ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : یه بحث اساسی درباره ZBrush ( سوال ؟؟ )



hrgh2
06-09-2009, 09:49
سلام دوستان
خسته نباشید
من یه سوال اساسی واسم پیش اومده میخوام به این ویدئو که از یوتوب میزارم خوب دقت کنید
مشکل اینجاست که من نمیدونم این بابا دقیقا از چه ابزاری استفاده میکنه و sculpt میکنه فکر میکردم براش استاندارد باشه اما هرچی با تنظیماتش کار کردم به همچین حالتی نرسیدم:19:
این یکی بعد هم اینکه این با همین براشی که کار میکنه مدل رو اسموت ( نرم ) هم میکنه ؟؟؟؟


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

mr_max
06-09-2009, 15:23
یوتوپ که فیلتره و نشد فیلم رو ببینم
ولی در مورد نرم کردن کار با همون براش نیست ، shift رو میگیره و براش میزنه که همون براش اسموت میشه

vincent7412
06-09-2009, 15:29
----- يوتيوب رو به اين صورت دور بزنيد :21:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید=

mr_max
06-09-2009, 16:07
خب این داره از براش clay استفاده میکنه و بعد هم اسموت میکنه

b3dnet
06-09-2009, 22:23
دقیقا همین حرف mr max درسته...
اون بعده این کار با SHift اسموت میکنه..

hrgh2
07-09-2009, 12:48
آره اینو متوجه شدم ممنون دوستان
سوال بعدیم در مورد retopology تو زیبراش کسی میدونه چجوریاست؟

mr_max
07-09-2009, 13:44
برای ریتوپولوژی
اول یه دونه zsphere میکشی
edit رو بزن
بعد برو روی Rigging (تو منوی سمت راست) و select mesh رو بزن و مش مورد نظر که قراره ریتوپولوژی بشه رو انتخاب کن
بعد برو تو منوی topology و Edit topology رو بزن
حالا میتونی مش رو توپولوژیش رو تغییر بدی

حالا واسه اینکه نتیجه کار رو ببینی A رو بزن
برو projection و فعالش کن
بعد قسمت adaptive skin قسمت density رو کم و زیاد کنی پلی رو کم و زیاد میکنه و شبیه جسم اصلی میشه

hrgh2
07-09-2009, 22:19
ممنون از دوستان گلم که راهنمایی میکنند
راستش یه سوال دیگه هم داشتم اونم اینکه رندری که توی زیبراش رو میگیرم رو چه جوری باید ذخیره کنم ؟؟؟ وتنظیمات مربوط به اندازه تصویر کجاست ؟