ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : .:: HD2 با گارانتی پارس کامتل نخرید ::.



cheshm_asali
09-12-2009, 14:53
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


از کامتل گوشی نخرید


دوستان مدتی پیش من یک دستگاه HD2 با گارانتی کامتل خردیم می خوام تجربه خودم را در باره این شرکت بگم


شرکت پارس کامل که به قولی گارانتی رسمی ال جی و سونی اریکسونه البته این شرکت رمسیه همی جا هست [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] با اینکه تو سایت HTC حرفی ازش نیست بیتشر یاس رو جعبه دستگاه ها و تبلیغاتش تاکید کرده گارانتی رسمی HTC به هر حال ....

در مورد عدم آنتن دهی این دستگاه قبل از تعطیلات عید با شرکت تماس گرفتم ولی انگار فقط یه آبدار چی دارند گوشی هارو جواب میده به هر حال با تماسی که با تهران داشتم مشخص بود اینا حتی نمی دونند HTC چیه و در آخر بهم گفت زنگ بزن نمایندگی اصفهان

بگذریم من دلو زدم به دریا و دستگاهی که شک داشتم آنتن بده یا نه را بازش کردم مشکل آنتن دهی نداشتم چون خارج از اصفهان زیاد میرم تاکید داشتم مشکلی اگر هم هست حل بشه

این شد که با نمایندگی اصفهان تماس گرفتم بعد از تعطیلات

صبح بعد از تعطیلات زنگ زدم نمایندگی رسمی پارس کامتل اصفهان یه خانمی برداشت گفتم خانم من می خوام از شهر خارج بشم نگران مشکل آنتن دهی هستم شما رادیو جدید HD2 را دارید بیام برام حلش کنید
گفت مشکل رادیو دارید گفتم بله (ای ول ) گفت نه آقا اینجا نرم افزار باشه حل میکنیم رادیوش خراب باشه باید بره تهران ..................

گفتم عزیز دلم این رادیو اون رادیو نیست منظورم برنامه یا فریمور امکانات مخابراتی دستگاه گوشی را داد یکی دیگه اونم زن بود دقیقا ایشونم نگرفتند و گوشی را دادند یه زن دیگه دوباره توضیح دادم آخرش گفت بله بله بیارید نصب کنیم مشکلی نیست داریم

خدائیش کیا گوشی وارد می کنند میشند نمایندگی رسمی [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] حالا بعید می دونم اصلا خانم آخری هم گرفته باشه چی میگم [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
این جریان باعث شد صبح را با شادی و نشاط با کلی خنده شروع کنم __________________


به هرحال دیروز یعنی عصر 17 مراجعه کردم دفتر پارس کامتل
اصفهان - خیابان فردوستی - مجتمع زاینده رود - طبقه اول - واحد 111
تلفن : 2224835 با کد 0311

گوشی را گرفت گفت 1 ساعت دیگه بیا ببر زنگ زدم الان برام رادیو میل میشه تحویل دادم و 1ساعت صبر کردم

بعد از مراجعه گفتند ADSL مشکل داره باید صبر کنی حل بشه نیم ساعت دیگه نشستم گفتند امیل اتچ نمیشه باید بازم صبر کنی

دیگه کلافه شده بودم خیلی با خونسردی گفتم این فایل که حجمی نداره میلش راحته گفتند ما داریم یه سی دی کامل که شامل برنامه های دیگه را هم هست میگیریم [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] اونم با یاهو

جالبه این شرکت اونقدر اطلاعات نداره که فایل های حجیم و پر از EXE و ZIP را عمرا بشه با یاهو فرستاد

جالبه این ها نه هاست دارند نه حتی یه اکانت 7 تومنیه رپیدشر
بهشون توصیه کردم یه جایی جایی آپلود کنند حتی گفتم هاست دارم آپلود کنید بعد پاک کنید گفتند نه ما کل سی دی را لازم داریم و فقط با میل یاهو کار میکنیم

چقدر باید یه آدم بی سواد باشه

گفتم اوکی با یاهو کارکنید فقط بگید این رادیو را بفرسته فعلا کار من راه بیوفته مسافرم گفتند نه ... برو فردا بیا صبح ساعت 8:30 صد درصد برات حل میکنیم

دیگه نا امید امدم
فردا صبح زنگ زدم من دارم میام گفتند نه اقا شرمنده نیا باید برامون پست کنند گفتند میل هم نمی کنیم دیگه قاطی کردم گوشی را داد به مسئولش اینقدر بی ادب بود

