PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : درخواست راهنمایی برای معرفی کتابهای پزشکی



mahsaii
03-01-2009, 05:30
سلام دوستان،
راستش قضيه اينه که من رشتم رياضی بوده الان هم در لهستان دارم دندون پزشکی ميخونم!:blink: اما از اونجا يی که هيچ سر رشته ايی از دروس رشته تجربی ندارم و از جهتی هم زبان لهستانی خيلی سخته فهم اين درس ها خيلی مشکله!:37: ميخواستم خواهش کنم از شما دوستان که اگر کتاب هايی در اين ضمينه ميشناسين به من معرفی
کنين تا بگم از ايران برام بفرستند! بلکه فهم اين درس ها 1 کمی آسون بشه! :45:
در ضمن درس هايی که ما الان ميخونيم شامل انگل شناسی، آناتومی کامل بدن، بافت شناسی، بيو شيمی و بيو فيزيک هستش! از لطف همه ی شما ممنونم! :42:

Saeed_TnT
03-01-2009, 18:26
بافت شناسی پایه نوشته جان کوئیرا ، ترجمه مسلم بهادری از انتشارات ارجمند رو بگیر بخون

hv2
04-01-2009, 22:33
عنوان دروس بگو تا من رفرانساشو بهت بگم

wichidika
30-09-2012, 10:50
جلد دوم کتاب «فیزیولوژی پزشکی» به چاپ دوازدهم رسید



ویراست دوازدهم جلد دوم کتاب «فیزیولوژی پزشکی» منتشر شد.


به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «فیزیولوژی پزشکی» از منابع درسی قدیمی و البته بسیار مهم حوزه فیزیولوژی در دنیا است که به تازگی با ترجمه محمدرضا بیگدلی و با مقدمه‌ای از دکتر گایتون روانه بازار کتاب شده است.
در ویراست جدید این کتاب تغییراتی در اطلاعات دارویی، سلولی، مولکولی و پاتولوژی صورت گرفته است.

ارایه دقیق دیدگاه‌های تشخیصی، درمانی و مباحث پایه پزشکی از مهمترین ویژگیهای این کتاب که یکی از منابع مهم علوم پزشکی و زیستی در اکثر دانشگاه‌های مهم دنیاست و نیز بسیاری از دانشگاه‌های ایران است، محسوب می‌شود.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

کتاب اخیر می‌تواند برای دانشجویان رشته‌های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، علوم زیستی، کشاورزی، دامپروری، علوم دامی و دامپزشکی مفید و به عنوان اثری مرجع برای آزمون‌های تحصیلات تکمیلی، پایه و بالینی به حساب آید.

اصول کلی و فیزیولوژی دستگاه‌های حسی، حس‌های ویژه، نوروفیزیولوژی حرکتی و جامع، فیزیولوژی دستگاه گوارش، متابولیسم و تنظیم دما، غدد درون‌ریز و تولید مثل و فیزیولوژی ورزش، عناوین بخش‌های مختلف این کتاب است.

جلد دوم «فیزیولوژی پزشکی» گایتون و هال 2011 در شمارگان 4000 نسخه و با بهای 27 هزار و 500 تومان از سوی انتشارات طبیب وابسته به تیمورزاده منتشر شده است.

Alamate Soal
30-09-2012, 16:50
ما که توی ایران داریم پزشکی میخونیم تمام منابعمون ( از کتاب های اصلی هاریسون و شوارتز و آرمسترانگ و ..... ) گرفته تا کتابهای ژنتیک و بیوشیمی همشون انگلیسی هستن خیلی عجیبه که توی اروپا به زبان انگلیسی نیست رشته شما.

لینک زیر رو مطالعه کنین به دردتون میخوره
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]