مشاهده نسخه کامل
: گارانتی سبز؟؟؟؟؟؟
حدود 2 3 هفته پیش لپتاپمو که گارانتی سبز داشت به علت خرابی هارد فرستادم گارانتی (از خریدش هنوز یه هفته هم نمی گذشت)
گفتن 10 روز طول میکشه تا چک کنن که خرابه و یکی جدید بدن
اولین بار که زنگ زدم گفتن فرستادیم ایران اچپی ببینیم عیبش از چیه بعد اگه خراب بود تعویض می کنیم
حالا زنگ زدم قسمت گارانتی می گن منتظریم برامون هارد بیارن آزمایش کنیم ببینیم خرابه یا نه؟:19:
خلاصه که انگار می خوان یه ماه گارانتی تعویض بگذره بعد بگن باید تعمیر شه
راهی هست که سریعتر جواب بدن؟؟؟
اگه راهی نیست حداکثر چقدر طول میکشه تا این جواب های الکیشون تموم شه؟؟؟
ممنون
mh.attari
07-09-2009, 21:08
اونقدر بری رو اعصابشون که بالاخره تعویض کنن این نظر منه
REGISTERED USER
07-09-2009, 21:31
بهترین راه = برخورد حضوری ... باید بری اونجا شاکی بشی
اینا از شاکی می ترسند ... تهدید کن که میرم امور صنفی رایانه شکایتتون رو می کنم
همین نوتالی توی یک از خرید ها بازی در آورد ، یک کاری کردم مدیرشون زنگ زد عذرخواهی کرد !
H@mid-Vista
07-09-2009, 22:24
من توصيه ام اينكه در حضور مشتريان جديد رسوايي در بيار
بدترين چيز براشون اينه
من يكبار يك رم خراب داشتم
بردم واسه تعويش در 24 ساعت اول كار
ديدم قبول نمي كردن رسوايي دراوردم
سه چهار تا مشتري پايه واسه كارت گرافيك و اسمبل سيستم در رفتن يك مرتبه
طرف رم رو داد به من
ولي مخش داشت دود مي كرد:31::31::31::31::31::31::31:
mh.attari
08-09-2009, 11:57
می بینم که دوستان اهل برخورد دوستانه هم هستن
البته در مواقعی که ضرورت ایجاب کنه کف گرگی و زیر زانو هم جواب می ده موفق باشید انشاالله
نتیجه گیری کلی با نظرات دوستان = هوچی بازی در بیارید مشکلتون حل میشه !
مشکل اینه که تهران نیستم
حداکثر چقدر طول میکشه تا این جواب های الکیشون تموم شه؟؟؟به هر حال نمی تونن بگن اصلا پس نمی دیم که
از طریق تماس تلفنی نمیشه کاری کرد
REGISTERED USER
08-09-2009, 13:11
مشکل اینه که تهران نیستم
حداکثر چقدر طول میکشه تا این جواب های الکیشون تموم شه؟؟؟به هر حال نمی تونن بگن اصلا پس نمی دیم که
از طریق تماس تلفنی نمیشه کاری کرد
ممکنه هیچ وقت ! کلا واحد گارانتی و فنی اینطوره ! :41:
اگه برم اونجا چی؟؟؟
تضمینی هست که یکی نو بدن؟
یعنی چی ممکنه هیچ وقت - یعنی انقدر وضعیت گارانتی ها افتضاحه
mh.attari
08-09-2009, 14:40
ممکنه بگن شما اشتباه کردی از ما لپ تاپ خریدی و چون وقت ما رو گرفتی باید n تومنم جریمه بشی
ولی از شوخی گذشته به نظر من برو و کف گرگی رو هم فراموش نکن امتحان پس دادس
راستی حمید جان چون تو سازگارن خیلی واردن از ایشونم بپرسی می تونن کمک کنن
REGISTERED USER
08-09-2009, 17:16
اگه برم اونجا چی؟؟؟
تضمینی هست که یکی نو بدن؟
یعنی چی ممکنه هیچ وقت - یعنی انقدر وضعیت گارانتی ها افتضاحه
فقط چند تا شرکت بزرگ و خوشسابقه هستند مثل زیگورات و دلیران و ... که سرویس خوبی می دهند !
نو بدهند ؟ مگه گارانتی تعویضه ؟! اینها از لغت هم سوء استفاده می کنند ... دوست من گارانتی تعویض یکی از شرکت ها را گرفت ، بعد که خراب شد و باید توی این یه ماه تعویض می شد ، گفت گارانتی تعویض قطعه است نه کل لپ تاپ که ما قطعه اش را نداریم !!! :18:
بنده خدا موند 2 ماه بعد و شد گارانتی تعمیر و یک 180.000 تومان پیاده شد :13:
فقط چند تا شرکت بزرگ و خوشسابقه هستند مثل زیگورات و دلیران و ... که سرویس خوبی می دهند !
نو بدهند ؟ مگه گارانتی تعویضه ؟! اینها از لغت هم سوء استفاده می کنند ... دوست من گارانتی تعویض یکی از شرکت ها را گرفت ، بعد که خراب شد و باید توی این یه ماه تعویض می شد ، گفت گارانتی تعویض قطعه است نه کل لپ تاپ که ما قطعه اش را نداریم !!! :18:
بنده خدا موند 2 ماه بعد و شد گارانتی تعمیر و یک 180.000 تومان پیاده شد :13:
بله گارانتی تعویض یک ماه اول در صورت مشکل سخت افزاری - نوشته تعویض دستگاه خود گارانتی هم گفته اگه مشکل داشته باشه تعویض می کنیم
امروز دوباره زنگ زدم گفتن به احتمال زیاد فرستادیم ولی مطمئن نیستیم فردا صبح دوباره زنگ بزن
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.