ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : سوال در باره ي اتصال دو تا object



acetaminophen
28-07-2009, 10:00
سلام
چه جوري گردن اينو به بدنش وصل كنم؟:2:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Borhan72
28-07-2009, 11:00
دوست عزيز اينجایی كه عكسو توش آپ كرديد فيل تره...

/.,mnb
28-07-2009, 11:05
بفرمایید برهان جان.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]پ
______
خب شما باید با traget weld + loop + cut + connect +Scale tool ورتکس ها رو کنار هم بیارید و به هم با target weld به هم بچشبونید. و توجه داشته باشید مدل رو به هم نریزید.
یه کمی شاید سخت به نظر برسه ولی نتیجه ی خوبی داره.

مشکلی بود مطرح کنید.

Aminzikzak
28-07-2009, 18:38
البته فراموش نشه باید تعداد ورتکس های کردن و یخه لباس با هم برابر باشه ...


acetaminophen
28-07-2009, 19:17
نمي دونم چرا ولي با cut و targetweld اصلا به هم وصل نميشن. connect جواب داد اما به غير از گردن آستينش به صورتش وصل مي شه. ديگه اينقد افتضاح بود كه عكسشو نذاشتم :43:

N O V A L I S
30-07-2009, 16:58
اگر زیر گردن پلی گنی داری حذفش کن و بعد از Attach کردن گردن به پائین تنه و کنترل تعداد ورتکس هاشون تو هر انتها (که با هم برابر باشن) تو سطح Edge از دستور Bridge استفاده کن و لبه ها رو یکی یکی به هم پل بزن و آخر سر هم ادیت های لازم رو انجام بده...


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

SSS_HHH_OOO
30-07-2009, 17:20
اصلا واسه چی میخوای گردنو به لباس بچسبونی؟؟؟
خوب لباس جداس گردن هم ببر پایین یه مقداری از شونه ها رو بساز بهتر میشه که
گردن آخه به لباس نمیچسبه : دی

acetaminophen
30-07-2009, 19:43
مرسي از همگي درست شد نمي دونستم بايد Attach كنم. گردنشو ساختم ولي حالا يه مشكل ديگه پيش اومده مي خوام لباس و صورتش رنگاي مجزا داشته باشن فك كنم بايد سر و بدنشو به 2 تا object تبديل كنم...:18: آخه بعد از اتچ يكي شدن. خوب چجوري اين كارو انجام بدم؟

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


اصلا واسه چی میخوای گردنو به لباس بچسبونی؟؟؟
خوب لباس جداس گردن هم ببر پایین یه مقداری از شونه ها رو بساز بهتر میشه که
گردن آخه به لباس نمیچسبه : دی

تقصير من نيست توي هلپ مكس اينجوريه! :46:

SSS_HHH_OOO
30-07-2009, 19:55
نه لازم نیست دوتا آبجکت کنی
این بخش میشه تکسچر کردن کار
یه راه راحت اینه که یه multi material بسازی و دوتا متریال یکی برای سر یکی هم برای بدن بسازی بعد پلی های سر رو انتخاب کنی و بری تو editpoly تو بخش material id بهش مثلا مقدار 1 رو بدی و بعد پلی های لباس رو انتخاب کنی و material id رو روی 2 بذاری
اینطوری متریال اولی که تو Multi material درست کردی به سر داده میشه و دومی به لباس

N O V A L I S
30-07-2009, 21:20
خوب کاری که آقا شهاب گفت بکن.. ولی به طور کلی برای این کار (جدا کردن یه المنت از یکی دیگه) از دستور Detach استفاده میشه.. همون دور و ورا بگردی پیدا می کنی لامسبو!