برخوردش فوق العاده بد بود

میگفت دلیلیش را بهت نمی گم چرا الان نمی تونم برات حل کنم تو ام ناراحتی هر کاری می خوای بکن زنگ بزن تهران شکایت کن و.......... لازم نیست هرچی گفته بگم
منم قطع کردم

جالب اینجاست می گفت چرا زود تر درخواست ندادی بهش گفتم یوزر که نباید به شما بگه مشکلاتتون را حل کنید شرکت باید به شما این فایل هارو بده که اگر یه نفر به شما مراجعه کرد نگید صبر کن با پست برامون سی دی بفرستند

من بعید می دونم اینا اصلا رادیو داشته باشند کارت PVC شونم فقط واسه کلاسه هیچ اطلاعاتی روی تراشش نیست

دوستان کامتل اصلا گارانتی رسمی نیست
کادرش یه مشت آدم بی سواد هستند
خدماتش افتضاح
برخورد با مشتری 0

ازتون خواهش میکنم اصلا سراغ این شرکت نرید نه تنها برای HTC حتی برای سونی اریکسون و ال جی

S@nti@go_s&k
09-12-2009, 15:00
سلام من که شماره پرشینو دادم بهت گفتم زنگ بزن به پرشین

در ضمن طرف ..........خورد اونجوری صحبت کرد برو شکایت کن

اینم دوباره شماره پرشین

تهران 021

تلفن 88312624 و 88312625 و 88842528

cheshm_asali
09-12-2009, 15:05
سلام من که شماره پرشینو دادم بهت گفتم زنگ بزن به پرشین

در ضمن طرف ..........خورد اونجوری صحبت کرد برو شکایت کن

اینم دوباره شماره پرشین

تهران 021

تلفن 88312624 و 88312625 و 88842528

ممنون بله دیدم ولی وقتی با گارانتی کامتل میخری باید یه مسئولیتی در قبال پولی که میگیرند و دستگاهی که قاچاق به اسم نماینده رسمی HTC وارد می کنند داشته باشند

باید این شرکت کار من را حل میکرد:41:

S@nti@go_s&k
09-12-2009, 15:14
اون درست اما کی گفته گارانتی اصلی HTC کامتل هستش

اصلا کامتل گارانتی حساب نمیشه نه برای اچ تی سی نه برای گوشیهای دیگه از اسمش معلومه مزخرفه

کامتل که هیچ کلا گارانتی های ایرانی همشون آشغالا هم اخلاقشون هم خدمات دهیشون

ولی چون بچه ها با پرشین و یاس گرفته بودن شما هم عجله نمیکردی من از شما زودتر میخاستم این گوشیو بگیرم اما چی شد؟

صبر کردم هم ارزون تر بشه هم اینکه مشکلات گوشی رفع بشه

نمیدونم چرا بعضیا عجله میکنن شما عجول بودی

زنگ بزن پرشین...................... نهایت 10_15 ازت میگیره رادیو میریزه تمام .......

MerlinManson
09-12-2009, 15:26
سلام
منم دیروز از علائدین(تهران) گوشی رو خریدم با گارانتی کامتل که مشکل رادیو رو هم داشت. امروز بردم دفتر خدماتشون خدا رو شکر تو 5 دقیقه مشکل رو حل کردن. دفتر مرکزیشون(تو بزرگ راه کردستان) که بد نبود سرویس دهیشونم سریع بود ولی یکم که با هاشون صحبت کردم فهمیدم بار علمی ندارنو چیزی سرشون نمیشه البته کادر فنیشونو نمیدونم. شما هم فکر کنم باید زحمت تا تهران امدن رو بکشی که این مشکل رادیوی چند مگابایتی مسخره حل بشه.

mac_world
09-12-2009, 15:36
رفیق شما یه کاری کن
پسر عموی من خرید از کامتل برد 5 تومن داد پرشین براش رادیوشو ریخت مشکلی نداره که...............................

cheshm_asali
09-12-2009, 16:01
من که اصفهان مشکلی ندارم احتمالا گوشی را هم میفروشم صبر میکنم از تلکام میخرم که بیمه هم داشته باشه هدفم اینه کسی دیگه ای مثل من از این شرکت خرید نکنه

ماتاتا
09-12-2009, 19:04
رفیق بنده هم یک عدد HD2 با گارانتی پرشین تلکام خرید اما بعد که برد خونه دید یک اثر انگشت روی گوشی هست که پاک نمیشه! به عبارت دیگه یه اثر انگشت از تو روی گوشی بود که موقع خرید متوجهش نشده بود!

