Pejvak61
24-08-2009, 11:02
من تونستم يه مدل رو در ZBrush بسازم و با همون كيفيت با استفاده از فرمت Obj به 3Ds max انتقال بدم و ميدونم كه Obj فرمتي هستش كه ميتونه حتي ماده رو هم انتقال بده اما سئوال اينجاست : من آيا قادرم كه پيچيده ترين تكسچرينگ رو با استفاده از Unwrap UVW تو 3Ds maxانجام بدم و اونو بدون انجام كار خاصي با همون كيفيت مثلاً به Maya يا Vue و امثالهم انتقال بدم.
كلاً منظورم اينه كه من مثلاً در Vue ميتونم انيميشن رو خيلي خوب كار كنم در 3ds Max مدلينگ و تكسچرينگم خوبه و در مايا رندر رو به صورت بسيار عالي انجام بدم. حالا به هر دليلي يا دونستن پراكنده و يا قابليت هاي نرمافزار هاي مختلف ميخوام از اين روش استفاده كنم. آيا اين كار ممكنه؟
كلاً منظورم اينه كه من مثلاً در Vue ميتونم انيميشن رو خيلي خوب كار كنم در 3ds Max مدلينگ و تكسچرينگم خوبه و در مايا رندر رو به صورت بسيار عالي انجام بدم. حالا به هر دليلي يا دونستن پراكنده و يا قابليت هاي نرمافزار هاي مختلف ميخوام از اين روش استفاده كنم. آيا اين كار ممكنه؟