی پاهاش درست تقسیم شه و در حالت تعادل باشه
در حالی که اینجا وزن بدن کاراکتر کلا روی پاهای جلوش هست و بر خلاف انتظار این پاهای عقبش هستند که بلندترن
اما در کل کار خلاقانه و خوبی هست فقط به این نکاتی که گفتم دقت داشته باشید
موفق باشید ...:40:
ممنونم / حرفات کاملا منطقی هستند / اما اگه بخوای انمیه کنی ..راه های زیادی هست برا نوع حرکتش این الان کمی به دور از منطقه ولی اگه به سیستم راه رفتن بعضی از حشرات نگاه کنی یا تو فیلم ها ..زیاد بحث وزن رو پاهای عقب مطرح نیست حشراتن دیگه :21:..ولی در کل درست میگی چشم ادیت میکنم ...
ممنون که وقت گزاشتی رفیق /
آفرین خیلی خوب شده
تنها اشکالی که میتونم بگیرم اینه که توی حالت بیس و low poly لازم نیست خیلی کارو پر سگمنت کنی و فقط یه بیس سبکو بیاری توی زیبراش بهتره
;)
ممنونم هادی جان ..آره درست میگی ...ولی زیاد وختگیر نبود base ..
کار قشنگی شده
بیسش خیلی خوب شده تو مکس
مرسی شهاب جان اومدی ..
آقا یه نکته : رفرنس هد با اون مشخصات /plz
HOMAYOON.F
22-01-2010, 01:56
سلام حسین جان...
کار جالبی رو شروع کردی. شخصیت و فرم کاراکتری که انتخاب کردی خیلی خوبه اما مشکلاتی هم داره!(گرچه کار به صورت wip هستش و به مرور مشکلات رفع میشن)
اولین مورد، تضاد موجود در ساختار بدن مدل هستش! یعنی تو این کاراکتر تکلیف روشن نیست که ساختار اندامهای بدن بر اساس حیوانات عادی زده شده یا حشرات! چون حیوانات عادی اسکلتبندی داخلی دارن اما این نوع حشره اسکلت بندی خارجی داره و شما هر دو رو با هم زدید! شاید بشه همچین کاری کرد اما باید طراحی شخصیتش منطقی پیش بره.
مورد بعدی اینه که این کاراکتر چطوری چیزی رو جابجا میکنه؟!! ایا از دستهاش استفاده میکنه؟!! آیا با دهنش این کارو میکنه؟!! ... البته از این مورد هم میشه گذشت و واسش دلیل آورد.
یه مورد دیگه حالت فعلی پاها هستش که پاها باید جمع تر و بسته تر باشن.( از این هم میشه گذشت اما اگه نگذریم مدل فرم بهتری به خودش میگیره)
یکی دیگه نداشتن چین و چروک و خطوط مورد نیاز یک بدن هستش!
بعدی نداشتن زاویه مناسب مفاصله، که اکثرشون نرم و منحنی هستن.
و یکی از مهمترینها، بیس مدله که باید از این بهتر میشد. ادج لوپهای زیادی بکار گرفتی که تعدادیشون زیادی هستن و بعضی جاها ادج کمی استفاده شده!
نکات دیگه ای هم میشه گفت ولی فعلا در باره ی اینها فکر کن و اگر نیاز دیدی تغییر بده.
اگه کار رو از روی رفرنس میزنی اگه امکانش باشه رفرنس رو بذار که ببینیم. اینجوری بهتر میشه کمک کرد.
به هر حال میدونم که کار تازه شروع شده و خودت برنامه ها واسش داری.
منم چند پیشنهاد دوستانه واسه بهتر شدن دادم. امیدوارم به کار بیان...
موفق باشی...
sarina_sh
22-01-2010, 10:58
قشنگ شده یکمی هم وحشتناک شده
موفق باشی
hosienmax100
23-01-2010, 20:03
سلام حسین جان...
کار جالبی رو شروع کردی. شخصیت و فرم کاراکتری که انتخاب کردی خیلی خوبه اما مشکلاتی هم داره!(گرچه کار به صورت wip هستش و به مرور مشکلات رفع میشن)
اولین مورد، تضاد موجود در ساختار بدن مدل هستش! یعنی تو این کاراکتر تکلیف روشن نیست که ساختار اندامهای بدن بر اساس حیوانات عادی زده شده یا حشرات! چون حیوانات عادی اسکلتبندی داخلی دارن اما این نوع حشره اسکلت بندی خارجی داره و شما هر دو رو با هم زدید! شاید بشه همچین کاری کرد اما باید طراحی شخصیتش منطقی پیش بره.
مورد بعدی اینه که این کاراکتر چطوری چیزی رو جابجا میکنه؟!! ایا از دستهاش استفاده میکنه؟!! آیا با دهنش این کارو میکنه؟!! ... البته از این مورد هم میشه گذشت و واسش دلیل آورد.
یه مورد دیگه حالت فعلی پاها هستش که پاها باید جمع تر و بسته تر باشن.( از این هم میشه گذشت اما اگه نگذریم مدل فرم بهتری به خودش میگیره)
یکی دیگه نداشتن چین و چروک و خطوط مورد نیاز یک بدن هستش!
بعدی نداشتن زاویه مناسب مفاصله، که اکثرشون نرم و منحنی هستن.
و یکی از مهمترینها، بیس مدله که باید از این بهتر میشد. ادج لوپهای زیادی بکار گرفتی که تعدادیشون زیادی هستن و بعضی جاها ادج کمی استفاده شده!
نکات دیگه ای هم میشه گفت ولی فعلا در باره ی اینها فکر کن و اگر نیاز دیدی تغییر بده.
اگه کار رو از روی رفرنس میزنی اگه امکانش باشه رفرنس رو بذار که ببینیم. اینجوری بهتر میشه کمک کرد.
به هر حال میدونم که کار تازه شروع شده و خودت برنامه ها واسش داری.
منم چند پیشنهاد دوستانه واسه بهتر شدن دادم. امیدوارم به کار بیان...
موفق باشی...
خیلی ممنونم دادا همایون وقت گزاشتی و این نکات رو گفتی ..../ حتما اجرا میکنم /
مرسی :11:
قشنگ شده یکمی هم وحشتناک شده
موفق باشی
ممنونم سارینا جان /
وحشتناک:21:
تو هم موفق باشی /:46:
بابا باور نمیکنی قشنگ شده!!!!!!!!!!!!!1
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.