خب کاملا واضحه که محتویات گوشی بر عهده گارانتی گوشه اما وقتی بردیم گارانتیش خیلی بد برخورد کردن و گفتن به ما ربط نداره!!

در مجموع تو ایران کمتر گارانتی ای بعد از خرید با مشتری رفتار خوبی داره..!!

در مورد یاس کسی می دونه چطوریه..؟!

Amin.M.1986
09-12-2009, 21:44
گفتم عزیز دلم
:18::18::31:
خدمت دوستان بگم که کامتل تو برخورد بد با مشتری زبانزد خاص و عام هستش ... کسانی که ال جی داشتن کاملا میدونن ولی چون ال جی زیاد محبوب نیست و عده خاصی دنبالشن کامتل کمتر شناخته شده .. تو کامتل روش برخورد رو باید بدونی.. این اتفاق که الان میگم تقریبا واسه همه میوفته ..
میری اونجا و یه خانوم مودب بهت سلام میکنه و مشکل رو میپرسه بعد شما مشکل رو میگی و دیگه میبینی کم کم لحن طرف از مودب به طلبکار تبدیل میشه بعد اگه مشکل نرم افزاری و سیستم عاملی باشه که میگن به ما ربطی نداره اگه کار راحتی باشه انجام میدن اگه مشکلی نباشه و آپدیت بخوای بکنی( مثلا زبان گوشی ال جی ) پولشو میگیرن.... یا میگن ما برد گوشی رو گارانتی کردیم و از این حرف ها و اگه سخت افزاری باشه میگن که ما بازش میکنیم و اگه قطعشو نداشته باشیم باید خودت بری از بازار آزاد بخری بیاری تا ما واست درست کنیم:18: .. و از این حرف ها و چند بار هم پاس کاری میشی.. و یه راه بیشتر نداری.. کاملا حق به جانب و کمی پررو باشی و بگی من با شما کاری ندارم و میخوام با مسول صحبت کنم و بعد که مسول رو دیدی کلی قلمبه سلمبه حرف میزنی و ایرادات رفتاری پرسنل رو میگی و خیلی شاکی برخورد میکنی و باید عصبانی باشی .. در این حالت مسئول اونجا دستور میده که مشکلتو حل کنن.
یا علی:11:

cheshm_asali
09-12-2009, 21:47
رفیق بنده هم یک عدد HD2 با گارانتی پرشین تلکام خرید اما بعد که برد خونه دید یک اثر انگشت روی گوشی هست که پاک نمیشه! به عبارت دیگه یه اثر انگشت از تو روی گوشی بود که موقع خرید متوجهش نشده بود!

خب کاملا واضحه که محتویات گوشی بر عهده گارانتی گوشه اما وقتی بردیم گارانتیش خیلی بد برخورد کردن و گفتن به ما ربط نداره!!

در مجموع تو ایران کمتر گارانتی ای بعد از خرید با مشتری رفتار خوبی داره..!!

در مورد یاس کسی می دونه چطوریه..؟!

دوست عزیز این که دیگه تابلو گوشی شما بعد از مونتاژ کارخانه باز شده حالا یا دفتر HTC یا دفتر پرشین تلکام چون موقع مونتاژ اصلی کارخانه اکثرا با دستگاه انجام میشه و تمامی کارکنان هم لباس مخصوص و دستکش دارند :18:

یاس هم که من باهاش تجربه بد داشتم عجببببببب :8:

