ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : rig



dejavu
18-09-2009, 14:45
سلام .

من یه فایل ریگ دارم . تو یه نما این کاراکتر باید یه چیزی رو بگیره . ولی نمیدونم چطوری این کارو بکنم .

اگه جسم و به bone لینک کنم کلا بهش میچسبه ولی من میخوام در یه زمان خواص اونو بگیره و بعدش ولش کنه .
یعنی یه جورایی لیک قابلیت انیمت کردن و نداره !!!

مرسی!!

max 2008

dejavu
20-09-2009, 00:04
سلام .

من یه فایل ریگ دارم . تو یه نما این کاراکتر باید یه چیزی رو بگیره . ولی نمیدونم چطوری این کارو بکنم .

اگه جسم و به bone لینک کنم کلا بهش میچسبه ولی من میخوام در یه زمان خواص اونو بگیره و بعدش ولش کنه .
یعنی یه جورایی لیک قابلیت انیمت کردن و نداره !!!

مرسی!!

max 2008

نبود ؟؟!! :19::19::19:

HOMAYOON.F
20-09-2009, 00:58
با سلام
آقا شرمنده این آدرس رو میذارم ولی میخوام کار دوستمون راه بیفته...

جناب dejavu، به این آدرس برید:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

hrgh2
20-09-2009, 09:23
خوب جوابش رومن دارم واسه انیمیشن آخریم تو دست یکی از کاراکترامیهسطل بودکه توی یکی از فریمها این سطل از دستش می افتاد
واسه اینکار من از اون سطل یه کپی روی خودش گرفتم جفتشون به دست کاراکترم لینک بودن ولی فقط یکیشون توی صحنه پیدا بود ( اون یکی opacity ش از متریال ادیتور صفر بود ) تا زمانی که به فریمی میرسیدم که میخواستم این سطل بیافته حالا تو اون فریم (دقیقا) سطل دوم رو که مخفی بود لینکش رو میشکستم و opacity ش رو 100 میکردم و سطل اول که هنوز لینک هست رو صفر میکردم توی اون فریمبه به بعد با REACTOR سطل دوم رو انیمیت کردم و نتیجه کار این شد که سطل از دست کاراکترم میافتاد
حالا شما هم همچین کاری رو میتونید انجام بدید

یا اینکه تا اون فریم تغییر مکان دست و چرخشش رو کلید هاش رو کپی کنید و روی جسم بزارید و لینک نکنید که کار سختیه

/.,mnb
20-09-2009, 11:53
سلام.

علاوه بر راهنمایی های دوستا یه کار دیگه ای میشه انجام داد اینه:
شما نیازی ندارید برای هر کار لینک کنید و خودتون رو محدود کنید، اینجا helper ها (و یا شی ای که با spline ها به عنوان هلپر ساختید) مثلا یه point رو به bone اصلی دستتون در ریگ لینک کنید و بعد توی track view اون پارامترهایی رو که لازم دارید از point برای اون جسمتون کپی کنید (از نوی copy نه instance ) و بعد زمانهایی که دیگه می خواید رها بشه یا با همون animate و یا با trajectory و یا با همون نمودارهای توی track view اصلاح کنید.

پیروز باشید.