مشاهده نسخه کامل
: سئوال در مورد vray
*PARASTOO*
25-01-2009, 00:36
سلام به همگی دوستان میخواستم بدونم گزینه های موجود در تنظیمات antialiasing fillter در ویری چه فرقی با هم دارند
مثلا در این عکس فرق catmull-rom با mitchell چیه؟
چه تاثیری روی رندر میزارند؟
*PARASTOO*
25-01-2009, 12:07
جالبه یعنی هیچ کدوم از اساتید vray نمیدونند این گذینه چیه؟
3d-meysam
25-01-2009, 12:25
شاید چون گزینه رو نوشتی "گذینه" جوابتو نمیدن :31:
من vray بلد نیستم وگرنه کمکت میکردم :27:
هلپ Vray رو بخون حتماً خودت متوجه میشی
موفق باشی :11:
*PARASTOO*
25-01-2009, 12:32
گزینه اش هم درست کردم , هلپ کیلو چنده؟؟
hosienmax100
25-01-2009, 17:05
گزینه اش هم درست کردم , هلپ کیلو چنده؟؟
موافقم vray رو چه به هلپ :دی
در همین حد میتونم بگم که catmull-rom رو برا نورپردازی های و رندر گیری های محیط درون و یا بهتر بگم برا خروجی های شارپ
استفاده میشه
اون یکی هم که برا محیط های بیرون معمولا استفاده میشه ....
مرجع زبان اصلی بهتر کمک میکنه ..
موفق باشی
3d-meysam
25-01-2009, 18:06
پروفسر مرجع زبان اصلی همون هلپ vray هست یا اگه خودت نوشتی بگو ماهم بدونیم
hosienmax100
25-01-2009, 22:57
پروفسر مرجع زبان اصلی همون هلپ vray هست یا اگه خودت نوشتی بگو ماهم بدونیم
منظورت چیه حالا ؟؟ من چیرو نوشتم ؟؟
SSS_HHH_OOO
26-01-2009, 00:23
دوستان دعوا راه نندازید.....لطفا رعایت کنید..
پست دیگه ای هم در این رابطه تو این تاپیک ندین...
سلام
antialiasing یعنی تکنیک افزایش دقت نمایش گرافیک کامپیوتر .
در واقع کار این گزینه از اسمش مشخص است که نوعی ----- صافی برای خطوط تصویر ایجاد می کند به طور مثال
اگر شما گزینه Area را انتخاب کنید می بیند که عدد size روی 1.5 می باشد . یعنی خطوط تصویر 1.5 بار محاسبه می شوند ( در این حالت ما تصویری با خطوط شکسته داریم ) اما اگر گزینه soften را انتخاب کنید size برابر با 6 می باشد که طبیعات خطوطی که 6 بار در هر مربع رندر محاسبه می شود نرمتر از گزینه قبلیست )
نکته : این سیستم مربوط به توان استفاده از گرافیک سیستم شما بوده و مختص موتور رندر vray نمی باشد . ( مربوط به خود سیستم عامل است )
در پایان هم با عکسی تفاوت را نشان می دهم
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.