cheshm_asali
09-12-2009, 21:53
:18::18::31:
خدمت دوستان بگم که کامتل تو برخورد بد با مشتری زبانزد خاص و عام هستش ... کسانی که ال جی داشتن کاملا میدونن ولی چون ال جی زیاد محبوب نیست و عده خاصی دنبالشن کامتل کمتر شناخته شده .. تو کامتل روش برخورد رو باید بدونی.. این اتفاق که الان میگم تقریبا واسه همه میوفته ..
میری اونجا و یه خانوم مودب بهت سلام میکنه و مشکل رو میپرسه بعد شما مشکل رو میگی و دیگه میبینی کم کم لحن طرف از مودب به طلبکار تبدیل میشه بعد اگه مشکل نرم افزاری و سیستم عاملی باشه که میگن به ما ربطی نداره اگه کار راحتی باشه انجام میدن اگه مشکلی نباشه و آپدیت بخوای بکنی( مثلا زبان گوشی ال جی ) پولشو میگیرن.... یا میگن ما برد گوشی رو گارانتی کردیم و از این حرف ها و اگه سخت افزاری باشه میگن که ما بازش میکنیم و اگه قطعشو نداشته باشیم باید خودت بری از بازار آزاد بخری بیاری تا ما واست درست کنیم:18: .. و از این حرف ها و چند بار هم پاس کاری میشی.. و یه راه بیشتر نداری.. کاملا حق به جانب و کمی پررو باشی و بگی من با شما کاری ندارم و میخوام با مسول صحبت کنم و بعد که مسول رو دیدی کلی قلمبه سلمبه حرف میزنی و ایرادات رفتاری پرسنل رو میگی و خیلی شاکی برخورد میکنی و باید عصبانی باشی .. در این حالت مسئول اونجا دستور میده که مشکلتو حل کنن.
یا علی:11:
مشکل اصلی من مسئول نمایندگی اصفهان کامتل بود که دور از جون شما رسمنا آدم نفهمی بود
کسی که یه سی دی را می خواد از طریق میل یاهو بگیره باید بره سر کوچه آدامس بفروشه بیخود امده تو این کار جالب اینجاست میگفت ما هی سعی میکنیم اتچ نمیشه وسطش قطع میشه خوب آدم نفهم یاهو درسته فضا میده ولی نه اینکه تو بیای فایل های EXE و Zip را با حجم بالا توش بفرستی :19: اونم با آی پی ایران

در کل کامتل باید همون اسباب بازی های LG را بفروشه

یه پسری امده بود اونجا یه گوشی ال جی نو خریده بود میگفت هی خاموش میشه خودش روشن میشه جالب اینجاست این بیچاره 4 بار امده بود در عرض 2 ماه برای گارانتی هر بار همون نسخه فریمور را براش میریختند دوباره بعد یه مدت همونجور میشد کلی بیچاره حالش گرفته بود

golmohammadi
10-12-2009, 01:08
عجب ماجرايي
كلا گارانتي در ايران معني خاصي نداره
البته همه چيو نميگم
شايد در بعضي موارد خوب عمل كنه
cheshm_asali عزيز اون قسمت قرمز را ويرايش كنيد

cheshm_asali
10-12-2009, 09:24
عجب ماجرايي
كلا گارانتي در ايران معني خاصي نداره
البته همه چيو نميگم
شايد در بعضي موارد خوب عمل كنه
cheshm_asali عزيز اون قسمت قرمز را ويرايش كنيد

کوچیکش کردم ولی اجازه بدید باشه این نظر منه
من سیروس هستم دوست عزیز

Amin.M.1986
10-12-2009, 11:16
مشکل اصلی من مسئول نمایندگی اصفهان کامتل بود که دور از جون شما رسمنا ..............

تو تهران هم همینه.. کلا کامتل اینشکلیه..
دیگه چون به اینجا ربطی نداره و مربوط به کامپیوتر هست من اینجا نمیگم اما خاطرات جالبی با گارانتی های معروف داشتم .. مثلا سازگار که کلی هم معروفه.. به هر حال که زیاد قصه نخور:31:
یا علی:11:

Amin.M.1986
10-12-2009, 18:45
یاس بهتره..................

ninja3000sh
10-12-2009, 19:31
من که اصفهان مشکلی ندارم احتمالا گوشی را هم میفروشم صبر میکنم از تلکام میخرم که بیمه هم داشته باشه هدفم اینه کسی دیگه ای مثل من از این شرکت خرید نکنه
عزیز کلا تو ایران گارانتی مفهوم نداره و این شرکتهایی هم که گارانتی میکنند تو یه سری نصب نرم افزار کارشون درست هستش و گرنه اگه گوشی خراب بشه اونقدر آدمو الاف میکنند که هر کسی پشیمون میشه واسه پول اضافی که بابت گارانتی پرداخت کرده.
اما شرکت یاس هم تو پک گوشیهاش کارت بیمه میزاره.و از این بابت نگرانی وجود نداره.

Real Madrid C.F
16-01-2010, 10:18
خدمت بچه های گل شهرستان عارض بشم که طبق یک بررسی دقیق گارانتی واسه شهرستانیا ارزش نداره....دلیلش هم که کاملا مشخص هستش.